Uusinta: Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
Naismieli
Heipähei!
Kiitos vaan itsellesi, että täällä joskus joku jopa kirjoittaa asiaa :)
Minusta nainen on jotenkin mieleltään vajaa, jos edes jotenkin oleellista miehessä on peniksen koko. Tai ehkä silloin, jos myös miehen lompakko on painava seikka.
Normaali nainen hyväksyy kaikki vehkeeet ja pitää niitä osana omaa miestä.
On ihan hällä väliä pituudella tai paksuudella käyryyksistä puhumattakaan. Ideaalipenistä tuskin on olemassakaan. Tai ei ainakaan sille sopivaa naista.

Mitä sanoin pakottamisesta. Ei naista pakoteta mihinkään. On eroa sillä, että onko pakottava vai muuten vaativa. Minusta mies voi olla välillä hyvinkin vahva ja hyvällä tavalla vaatia osansa. Sitä ei tehdä sanoilla, se menee vonkaamiseksi. Määrätietoinen ja samalla hellä käytös sen tekee. Vaimoa kädestä kiinni ja vieden hänet sänkyyn nyt ja tässä. Kunhan sen verran katsoo, ettei keitokset pala. Uskallan väittää, että jokainen nainen tykkää joskus olla se vikisijä, nauttia uroksestaan.

Tapsa59
Noin se varmaan onkin ja toimii kauankin. Sitä hyväksyy toisen puutteineen ja miettii, että eihän se nyt ole kuin penis.
Mutta sitten kun vuodet vieriin elämä on liiankin tasaista, niin alkaako se kuitenkin vähän vaivaamaan ? Saishan tuo isompi olla, miltäs se normaalin kokoinen tuntuikaan.... hmmm ?
Varsinkin jos on vielä sukka makkaralla, niin se elin kutistuu ihan silmissä.

Näin luulen meillä käyneen. Pienimunaisuuden kestää, kun on muutakin tekemistä ja miettimistä, mutta tuleeko jossain vaiheessa inhotus, kun se on noin pieni ? Näin olen asian tulkinnut.

RJV
Hei taas!
Samoin kiitos teille, kun vastaatte asiallisesti, neuvoen.
Mielestäni huumorintaju on niitä kaikkein kantavimpia ominaisuuksia parisuhteessa. Toivottavasti se näkyy kirjoituksissani, vaikka en olekaan humoristikirjailija. Leikkimielisyys on myös tosi tärkeä ominaisuus. Onko tuttu sanonta ”aikuisten leikit.” Tilannekomiikka on ominta minulle. Tuntuu tosi hyvältä, kun saan vaimon naurahtamaan. Pieni provosointikin on välillä ihan ok, ja varmasti, niin teenkin. Silloinhan saa varmimmin selville vastapuolen mielipiteen. Minuahan on tosi vaikea saada suuttumaan. Eniten suututtaa jos toinen ei sano mitään. Ihan vapaasti vaimo saa sanoa sitä pieneksi ja ruttuseksi. Siihenhän voi vastata, eikö se rouvalle kelpaa. Tulee aika kun se kelpaa ja tuntuu hyvältä, suorastaan ihanalta. Puhuisit sille mukavia, niin jospa se siitä heräisi ja kasvaisi suureksi mieheksi, ja vilauttaisit sille sitä kotipesää.
Ilmeisesti olen kasvanut ylivarovaiseksi, jopa teitittelen vaimoani, sekä omia lapsia. Johtuneeko se, kun yritän antaa vaimolleni hellyyttä, suukoin ja halauksin, niin usein hän torjuu ne, tai ei ainakaan ota niitä vastaan iloisesti. Joten olen joutunut käyttämään teitä hyväkseni. En kuitenkaan moiti vaimoani maan rakoon, vaan toivoisin, että hän olisi, keskustelevampi ja ei niin arka. Selvyyden vuoksi sanon, että kaikki tavalliset asiat ja arkipäivän tehtävät toimivat hyvin ja niistä keskustellaan, mutta kun pitäisi puhua parisuhteesta ja etenkin seksistä, niin keskustelu päättyy toteamukseen, taasko se meni siihen. Puhuisi niinkuin te.
Huumoriosuus.
Yksi mitta on vielä käsittelemättä. Onko sillä väliä, onko esinahka lyhyt tai pitkä?
Pienestä on myös se hyöty, kun sen saa nopeammin valmiustilaan, koska ei tarvitse pumpata verta niin suurta määrää. Voisi vaikka ryhtyä nopeantoiminnan joukkoihin.
Arvostelioille voisi sanoa, ei makeaa mahan täydeltä.

En pakota, mutta muuten vaadin teitä vastaamaan.
Eipäs vikistä vastaan.

Naismieli
Ensin kyllä Höpöhöpölle: Emätin sopeutuu kaikkeen, isoon ja pieneen, ja jokainen nainen kykenee myös lapsen pukkaamaan sitä kautta eli koko on suht koht sama. Käyttö onkin sitten eri juttu. Ja ennenkaikkea aivojen käyttö...

Mutta Hyvä RJV, alkaapa jo löytyä Miehestä asennetta.
Minusta pohdinta esinahan määrästä on aika turha. Ylipäätään miksi tehdä ongelmaa asiasta, jolle ei voi mitään. Oikean naisen mielestä sen oman miehen esinahka on varmasti paras ja juuri hänelle sopivin.
Aika pieni mieleltään on mies, jos hän arvioi naisensa tasoa häpyhuulten koolla...

Mitä arvon antoon tulee, niin minusta teitittely tekee kylmän olon. Liian etäisen. En todellakaan haluaisi itse sellaista.
Eikä minusta ole edes leikillään syytä vähätellä ihmisen fyysisiä ominaisuuksia, ei miehen eikä naisen. Liikutaan sillä sektorilla, että ei voi täysin tietää toisen ajatuksia ja tuntemuksia, oma keho on monesti arkaakin arempi asia. Miksi siis koittaa kepillä jäätä ja toisen reaktiota? Minä en ainakaan keksi, mitä hyötyä tai iloa siitä olisi. Ei paljon tarvita verbaliikkaa, kun voi keksiä parempiakin hellittelytermejä.

Seksistä ja omista tuntemuksista puhuminen vaatii paljon, vain kaiken. Kukaan tuskin on siihen valmis vaan se vaatii pitkän opettelun, siis se puhuminenkin. Oikea puhuminen, ei pelkkä toteaminen isoksi tai pieneksi. Jokainen voi oppia, jos on hyvä opettaja ja itse haluaa oppia. Vähä vähältä. Jos vaimoasi kiusaa itse tapahtumasta puhuminen, niin toista kautta. Juttele hyvänä pidosta ilman seksiä, mistä hän tykkää itseään hierottavan yms. Sormet seikkailulle vaimoon, ei intiimialueille, ja kuullostellen. Pelkkä päänahan hieronta sormilla tuntuu jo tosi hyvälle. Sormien kuljettelu kasvoilla, korvien hively ja suutelu, näykkiminen. Mitäs jos et koskisikaan vaimoosi esim. viikkoon rintoihin tai jalkoväliin? Koskettelisit vain paljon, mutta kaikkialta muualta. Hellyyttä ilman rakastelua. Luulisi viikon verran sellaista silloin tällöin aikaan saavan jo sen, että vaimo itse pyytää muuta. Enemmän.

höpöhöpö
Tiesin tuon kyllä Naismieli,,pitipä silti heittää,, tosin jossain kohtaa senkin joustavuus loppuu,ainakin pituussuunnassa. Miksi muuten pitkä iso penis tuottaisi kipua naiselle.
(Tuli kateltuu joskus ohjelma maailmana isoimmista (?) peniksistä,
ohjelmassa oli myös peniksen omistajien puolisoita)
Ja kyllä; harjoitus tekee mestarin, missä tahansa.
Ja ventytys tuottaa tulosta ;DD
hmmmm..ei kyllä kaikki pysy sitä kautta lastansa pukkaamaan,,sorry vaan,,
tosin se on kiinni sitten muusta kuin emättimen koosta.

Summa summarum`:
kaikki on kiinni tunteista, ns. rakkaudesta ja hyvästä tahdosta,
hellyydestä..... ! Mitä väliä peniksen koolla.
P.S. Oman mieheni penis oli keskimääräistä suurempi,
että se siitä mielipiteestä että peniksen kokoa vähättelevällä olis
pienimunainen mies =DDD

RJV
Hei taas!

Viikko vierähti ja on aika kertoa viikon kokemuksista ja vähän muustakin. Aluksi totean lyhyesti, kyllä nainen tietää. Kumpa osaisin kiittää teitä kyllin hyvin, joten sanon lyhyesti KIITOS, olette hyvä ihminen. Seuraavalla sijalla vaimoni jälkeen. Toivottavasti tekin olette saanut jotakin mielipiteiden vaihdosta. Toivon myös, että saatte miehenne kautta sen, hellyyden, lämmön ja rakkauden, jonka haluaisin antaa teille. Tämä kaikki siitä, kun viikon aikana on tapahtunut uskomattomia asioita. Vaimoni on kuin toinen ihminen ja juuri sellainen kun olen halunnutkin hänen olevan. Hän on nyt avoin iloinen ja puhuu jopa seksuaalisuudesta. Iänikuset vastaukset, älä kokoajan höpötä ja älä tenttaa, ovat unohtuneet. Kysyin jopa häneltä itseltään mihin ne ovat hävinneet, niin vastaus oli, älä muistutakkaan niistä. Miten tähän on päästy, no sillä teidän ohjeella.

”Sormet seikkailulle vaimoon, ei intiimialueille, ja kuullostellen. Pelkkä päänahan hieronta sormilla tuntuu jo tosi hyvälle. Sormien kuljettelu kasvoilla, korvien hively ja suutelu, näykkiminen. Mitäs jos et koskisikaan vaimoosi esim. viikkoon rintoihin tai jalkoväliin? Koskettelisit vain paljon, mutta kaikkialta muualta. Hellyyttä ilman rakastelua. Luulisi viikon verran sellaista silloin tällöin aikaan saavan jo sen, että vaimo itse pyytää muuta. Enemmän.”

Ei uskoisi miten hyvin se toimii. Toivottavasti kaikki miehet oppivat käyttämään tätä taktiikkaa. Eipähän minullekkaan ole aikasemmin tuo taktiikka tullut mieleen ja kun ne rinnat ovat siinä niin keskeisellä paikalla, käsi meinaa väkisin osua, ainakin käsivarsi. Ja sitten on se tottumus, itsekin huomasin pari kertaa käteni olevan kielletyllä alueella.

Näin viikko kului.
Lauantai iltana sain hyväillä 20 minuuttia, jonka jälkeen häntä alkoi nukuttaa. Tämän kyllä ymmärrän, koska hän tuli kello 21 töistä ja aamulla on töihin meno seitsemäksi.
Sunnuntaina, keitin hänelle aamukahvin, tuli töistä iltapäivällä. Yritin suukotella ja halailla, ei kovin hyvää vastaanottoa. Kahvipöytä odotti, silti ristisanatehtävä oli tärkeämpi kun miehen suukotus. Vähän myöhemmin, kun hän katseli tv:tä, lämmitin ruokaa ja tarjoilin hänelle sohvalle. Illalla nukkumaan mentäessä hän pyysi finnien nipistelyä selästä siitä hän pitää ja on aina pitänyt. Ongelma vaan on, kun niitä ei tahdo löytyä hänestä. Kasvojen nipistelyn hän myös pyytää. Kädellä hyväilyä ja suukottelua ei milloinkaan pyydä. Niitä kuitenkin teen ja yritän kysyä tuntuuko hyvältä, vastausta ei tule ollenkaan, tai sitten joo joo, vaivautuneella äänensävyllä. Pyysin, että hän hyväilisi suukottaisi minua, siinä samanaikaisesti. Kun hän selkääni hyväili muistin mainita, sen tuntuvan hyvältä. Reilun viiden minuutin kuluttua se loppui toteamukseen, minua nukuttaa. Niin nukuttiin tai ainakin hän. Minä mietiskelin hyväilyjen suhdetta, kun olin saanut hyväillä häntä jopa puoli tuntia???
Maanantaina hänellä pitäisi olla vapaapäivä. Sekään ei ole varmaa. Sellaista on pätkätyöläisen elämä. Aamulla suukotus ja halailu onnistui kohtuullisen onnistuneesti, jopa tunsin myönteistä suhtautumista. Töihin lähtiessä viimeiset suukotukset, ja sanoin, että haluaisin keskustella kaikista asioista hänen kansa. Johon hän, mehän keskustellaan. Minä: myös parisuhteen ja seksuaalisuuden hoitoon liittyvistä asioista, niinkö. Sitten hän muistutti asiasta mikä tapahtui pari viikkoa sitten. Olet luvannut muistaa sen lopun ikääsi. Minä: No muistan hyvinkin, mutta kun haluaisin kokea sen uudelleen. Koska hän tähän naurahti iloisesti oli päivä pelastettu. Töihin lähtiessä ajattelin, että kyllä tästä vielä jotakin kehittyy. Ikimuistoinen tapahtuma oli tietysti se kun valoisassa huoneessa hyväilyt eteni niin pitkälle, että sain laittaa pääni hänen vatsalleen ja silittää hänen kolmion muotoista karvapeitettään. Olin onneni kukkulalla, tuntien olevani kukkulan kuningas. Joskus pienikin asia saa miehen onnelliseksi. Töistä tultuani annoin perinteisesti suukon ja pienen halauksen, sillä erotuksella etten koskenut kädellä rintoihin, vaikka se vaikeaa onkin, kun ne ovat siinä niin keskeisellä paikalla, ikäänkuin odottamassa huomionosoituksia. Jonkin ajan kuluttua hän istui sohvalle lukemaan kirjaa ja yritin mennä hänen viereensä katsomaan tv:tä. Hän kehoitti menemään vähän etäämmälle. Kädet kuitenkin kohtasivat, ja tuntui hyvältä. Kävimme saunassa ja hän jopa pyörähteli edessäni, ikäänkuin katso nyt joka puolelta. Sängyssä hyväilyjä ohjeiden mukaan ja nukahdimme.
Tiistaina hän luki ääneen kirjaa Toinen toisillemme, ita päättyi hyväilyihin.
Yöllä kun heräilin ja pyörin sängyssä hänkin heräsi ja kysyi miksi en nuku. Vastasin ettei nukuta kun parisuhdeasiat pyörii vain mielessä. Ilmeisesti hän halusi lohduttaa ja silitti kivespusseista, jota ei ole tapahtunut pyynnöistä huolimatta aiemmin. Yritti myös tyydyttää minut käsin. En antanut tehdä sitä. Totesin vaan, ettei se halua, kun se ei ole nähnyt vastakappaletta. Taustalla oli myös ajatus, että nyt ei mennä siitä mistä aita on matalin. Olisihan siinä mennyt teidän ohjeetkin sekaisin ja olisimme ollut jälleen lähtöpisteessä.
Keskiviiko iltana huomasin selkeästi, että hänen olemuksensa oli muuttunut iloseksi, ja puhuminen oli tullut luontevaksi, sekä voin kysellä asioita ja sain niihin vastaukset. Suhteemme oli muuttunut läheiseksi ja kiehtovaksi. Hyväilyjen aikana vaistosin, että hän tahtoo meidän jatkavan loppuun asti, vaikei sitä sanonutkaan ääneen. Ajatella hän viihtyi alasti ja valot päällä koko ajan. Varovasti katselin häntä joka puolelta, ja sain tuntea mitä naiskauneuden näkeminen mieheen vaikuttaa. Mikään muu ei voi olla kauniimpaa. Toivoisin kaikkien naisten ymmärtävän mitä miehelle merkitsee, että hän saa nähdä vaimonsa alastomuuden. Samoin, kun mieskin saisi olla ilman vaatteita vaimon nähden. Hyväilin hänen joutsentaa ja orgasmi tuli sieltä joutsenen vatsan alta. Hän tyytyy aina yhteen kertaan ja vetää sormeni sieltä pois. Sitten hän tyydytti minut kädellään. Olimme onnellisia molemmat, ja nukkahdimme syleilyyn.
Torstai ja perjantai. Puhumista on riittänyt paljon, hyväilyjä kirjan lukemista ja hyvän olon tunnetta. Aivan kuin olisin rakastunut häneen uudelleen. Perjantaina tuli myös kuukautiset kuvioihin mukaan.
Lauantaina pääsin kertomaan sen perusasian jota olen yrittänyt monet kerrat, mutta se on keskeytetty tai ei ymmärretty oikein. Keskustelu kun kierty sinne suuntaan, että voin tehdä kysymyksen, tahtooko hän tyydyttää miehen tarpeet, johon hän, kyllä kyllä, mutta kun hän ei voi sitä nyt tehdä. Tästä paljastui se, että hän ajattelee, miehen tärkeimmän tarpeen olevan yhdynnän.
Nyt pääsin sanomaan, että tärkein tarve ei ole yhdyntä, vaan se valmisteleva vaihe, puhuminen ja hellät hyväilyt. Monesti se vaan menee loppuun asti. Tulee piste iin päälle.(Huomasin tehdessäni niitä pelkkiä hyväilyjä miten vaikeaa se on lopettaa, kun ei ole sitä loppupistettä.) Miehen täytyy vaan oivaltaa, että valmisteluvaihe on tärkeä, jotta vaimo ehtii mukaan. Miltä se tuntuisi jos nainen olisi yhtä nopea kun mies. Ensimmäisen suukon jälkeen rävähtäisi jalat levälleen. Hän, olipa ronskisti sanottu. No, niinhän tuo on, mutta kun se kuvaa sen niin hyvin mitä se pahimmillaan olisi.

Tulevaisuus näyttää lupaavalta.
Saa mielipidettäni arvostellakin.

Mielipiteen omaava
Alkuperäinen kirjoittaja Metsuri:
Edellinen kirjoittaja on todella oikeassa. Lapsellista touhua. Aikuiset akat täällä tirskuvat miehiensä pienille vehkeille.

Jos nykyinen mies ei tyydytä, niin vaihtakaa mies uuteen ja sellaiseen, jolla on isompi meisseli.
Joltakulta taitaa löytyä aika pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja m50:
Te ootte kaikki keskustelijat vissiin niin nuoria ettette tajua mitä piilotettua rasismia tuollaiseen ajatteluun sisältyy.
Jos jollakin on iso nenä, hörökorvat, kyhmy selässä tai vaikka toinen käsi surkastunut, miksi sitä ei ei naureta julkisesti saunaporukoissa? Esittämänne logiikan avulla pitäisi nauraa. Tai vaikka sille että kehitysvammainen tulee pyörätuolissaan ""arvosteluraatinne"" eteen.
Natsi-Saksan aikoinahan annettiin mittoja ja määreitä sille mikä on ""arjalaisen rodun"" mitat täyttävä ihminen. Muut ihmiset vähemmän hyviä, jos eivät sitten suoraan kuolemantuomion arvoisia syntyneinä väärän rotuisiksi.
En tiedä oliko Natsi-Saksan säännöstössä peniksen minimipituudelle esitetty arvoa mutta kyllä tällainen pituuskeskustelu on minusta sitä samaa ajattelua. MUKA ETTÄ JOTKUT IHMISET OLISIVAT AUTOMAATTISESTI PAREMPIA KUIN TOISET KUN VAAN SATTUVAT MITOILTAAN OSUMAAN JOHONKIN TIETTYYN KATEGORIAAN.

Eiköhän nyky-yhteiskunnassa pitäisi ihminen yrittää hyväksyä sellaisena minkälainen tämä on.
Mitä SINÄ tiedät rasismista? Tiedätkö kuinka paljon naiset joutuvat kärsimään sukupuolirasismista asioista, joihin he eivät voi vaikuttaa? Kauneus (ja nuoruus) on naisille yhtäkuin ihmisarvo nyky-yhteiskunnassa. Vähäkauniimpaa naista hävetään mikäli sellainen on naisystävänä. Naisia aliarvostetaan ja tuloksena he anoreksian kautta tai silikonilla ja botoxilla yrittävät saada arvostusta vastakkaiselta sukupuolelta. Kuka nainen itse ulkonäkönsä? Kuka vanhenee tahdostaan? Voin olettaa, että yksi eniten miehen itsetuntoon vaikuttavat seikat ovat arviot hänen miehisyydestään ja hedelmällisyydestään, ja penistä pidetään molempien merkkinä (vaikka totuus olisikin erilainen). En kiistä, etteikö pikkupippelien arviointi voisi loukata joitakuita, mutta väitän että Naisella on Täydet Oikeudet tällaiseen toimintaan. Mikäli tasa-arvoa ei saavuteta nostamalla naisten arvoa, on toinen vaihtoehto sitten alentaa miesten arvoa.

Rehellinen
Mies, 30v, normaalivartalo 170/70, 18senttiä pitkä ja 6 senttiä paksu. Olen tyytyväinen seksielämääni ja itseeni. Onpas teillä ongelmia. Sovitaanko tästälähtien että kaikki pistää omat ikänsä, kokonsa ja muut olennaiset tiedot niin saadaan vähän perspektiiviä tähän keskusteluun?

Ps. Minusta kaikki naiset on ihan yhtä ihania - riippumatta koosta ja iästä.

pieni penis!?!?
mikä on teijän mielest pieni!? oisko 14-15cm pieni viel? säälittävää tekstii joiltaki tulee, huhhuh, hävetkää hei, onhan joillaki naisil löysä, mut se ei pahemmin näy, paitsi sit ku jätkä on sisäl...! tai onhan joillaki pienet rinnat, et miettikää sitä...

Palstasurffaaja
Alkuperäinen kirjoittaja pieni penis!?!?:
mikä on teijän mielest pieni!? oisko 14-15cm pieni viel? säälittävää tekstii joiltaki tulee, huhhuh, hävetkää hei, onhan joillaki naisil löysä, mut se ei pahemmin näy, paitsi sit ku jätkä on sisäl...! tai onhan joillaki pienet rinnat, et miettikää sitä...
Voivoi !
Naisella ei voi olla löysä, se on pienimunaisten puhetta.
Pienet rinnat taas ovat niiiiiin iiihanat ja kiihottavat, toisin kuin isot lollot.

Pieni penis tai, ei penis vaan kikkeli. Se on jotain jotain jotain sanoinkuvaamattoman huonoa ja hävettävää:)))

tommy79
pannaan pystyyn ketju missä voitais laittaa jonoon näiden ihanien prinsessojen sänkytaidot!! valitettavasti täytyy sanoa että näiden "täydellisten naisten joukosta löytyy säälittäviä lahnoja hyvin paljon...nainen joka on kaunis ja muodollisesti pätevä on monasti sängyssä säälittävä lahna joka luulee että kaikki sängyssä on miehen harteilla ja kiinni vain siitä miten mies homman hoitaa....täytyy nyt kyllä sanoa että paras panoistani oli bulgaarialainen rakkaudenammattilainen joka 100 levalla hoiti homman paremmin kuin yksikään tuntemani/kokemani suomineito.... :D

saimiK
Itselle en kyllä pikku-kikkeli-miestä ottaisi. Sanokoon muut mitä tahtoo (esim. ei koolla väliä), mutta mun mielestä prinssinakki aikuisen miehen jalkovälissä on naurettava ja säälittävä. Kyllä siinä seksihalut häviää hyvin äkkiä, kun tuommoiseen törmää ja valitettavasti olen pari kertaa elämäni aikana törmännyt. Onneksi nykyisellä miehelläni on sentään normaalin kokoiset pelit ja vehkeet. Ja ikää mulla on yli 30, joten tiedän kyllä mistä puhun.

THTI
Kyllä pikkukikkelin kanssakin pystyy tekemään kaikkea kivaa, kun on oikea asenne.
Tietenkin tosta vaan esiin vetäistynä se vie halut täysin, kun olet odottanut ( toivonut:)) ) sitä suurta. Pitkään ilman kalua ja sitten pieni nakki, niin pystyynhän sitä kuivahtaa.

Mutta jos muuta ei ole tarjolla ja tiedät, että tällä kaverilla on pienen pieni, niin osaat asennoitua. Kun odotusten lähtötaso on ruuvattu tarpeeksi alas, ei pettymystä voi tulla ja kaikki onnistuneet liikeet tuovatkin nautintoa. Onhan se niinkin, että esim jalkapalloilijat treenaavat sellaisella pienellä pallolla tekniikkaansa, että peli kulkee sitten oikean kokoisella pelivälineellä:))
Ei isokaluisen kanssa voi alkaa treenaamaan lihaksiaan, koska alapää on lihaa täynnä ja nautit vaan siitä miten leviät työntöjen tahtiin. Liiasta tiukkuuden tavoittelusta ison kanssa voi olla jopa haittaa, kun kaveri ei kertakaikkiaan kestä.

Pistä pienikaluinen mies selälleen ja käy päälle ratsastamaan. Ime pillun huulillasi ohutta vartta ja treenaa lihaksiasi. Pienimunainen ei yleensä laukea nopsaan, joten saat pitkät trenit.
Sama juttu lähetyssaarnaajassa. Keskity ojentamaan kumpuasi kohti miehen kaluntyveä ja tunne kuinka klitoris saa kosketusta. Lopussa vedä reidet yhteen, niin mieskin saa tuntea reisivälin tiukkuutta ( laihoilta tämä ei käy).
Takaapäin saat antautua aivan levälleen kun ei tarvitse pelätä, että kalu lyö pohjaan tai murjoo sieniä. Hyvällä tuurilla, lähellä pimsan suuta oleva pikku terska löytää herkkiä kohtia, jotka iso kalu ohittaa.

Eli oikealla asenteella pikkupeniskin on seksileikkien väärti.
Jatkuvaan käyttöön se ei kyllä käy:))

kunhankysyin
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Eli oikealla asenteella pikkupeniskin on seksileikkien väärti.
Jatkuvaan käyttöön se ei kyllä käy:))
Toki mielenkiintoista olisi tietää, että mikä sitten on se pikkukikkeli? Kai suhteellista, mutta jos verrataan keskivertoon, esim 15-senttiseen? alle 10 cm?

En toki väitä, että useimmilla naisilla sentit olisivat niin hyvin hallussa.

THTI
Tosi on.
Pikkukikkelimiehet ovat yleensä vielä nöyrempiä tekemään muutakin kuin vaan nakittamaan:)
Baarissakin tulevat tarjoamaan drinksuja, kun isomunaiset luottaa siihen, että munalla saa ja se riittää.

Yhteistyössä