Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:voi ei juli! sulla oli niinl upaavat oireetkin. oon vähän kyttäilly tätä ketjua salaa (älä kerro muille )
voi hitsin pimpulat.
uskon kyllä että ottaa pannuun tuo tädin perkele, mulla kans täti aika käsillä kohta ja valmiiks on paha mieli :'(
en oikeen osaa sanoo mitään lohduttavaa :hug:
koetathan pitää hauskaa kuitenkin! sitä ei tiedä millon joudut ton juomisen lopettamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:voi ei juli! sulla oli niinl upaavat oireetkin. oon vähän kyttäilly tätä ketjua salaa (älä kerro muille )
voi hitsin pimpulat.
uskon kyllä että ottaa pannuun tuo tädin perkele, mulla kans täti aika käsillä kohta ja valmiiks on paha mieli :'(
No niin oliki,vaikka oviksen aikoihin olin varma ettei plussaa tuu nytkään. :headwall: Toivottavasti illalla olevat juhlat piristäis ees vähän,vaikka ei tee sitten yhtään mieli juoda.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:koetathan pitää hauskaa kuitenkin! sitä ei tiedä millon joudut ton juomisen lopettamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:voi ei juli! sulla oli niinl upaavat oireetkin. oon vähän kyttäilly tätä ketjua salaa (älä kerro muille )
voi hitsin pimpulat.
No niin oliki,vaikka oviksen aikoihin olin varma ettei plussaa tuu nytkään. :headwall: Toivottavasti illalla olevat juhlat piristäis ees vähän,vaikka ei tee sitten yhtään mieli juoda.
jos se edes yhtään lohduttaa niin menkkojen aikaan pitää, huom. pitää hemmotella itteään karkilla, lämpötyynyillä ja hyvällä juomalla. laiha lohtuhan se on, mutta lohdutus yritys kuitenkin.