Terve!
Onnea Cora!
Juli, sulla on kyllä hyvänkuuloiset oireet! Pidän peukkuja!
Mä en ole kanskaan lämpöjä mittaillut. Jotenkin tuntuu vaivalloiselta hommalta, en kuitenkaan muista niitä samaan aikaan aina mitata ja se kai olisi aika tärkeää. Zita West, semmoinen raskausguru täällä Enkuissa, sanoo kirjassaan, ettei suosittele lämpöjen mittailua potilailleen siksi, että se saattaa aiheuttaa stressiä. Ja sitä kun pitäisi välttää hinnalla millä hyvänsä! Samoin tuota kn:n tunnustelua ei kuulemma kauheasti kannattaisi tehdä, koska se ei tosiaan ole saman tuntuinen joka kierrossa ja jos ei ole lääkäri, siitä on vaikea mitään tulkita. Westin mukaan kaikista paras itsetutkiskelu on valkovuodon ja kuukautisvuodon seuraaminen ja päiväkirja.
Siniapila, mulla on kanssa muutama ajatus äitiysloman ajoituksesta ja työpaikasta...Mutta toisaalta, sen olen huomannut, ettei tätä vauva-asiaa voi oikeastaan suunnitella, raskaaksi tulee sitten kun tulee,oli suunnitelmat mitkä hyvänsä! Mut onhan se hyvä varmuudeksi tehdä A ja B-suunnitelmia!
).( Ovismittariin tuli plussa eilen! Olin päättänyt etten tässä kierrossa testaa, mutta testihimo yllätti ja pakkohan se oli sit tehdä. Mies tuli työmatkalta yöllä, kun lento oli ollut yli tunnin myöhässä ja se oli aivan kuolemanväsynyt. Pienen suostuttelun jälkeen onneksi se jaksoi kuitenkin ryhtyä vauvantekopuuhiin! Tänään se sit taas lähti työmatkalle, tulee vasta sunnuntaina, joten tää oli nyt ainut mahis tässä kierrossa, ellei ma-aamun peiton heiluttelua lasketa. Saa nähdä sit parin viikon päästä mikä on tulos!
Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja paljon positiivista mieltä!