Uusinta: Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
THTI
No viime kesänä kävi just noin.
Mies otti aurinkoa laiturilla pippelit paljaana. Kahvien jälkeen sisko miehineen vetäytyi päiväunille. Itse menin kanssa rantaan ja asetuin pieluksille makoilemaan. Syrjäsilmällä näin, että miehen napukan päässä kimmelsi touhutippa. Arvelin, että siskon porukka sisällä nukkuu jo ja kiipesin satulaan kihnuttamaan. Hetken kuluttua survoin toisella kädellä puolijäykän märkään tavaraani ja loin ratsastaa niin että laituri natisi. Meillä oli jalat mökkiinpäin, emmekä nähneet, että mökin ovi aukesi ja kaksi päiväpanolaista laskeutui rantaan pesemään spermoja pois. Mokomat hiipivät hiljaa ja huomasimme vasta kun laituri heilahti, että muita on paikalla. Yritin paeta päältä, mutta miehellä oli niin lähellä, että hän piti lanteista kiinni ja siinä sai suku ihastella, miten pikkurouvan mirri syö makkaraa ahneesti;-)) Taas tuli sotkettua, mutta vesi on mähnän lääke.
Näitä on kiva sitten talvella muistella, kun räntää tulee vaakasuoraan. Olemme kuitenkin kaikki niin kesäihmisiä.

ulpukka N
No siinä tilanteessa ei tietenkään enään voi lopettaa.... toisaalta aikuisia ihmisiä kyllä ne tietää... tuo päiväpano monilla salaa, mutta meillä kyllä muutama tuttu pari sanoo menevänsä äänet viellä vahvistaa....

Tuo makoilu kesällä yhtä nautintoa , miehet vitsailee muijilla mirrin näkyvän , vaikka itsellä kokoajan kaikki esillä. Silloin tulee kyllä leviteltyä niin että varmasti näkevät kaiken.. Itsellä ainakin niin runsaat häpyhuulet että ne kun levittää niin eiköhän se aukkokin näy viimei...

THTI
Niin, ilman sitä vitsailua puolin ja toisin ei ehkä olisikaan niin paljon mielihyvää.
Jokaisessa meistä kuitenkin asuu se "itseäänpaljastelevapienilehmä", että mielihyväähän siinä haetaan. Mulla on myös iso tavara, niinkuin mies sanoo. Ehtaa seksilihaa löytyy jalkojen välistä kuulemma toistakymmentä senttiä. Eli vaaksa peräti, mitattuna välilihasta klitoriksen vaon alkuun. Tosin mies haluaisi, että seksilihaan kuuluisi myös peräaukko, mutta sitä en itse laske.

Ryhmäseksistä en oikein tiedä ??
Pitäisi ainakin olla oikein tuttuja nämä muut. Tuttuja ja terveitä, koska mistään turvaseksistä en perusta pätkääkään.

ulpukka N
Itsensä paljastelu saattaa piillä kaikissa meissä, en kiellä, ainakin kesäisin saatan näytellä ehkä liikaakin . Mökkikylän kaupassa joskus jopa hävettänyt käytökseni.

Iso minullakin , synnyttäneenä naisena , naisen käsi mahtuu kun se liukasteessa .

Minä en tiedä moista mittaani , mutta gyniksen mukaan olen iso.

Aivan se juuri hankalaa kun aloite niin vaikeaa, lisäksi se tauti riski.

Kondoomi minulle myös jotenkin vieras.

Sinun kanssa ihanaa vaihtaa mielipiteitä ja kokemuksia , ethän pahastu jos sanon nauttivani myös seksuaalisesti juttelustamme.

pikkupoika1984
(osa voi olla vähän offtopikkia sitten..)

TE, voin sanoa että suurin osa teistä on sairaita, asiallisiakin viestejä joukosta poimein ja asiallisia keskustelijoita, mutta vain kourallisen.
Maailmassa on pikkuisen tärkeämpiäkin asioita?. Itse olen nk. pienimunainen, ei se minua haittaa(vaikka haittaakin:D mutta olen jo kohta sisäistänyt kohtaloni,hah) eikä ole ensimmäistäkään naisystävääni haitannu ja ovat joka ilta seksiä haluneet. Jos ei kelpaa niin en pakota ketään olemaan kanssani. Itse häpäilen välillä ja sallin myös naiseni häpeillä, ei haittaa. Se nyt vaan on pieni, minä en voi sille mitään enkä saanut valita syntyessäni kokoa, kukaan muukaan ei sille voi mitään. Välillä kuulen vitsiäkin siitä ja nauran myös ite mukana, asoita ei tarvitse ottaa niin vakavasti vaikka ovatkin totta. En tiedä mikä on pieni ja mikä iso ,mutta itselläni taitaa olla vain jotain 13-14 (sentti)metriä ja ihan juhlakunnosta puhutaan, oikein söpö siis. Lerppukunto onkin sitten oikea tiirailun aihe, välillä tuntuu että oon ihan lapsen mitoissa.

Itse olin joskus paljon pinnallisempi, onneksi olen kasvanut, kovin moni täällä kirjottavista ei kasva varmaan koskaan aikuiseksi.

Muistuttaisin vielä ,että elämä on oikeasti todella lyhyt ja köyhyyskin on vain mielentila. Välillä minusta tuntuu että järkeä on päässä enemmän, koska jalkoväliin ei ole paisunut ensisijaista ajatteluvälinettä.

Onneks ihmisiä on erilaisia, jotkut välittävät vain siitä mitä mies nostaa tililtä, jotku mitä sillä on haarojen välissä ja jotkut ulkonäöstä. Toisia ei vois taas vähempää kiinnostaa mitä kokoa lemmenluu on tai kuinka paljon sitä tuohta nousee tililtä. Oisko helpompaa jos kaikki näyttäs hattivateilta ja vain luonne olisi oleennainen osa.. hmm tai pitäiskö kaikki "tyhmät(=oisko 90% maailman ihmisistä, tai jos rehellisiä ollaan niin 100%)" ja pienirintaiset&munaiset ihmiset teloittaa? Olisiko maailma näin parempi paikka asua? Kenenkään ei tarvis hävetä kumppaninsa genitaalialuieita....

-pikkupoika1984-

ldkq
"Pojat tietenkin kuvittelevat myös että heidän peniksensä on liian pieni. Tämäkin huoli on turha. Myös aikuiset miehet elävät siinä harhaluulossa että naisia kiinnostaa heidän peniksensä koko. Tosiasiassa se ei ole olennaista. Keskiverto penis on runsaasti pidempi kuin keskiverto vaginan syvyys. Suurin osa naisen seksuaalisesta mielihyvästä syntyy klitoriksessa ja vaginan ulommaisen viiden sentin alueella eli peniksen pituus ei ole meille olennaista. Huomattavasti oleellisempaa on se miten muuten käyttäydyt seksin aikana eli miten kuuntelet ja otat huomioon kumppanisi" siinä lainaus Raakel Liekin oppaasta.... on hiukan eri mieltä ku useimmat täällä

THTI
Kuten aiemminkin sanoin, vapaa maa, vapaa mieltymykset ja nautinnot.
Tottakai tietty mielihyvä kiertää suonissa, kun juttelee itselle mieluisista asioista.
Olisin tyhmä, jos väittäisin, että en koe seksuaalista mielihyvää kertoessani orgasmikokemuksesta. Myönteisessä mielessä nimitäin.
Gynestä vielä. Olen kuulemma helppo tutkittava ??? Sama gyne sanoo samaa äidilleni, joten siinä se periytyy pimpsa kuin peniskin:))

ulpukka N
Niinpä mielihyvä monesta seikasta kiinni .

Kuten eilen kerroin minulla oli kuukautiskierrossa ovulaatio aika, ukko joutui eilen illalla sängyssä tekemään parastaan ja sain pitkästä aikaa mitä värisyttävimmän orgasmin jopa itse tujusin huutaneeni ...hän jaksoi yllättävän kauan sain ehkä 3-4 orgasmia perättäin vauu !! Olimme aluksi mainitsemassani selkä häneen päin ratsastaen, tunsin miten taivaalliselta tuntui kun hän työnsi sormensa samalla sisääni takaa.

Inhoan jotenkin gyne käyntiä , mutta pervoissa fantasioissani kuvittelen joskus olevani siinä alistettuna.... EI TIETENKÄÄN TULISI KYSYMYKSEEN TODELLISESSA ELÄMÄSSÄ !

ulpukka N
Tulipa tässä mieleeni nuoruusaikojen kokemus, kävimme silloisen kaverini (tyttö) kanssa ahkerasti tansseissa. Siihenaikaan soitti tulta Lappeenrannasta orkesteri kesäisin lähilavalla. Tutustuimme näihin kavereihin , komeita meistä ....
Eräänä lauantai yönä he sitten pyysivät meitä motellihuoneeseensa jatkoille, me kiltteinä tyttöinä istuimme jalat ristissä sängyllä ja katselimme mitä tapahtuu...
Kaverit kaivoivat jostain viinapullon esiin ja alkoivat juomaan tarjoten meillekkin, eikä aikaakaan kun he olivat munasillaan pyydellen meitäkin riisuutumaan.
Ihastuneita kun olimme niin paitaha siitä sai kyytiä paljastaen pienet rinnat. Eihän se riittänyt heille lähes aikuisia miehiä kun olivat, joten brändärit saivat sänkypainia aamuun . Silloin ensi kertaa annoin suuseksiä miehelle.

THTI
Että mies Teillä sitten kuitenkin jaksaa pitkään, vaikka paljas takapuoli vaappuu silmien edessä ja pieni pirteä penis uppoaa kerta toisensa jälkeen suojaamattomaan toosaan ? ( tällaista lyriikkaa pukkaa meidän sarvijaakolta tuossa asennossa ;-)))
Olen itsekin pienen kännykkävideon pätkän siitä nähnyt ja on se aikas rankkaa.

Siinäpäs se, kyllä soittajien on saatava soppaa ja vähän muutakin.

ulpukka N
Olen tässä koneella viellä , noin tunnin. Sen jälkeen joulun viettoon.... HYVÄÄ JOULUA SINULLE --- A I T O THTI --- !
Palaan uuden vuoden jälkeen töihin. Toivottavasti saamme jutella lisää silloin taas.

RJV
Olipa mielenkiintoista lukea keskusteluanne. Nainenkin siis pystyy nauttimaan alastomuudesta ja tuntemaan mielihyvää eroottisista puheista. Tuo on varmasti miesten mieleen, mutta miksi sitä taitoa ei ole kaikilla naisilla?

räs mies
Alkuperäinen kirjoittaja ulpukka N:
Onpas erikoista , miehelläni suunnilleen saman kokoinen , mikäli kätemme edes lähellekkään saman kokoiset.
Varsi aika ohut mutta erektiossa terska näyttää tatilta.
Läheinen ystävättäreni on maininnut asiasta , kun olemme pariskuntina saunoneet.
Eräs seikka etenkin nuorempana kiinnitti huomiota seurassa jos hänellä alkoi seisomaan jossain tilanteessa kun muitakin, eli se että hänen erektionsa osoittaa suoraan eteenpäin , eikä ylös siitä olen saanut kuulla.
Niin olin sanomassa että ystävättäreni kysyi saanko sellaisella orgasmia , saan toki kun pidän reidet yhdessä niin tunne klitorikseen tosi nam..
ps. sen kun viellä miehet oppisivat että naisen herkintä aluetta klitorista tulee hellästi hyväillä ( ehkä vain nainen voi sen tietää)
hei ulpukka
minä miehenä tiedän sen että, naisten klitoristen hyväilyn joutuu opiskelemaan aina uudestaan, koska naiset eivät tykkää samanlaisesta hyväilystä, jotkut naiset tykkäävät kovemmasta klitorishyväilystä kuin toiset.
jotkut tykkää kun liikutellaan sormea tai sormia klitoriksen ympärillä, toiset taas sen päällä, jotkut taas ...... tyylejä on mahettomasti, ettei voi sanoa yhtä ja varmaa keinoa hyväillä klittaa.

pikkupili
jos häpeää miehensä liian pientä munaa niin miksei sitten ota mustaa miestä, niillä on muna iso levossa että toimintakunnossa, siinähän kelpaa esitellä ystävättärille.

THTI
Alkuperäinen kirjoittaja ulpukka N:
Olen tässä koneella viellä , noin tunnin. Sen jälkeen joulun viettoon.... HYVÄÄ JOULUA SINULLE --- A I T O THTI --- !
Palaan uuden vuoden jälkeen töihin. Toivottavasti saamme jutella lisää silloin taas.
Mulla alkoi Joululoma himppusen aikaisemmin ja nyt taas täällä sorvin ääressä pakertamassa.

Kuin niin, epäilit "aitoutta" ?? Ettäkö joku muu samalla nimimerkillä ?

THTI
Mun mielestä en ole hävennyt mieheni pientä kalua, eikä ulpukkakaan ???
Miksi häpeäisinkään ? Nautin kyllä estoitta sen tuomasta mielihyvästä, vaikka tiedän tasan tarkkaan, että on sekä miehiä, että naisia, jotka halveksivat pienikaluisia. Useimmiten se on kuitenkin ns toisenkäden tietoon perustuvaa käytöstä.
Ja aivan kuten ulpukka N sanoo, ei pienen kalun ihannointi poissulje isosta untanäkemistä ja päinvastoin.
Ainiin, ja mustat munat eivät ole mun juttu.

RJV
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Niin, ilman sitä vitsailua puolin ja toisin ei ehkä olisikaan niin paljon mielihyvää.
Jokaisessa meistä kuitenkin asuu se "itseäänpaljastelevapienilehmä", että mielihyväähän siinä haetaan.
Onko tosiaan itseään paljastavia naisiakin olemassa, ja tuntevat jopa mielihyvää?
Yleensä naiset pelkää paljastelevia miehiä.

THTI
Ei kannata ymmärtää väärin. Naisten paljastelu ei tapahdu lenkkipolkujen pusikoissa tai muissa julkisissa paikoissa.
Yleensä tietty määrä alkoholia saa estot laukeamaan ja sitten voi vaikka vähän antaa silmänruokaa, tai sitten ei :))

räs mies
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Ei kannata ymmärtää väärin. Naisten paljastelu ei tapahdu lenkkipolkujen pusikoissa tai muissa julkisissa paikoissa.
Yleensä tietty määrä alkoholia saa estot laukeamaan ja sitten voi vaikka vähän antaa silmänruokaa, tai sitten ei :))

eikö tapahdu naisten paljastelu julkisissa paikoissa?
tässä tulee kolme nimeä, jotka ovat julkisesti pimppiään esitelleet mukamas vahingossa.
Britney Spears, Lindsay Lohan ja Paris Hilton, vielä voisin laittaa Mariah Careyn tuohon ryhmään.

THTI
Yleensä ei laukea. Joku siellä "tippaleivän" mutkassa ahistaa. Äidin opetukset tai jotain...?
Siedätys on parasta hoitoa estoihin. Eli jos on joku esto, niin tomerasti vaan käy sitä päin ja ajanoloon se ei ole ylittämätön. Hölmöilyyn se ei kuitenkaan oikeuta.
Humalassahan saakin hölmöillä, miehet ainakin ?

Itseasiassa, jokaisella on jotain mistä on ylpeä ja sen voi nolostelematta näyttää. Hyvä iho, olkapäät, nilkat, vyötärö jne jne. Silmänruokaa taas kuulutan.

Uusnavuonna hyvät pippalt tiedossa, joten nyt täytyy levätä.

Yhteistyössä