Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

pitäsköhän mun nyt vaan tulla takasin omalle paikalleni? alkaa olla ikävä.

mies ei vieläkään oo sanonu juuta eikä jaata, mutta koska se jatkaa sisälle päästelyä, on pahoillaan mun menkoista ja lukee vauvanhoito oppaita niin...
eikä täällä oo omaa pinoa vahinkolinjalla eläville :D

KP2/28-30 tänään ja greippimehua pitäs saada. vitsit... mä olin niin varma että oisin ollu raskaana viimekierrossa kun ei missään tuntunu miltään. ei pahaa oloa, ei nippailua... nuhaa ja kylmää vaan, mut mä olin kait sitte tautinen vaan...
 
jep, nyt tytöt unohetaan raskautumis yritykset ja ruvetaan antamaan toisillemme vaikka virkkaus vinkkejä. sitte tää pino kuolee ku kaikki raskautuu ku ihmeen kaupalla ku kukaan ei enää stressaa asiaa :attn:
 
JEE, kannatetaan, nyt me neitokaiset otetaan ressi vapaa elämänasenne ja nautitaan elämästä! :attn: :D
Ihanaa kun nibbler tulet taas "virallisesti" meidän pinoon.. pitäisikö mun jaksaa päivittää listaa... |O Ei millään jaksais, jos joku muu ehtii ensin, niin saa päivittää ja nibbleri pois sieltä odotamme paluuta pinkasta :D
 
nibbler: Tervetuloa takaisin! :wave: Ei kuulosta tuo sinun ukkosi kovin vastahakoiselta. :D

rapu: Virkkausvinkit vaan kehiin! Mä haluaisin ihan oikeasti opetella neulomaan ja virkkaamaan. Olen syntynyt peukalo keskellä kämmentä käsityöasioissa, mutta ehkä jos kovasti harjoittelisin, voisin kehittyä. :ashamed: Ei kukaan sattuisi tietämään, onko olemassa sellaista "Knitting for dummies"-tyylistä opusta? ;) Suomeksi tietysti...
 
Minä kanssa innostuin neulomisesta viime syksynä. Tämä neulominen tosin ei vähennä vauvakuumetta, sillä kudoin töppöset vauvalle. Aloitin myös pikkuisen villatakin, mutta se on tuolla odotellut keskeneräisenä pari kuukautta :LOL:
Täällä on peruskouluun tarkoitettuja käsityöohjeita, joissa on selkeät ohjeet:
http://www.kaspaikka.fi/
 
mä syön foolihappolisää (ainaski ennen ovista paljonkin, sittemmin meinannu joku pvä unohtaa mut suht säännöllisesti silti) ja sit kalanmaksaöljytablettei mut niis on myös A vitamiinei joita ei kaiketi sais syödä.. mut uskosin et niissä on sekin et kuha ei kerral hirmusta määrää saa... joskus syön Sanasolia jos on ties mitä vitamiinei mut siin on myös A:ta.. enimmäksee oviksen jälkee oon syönä foolihappoa eli aika lail vähentäny noit mis on A:ta.. pitäs ostaa se semmonen mis ei oo A:ta mikä on suunniteltu just niille jotka on tai suunnittelevat raskautta...
 
tervetuloa takasin nibbler munkin puolesta! =)

Noista vitamiineista sen verran, että mä ostin niitä multitabsin raskaus-vitamiineja. Siinä lukeekin et jo suunnitteluvaiheessa kannattaa popsia. Mutta. Ne ei jotenkin sovi mulle, joka kerta vatsa ihan kuralla kun niitä otan. Aluksi en osannut niitä yhdistää tohon vatsan löysyyteen, mutta omilla "ihmiskokeillani" :D tajusin sen.. Eli täältä saa melkein täyden purkin jos joku vaan tarvitsee.

Mulla on mahassa tosi ikävä olo. Vähän sellanen et kiertää, mutta ei tarvi hypätä vessassa..Kunhan ei olis vatsatautia tulossa... :x Salaa tietysti toivon että täti ei tulis perjantaina ja tää olis ihan jotain muuta tää oloilu. *hih*
 
mä syön joka aamu multivitan raskausvitamiineja ja foolihappoa ja juon ne alas greippimehun kera :D siitä on tullut sellanen rutiini ettei tule unohdettua, ja greippimehu on hyvää =)

nyt se jumppaaminen sitten alkoi, ei oo odes täälä tullu paljon pyörittyä kun on ollut muuta tekemistä, hyvä!mulla on vaan lihakset niin kipeet, että hyvä kun pystyn kirjottaan :eek: oikeen tärisee :x tulin juuri bodybumpista ja oli niinhelkutin rankkaa!!!

joo ovis oli varmaan lauantaina ja kovat odotukset on raskautumisesta :D ajattelin malttaa ystävänpäivään testaamisen kanssa, niin olis kiva lahja miehelle, jos plussa tulee! luulen kyllä että "ratkeen" jo viikon päästä :headwall:
 
yritän tässä vältellä puheenaihetta :saint: joo olin lauantain polttamatta ja sunnuntaina puolipäivää ja siitä se taas lähti :ashamed: jotenki ei ollu sellanen motivaati päällä kun olis pitäny olla :headwall:
 
Mä olen nyt tippunut kärryiltä tuossa greippimehu asiassa :ashamed: voisko joku vähä valaista tietämätöntä B)

Mä join eilen pitkästä aikaa kaks siiderii, tuli heti huono omatunto, kun ukkokin sanoi että ethän sinä sais juoda kun on se vauva ja kaikkee! Hah :D ja saanko kysyä että mikä ihmeen vauva?! Mies on vähä etuajassa liikkeellä näiden varoitusten kanssa.
 
JJ-t: Oon kans miettiny et vois ystävänpäivänä testailla(toki aikasemminki testaan ihan varmasti :D ) ja oisko vähän ihanaa jos kirkkaan punaiseT viivaT tulisi! =) ..Sitä odotellessa.. ja kp:thän meillä on nyt vissiin 20?
 
miina niin MEILLÄ on kp 20 :LOL: ootko sä tuntenu ovista??mulla luultavasti kp 18 niin jos menkat ei ala niin ystävänpäivänä olis varma plussa!! saattaa kyllä olla että testaan jo ens viikolla :ashamed:

miracle tiedetään!!!sen takia yritänkin tässä lopetella ennen plussaa..eikä sitä tiedä jos siinä vaikka kestäis, sen sanon etten koko loppuelämääni aio polttaa!!!!

memmy greippimehu vahvistaa kohdun limakalvoja! ite oon juonu tässä kierrossa joka päivä 1-3 lasia ja sen huomaa valkkarin määrästäkin että on vahvistunu, kun oon tosi "märkä" koko ajan :LOL: sitäpaitsi se on muutenkin terveellistä ja hyvää :p kaikki ei tykkää mutta mä suosittelen valion, sellasessa litran sinisessä purkissa, maitopurkin muotosessa :D
 
juu valion greippimehu parasta :) Siihe ko tottuukin ni on iha hyvääkin :) Ja tohon et en mäkää sillain ota niin hirmu vakavasti tota et ko eihä se vauva oo ees muhu yhteydes vaiks joisin ni viel mut sit ko alkais oleen se 5 vko tai 6 ni sit ainaskaa en viihtis juuva tai mitään ko jos sit oiski raskautunu ni sit se alkais jo 7 vkolla oleen se istukkakin muodostuneena.. näin mä ainaski oon asian käsittäny..

ja arabel kuten myös :D
 
JJ-t: Juu kyl oon aika varma että tunnistin oviksen..se anto jotenki niin selvät merkit ku tässä kierrossa ei oo ollu mitään limoja muuten ku ne 3-4 päivää kunnon vuodot. Ja nyt ei taas mitään. Luulen et se on ollu kp17 tai 18. Toivottavasti kp18, koska sillon oltiin heilutuspuuhissa!

Sitten asiasta kukkaruukkuun. Onko kellään sellasta tunnetta ikinä miehen kanssa riitelyn jälkeen, että entäs jos toi kohta töksäyttääki että en mä sun kanssa mitään vauvaa halua!? Meillä oli tänään pitkästä aikaa aika iso riita aivan naurettavasta asiasta ja huomasin et mul tuli yhtäkkii sellanen pelko et kohta se varmaa sanoo että nyt me aletaa käyttää kondomeja. Vaikka siis tää riita ei liittyny mitenkään lapsentekoon tai vauvoihin tai mihinkään sellaseen..! Oonko ihan pösilö, olenko ainoa joka miettii tällasia typeriä( kö ) asioita??
 
miina- no itse asias mä en kyl koskaan oo tuollaista miettiny. Vaiks ite oon tosi temperamenttinen ja sanon usein semmosia mitä en tarkoita (esim just et no otetaa sit kumit käyttöön et tämmöseen suhteeseen on turha antaa lapsia tulla) ni mies ei semmosia koskaan oo sanonu enkä mä semmosta pelkääkään koska muuteskin me aina saadaan asiat selviks ja nykysi riidellään muuteski paljo vähempi ko alus ni uskosin et kaikki selvitettäs ja aina niit lapsia sit haluttais suuresti =) Mut toki mä ymmärrän semmoset tunteet ku onha se vähä ko on suuttunu jne mut itelläni ei semmost tuu.
 

Yhteistyössä