K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös UMK-treenit kestä paljon kauemmin kuin viikon? Viikon verran treenataan ehkä areenalla lähetystä varten, mutta paljon muuta treeniä ja asujen sovittelua ym. vaaditaan. Joksuilla onkin sopivasti 2kk lomaa. En itse ihan juontoon usko, mutta joku muu ohjelmanumero voisi hyvin olla.
Eikö siellä ole ollut niitä ulkomaiden pisteiden antajia? Voisiko olla niin pieni pesti? Tarviikohan sitä, jos pisteidenantaja on siis paikanpäällä, harjoitella?

vierailija
Sitten sun pitää kestää ne muiden vastakkaiset mielipiteet eli se, että hyvin monen mielestä ei ole realistista ajatella, että B juontaa UMK:ta.
Niinhän mä kestänkin. Kommentoin tuota missä joku käski muiden lopettaa B:n tyrkytyksen UMK:hon. Kyllä sellaisesta saa keskustella, vaikka se ei jonkun toisen mielestä olis realistista. On tai ei, mitä väliä, aika näyttää.

vierailija
Just niin, kyllä mä luulen että B persoonallaan hurmais aika monet suomalaiset, sellaisetkin jotka häntä ei ennestään tunne. Ei silti meinaa että kukaan kuvittelee hänen olevan valtavan iso stara. Mä en tajua miksi tästä pitää väitellä niin kiivaasti. Pianhan se nähdään voisko tuossa ideassa olla mitään perää.
Tämä on vähän jännä väite, ihan kuin Boitsu ei olisi saanut tilaisuuksia tehdä vaikutusta. Boitsu oli Viisuissa osallistujana ja hänellä oli samanlainen tilaisuus hurmata kaikki kuin muillakin artisteilla. K ja myös osaltaan Yle nosti Boitsua kontentissaan todella paljon ja kun lähes koko Suomi K:ta seurasi oli hänellä mahdollisuus hurmata suomalaisseuraajat. Tämä nykytilanne on se taso, johon nämä tilaisuudet johtivat.

vierailija
Jep. Mun ois tehny mieli laittaa siihen sen vikaan kommenttiin alapeukku ja kattoa mitä tapahtuu. Vai voikohan siellä laittaa alapeukkuja?
Osaatko käyttää emojeja,? Kyllä sieltä emojeista alapeukkukin löytyy. Monestihan siellä viestejä kommentoidaan eri emojiella, jos ei kirjoittaa halua. Emojien käyttö on itseasiasiassa parempi kuin ylä/alapeukut. Tiedoksi sit se, että kyllä siellä näkee, kuka on mitäkin emojia käyttänyt eli et voi silläkään tavalla piiloutua. On mun mielestä reilua, että jokainen voi olla sitä mieltä mitä itse on, mutta pitää kestää myös muiden mahdollisesti eriävät mielipiteet Tärkeintä on se, että ei arvostella toisia keskustelijoita ihmisinä/faneina.

vierailija
Hyvä Kärtsä
Menikö Kärtsällä vähän Panu tunteisiin jos unohti sen jälkeen tulleen biisin sanatkin? 🤣
Mutta tuosta nähdään, että ne Seiskan "pusikoista" uutisoimat jutut on totta :) On iskenyt Kärtsää vähän vyön alle.

vierailija
Nyt on hyvä kuva Joksuista!

vierailija
No eikö aika monta asiaa ole siellä ollut myös väärää tietoa. Missä siellä nyt jotkut suomalaiset ois Bojanin kanssa jutelleet ja miksi se ois mitään tuollaista kertonut, jos paikalla muitakin. Ei kovin realistista. Sitä paitsi Kärtsänhän piti mennä Sloveniaan eikä toisin päin!
K itse ei ole sellaista missään sanonut. Ainoa, mitä meillä on, on Bojanin sen Janan vai mikä sen naisen nimi oli ohjelmassa sanoma "K ehkä tulee laskettelemaan talvella tänne.."
Bojanin "someone is coming to Slovenia oli vitsailua ja K:n "this year" oli tjeah.
Toki K voi ton Boitsun Suomeen tulon (AAAAAAAAAAAAAA mikä uutinen!!!!!!!!!) lisäksi mennä käymään Sloveniassa.
Mun delulu Boitsun suomeen tulolle on, että K on soittanut Boitsulle sen Janan haastiksen jälkeen ja sanonut, että "Mitä perkelettä sä menit lupaamaan meiltä yhtishaastiksen Sloveniassa, ei tule kuuloonkaan. Nyt vietetään yhteinen talviloma kyllä Suomessa!"
Ja Bojan on ihan että okei joo daddy 😆

vierailija
Menikö Kärtsällä vähän Panu tunteisiin jos unohti sen jälkeen tulleen biisin sanatkin?
Mutta tuosta nähdään, että ne Seiskan "pusikoista" uutisoimat jutut on totta On iskenyt Kärtsää vähän vyön alle.
Mitä ihmettä horiset. Tää Hörkkö-juttu oli iltakeikalla, jossa olin paikalla ja voin kertoa, että ei unohtanut sanoja. Se tapahtui päiväkeikalla ja siitä olen nähnyt videon jossain. K sekoili sanoissa, keskeytti ja vitsaili asiasta ja sitten vaan aloitti uudestaan.
Kannattaiskohan sun ottaa asioista paremmin selvää, ennen kuin tulet taas tänne viisastelemaan ja tekemään näitä vikaan meneviä päätelmiä.

vierailija
Tämä on vähän jännä väite, ihan kuin Boitsu ei olisi saanut tilaisuuksia tehdä vaikutusta. Boitsu oli Viisuissa osallistujana ja hänellä oli samanlainen tilaisuus hurmata kaikki kuin muillakin artisteilla. K ja myös osaltaan Yle nosti Boitsua kontentissaan todella paljon ja kun lähes koko Suomi K:ta seurasi oli hänellä mahdollisuus hurmata suomalaisseuraajat. Tämä nykytilanne on se taso, johon nämä tilaisuudet johtivat.
Ei monikaan suuresta yleisöstä seuraa noita juttuja. Tarkoitin sitä et B on hauska ja miellyttävä persoona. Jos juontais K:n kanssa niin varmasti aika moni ihan tykkäis hänestä siinä kontekstissa. En tarkoita hurmaamisella et silmät pullahtais päästä ja seuraisivat sydämet silmissä Boitsua ikuisesti 😂

vierailija
Menikö Kärtsällä vähän Panu tunteisiin jos unohti sen jälkeen tulleen biisin sanatkin?
Mutta tuosta nähdään, että ne Seiskan "pusikoista" uutisoimat jutut on totta On iskenyt Kärtsää vähän vyön alle.
Seiskahan on ollut tapetilla, kun on tullut ilmi miten on kiristänyt julkkiksia ja muutenkin toiminut hämäräperäisesti. Panu mainittu niissä jutuissa nimillä, joten ehkä siksi oli mielessä. Halveksittavaahan tuollainen käytös on. Toivoisin, että K tai B tai kenenkään julkkiksen tarvitsisi tuollaista kestää.

vierailija
Toi Jodel-juttu on varmaan ollut väärinkäsitys, oikeasti varmaan oli niin päin että Kärde menee sinne Sloveniaan, eli Bojan sanonut tyyliin että näkevät helmikuussa tms, ja tuosta ehkä tehty väärät päätelmät.
Höpö höpö, Bojan oli sanonut tulevansa tänne "by myself" (Boitsun puhetta referoineen terminä "by himself".). Ei se tuollaista termiä käyttäisi jos ois puhunut K:sta.

Yhteistyössä