Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Ihanaa Cora! Toivotaan parasta Juli.. Ja tervetuloa Tiger!

Noita lämpöjä en ole ite seuraillu, (en enää muista, kuka niistä kyseli)mutta muistelen jonkun joskus kirjottaneen, että hänellä ei ainakaan noussu oviksen jälkeen, vaikka yleensä kai pitäis nousta. Ne voi kyllä olla niin pieniäkin ne nousut ja laskut, että vaatii kyllä sit ihan jatkuvaa tarkkailua, että pysyy kärryillä. Ja voihan ne lämmöt vaihdella muutenkin, jos on esim flunssaa tai jotain. Eli ei kiitos, en jaksa keskittyä päivittäin mittailemaan.

Niin ja meikäläisellä on sit nyt kp 2/25 ja yk 3 eli menkat tuli tasan ajallaan. Tästä kierrosta kun tärppäis, niin olis laskettu aika lokakuun lopussa ja pääsis äippälomalle syyskuun lopussa eli jos pitäis vuosilomat siihen alkuun, niin vois jäädä töistä pois jo elokuulla.. En ole vielä kesälomatoiveita esittäny, vaikka muilla alkaa olla jo tarkat suunnitelmat, niin varmaan pidän lomani joka tapauksessa joko touko- tai syyskuussa. Vaikka niinhän olen yleensäkin tehny, kun kesäkuukaudet on työpaikalla vuoden kiireisintä aikaa, niin sillon siellä kuluu aikakin paljon rattosammin kun talven pimeinä päivinä.
 
Terve!

Onnea Cora!

Juli, sulla on kyllä hyvänkuuloiset oireet! Pidän peukkuja!

Mä en ole kanskaan lämpöjä mittaillut. Jotenkin tuntuu vaivalloiselta hommalta, en kuitenkaan muista niitä samaan aikaan aina mitata ja se kai olisi aika tärkeää. Zita West, semmoinen raskausguru täällä Enkuissa, sanoo kirjassaan, ettei suosittele lämpöjen mittailua potilailleen siksi, että se saattaa aiheuttaa stressiä. Ja sitä kun pitäisi välttää hinnalla millä hyvänsä! Samoin tuota kn:n tunnustelua ei kuulemma kauheasti kannattaisi tehdä, koska se ei tosiaan ole saman tuntuinen joka kierrossa ja jos ei ole lääkäri, siitä on vaikea mitään tulkita. Westin mukaan kaikista paras itsetutkiskelu on valkovuodon ja kuukautisvuodon seuraaminen ja päiväkirja.

Siniapila, mulla on kanssa muutama ajatus äitiysloman ajoituksesta ja työpaikasta...Mutta toisaalta, sen olen huomannut, ettei tätä vauva-asiaa voi oikeastaan suunnitella, raskaaksi tulee sitten kun tulee,oli suunnitelmat mitkä hyvänsä! Mut onhan se hyvä varmuudeksi tehdä A ja B-suunnitelmia!

).( Ovismittariin tuli plussa eilen! Olin päättänyt etten tässä kierrossa testaa, mutta testihimo yllätti ja pakkohan se oli sit tehdä. Mies tuli työmatkalta yöllä, kun lento oli ollut yli tunnin myöhässä ja se oli aivan kuolemanväsynyt. Pienen suostuttelun jälkeen onneksi se jaksoi kuitenkin ryhtyä vauvantekopuuhiin! Tänään se sit taas lähti työmatkalle, tulee vasta sunnuntaina, joten tää oli nyt ainut mahis tässä kierrossa, ellei ma-aamun peiton heiluttelua lasketa. Saa nähdä sit parin viikon päästä mikä on tulos!

Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja paljon positiivista mieltä!

 
Auts, alavatsa on kipeä.. eli täti taitaa olla tulossa taas kylään.. eihän se nyt mikään yllätys oo, ku rinnatkin ovat olleet jo reilun viikon kipeänä.. :( toivottavasti ensi kierto tuo sitten vihdoin plussan tullessaan.. :whistle:
 
mulla on kaamos masennus aika menossa. mikää ei kiinnkkosta. ei ees peittojen heiluttelu. mieluummin nukun tai luen ku puuhastelen. tosin on kait se oviski jo ollunna ajat sitte ei oo ees sen puoleen tarvetta stressata lisääntymistä.
ootan vaan et pääsen lähteen sinne egyptiin..
oon sen luonteinen ihminen et haluun saada kaikki heti ja jos ei onnistu ni turhaudun ja rupeen synkistelemään.
 


:heart: ++++++++++++++++++ :whistle:

Elppu.......................kp 82/30........................yk 6
Sarah85..................kp 59/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 52/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 46/34-71.................yk 7
MemmuLiina............kp 43/28........................yk 2
Narcisscus...............kp 43/20-28..................yk 1
Pantalaimon............kp 41/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 41/28.......................alk. 04/05
Linna......................kp 31/35.........................yk 3
Sanni30..................kp 29/29.........................yk 3
Cristiina..................kp 29/25-30....................yk 7
Peppi1981..............kp 28/28-30...................yk 31
Tiwii........................kp 27/28-30....................yk 2
Juli05......................kp 25/26-29....................yk 7
Emili........................kp 25/30-33....................yk 4
miracle....................kp 25/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 25/29..........................yk 5
Zande......................kp 23/30..........................yk 2
kiharapää................kp 22/32-35 (-43)..........yk 6
Novelle78................kp 22/27-28...................alk 01/07
arabel......................kp 19/25...........................yk 8
JJ-t...........................kp 16/??...........................yk 1
miina-......................kp 16/33...........................yk 2
Diodium...................kp 14/30............................yk 5
miisa84...................kp 13/21?...........................yk 1
memmy...................kp 8/30?...........................yk 3
xAnnax....................kp 8/29............................yk 2
PikkuMyy-82..........kp 8/27-29.......................yk 3
vauvahaaveissa......kp 8/28...........................yk 1
Jouskari-82.............kp 7/28...........................yk 6
Veena......................kp 6/24-28.....................yk 8
tiger75.....................kp 5/28..........................yk 7
Siniapila...................kp 2/25..........................yk 3
LEP..........................kp 2/27-30(31).............yk 2
Kaa..........................kp 1/31...........................yk 2




Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta

:heart: Plussanneet: :flower:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2

kesk. 3,1 kiertoa


 
LEP
Unohdin ihan ilmoitella. Täällä hyvistä oireiluista huolimatta täti tuli rytinällä kylään!! :/ Eli täällä nyt siis kp2/27-30(31) ja yk2. Kyllä sitä ihminen osaakin sitten olla valeraskaana ilmeisesti ja pahasti. Koskaan ennen ole tuollaisia oireiluja ainakaan tädin tulosta ollut. :ashamed: Niitä karmeita alamahakipuja mukaan lukien ja tissien kuumotusta, sekä kihelmöintiä.

Muille plussaonnea!! ++++ Täällä nyt sitten koitetaan bongailla ovista ja saada peitot heilumaan niiden aikaan! ;)
 
Perjantaita.. =)
Lep :hug: perke..en täti!! :kieh: Ärsytys, yök. Myötätuntohalaus ja rutistus. se on niin syvältä..... :headwall:

Tänne ei ihmeempiä... pitäs vähän opiskella viikonloppuna..se on ollu kivaa puuhaa töiden lisäksi, koska ajatukset on olleet muualla ja tän "synkkyys" ajan on voinut käyttää hyödyksi. En ois näin(kään) selväjärkisenä pysynyt viime syksynä jos en ois saanut muuta aateltavaa.
Ovista ootellaan..luultavasti menee ens vloppuun..että "boring"-vaihe käynnissä..mutta nauttia voi sitten ilman mitään paineita tosta kultsista sitten :heart:
Näytän kaikille ovistesteille |O .....ei jaksa kiinnostua..testailin viime raskaudessa ja kun tärppäs niin ei tikut mulla näyttäneet, mutta se olikin varmaan mun joku oma häiriö, joten en ollenkaan epäile etteikö toimisivat oikein käytettyinä muilla! Toivon niin, ettei tarttis enää oottaa, toivoa ja pettyä kovin montaa kertaa..mielummin zero!
Viikonloppuja kaikille!

VH
 
vielä selvennykseks niille, jotka ihmettelee mun yk 1 tuolla ja lukee näitä valitusvirsiä, että syksy toivuttu (ja toivottu uutta raskautta) kesällä km:sta ja siks toi ykkönen kun nyt kierto säänn. mutta toiveet on olleet syksystä saakka korkealla, joten tiedän what it feels like......kun täti saapuu :headwall:
 
Aamulla olin kyllä ihan varma et täti tulee,kun jomotti tuota vatsaa.Kipu sitten hävis yhtä nopeesti,kun tulikin.Nyt tuota vasenta puolta jomottaa.Voi,kun täti kiertäis mut kaukaa.Testin ostin varuiksi,mutta enpäs taida uskaltaa tehä sitä.Ainakaan vielä! Vaikka olis kyllä ne juhlatki huomenna.
 
Mäkin taidan jättää ton lämpöjen tarkkailun, hirvee stressi siitä on vaan tullut :| Muutenkin stressaa vaikka vasta yk1.. Mulla vaan varmaan melko huonot tsäänssit tulla raskaaksi, siksi kai paniikki. Muita panikoijia? :hug:
 
:hug: Tädin yllättämille. Ensi kierrossa se saa sitten nähdä!
Ja pähkäilijöille: Täti ei ole tullut ennen kuin ferrari on pihassa :p
Hienoja uutisia Cristiina! Nyt ei muutakuin simppoja kehiin ;)

).( Ovista odotellessa. Noh, kohta voi alkaa jo tikutteleen..! Tulin juuri jumpalta. Onpas tyytyväinen olo kun olen tällä viikolla saanut raahattua itseäni tuohon lähikoululle jumpille. Loppuillan suunnitelmankin on jo selvillä: Mies on illan työpaikan kinkereissä niin ajattelin katsoa jonkun hyvän leffan ja löhötä.
 
Munkin mies on poissa kotoa. Leffa tuli jo katsottua sekin (sekä syötyä liikaa herkkuja siinä sivussa). Väsyttääkin jo, joten taidanpa tästä pian nukkumaan mennä. Katsoin muuten sen Paksuna-leffan. Ihan kiva, enkä edes tullut kateelliseksi, vaikka siinä tämä nainen pamahtaakin paksuksi ihan vahingossa yhden illan juttunsa toimesta. Niin ihana oli se vauveli!
Mitenkähän siinä itsekin voisi onnistua jotenkin ihan vahingossa. Kun on vaan niiin vaikea lopettaa se yrittäminen. ;)
 
Noni no nyt se ukko tuli kotio ja työkaverinsa kanssa. Ottavat kuulemma pari olutta. Se siitä mun löhö illasta. hö ja huoh ja prkl! Pitääkin tuo Paksuna leffa laittaa muistiin. Kun on sen verta ajankohtainen aihe :D

Muoks. Ei perkele nyt tänne tuli vielä joku mulle ihan outo äijä. Ja minä täällä suihkun raikkaan yöpaidassa. Jep jep. Tästä taidetaankin sitten pikkasen keskustella heti kun ollaan kahden kesken.
 
Testin tein taas nyt ja negaahan tuo näytti. :'( Hirveä olo kaikkiaaan.Tuli miehen kanssa riideltyäkin eilen ja meinasin pakata tavarat ja lähteä.Kotiin kuitenkin jäin.Yhtään ei kärsi nukkua vatsalla,kun sattuu tuonne alavatsaan.Eikä yhtään oo menkkamaisia nuo kivut.Ihan erilailla särkee,kun yleensä.En tiiä mitä lienee. :'(
 
Olipa tullut paljon viestejä (monta, monta sivua) siitä kun viimeksi kävin lukemassa. Kaikkia en jaksanut kahlata läpi, mutta onnittelut raskautuneille ja pahoittelut muillekin ferrarin alle jääneille. Täällä on menossa 2/28 ja yk on jo 4!

Kamalan pahoillani en tästä nyt jaksa olla, koska on ollut niin kiireinen kuukausi töitä, muutto ja työmatkoja. Tästä opimme, että jollei seksiä niin ei vauvoja. Sen verran voin psyykkeestäni sanoa, etten vielä ihan sekaisin ole mennyt tämän haaveilun kanssa, koska minkäänlaisia raskausoireita en tässä kierrossa kehitellyt. Jos olisin, niin lääkäriin olisi tuota yläpäätä täytynyt lähteä näyttämään, koska mies oli matkoilla koko mahdollisen ovulointiviikon... Ensi kuussa aion pitää sen kotona ja peitto saa luvan heilua tämänkin kuun edestä :kieh:

Nyt kehiin otetaan myös ovistikut. Suositteluja? Apteekissa pyörittelin kädessä jo Clearbluen digitaalisia. Ovatko hintansa (7kpl 34,90) arvoisia? Mielestäni aika arvokkaita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni30:
Olipa tullut paljon viestejä (monta, monta sivua) siitä kun viimeksi kävin lukemassa. Kaikkia en jaksanut kahlata läpi, mutta onnittelut raskautuneille ja pahoittelut muillekin ferrarin alle jääneille. Täällä on menossa 2/28 ja yk on jo 4!

Kamalan pahoillani en tästä nyt jaksa olla, koska on ollut niin kiireinen kuukausi töitä, muutto ja työmatkoja. Tästä opimme, että jollei seksiä niin ei vauvoja. Sen verran voin psyykkeestäni sanoa, etten vielä ihan sekaisin ole mennyt tämän haaveilun kanssa, koska minkäänlaisia raskausoireita en tässä kierrossa kehitellyt. Jos olisin, niin lääkäriin olisi tuota yläpäätä täytynyt lähteä näyttämään, koska mies oli matkoilla koko mahdollisen ovulointiviikon... Ensi kuussa aion pitää sen kotona ja peitto saa luvan heilua tämän kuun edestä :kieh:

Nyt kehiin otetaan myös ovistikut. Suositteluja? Apteekissa pyörittelin kädessä jo Clearbluen digitaalisia. Ovatko hintansa (7kpl 34,90) arvoisia? Mielestäni aika arvokkaita.


Musta tuo cleabluen testi on toosi tarkka siitä miten teet sen.Viime kierrosta en saanut niitä onnistumaan,kun jatkuvasti näytti virhe merkkiä.Edelliskierrosta ei mennyt,kuin yksi tikku hukkaan ja oviksenkin sain bongattua.
 
Huomenta..
en maltakaan pysyä kauaa poissa näiltä sivuilta..se on menoa siis taas..vauvakuume pitää kourissaan kovin.
Cristiina ihana uutinen, hienoa!! Tulee varmasti huojentunut mieli ja vahva usko, että (pian) tärppää!! JEEE!! Verikoe ainakin on luotettava. (kokemusta on)

JULI05 tiedän ton tunteen, kun miehen kanssa riitautuu ja ihan siihen pisteeseen asti että matkalaukku kainaloon-asti. Se kalvaa jälkeenpäin kamalasti vaikka selvittäiskin asiat. Kai se vaan on niin, että joskus täytyy puhdistaa ilmaa..ja kuuntelin tossa yhtä hauskaa suomal. biisiä "et oo täydellinen" (mut oot paras mulle) oisko P.mustajärvi ja P. koivuniemi asialla, niin tuli hyvä fiilis riidankin jälkeen. :hug:
Ja noista clear blue-testeistä...hui kamala kun kalliita! En kyllä ite ostAIS. huh huH- MUTTA katoin apteekissa DONNA sylkitestiä, joka syljestä kertoo hedelm. päivät ( joo olin eka itekin aika skeptinen) mutta hinta on 40e noin ja sillä voi tehdä 1-2 vuotta monta kertaa päivässä ovistestin!! ei kuluvia osia ym. että halvemmaks tulee pitemmällä tähtäimellä..mutta tietty toiv. ei pitkäks mene, mutta kuitenkin halvimmaks mun mielestä tikkuihin verrattuna. En oo vielä ostanu..kaverilla on käytössä ja kuulemma toimii.
Pitäskö..

No joo..pakko lähteä hikoilemaan johonkin joko salille tai jumppaan, siitä saa aina hyvän mielen.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Mutta tuo Clearblue taitaa olla sellainen, että siinä on vaan positiivinen ja negatiivinen. Eli ei tätä liuskatestien "viivan on oltava yhtä paksu ja vahva kuin kontrolliviivan tai testi on negatiivinen" Tässä kuussa harrastuksen vuoksi kokeilin noita liuskoja. Ovis taisi olla jo mennyt, koska perjantaina tuli aika selkeä viiva, muttei "yhtä vahva kuin kontrolli bla-bla... ja lauantaina vielä heikompi ja maanantaina taisi olla pelkkä viivanpaikka.

Mutta kun sitä menee ihan sekaisin kun saa jonkinkaanlaisen viivan aikaiseksi (johtuu raskaustesteistä). Ja sitten se spekulointi siitä onkos se nyt tarpeeksi tumma ja paksu. Ei millään jaksaisi.
 
Hienoa Cristiina, toivotaan että sieltä plussa pärähtäisi! =)

Vai tuli Kaalle täti, höh! :/ Mutta hyvä vaan, jos kierto tasoittuu..hauskat mökkiviikonloput sinne! :p

Voi sua Juli, iso :hug: !!! Ehkä se tekee vaan hyvää ku välillä möykätään ja riidellään oikein olan takaa, niin saa kumpainenki puhdistaa ilmaa. Jaksuja!

Mä kun oon ite just sellainen, että sillon ku riidellään, niin naapuritki kyllä kuulee sen... :ashamed: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
Hienoa Cristiina, toivotaan että sieltä plussa pärähtäisi! =)

Vai tuli Kaalle täti, höh! :/ Mutta hyvä vaan, jos kierto tasoittuu..hauskat mökkiviikonloput sinne! :p

Voi sua Juli, iso :hug: !!! Ehkä se tekee vaan hyvää ku välillä möykätään ja riidellään oikein olan takaa, niin saa kumpainenki puhdistaa ilmaa. Jaksuja!

Mä kun oon ite just sellainen, että sillon ku riidellään, niin naapuritki kyllä kuulee sen... :ashamed: :whistle:
No varmasti kuuli meidänkin naapurit,kun täällä möykkäsin. :ashamed:
 

Yhteistyössä