Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Voi itkut! täti on nyt sitten lähempänä,kun luulenkaan. :'( Kovat kivut on mahassa nyt.Jotakin tiputtelua tuli just.Outo sinänsä,kun ei mulla ikinä tiputtelua juuri oo.Miten tää tädin tulo voikaan vetää mielen näin apeaksi. :'(

voi ei juli! sulla oli niinl upaavat oireetkin. oon vähän kyttäilly tätä ketjua salaa (älä kerro muille )
voi hitsin pimpulat.
uskon kyllä että ottaa pannuun tuo tädin perkele, mulla kans täti aika käsillä kohta ja valmiiks on paha mieli :'(
en oikeen osaa sanoo mitään lohduttavaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
voi ei juli! sulla oli niinl upaavat oireetkin. oon vähän kyttäilly tätä ketjua salaa (älä kerro muille )
voi hitsin pimpulat.
uskon kyllä että ottaa pannuun tuo tädin perkele, mulla kans täti aika käsillä kohta ja valmiiks on paha mieli :'(

No niin oliki,vaikka oviksen aikoihin olin varma ettei plussaa tuu nytkään. :headwall: Toivottavasti illalla olevat juhlat piristäis ees vähän,vaikka ei tee sitten yhtään mieli juoda.

Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
voi hitsin pimpulat.

No niin oliki,vaikka oviksen aikoihin olin varma ettei plussaa tuu nytkään. :headwall: Toivottavasti illalla olevat juhlat piristäis ees vähän,vaikka ei tee sitten yhtään mieli juoda.
koetathan pitää hauskaa kuitenkin! sitä ei tiedä millon joudut ton juomisen lopettamaan. :)
jos se edes yhtään lohduttaa niin menkkojen aikaan pitää, huom. pitää hemmotella itteään karkilla, lämpötyynyillä ja hyvällä juomalla. laiha lohtuhan se on, mutta lohdutus yritys kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
voi hitsin pimpulat.

koetathan pitää hauskaa kuitenkin! sitä ei tiedä millon joudut ton juomisen lopettamaan. :)
jos se edes yhtään lohduttaa niin menkkojen aikaan pitää, huom. pitää hemmotella itteään karkilla, lämpötyynyillä ja hyvällä juomalla. laiha lohtuhan se on, mutta lohdutus yritys kuitenkin.

Niin mä oon aina ajateellutkin.Hiukka sentään auttaa.

Heippa kaikille!

Mikäli vaan mukaan mahtuu niin mä voisin ehkä varovaisesti siirtyä tälle puolen, eilen mies (joka siis on viivästyttänyt yrittämistä) kysyi yöllä touhutessamme, että ollaankos me nyt sitten ilman ehkäisyä? Eli eilen jätettiin luultavasti nyt virallisesti kortsut kovettumaan :D Toivotaan, ettei tuu katuma päälle :)

Tältä kierrolta toivo taitaa olla mennyttä, kun luultavasti ke-iltana ovuloin kun tunsin jomotusta oikealla alavatsassa. Mutta positiivisin mielin tästä eteenpäin, seuraavassa kierrossa sitten :) On huikea edistysaskel jo päästä yrittämään :)

Oon lueskellut teidän tekstejä täällä ja toivonu pääseväni tänne puolelle pian ja nyt pääsin :) Hullua, en usko itsekään vielä!

Ja Juli05 :hug: Tsempitykset seuraavaan kiertoon sitten!

:heart: :heart: PLUSSA :heart: :heart:

tein kaks testiä ekaan tuli vaaleanpunainen viiva...sitten otin käyttöön digitestin ja siihen tuli plussa heti :heart:
Mä rupesin pillittään heti ja mies kyllä luki naamasta että oli ilon kyyneleet kyseessä.
Nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin.

Onnea cristina plussasta! Mitäs oireita sulla oli ennen plussaa? Mites lasketteko tiputteluvuodon ekaks päiväks vai vasta kunnon vuodon? Mulla nittäin nyt tiputtelee eikä tosiaankaan oo kuukausiin tullu ekana pvänä tämmöstä tiputtelua.

juli05kiitos!! mullahan oli täti myöhässä luultavasti mutta koska mulla ei ollut mitään oireita niin en uskaltanut intoutua...tänään töissä ajattelin ettei kyl oo noita menkka oireitakaan että taidan tehdä testin kotona...mulla ei oo rinnat ollenkaan arat,mahaa ei juuri nipistele...ainoostaan kokoajan sellanen olo kun vatsa olis sekasin mut ei kuitenkaan oo...ja lämmöt ollu tasan samassa lukemassa viimeset 4pvää. kn oli aamulla alenpana mut illalla siihen ei yltä...eli sen tarkkailu oli mun kohdalla turhaa...
Oikein suuresti ++++ onnea kaikille kyllä se haikara jokaisen meistä löytää :hug: meilläkin meni 7kk...eikä se oikeasti edes ole pitkä aika :heart:
Meille tuli plussa heti kun rupesin uskomaan siihen että se tulee kun on tullakseen enkä stressannut koko ajan niinkun alussa tein!!!

Paljon onnea Cristiina!

Täällä tuli oikein pikamenkat. Nyt on kp 3 ja vuoto melkein lakannu. No, helpompaahan se näin on, mut mietityttää vaan, että onko jotain vialla tai siis, että jos kohdun limakalvo ei vaikka kehity riittävän paksuks, että sinne mikään alkio vois edes kiinnittyä. Parempi olis olla turhia miettimättä.

Näin tänään tulevaa kummityttöänikin, ikää nyt kolme viikkoa ja kaks päivää, oli kyllä kasvanu sitte viime näkemän (mikä oli siis viime sunnuntaina!)

Kohta lähetään ulos syömään ja baariin miehen kavereitten kanssa, kun ukkeli täyttää huomenna vuosia. Yhtään ei huvittais ja koitinkin puhua, että jos jäisin kotiin, mut ei kuulemma käy, kun on hänen synttärit..

Miracle: On tästä puhuttu lääkärin kanssa.. Mie olen käynyt ekoissa verikokeissa ja nyt odottelen, että mies kerkiäisi myös käymään.. sit pääsemme eteenpäin niissä lapsettomuustutkimuksissa, jos verikokeista ei selviä mitään.. Eli ihan alussa ollaan noissa asioissa.. hiukan pelottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mut silti yritän olla positiivinen, että joskus meilläkin tärppää.. :)

Sunnuntai 27.1.08

:heart: ++++++++++++++++++ :whistle:

Elppu.......................kp 84/30........................yk 6
Sarah85..................kp 61/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 54/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 48/34-71.................yk 7
MemmuLiina............kp 45/28........................yk 2
Narcisscus...............kp 45/20-28..................yk 1
Pantalaimon............kp 1/42 ........................ yk4
minttulii86 ..............kp 43/28.......................alk. 04/05
Linna......................kp 33/35.........................yk 3
Sanni30..................kp 3/29...........................yk 4
Peppi1981............. kp3/28-30...........................yk.32
Tiwii........................kp 29/28-30....................yk 2
Juli05......................kp 2/25-28......................yk 8
Emili........................kp 27/30-33....................yk 4
miracle....................kp 27/32....................yk 2
rapu83....................kp 27/29..........................yk 5
Zande......................kp 25/30..........................yk 2
kiharapää................kp 24/32-35 (-43)..........yk 6
Novelle78................kp 24/27-28...................alk 01/07
arabel......................kp 21/25...........................yk 8
JJ-t...........................kp 18/??...........................yk 1
miina-......................kp 18/33...........................yk 2
Diodium...................kp 16/30............................yk 5
miisa84...................kp 15/21?...........................yk 1
memmy...................kp 10/30?...........................yk 3
xAnnax....................kp 10/29............................yk 2
PikkuMyy-82..........kp 10/27-29.......................yk 3
vauvahaaveissa......kp 10/28...........................yk 1
Jouskari-82.............kp 9/28...........................yk 6
Veena......................kp 8/24-28.....................yk 8
tiger75.....................kp 7/28..........................yk 7
Siniapila...................kp 4/25..........................yk 3
LEP..........................kp 4/27-30(31).............yk 2
Kaa..........................kp 3/31...........................yk 2
Kuumeilija87..............kaiketi mukana? yk1?

Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta

:heart: Plussanneet: :flower:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk7
kesk. 3,4 kiertoa

Siinäpä lista :) kertokee jos men iha vääri :p se ku o nii vaativaa laskee kp määrä +2 :D Tosin en tiä kahtoinko noi kaikki läpi mitä oli tullu päivitettävää..

Mulle voi laittaa listaan 2/25-28.Eilen alkoi tiputteluvuoto ja tänään täti tuli rytinällä. :'( :'( :'( :'( Hetken luulin et toi tiputtelu loppu kun seinään ja vuotoa ei olis enää tullu,mutta kuinkas taas kävikään.Olo on tietysti surkea!

huomenta!! ihanaa tullut plussauutisia!! :saint: paljon onnea cora ja cristiina!! :flower: :flower:

pahoittelut tädistä,niillejoilla tullut luvattomalle vierailulle!! :hug:

olen ollut nyt pari päivää pois ja huomasin että mun kp on jo 18!! hui, oon tikutellut nyt jo 10 päivää. tänään tuli tosi selkeä viiva verrattuna muihin päiviin, eilen en testannut ollenkaan ja nyt harmittaa jos se olis eilen vahvaa plussaa näyttänyt!!

crosstraineri saapui perjantaina ja nyt alkaa kuntoilu!!! tupakkaa en polttanu eilen mutta nyt on kyllä sellanen fiilis että kohta ratkeen :headwall: ei vaan sitä motivaatiota löydy niin ei voi mitään!!

Huomenta päivää tännekin :wave:

Onneksi olkoon plussanneille ja iiiisooooo :hug: niille joille täti tuli käymään!

Mä ajattelin vielä tän kierron katsoa ilman ovistikkua, mut jos ei nytkään tärppää niin sit kyllä on pakko lähtee apteekkiin ostoksille.

Kohta pitäis tän kierron peitonheiluttelu aloittaa ;)

Cristiina: Paljon onnea! :flower:

Mulla ois jännät päivät käsillä. Huomenna tulis täti, jos on kierto sama kuin viimeksi.. Tosin aamulla koski vatsaa siihen malliin, että eiköhän ne menkat oo tulossa. :|

Onnea hirmusesti Cristiina! :) :heart:

Ja pahoittelut tietenkin niille, joille täti on tullut visiitille. :(

JJ-t: Samaa täälläkin ihmetellään, että kun aika menee nopeesti! Kp jo 18!! Ei olla päästy heiluttelee lakanoita ku mies on ollu enemmän ja vähemmän kuumeessa!! :( Viimeks oltii hommissa kp14 ja nyt täytyy vaan toivoa et ovis ois ollu tässä näin ja et miehen simpat eläis kauan!! ..Ja ehkä tänään vois vielä koittaa olla jos mies jaksaa, että jos se ovis tapahtuiski vasta tänään..ku ei tiedä..pitäis kyl munki tikutella! ..Eilen ja tänää on ainaki limaa tullu paljon et ovis on varmaan just käsillä..! Tosi harmi ku tavallaan tunnistan sen nyt mut ei pysty hyödyntää sitä..Täytyy varmaa väkisin pistää mies hommiin! :D ..Nytki vaa valahtelee limaa..

Yhteistyössä