Uusinta: Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
THTI
Hansikkaan koko on valmistajasta riippuen joko 7 1/2 tai 8. Eli ei ihan pieni käsi. Mies sanookin, että pienemmässä kädessä patukka näyttäisi isommalta.
Sama juttu, saunapiireissä tulee joskus kommenttia juuri koosta. Jopa sisareni ihmetteli silloin alussa, miten ihmeessä noin pienellä saa tyydytyksen ja eräs hänen kavereistaan alkoi humalapäissään pilkkamaan, mutta se kottarainen pantiin äkkiä kuosiinsa.
Meidän miehen terska ei ole juurikaan paksumpi, kuin varsi. Ehkä sellainen ohut lieri kuitenkin. Äskenmainitun sisaren miehellä ei ole kovin pitkä, mutta paksu ( lepotilassa ) kuin mikä ja aivan valtava terska. Esinahka on jouduttu poistamaan jo murrosiässä, joten tatti on vielä paljaana alituiseen. Oman miehenkin esinahka on pitkä ja yltää hienosti yli. Kunnon panosession jälkeen se näyttää vähän liiankin pitkältä ja punoittaa kaiken lisäksi. Kun tykkäämme hiihtää talvella ja kalu on silloin tietysti kylmissään lyhyt, on kuulemma työlästä kiskoa esinahka pois terksan päältä pissalle mennessä. Jos nahkaa jää päälle, saattaa siinä hötäkässä kastua housut;-))
Juhlakunnossa kalu on melkein siinä kuuluisassa 45 asteen kulmassa. Ehkä vähän iän myötä laskenut, mutta ei paljoa. Vain sisar ja pari muuta ovat sen erektiossa nähneet ja muodosta/ asennosta on tullut hyvät pisteet. Juuri asennon ja kovuuden takia kosketus emättimen yläosaan ja klitoriksen alueelle on erinomainen. Toisaalta hieman "alakautta" lykkien osuu terska sopivaan kohtaan sisäpuolella lähelle emättimen suuta ja orgasmit ovat monesti iahn taivaallisia. Joskus taas kun ole liian märkä, lipsahtaa kalu lyhyytensä takia helposti ulos ja silloin on todella parasta vetää reidet suppuun ja silloin tulee mieheltäkin helpoiten.
Mies kun on sellainen luonnonlapsi, että ei häpeile yhtään mitään, vaan kulkee pää ja joskus kalukin pystyssä, niinkuin pitääkin:) Säälittävintä on se, jos mies piilottelee kaluaan kädellä esim saunoissa. Viekkaan, että se on vaimon vika. Vaimo suotta häpeää miehensä pientä munaa.

ulpukka N
Hei taas ! Eilisen keskustelumme siivittämänä oikein "tutkin" mieheni vehjettä nukkumaan mennessämme. Juttelimme hartaudella miehen ja miesten varustuksesta yleensäkkin, otin oikeudekseni kertoa sinunkin miehestäsi...??!! Kiinitin erityisesti huomiota miten hyväilen hänen kaluaan ja totesin että teen sen etu- ja keskisormen välissä pidellen esinahkaa toisella kädellä takana.
>Tuosta näkemisestä meidän aktin on nähnyt muistaakseni vuosien varrella 3-4 paria ja kaksi miestä.

THTI
Tietoja saa vapasti levittää. Mitenkä se sanoo sii Tupla ja Kuitti-ohjelmassa ? Jakamaton tieto on turhaanä.

Itseasiassa pientä kalua ei ainakaan alkuvaiheessa voi juuri muuten hyväillä, kuin etusormen ja peukun välissä.
Meillä kun terska ei ole mikään hirmutatti, niin kätevintä on vaan vedellä sormilla esinahkaa eesuntaas ja toisen käden sormilla pyöritellä pikku kulkusia. Kun kalu kasvaa juhlakuntonn, voi käyttää myös koko kättä kiihotukseen.

Ihan varma en ole, mutta uskoisin että noin puolen tusinaa vierasta on nähnyt, mutta varmoja on vaan sisko ja yksi toinen pariskunta. Aina silloin tällöin kuvittelee olevansa näkymättömissä, mutta sitten...?

ulpukka N
Meillä miehellä nousee suht nopsaan juhlakuntoon, aika harvoin joudun paljoakaan avittamaan ellei laskata uusintoja.
Siitä pituudesta ehkä teillä hieman pidempi koska miehelläni suunnilleen terska kolmannes koko pituudesta.
Seisokki kulma kuten kerroin suoraan eteen ja se jännä tilanteissa jolloin erektio yllättää. Huosuissa pönköttää tappi eteenpäin.
Esinahastaan hän on kertonut kärsineensä nuoruusvuosiin saakka , koska terskan kiinnikkeet esinahan alla todella tiukat.
Näkymättömissä ei tosiaankaan ole vaikka luuleekin, viime kesänä olimme yöllä saunanpesuhuoneessa tuttavaparin mökillä , aktin jälkeen pesulla . Siinä sitten tulin ottaneeksi viellä suuhun sen ja kumarruin perse kohti ovea niin eikö tämä pariskunnan mies ryntää sinne...

THTI
No on se aikas muhkea terska sitten, jos kolmannes pituudesta on sitä itseään.
Niin, tuossa ylempänä tarkoitin, että miehen kalu seisoo 45 asteen kulmassa yläviistoon, ei alaspäin.
Ja mitäs pahaa siinä on jos näkeekin, varsinkin tuttu ihminen. Aivan varmasti miehet katselevat pyllistäviä tuttavanaisia siinä, missa naisetkin ihailevat kaluja. Joskus sellainen pieni "seksuaalihäiriköinti" on ihan kiihottavaa puuhaa, muutaman situkan jälkeen varsinkin. Toki jos ihan ventovieraita on paikalla, pitää yrittää pitää mieliteot kurissa. Olen nimittäin ollut sellaisesakin mökkisaunaporukassa, missä eräs rouva alkoi rähjäämään, kun miehet juoksivat alasti saunasta uimaan.
Normaalistihan tuollainen on illan piristys.

ulpukka N
Eilen kun juteltiin sängyllä niin , halusin mitata sen . Pituus oli erektiossa 9cm.
Ymmärsin kyllä kulman eli suoraan eteenpäin...
Ei tosiaankaan mitään pahaa, jos tuttu mies niin siitä vaan näkee . Eiköhä aikuinen mies naisen värkin nähnyt...? En saunassakaan istu jalat ristissä.
Juu kiva näky kun mies juoksee kalu heiluen ...NAM
Ajaudui vajaa vuosisitten tilanteeseen laivalla erään miehen hyttiin (sidukka..!!!) siinä tilanne ajautui siihen että olisi pitänyt .... en halunnut joten päästin itseni pois tyydyttämällä hänet käsin, oli jotenkin outoa taas kokea se kun vetää esinahkaa pitkin vartta.
Tuosta ympärileikatusta , en ole kuin yhden sellaisen kanssa ollut.

THTI
On Teillä sitten pituuta vähemmän, koska viivotin näyttää keittiön pöydän reunalla karvan verran alle 11 senttiä.
Kyllä se on aina, koosta riippumatta kivaa, kun mies on kalu paljaana. Kesällä kun miehellä oli täysposliini, kävimme sitä vähän kuin esittelemässä Pihlajasaaren nudistirannalla. Kyllä siinä mutamalla naisella ( nuorilla) suu jäi auki, kun näkivät paljaat pippelit.
En mäkään peittele saunanlauteila siskonmieheltä. Josko sattuu siinä edessä pesemään emäntänsä selkää, niin annan katsella, koska tiedän että tykkää. Vaikkei siellä hämärässä saunassa niin ykstyiskohtia näekään. Kivasti se vaan hänenkin ennestään valtavaa tattia pyöristää. Joskus olen miettinyt, miltä noin iso terska mahtaa tuntua, kun varsi on kuitenkin solakka...? Sisko sanoo, että aina kun se vetää sen ulos, niin kuuluu sellainen märkä moiskaus ja sen jälkeen tulee emätinpieru:))

ulpukka N
Viellä tuosta seksuaali häiriköinnistä, kesällä joskus olemme tehneet siten että mökille mennessämme olemme riisuneet autossa vaatteemme pois ainoastaan minulle pieni toppi jäänyt suojaksi. Ihanan eroottista kun mieheni istuu siinä eikä kalu juurikaan näy jalkojen välistä. Erityisesti siitä hän nautti kun silloin työnnän sormeni esinahan alle ja hieron sormen päällä terskaa. Onpa sattunut niinkin että on ollut pakko pysähtyä ja mennä tiensivuun pellolle....

ulpukka N
Näköjään parisen senttiä eroa.
Me ei olla kuin Inglesissä käyty nudisti rannalla, ei siis täällä Suomessa .
Keskustilimme tässä joitain aikoja sitten ystävättäreni kanssa , juuri tuosta miltä tuntuu kun miehen terska avaa tietä sisään. Minulle oli siihen saakka tuntematon asia tuo "emätin pieru" , mutta kun leikimme hänen Big tekokalullaan (olin kontallani ja hän työnsi takaa sisääni) niin päästelin muutamia sellaisia kun otti pois.

vahakabinetti
Alkuperäinen kirjoittaja ulpukka N:
Miten teillä onko jokin erityinen kohta miehellä kalussa joka tekee hänelle hyvää, meillä terskan ja esinahan välinen "kiinnike".

Uuh tuohan vihloo :( Mä pidän eniten kosketuksesta terskanheltan yläpuolella olevasta terskan ja varren rajaseudusta.

Haluan tässä myös sanoa että joku mainitsi ettei esinahan väljyydessä/koolla ole väliä. Minun käsittääkseni yhdynnässä kun penis liikkuu edestakaisin, väljässä tai "runsaassa" esinahassa se penis liikkuu paljolti nahan sisällä kun taas esim. ympärileikattu hankaa jatkuvasti emättimen seinämiä.

Minun tyttöystäväni ei välitä hankauksesta, enemmän täyttymisen tunteesta ja samanaikaisesta klitoriksen ärsytyksestä. Minulla on jokseenkin runsas esinahka, joten tässä tapauksessa siitä on hyötyä..

THTI
Automatkoilla on oltu hyvinkin riettaita. Kauan sitten kävi niin, että otin miehen ajaessa suuhun ja itse olin ilman housuja. Mies ohjasi yhdellä kädellä ja toisella kiihotti pilluani ja tulin tietenkin ihan märäksi. Tarkoitus oli ajaa hetken päästä sivutielle ja käydä asiaan. Kuinka ollakkaan pysäkillä seisoi tuttavapariskunta, jotka tunnistivat automme ja viittilöivät pysähtymään. Tuli kiire survoa miehen muna takaisin housuihin ja itselle sortsit takaisin jalkaan. Itse emme olleet tajunnet, että autossa oli vinkea pimpsan haju. Kaverit sen kyllä huomasivat, kun nousivat takapenkille ja sieraimet liikkuivat siihen malliin, että tuoksuja ihmeteltiin.

Terskahieronta on miehen suosikkilaji. Harvoin esinahan alta, yleensä kerään nahan taakse, aika tiukalle, ja sitten avokämmenellä hieron jo turvonnutta terskaa. Mies vaatii että käytän kunnolla voimaa, eikä mitään hiplaamista. Ihan suoraan siinä terskan päällä keskellä on joku piste, joka saa kuulemma murkut liikkeelle.
Toinen, mistä tykkää on niiden pieneten kulkusten näplääminen ja puristelu. Siinäkin hommassa saa käyttää voimaa. Joskus ne vaan pyrkivät takasiin sinne mistä ovat tulleet, eli alavatsanonteloon ja silloin ei näpittely oikein onnistu, koska sormien välissä on vaan pussinahkaa.

Vaikka miehellä on suhteessa kokoon, paljon esinahaa, ei se kyllä mielestäni nuljahtele terskan yli yhdynnässä. Olen useimmiten niin märkä, että siellä liukuu kaikki mitä sisään työntää:)))

Eihän Teillä kumeja käytetä pilaamassa tunnelmaa ? Mä laitatin nipsut vajaat kymmen vuotta sitten ja sen jälkeen on paljas ollut aina käytössä.

ulpukka N
Olen havainnut saman , kun hieron terskan päätä siitä reijän kohdalta samalla puristellen kulkusia vaikutus todella hyvä, limaa tulee pisaroina terskanpäästä.
Rakastan mieheni pieniä pyöreitä kulkusia , en näe eroottisina sellaisia roikkuvia vitjoja.
Sama meillä mies siitä maininnut , että tietyissä asennoissa ja kun olen tosi märkänä ei hän saa kunnon kontaktia yhdynnässä koska terska ei välttämättä paljastu sisään työnnettäessä. No suullani olen monasti hänen nautintonsa saattanut loppuun.
En tiedä onko teillä lapsia , mutta meillä pojalla sukuvikana penis periytynyt isältään.
Kumia ei käytössä eikä se oikein toimikkaan koska ei pysy juurikaan päällä. Ne muutamat kerrat kun kokeiltu aikoinaan niin on saatu kaivella sitä sisältäni pois....
Sama ehkäisy minulla nipsut laitatin.
ps. Eilen ajoin karvani pois , aluksi vain siistisin mutta loppujen lopuksi kaikki lähti. Mies kun näki niin oli yllättynyt, saunassa sitten ajoin hänen pussinsa paljaiksi .
Saas nähdä mitä sanoo ystävättäreni kun menen kahville hänen luo tänään ja paljastan mitä vihdoin arvasin tehdä.

ulpukka N
Jäi kommetoimatta , tuosta tuoksusta. Minulla tuo värkki sen mallinen , että tahtoo sperma jäädä muhimaan sinne johonkin onkaloihin , tiputellen seuraavanakin päivänä pitkin päivää. No tuoksu sen mukainen , tuntuu varsin eroottiselta käydä veskissä ja huomata miten pikkarit märät haaroista , tuoksu voimakas.
Olemme ystävättäreni molemmat parisuhteessa, kun nautimme toistemme seurasta pyrimme ajoittamaan tapaamisen edeltävän illan yhdyntään kumppaniemme kanssa.

THTI
Meillä se terskan maaginen piste ei sijaitse reijän kohdalla, vaan reijän ja takalierin puolivälissä. Toki pientä terskaa avokämmenellä hieroessa menee oikeastaan kokotatti. Pyörittävä liike on paras. Ilmeisesti se vastaa hänen klitoristaan, koska tuntemus on ihan liian voimakas saadakseen siitä orgasmin.
Mutta sitä touhulimaa, sitä vaan tule ja tulee. Mies sotkee alkkarit ja paidan sillä vuodollaan. Tuntuu, että se on aina vähintään puolikiihottunut ja värkin pää loistaa kosteana.
Nimenomaan pampulta ovat pienet, kiinteät ja pusseissa paksuhko nahka. Ne kiiltävät, karvattomat roikkovitjat kyllä tappaa tunelman, yök.

Meillä kun tulee lepotilaan nähden pituutta roimasti juhlakunnossa, niin se tilava esinahka ei yllä enää terskan yli. Tai yltää, mutta ei pysy päällä, vaan jää siististi laskoksille lierin taa.

Kyllä on lapsia, mutta poika ei ole perinyt isänsä munaa. Miehellä itsellään on kyllä perintökalu omalta isältään.

Spermaa meidän "tykki" tuottaa sen verran vähän, että yleensä kaikki tulee helposti pois. Siitä tuin mieleen, että sisaren miehen leveälierinen terska kuulemma kaapii mähnät hyvin emättimen sisältä. Kun vaan jaksaa puolenkymmentä kertaa vetää vielä laukeamisen jälken.

ulpukka N
Sama meillä, etenkin mustat alushousut usein kuivuneen tähmän tahrimat. Olenpa havainnut aika ajoin enemmänkin, liekkö tyydyttänyt itsensä ?
Samalla lailla minäkin teen sormin pyörittävää liikettä terskan alapinnalla siinä kiinnikkeen kohdalla ja terskan päässä.
Ilmeisesti nuo "lyhyehköt" sitten ovat puolierektiossa (ainakin näyttää siltä) kun pituutta hieman vähemmän .
Etkö saa erektiossa liikutettua hänen esinahkaansa terskan päällä kun tyydytät sormin ? Meillä mies aristaa jos pidempään teen sitä paljaalle terskan pinnalle.
Kalu miehille joku miehisyyden mitta, harmittaa kun pojallamme näyttäisi tulevan saman mallinen kuin isällään. Olen hieman huolissani kun poikamme esinahka myös varsin tiukka , yritetty rasvan avittamana saada liikkumaan enemmän.
Meidän makkari pumppu kyllä spermaa sylkee kiitettävästi (kokoonsa nähden).
Vaikka nautinkin TODELLA paljon miehestäni ja hänen munastaan , niin olisi ihanaa joskus välillä kokea sellaista leveälieristä terskaa joka avaa naisen suloni ammoilleen työntyessään... Ilmeisesti siskosi miehellä juuri tuollainen?
Se että mies jaksaa viellä lauettuaan työnnellä jonkin aikaa tyntuu hyvältä , siinä ikäänkuin saa loputkin häneltä. oma mies ei monastikkaan jaksa uusintoja , muistan erään miesystäväni joka kykeni monastikkin uusintaan lähes heti.
Huomaan että olen eilisestä lähtien hieman "villi" ovulaatio kait taas.

ulpukka N
Onkos teillä jokin tai joitain rakasteluasentoja jotka erityisen suosittuja?
Meillä mies päälläni ja minä reidet suht kiinni jos kulma oikea , niin silloin osuu aivan mahtavasti klitorikseen. Samoin se kun olen ratsastamassa hänen päällään selkä kohti hänen kasvojaan , jos tuossa asennossa annan rintani laskeutua hieman lähemmäs hänen polviaan niin tökkii mitä herkimpään eli emättimen takaosaan.
Helpoiten saan emätin orgasmin kun hän tekee sormin minulle. Sisälläni klitoriksen takane alue joka todella herkkä kun olen riittävän kiihoittunut.
Suuseksiä mieheni ei osaa kunnolla antaa jotta saisin orgasmin, hän hätäilee ja poukkaloi paikasta toiseen , ei keskity juuri oikeaan pisteeseen vaikka välillä ohjaan takaisin. Ilmeisesti vain toinen nainen tuntee naisen anatomian.

THTI
Kyllä se esinahan lerpukka venyy terskan päälle ja vähän ylikin erektiossa. Mutta se ei itsestään pysy päällä, vaan vetäytyy lierin taa piiloon. Kun kosteutta sykkii kokoajan sieltä virtsaputkesta, niin liukasta nahkaa on nautinnollista nuljautella terskan yli ja mies tykkää ihan hulluna. Jos teen niin, että pidän toisellä kädellä nahat takana ja terska ihan vinkuu tiukkana, niin silloin aristaa kädellä veto. Se esinahan kiinnike vetää terskan hirmu nöyrän näköiseksi.

Meillä kyllä poika kasvattaa itsellen ainakin tuplasti niin ison kalun kuin mies. Täytyy sanoa, että ei mieheni miehisyydessä ole mitään ongelmaa, vaikka kalu on todella pieni. Ehkä se toisten miesten keskellä olisi tärkeää omata pitkä muna.

Niin juuri, nautintoa on riittävästi, mutta en sulje pois sitä mahdollisuutta että todella isoa kalua voisi kokeilla vaihteen vuoksi. Siskon miehen jättitatti on käynyt unissa mielessä, mutta ilkeääkö sitä ottaa puheeksi? Parempi että ei.
Nuorena harrastettiin uusintoja, mutta nyt tulee pakostakin tauko kertojen väliin.

Pienimunaisten vakioasento on tuo lähetyssaarnaaja, missä reisillä tiukataan ja pidetään sopivaa puristusta yllä. Kun kulma on oikein, hankaa kullin varsi suoraan klitoriksen tyveä. Orgami on useimmiten takuuvarma, kun vaan itse sitä haluan.
Alempaa köykätessä saa taas G-piste oman kosketuksensa. Pohjallehan sillä vehkeellä ei yletäkään. Mieheni tykkää myös paljon takaapäin panemisesta, vaikka siinä asennossa en pysty kiristämään. Hän joskus itse kiristää käsin rehevistä kanniskoistani tiukan luolan kalulleen.
Miehen suosikki on myös tuo selin häneenpäin ratsastus, mutta "hyvien näkymien" takia hän laukeaa melko nopeasti. On kuulemma ihanan irstaan näköistä, kun kulli uppoaa pilluun siinä silmien edessä.
Suuseksissä mieheni on sellainen taituri, että aikaisemmin en ole saanut vastaavia kielipesuja.

ulpukkaN
Aiemmat mies tuttavuuteni eivät ole aristelleet kun olen vetänyt esinahkaa aivan taakse , mainitsemallasi tavalla jolloin terska vetäytyy nöyrän näköiseksi. Näyttää jotenkin jännältä kun sellainen ohut kiinnike kääntää terskaa ...

Aivan omassa keskuudessani nauttiessani , monasti haaveilen jostain näkemästäni tai kokemastani miehestä ( etenkin minkälainen mies/ kalu).
Olen ehkä erikoinen mutta miehen itsetyydytys ja sen katsominen aiheuttaa minulle eroottisia tuntemuksia. Niitä käytän monasti kun itsetyydytän.

On välillä ihanaa ajatella ja muistella erillaisia kokemuksia , teemme tätä ysävättäreni kanssa usein. Etenkin se kerta kun laivalla tyydytin erään miehen sormin , tilanne oli ajautumassa aktiin mutta en kuitenkaan uskaltanut. Hänen hytti kaverinsa tuli kesken kaiken.

Olen ilmeisesti suuseksissä hieman hankala tyydytettävä , koska minulla aika pieni klitoris kiihoittuneenakin. Vertailuna olen havainnut selkeästi ulkonevia klitoriksen huppuja .

Tyydytätkö itseäsi usein , vai riittääkö sinulle seksi miehesi kanssa ?

THTI
Monet hyvät naurut on saatu, kun kalua käytetään käsinukkena. Bravuuri on tämä nöyräpenis. Kun painaa kädellä vartta pitkin äärimmäisen tiukalle, kääntyy terska lähes katselemaan nolona omia varpaitaan:- )) Siinä vaiheessa alkaa niska punoittaa, joten ei liian kauan saa kaluakaan nöyrryyttää.

Itseään tyydyttävä mies ei välttämättä ole kiihottava näky. Mutta jos hänellä on hervottoman iso ja komea elin, niin saa se väkisinkin veren kiertämään. Mies ei kuitenkaan saa tyydyttää itseään sillalailla rivosti ja tyrkysti, vaan mieluummin itseensä keskittyen. Ainakin meidän mies on niin taitava kalunsa kanssa pelaaja, että omat käsityöni ovat lähinnä puuhastelua.
Toisaalta uskoisin, että mieheni on itsetyydyttäjänä keskivertoa innottomampi, vaikka kulkeekin usein pelit paljaana ja ilmeisen valmiina. Ehkä se johtuu juuri siitä pippelin koosta? Pieni kalu isossa kädessä jää helposti varjoon.

Itse olen todella kehno ja laiska masturboimaan.

ulpukka N
Tuo hyvä vertaus ....--- käsinukke--....!
Aivan rivo miehen runkkaus , lähinnä kuvottaa. Salaa kun sattuu osumaan tilanteeseen niin kyllä saatan jäädä seuraamaan.

Meillä mies masturboi lähinnä viikonloppu aamuisin , jos nukun viellä .

Itse olen erittäin aktiivinen ja saatan muutaman kerran viikossa.

Eilen saunoessamme poika katseli hämillään minun alapäätäni, ei ollut ennen nähnyt sitä karvattomana.

ulpukka N
Meillä tuo alaston kulttuuri ajoittuu lähinnä mökille, vietämme paljolti aikaa laiturillamme se eräänlainen keidas. Mattoja pestessä ja muutenkin saattaa ohi kulkeville veneilijöille näkyä vaikka mitä..

THTI
Näin on, mökkeily on siitä kivaa, ettei tarvitse nipotta edes vaatteieden kanssa.
Mikäs se mukavampaa vaimoihmiselle, kun situkka kourassa makoilee laiturilla ja pari raavasta urosta harjaa mattoja ilman rihman kiertämää;-)). Mökkiranta on vähän matala, joten poijjaat kiskaisi pessyt matot veneeseen ja souti keskemmälle huuhtomaan niitä. Jo oli naapurimökin puskissa vipinää, kun niitteen vieraat kuolasi meidän pesureita. Oma väki heillä tietää, että jotain saattaa joskus vilahtaa ja sitä ei tartte taivastella.

Kerrankin souti mies mua siskon kanssa lomakylän rantaan parille kylmälle juomalle, niin yks alumiiniBusteri ( vai mikä lie ) käänty takas tarkistamaan, että soutajalla ei TODELLAKAAN ollut vaatteen vaatetta päällään.
Mutta kyllä sillä aina onkin rajaton rusketus. Hyviin tapoihin kuuluu myös, että koskaan ei ruoka/kahvipöydässä olla pippelit paljaana. Sen tietää lapsetkin.

ulpukka N
Totta vie.. monasti menee useita päiviä että ei muuta päällä koko päivänä ollutkaan kuin paituli.

Se tosiaan seksyä kun mies vieraita mökillä ja tintturoivat vehkeet heiluen. Kun siinä vaimoväki aurinkoa ottaa niin onpa tullut huomattua hienoista kasvua tietyissä kohdin....

Meillä kasvimaa suht lähellä rajalinjaa, sitä kitkiessä olen huomannut naapurin toikkaroivan takanani..

Eikä ruokaa laiteta.

Aurinkoa ottaessa on joskus kiva kiusata miehiä kun ollaan porukalla ilman lapsia , mennä alasti päälle hajareisin hinkuttaa kunnes.....siinä sitä sitten mies tappi pystyssä...

Yhteistyössä