Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

onnea plussista =)

Koskahan ihan oikeasti on mahdollista tuntea ekoja raskausoireita? Mulla nyt kp15, dpo 7?. Mulla on tullut nännit ihan kosketusaroiksi, IKINÄ ennen ei oo ollut. Mä en ysty itekään niihin koskemaan.. Tietty voi olla vaan pillereitten lopettamisesta johtuvaakin, ja varmasti onkin :( Etovaa oloa myös ollut.

Pitäs vaan lopettaa tää ittensä monitorointi :LOL:
 
miina mulla on ihan sama juttu!! miehellä polvi mennyt ja viimeksi petipuuhissa kp 12 jos ovis olis tapahtunu niin ei kyllä ne simpat sinne asti elä!!mä luulen että eilen olis näyttäny vahvaa viivaa ovistesti niin eikös tää päivä olis nyt aikaa..tai muuten on tää kierto mennyt taas hukkaan :headwall:

limat oli aamulla ihan selkeet, mutta nyt ne on loppunu, kun seinään :headwall: jospa se oli ja meni :kieh:
 
Suunnilleen viikko aikaa ovikseen ja mietin tässä, että kun tää tammikuu alkaa olla lopuillaan, niin jos alottais tipattoman loppuvuoden tai vaikka loppuelämän. Ei varmasti haittaakaan olis raskautumisenkaan kannalta. Olen pohtinu, että voiko yks tai pari alkoholiannosta haitata hedelmöittymistä tai kiinnittymistä, mutta en neuvolan tädiltäkään saanu muuta vastausta, kun että jos raskautta suunnittelee, niin kannattaa jättää alkoholi kokonaan.. On vaan ollu tapana saunaoluita tai siidereitä nauttia, mutta saahan niitäkin alkoholittomana, jos päättää ihan tiukan linjan ottaa. Tuli käytyä eilen kaupungin yöelämässä (viimeks käyny heinäkuussa) ja tuntuu siltä, että ei tee mieli ihan lähiaikoina bilettämään lähteä. Ehkä tää absolutismi-intoilu on vaan seurausta eilisillan runsaahkosta alkoholin käytöstä. Toisaalta pitäs ottaa vauvan"teko" mahdollisimman rennosti ja jos se yks saunakalja sillon tällön auttaa rentoutumaan, niin voihan olla, että siitä oliskin pikemminkin hyötyä. Tiedä näistä..
 
JJ-t: Joo siis tää on niin ärsyttävää ku tietää että nyt ois hyvät hetket ja sitte onki jotain esteitä! Piru jos tää kierto menee nyt ihan plörinäks..! :headwall: ...Kohta houkuttelen ton miehen sänkyy..jos vielä ei oliskaan liian myöhästä.. ;) ..Ja sitähän sanotaan että simpat elää sen1-5vrk.. Eli ku oltiin kp14 ni periaatteessahan kaikki on mahollista...
 
Cristiinalle paljon onnea! Varmaan aivan mahtava olo! :flower: :flower: :flower:
Julille, Pepille ja muillekin tädin kiusaamille voimia! :hug:
JJ-t: Mulla ainakin ovis limat tulee ensin (je kestää vain yhden päivän) ja ovis vasta sen jälkeen, joten nyt heti hommiin!
 
Siniapila: Ihan fiksu idea tipaton loppuvuosi tai loppuelämä. Mulle ei ole moneen vuoteen maistunut ja olen ollut tyytyväinen. Voihan sitä kokeilla, ja sitten jos alkaa tehdä mieli, niin voi hyvällä mielellä ottaa kun on "niin kauan" ollut ilman. :D

Siitä en tiedä, vaikuttaako alkoholi raskautumiseen, mutta eihän se iso vaiva ole jos varman päälle ottaa.
 
veena toivotaan että on vielä aikaa, kiitti tiedosta!! sitäpaitsi kyllä on sellaset halut tällä hetkellä, että hyvinkin vois vielä onnata!! miina sovitaan että vielä pari päivää kunnon pupuilua ja sitten parin viikon päästä ryhmätestaus ja paljon plussia!!! :D

täälä tuntuu moni olevan morkkiksessa tosta juomisesta! joo tipaton loppuelämä olisi kyllä hyvä idea, ainakin eilen tuntui siltä kun meinasin kuolla: krapulaisen mietteet: 1. luulee että kuolee 2.pelkää että kuolee 3. haluaa kuolla 4.pelkää ettei kuolekkaan!! :LOL: joo aika pahasti sanottu, mutta mulla oli noi eilen noi fiilikset :LOL: eipä tarvii taas vähään aikaan ottaa :saint:
 
Hei vaan!

Enpä ole täällä ollut vähään aikaan. Palstatauko on tehnyt ihan hyvää tälle pikku päälle. ;) Täti tosiaan vältteli mua pari viikkoa ja luulin jo, että täytyy taas turvautua gynen apuun, mutta mitä vielä! Tänään se tuli ihan yllättäen visiitille! Olen niin iloinen! :D Hassuinta on tosiaan se, etten osannut yhtään odottaa sitä, vaikka jo eilen oli maha kipeä. Luulin vaan, että on vatsatauti tulossa. Tänä aamuna kivut vaan jatkuivat, mutta vasta kun vessassa huomasin vuodon, tajusin mistä on kyse! :LOL: Näin hyvin sitä voi ihminen tuntea kehonsa! :D

Eli mulle voi päivittää kp 1/42 ja yk4.

Yritän paremmalla ajalla lukea läpi teidän juttujanne...
 
Eilen sitte heiluteltiin lakanoita!! Ja tänään on jo neljäs "limapäivä"..tai no voihan nää olla jotain miehen simpanjämiäki! :LOL: Toivttavasti tärppäis! :D Olo on kyllä ollu oikee ovis-olo nyt pari päivää!
 
Onnittelut Cristiina plussasta! :heart:

Olenpas ollut laiska palstailemaan, mutta toisaalta tehnyt hyvää. Kiertopäivä nyt 28/31, eli loppu lähestyy. Ei kuitenkaan oireita, hiukkasen kuvotusta ollut muutamana päivänä, mutta en usko sen olevan sitä itseään. :/ Kyllähän sitä moni plussaa ilman oireita, mutta silti jotenkin toivo jo mennyt. Testikättä pitää ankarasti pitää kiinni, niiiiin tekisi mieli kokeilla..Vaikka ei se mitään välttämättä näyttäisi...

On tämä piinailu ihan tuskaa!!! :kieh:
 
Meikällä loppuu tipaton tammikuu tämän viikon viikonloppuna! :D JESS, olen ylpee itsestäni, etten retkahtanut. Pari kertaa oli kyllä aika tukalaa, kun kaikki oli ottamassa ja mä olin yksinäni kotona, kun mies oli töissä, olis niiiin maistunut pari olsaa :p Pitäisikö huolestua, kun kuukauden sisään on kahtena vkl himottanut ottaa parit oluset :ashamed: Noh en ottanut ja nyt tulevana vkl on mukava mennä lätkämatsiin ja ottaa muutama olsa :D Mä en kyllä aijo kokonaan siis olla alkoholittomalla linjalla, otan silloin kun on jotain menoa ja mieltä. Jos alan sitäkin miettimään, niin enhän mä koskaan raskaudu, jos mietin kaikkee mitä ei saa tedä ja mitä pitää tehdä :headwall: Kaverin kanssa puhin, joka esikoista yritti, niin niillä ei millään tärpännyt ja sitten kun ne päätti miehen kanssa, että ovat kesän rennosti eikä välitä syömisistä/juomisista, tupakasta ym. vaan ottaa kaikesta irti kesästä ja rällästi, niin heti kävi tärppi :LOL: Älkää siis ressatko hyvät naiset, mä ainakin yritän nyt niin kovasti olla ilman ressiä! Itse asiassa mua on alkanut ärsyttää liika hössötys tästä raskautumisesta :kieh: Mutta näillä fiiliksillä nyt mennään eteen päin. En tiedä mitä viikon tai kahden päästä ajattelen :D
 
Oih, onnea Christiina :) ihania plussa uutisia :)

Juu elikkäs mukana nyt ollaan ainakin toistaseks :) kp:t olis nyt 21/n.30 (keskiarvo, kerran meni tosi pitkäks mutta toivotaan ettei enää). Ja tosiaan ns. yrityskierto olis ensimmäinen ja esikosta täällä haaveillaan :) Toisaalta minä täällä yritän ja mies on tjot periaatteella :D
 
Paljon onnea cristiina! :hug: Toivottavasti täältä pian tultais perässä... :heart:

Isot :hug: myös tippuneille. I know that feelings... :/

).:) Eilen otin viimeisen terolutin, nyt sitten tätiä odotellaan, josko huomenna tai ke tulis. Kerranki sitä oikein odottaa... :D Meillä meni viikonloppu tosi nopeeta, mä olin lähes koko viikonlopun töissä ja mies oli reissussa työhommien puitteissa.
 
Heippa kaikille,

Menkat tuli ja meni, mutta oli jotenkin oudot. Kaksi ekaa päivää todella niukkaa, kolmantena alkoi yhtäkkiä vuotaan ihan kuin ois joku menkkojen 2. päivä, 4 päivänä vuoto väheni paljon. Yleensä mulla 1., 2. ja 3. päivä menkoista on aika runsaita ja sit ne vähenee siitä tasaisesti kunnes on joku noin 7.päivä... Mulla on ollu nyt viime viikon perjantaina, lauantaina ja tänä aamuna vähän huonoa/etovaa oloa => vatsatautiakin kyllä on liikkeellä... Tuli mieleen silti valemenkat, vaikkakin se on aika harvinaista. Lisäksi kun viikonloppuna oli tunteet aika pinnassa... En tiedä, tilasin Mammaksin nettisivuilta testin ja ajattelin tehdä testin kun kolahtavat postiluukusta.

Onko kukaan kuullut valemenkoista millaset ne on ollu jos jollain on ollu?

Onnea muuten Coralle ja Cristiinalle :flower: :flower:
 
Pikkumyy: mullakin oli nyt kans tosi oudot menkat.Eka pvä alko tiputtelulla,eilen oli hiukka vähemmän vuotoa,kun yleensä ja tänään taas tiputtelua.Mulla saattaa kyllä johtua tuosta uudesta särkylääkkeestäkin mitä gyne määräs.Pari nimittäin otin nyt menkkojen aikana.Mulla testi näytti negaa la etten raskaana voi olla.Mutta testaa ihmeessä niin saat varmuuden asiasta.
 
mä oon sun kanssa tällä hetkellä ihan samalla linjalla.
hössötys saa luvan loppua ja rento meininki kehiin.
lauantaina kaveri sai pojan noin 2kk ennen laskettua aikaa ku se hermoili ja stressas niin raskausaikana.
 
Onpa täällä hiljasta näin alkuviikosta! Piti tulla ihan nostamaan tätä pinoa, ettei tipahda toiselle sivulle. Kuulostaa hyvältä tuo stressaamattomuus, jotenkin kun siinä vielä onnistuis. Helppo tietysti sanoa näin alkukierrosta, mutta odottakaapas kun ovis ja menkat lähestyy.. Sovitaanko porukalla, että otetaan rennosti ja hemmotellaan itseämme? Ite ainakin lähen kohta pitkälle lenkille, kunhan saan pyykit ja astiat pestyä. Viikon ainut vapaapäivä nimittäin tänään, kun viikonloppukin menee töissä. Mut onpahan ainakin jotain muuta ajateltavaa kun tää kuumeilu.
 
Siniapila: Minä ainakin liityn stressaamattomien joukkoon! :wave: Viime kierto meni kyllä vähän överiksi, jos vaikka tämän kierron pystyisi olemaan jännittämättä. Mieskin oli sitä mieltä, että jos vain tjottailtaisiin. Kierron loppuaika ollaankin Lontoossa, joten ehkä siellä pystyn olemaan ajattelematta tärppäsikö vai ei. :D Hauskaa vapaapäivää sulle!
 

Yhteistyössä