Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Muuten tuohon ovikseen vielä palatakseni... olen huomanut, että ensin vääntää tosi kovaa jommalta kummalta puolelta, sitten alkaa lima kausi mikä kestää parisen päivää ja sitten taas vääntää ja limat alkaa sen jälkeen vähenemään eli toisin sanoen, mä olen luullut että se on siinä alussa se ovis, vaikka todellisuudessa se on silloin jälkimmäisessä vääntö kohdassa :D eli miisa84 kannattaa vielä huomenna kellistää mies varmuuden vuoksi ja mikse vielä senkin jälkeen ;) Eikös kaikkein paras olisi tuona hedelmällisenä aikana harrastaa lempeä joka toinen päivä :p
 
Onnea Cora! :hug: ihania uutisia :) antaa toivoa meille muillekkin kun joku plussaa!

Siniapila (jos muistin nickin oikein..) onnea kummiuden johdosta! Mulla on yksi kummipoika ja pakko myöntää että ylpeä olen kun poika huutelee kummitätiä =)

Muuten täällä vaan odotellaan edelleenkin. Tylsää, mutta ei auta! :D Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
 
Kaa
Onnea Coralle!

Itselläni on ajatukset jo siirtyneet seuraavaan kiertoon. En millään usko plussaan tässä kierrossa, mutta ei se mitään. Oli muutenkin sellainen sotkukierto tämä. Helmikuussa sitten taas uudet tuulet. Menkkoja odottelen tuonne viikon päähän.

 
Onneksi olkoon cora

Täällä täti teki hieman lyhyemmän vierailun kun yleensä, mistä lie johtunee?!

Mä en oo kertaakaan onnistunut bongaa ovista, mut pitää nyt taas yrittää kuulostella, jos se antais jotain merkkejä itestään :)
 
Hei Juli, tuo pahoinvointihan kuulostaa hyvältä. Tai siis ei tietenkään sillain hyvältä mutta potentiaaliselta oireelta..?

On tääkin.. itsellä kun on täti käymässä ja ei voi kehitellä itselleen oireita niin alkaa kehitteleen muille :D
 
Veena: joo mut oon muutenkin kyllä tosi herkkä noiden hajujen kanssa.Varsinkin jos maha on tyhjä.Aamusin on kyllä ollu tavallista enemmän semmosta ällötystä ettei meinaa saada mitään aamupalaa alas.
 
kiitoksia tosi paljon kaikille onnitteluista.. Nyt vaan en oikeen tiedä, mitä ajatella. Testasin nimittäin äsken Predictorilla negan. :( Ihan täysin valkoinen kenttä tuli. Aconiin tuli punainen viiva, muttei yhtä leveä kuin conrolkentässä oleva. Itkua niellen tässä mennään taas eteenpäin..
 
cora85! Onnea plussasta! Jos siihen 5min sisällä tuli punanen viiva ni se on plussa! Ja Predictorin herkkyys on 50 ja ton millä testasit ensin ni sen herkkyys on 10!! Että on niissä vähän eroa! Kyllä sä raskaana oot! :)
 
Voih cora85 :hug: Nyt vain täytyy toivoa, että sieltä se plussa vielä tulee jollain toisella testillä! Jos siinä Predictorin testissä oli joku vika!? Älä vielä lannistu, vaikka varmasti pahalta tuntuukin. Täti ei ole tullut ja parin päivän päästä tai jollain toisella testillä se viiva varmasti sinne ilmestyy... ainakin toivon niin! :hug:
 
cora, varovaiset onnittelut sulle!! :flower: :flower:

täällä nippaillu vasemmalta alavatsasta koko päivän, kohta meen tekeen ovistesti , vaikka aamulla jo teinkin, mutta nyt pitäs kyl näyttää..limatkin on todella runsaat..johtuu varmaan myös tosta greippimehusta mitä oon jo kolme viikkoa litkiny :D
 
Cora, varovaiset onnittelut. Minusta joku jollain palstalla vähän haukkui tuota Predictoria, että on hankala testi. Jospa se aiempi plussa olisi kuitenkin ihan oikea.

Veena ja Jouskari, :hug: tädin saapumisesta.
Ja Veena, tutkimuksemme aloitettiin tosiaan julkisella puolella. En vielä tavannut lääkäriä/gyneä, vaan se huono kokemus oli äitiysneuvolan terveydenhoitajan luona. Voi, kun jännittää se miehen simppanäyte, se pitäisi hoitaa tällä viikolla. Omat tutkimukset menee kyllä, ei niissä niin mitään jännäämistä ole, oli tulokset sitten mitä tahansa.
 
Mulla menee kaikki rahat testeihin. Äsken tein myös Clearbluen ja siihen tuli haamu. Tosi haalea sellanen. Voiko näyttää väärää plussaa, jos esim. virtsaa suihkuaa näytön päälle ja menee sitä kautta sisään tms..?
Mulla on nimittäin vaikeuksia pissiä vain siihen näyteenottoliuskaan... :snotty: Ja onko sillä väliä, että onko viiva saman levyinen kuin controlliviiva?
 
Ei kyllä tietääkseni pitäis vääriä plussia tulla. Väärä nega sen sijaan on ihan mahdollinen, ellei raskaushormonia ole vielä kehittyny niin paljon, että testissä näkyis. Eikä viivan paksuudellakaan luulis olevan väliä, kun ei kerran vaaleudella/tummuudellakaan ole. Viiva kun viiva!

En usko, että kaks testiä kolmesta olis mitenkään voinu näyttää väärin. Ja arvaa mitä: kannattais nyt vaan rauhassa odotella muutama päivä ja testata sit herkällä testillä aamuvirtsasta. Niin varmaan, mut ite en ainakaan pystyis odottamaan! Ei vaan oikeesti esim. se Acon Early Detection ja vähintään neljä tuntia rakossa ollu pissa, niin luulis jo kunnon selkeetä viivaa tulevan.
 
Kiitos lämpimästä vastaanotosta ja listalle lisäämisestä :saint:
Käyn kuitenkin harvakseltaan (yritän ainakin hillitä itseäni) koska paremmin kestää pää kun on vähän (muka) muutakin ajateltavaa..
Saa kuitenkin laittaa listalle kp nyt 5/28 ja yk voisi olla kai 1 tai 2.. vaikea rajata, koska kesällä tosiaan rv 14+1 keskeynyt km ja siitä toipuminen vienyt aikaa molemmin puolin..nyt fyysisesti kierto vasta normalisoitunut, joten kaipa se tästä ns. "yrittäminen" lähtee.. (pelottaa)

Tärppionnea kaikille ja nyt tähän kiertoon tartutaan!! niin kovin että otetaan ihan kiinni näin :hug: ja siitä eteenpäin toivotaan ja uskotaan että onni oli myötä ;)
 
niin juu..mun nimimerkki nyt vähän lyheni, mutta sama vauvahaaveissa on :) älkää kysykö miks..teknisiä ja muistiongelmia itsellä..en muistanu salasanaani ja ei enää antanu kirjautua em. merkillä koska se on jo käytössä (itselläni) joten tästä eteenpäin olen jompikumpi vauvahaaveis tai -sa päätteellä riippuen muististani :LOL:
 
:LOL: vauvahaaveis, täällä on kyllä sellanen lahopää, että mitäpä tuosta! En kyl edes huomanut tuota -sa:n puuttumista sun nikistä :D Meillähän on kierto melkeen sama :D Laitoin sulle nyt yk1 kun olet ekaa kertaa tällä pinossakin, niin alotat puhtaalta pöydältä "virallisesti" ;)
 
ja huono olo jatkuu ja mahaakin särkee (ei musta oo menkkakipuja).Oottekos törmännyt semmoseen raskausoireeseen et kurkussa olis semmonen jännä tunne.Mun äitillä nimittäin oli kurkussa semmonen omituinen tunne ja silloin ties olevansa raskaana.
 
En nyt tänä iltana jaksa ruveta lukemaan n. viikon tekstejä.. Luen sitten huomenna kun pääsen aikaisemmin töistä.. Nyt saatiin vihdoin netti takaisin toimintaan..
Mutta tässä viikon aikana rupean jossain vaiheessa lukemaan, kunhan ehdin..
KP
 
Cora85onnittelut!!! ei se mihinkään testiin sitä haamua tee jos ei sitä vauvahormonia pissa sisällä...ystävälläni oli sama tilanne kuin sinulla toisessa testissä puhdas nega ja toisessa haamu...ja kyllä siellä masussa asusti vauvan alku =) että eiköhän siellä sinunkin masussa se vauva ole kovaa vauhtia lähtenyt kasvamaan :hug:
 

Yhteistyössä