Meikällä loppuu tipaton tammikuu tämän viikon viikonloppuna!
JESS, olen ylpee itsestäni, etten retkahtanut. Pari kertaa oli kyllä aika tukalaa, kun kaikki oli ottamassa ja mä olin yksinäni kotona, kun mies oli töissä, olis niiiin maistunut pari olsaa
Pitäisikö huolestua, kun kuukauden sisään on kahtena vkl himottanut ottaa parit oluset :ashamed: Noh en ottanut ja nyt tulevana vkl on mukava mennä lätkämatsiin ja ottaa muutama olsa
Mä en kyllä aijo kokonaan siis olla alkoholittomalla linjalla, otan silloin kun on jotain menoa ja mieltä. Jos alan sitäkin miettimään, niin enhän mä koskaan raskaudu, jos mietin kaikkee mitä ei saa tedä ja mitä pitää tehdä :headwall: Kaverin kanssa puhin, joka esikoista yritti, niin niillä ei millään tärpännyt ja sitten kun ne päätti miehen kanssa, että ovat kesän rennosti eikä välitä syömisistä/juomisista, tupakasta ym. vaan ottaa kaikesta irti kesästä ja rällästi, niin heti kävi tärppi
Älkää siis ressatko hyvät naiset, mä ainakin yritän nyt niin kovasti olla ilman ressiä! Itse asiassa mua on alkanut ärsyttää liika hössötys tästä raskautumisesta :kieh: Mutta näillä fiiliksillä nyt mennään eteen päin. En tiedä mitä viikon tai kahden päästä ajattelen