Jätti-suuri lohdutus :hug:
Jouskarille ja Veenalle !!! Voimia uuteen kiertoon, on se niin väärin, mä olin jo ihan sata-varma että Jouskari ainakin plussais tästä ketjusta! :/
Cristiina: Kiitos tiedosta, täytyypä olla tarkkana! :saint: Mut siihen menee aikaa, ennenku mä niiden clomien kanssa pääsen/JOUDUN alkaan touhuileen, sillä nyt pitäis saada teroilla menkat, sitte kp 21-22 verikokeisiin ja sit jos se on alle 15, sitte n. kp 30-35 taas terot ja sitte clomit kehiin. Toivon niin valtavasti, että tärppäis ennen noita clomeja jo... :heart:
).
Viikonloppu oltu miehen kanssa kumpainenki töissä, mies aamuvuorossa ja minä iltavuorossa. Ei olla nähty siis toisiamme kuin yön aikana, minä aina töistä tultua suihkun kautta kömpiny miehen kainaloon (en ole edes täällä jaksanu käydä!) ja nukahtanu saman tien. Ja oon nukkunu molempina aamuina niin myöhään, että tullu aivan kiire juosta töihin. Ai mullako paljon univelkaa kertynyt... :ashamed:
Tänään 4. teron otto, 10pvn kuuri olis...
Ja mikä koomisinta, taas mua väsyttää - hiivin nyt siis nukkumaan, mies on nukkunu jo toista tuntia... |O