Uusi pino2.Esikoista yrittäviä


Ihanaa viikonloppua kaikille! ++++++++++++ :whistle:

Elppu.......................kp 75/30........................yk 6
Sarah85..................kp 52/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 45/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 39/34-71.................yk 7
MemmuLiina............kp 36/28........................yk 2
Narcisscus...............kp 36/20-28..................yk 1
Pantalaimon............kp 34/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 34/28.......................alk. 04/05
xAnnax....................kp 30/??........................yk 1
Jouskari-82.............kp 28/27........................yk 5
PikkuMyy-82...........kp 27/29-40..................yk 2
Cora85...................kp 26/25-.......................yk 2
Veena.....................kp 25/24-28...................yk 7
LEP.........................kp 25/27-30...................yk 1
Linna......................kp 24/35.........................yk 3
Kaa.........................kp 24/35.........................yk 1
Sanni30..................kp 22/29.........................yk 3
Cristiina..................kp 22/25-30....................yk 7
Peppi1981..............kp 21/28-30...................yk 31
Siniapila..................kp 19/25..........................yk 2
Juli05......................kp 18/26-29....................yk 7
Emili........................kp 18/30-33....................yk 4
miracle....................kp 18/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 18/29..........................yk 5
Zande......................kp 16/30..........................yk 2
kiharapää................kp 15/32-35 (-43)..........yk 6
Novelle78................kp 15/27-28...................alk 01/07
arabel......................kp 12/25...........................yk 8
JJ-t...........................kp 9/??...........................yk 1
miina-......................kp 9/33...........................yk 2
Diodium...................kp 7/30...........................yk 5
miisa84....................kp 6/21?.........................yk 1
memmy...................kp 1/30?........................yk 3


Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta :)

Plussanneet: :flower:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1

kesk. 3,1 kiertoa


 
huomenta! Piitkä työpäivä edessä... plaah.. Hyvä tietää, en osta noita Viljoja, luulen, että hermot on muutenkin kireellä sitä palluraa tai viivaa odotellessa ;). Miracle: Luulen, että bogasin oviksen, vaikka se ei vältt. heti pillereitten jälkeen ookaan mahdollista. Mitään testejä en vielä ekaan kiertoon ottanut. Tossa päivää vaille kaks viikkoa sitten en voinut erehtyä liman laadusta ja silloin oli 2 päivää nännit jumalattoman kipeet. MUTTA! Ei auta riemuita, tänään olen herännyt armottomaan selkäsärkyyn, että tämä päivä voi tuoda mitä vaan tullessaan ;).
Kiitti Cristiina..joo ei auta hätäillä. Olisin siis onnellinen toisaalta niistä menkoistakin, niin tietäis, että kierto on ok! =)
Niin ja Veena, jollei mulla ala tässä mitään kummia tapahtuun ennen huomista tai sunnuntaina, niin testailen ilomielin sun kanssa. Toivon, että pääsen testaileen!
Tulipa pitkä novelli. Kuitenkin, arabelille tsemppiä! Eiköhän jo onnistu;). Kuin myös kaikille muillekin, plussia eri muodoissa!! :) :)
 
Bongattu uusi raskausoire lisää ; hiki, Mulla ei koskaan haise hiki kainalossa jos on dödöä laitettu, paitsi jumpassa tai urheilessa. Nyt on tullut parin päivän ajan läpi hien haju :LOL: Tai sitten olen jo tuolle merkille immuuni, pitäis ehkä merkkiä vaihtaa :kieh: Toisaalta aamulla kun söin leipää, tuli öklö olo ja söin leivän lopun väkisin... kyllä tämä mielikuvitus on vilkas ja saa näköjään oireita aikaan :headwall:
 
Joo viljat pannaan! Inhottavaa jos testin tuloksessa ei ole mitään tolkkua.

Vattassa kipristelee siihen malliin että tädin tulo alkaa pelottaa :ashamed: No ei se ainakaan ole vielä saapunut. Tosin ramppaan vessassa kokoajan tarkistamassa kun on sellainen olo että kohtse se kurvaa paikalle. Jos nyt kuitenkin ymmärtäisi pysyä poissa niin voisi testailla viikonloppuna ;)
 
mä en viljatestei ois ostanu muutenkaa ko mitä netist kahtoo ni ne o hillittömän kalliita.. tai siis mulle ne on kalliita ko mä ainaski teen noil halpistesteil nii kauan et jos joskus tulee haamu ni sit voin vaiks ostaakin apteekin oman tekstin.. mut sitä ennen en :p ja hyvä tietää muutenkin et se viljatesti on tuollanen aika huono et sitä ei viitti juurikaan ostella :p
 
Ja tänne lääkärireissun (ja muutkin) kuulumiset;

Nyt on raskaustesti tälle aamua tehty ja lisäksi gynellä käyty; en ole raskaana!:'(

Gyne ultras munasarjat ja sanoi limakalvojen kaiun (?) olevan 4mm, ja sen on kuulemma suhteellisen ok. Nyt mulla menossa kp 38, joten tänään aloitan 10pv kuurin teroluteja, ja sitten kierron 21-22 päivänä pitää käydä verikokeessa, mittaavat progesteroni-arvoja. Mikäli se on alle 15, niin sitten noin kp 30-35 aloitan taas terot 10pv kuurin, kun menkat tulee, syön Clomifeneja kp 5-9 ja taas teroja kp 15-24. Sitten taas kp 21-22 pitää käydä uudestaan verikokeessa, mittaavat uusiksi sen progesteronin. Niin, tietysti ellen tule raskaaksi ennen kaikkia näitä juttuja.. *huokaus*

Gyne oli jotenkin melko masentava, koko ajan puhui vain, että "sitten toukokuussa kun teillä tulee vuosi yritystä täyteen, niin sitten jatkotutkimuksiin"...blaa,blaa,blaa! Niinku mä sitä en jo tietäis!! :kieh: Sen asenne oli muutenki tosi sellanen välinpitämätön, tuli itelle ihan semmonen olo, että pääsispä äkkiä poiis ku se ukko oli niin inhottava! Niin, se gyne oli taas se reilu 50v kalju mies - sama ku viimekski... :/

Nyt on sitte itellä ajatukset vähän sekaisin; oon tosi ilonen että sain nuo clomitki (mikäli ilmenee että ovuloimisessa on jotain häikkää ), sillä aloitin heti sinne päästyäni niiden ruinaamisen..epäilen ite, että en ovuloi, sillä en vielä ikinä ole saanu plussaa ovis-testiin...siinä kierrossa jos/kun syön noita clomeja, niin täytyy kyllä tikuttaa ovista tosi ahkerasti, jos sen plussan sinne vihdoin sais!

Meillä ollu miehen kanssa nyt monta päivää hirveetä riitelyä, en sitten tiedä että onko se kummallakin vaan stressiä vai mitä, mutta mä oon nukkunu viimeset 2 yötä sohvalla, oon antanu sen kiukutella aivan rauhassa... :|
No, äsken sitten saatiin kuitenki sovinto aikaiseks, ja ainaki omalta osaltani siihen vaikutti suuresti tuo gynellä käynti, niin sai sen mielen päältä pois ja taas vähän selvyyttä näihin asioihin...ja eteni kuitenkin taas vähän tämä meidän vauvan saanti-projekti! :heart:

Jouskari-82: Vautsi; hyvältä kuulostaa oireet! Ei kun testiä kehiin!!! :D

Mitenkäs muut, testailu suunnitteilla lähipäiville? ;)
 
Sirpulalle :hug: , sympatiahalaus. Tiedän ettei ole kivaa, kun tällaisessa asiassa joutuu juoksemaan kaikenmaailman testeissä. Tosi ikävä asenne vielä tuolla sinun gynellä, voisi ne edes vähän muistaa kannustaa!

Minusta oli jo kamalan rasittavaa sovitella kalenteriin ihan perusjutut. Siis, me alotellaan nyt lapsettomuustutkimuksia. Sain tällä viikolla lähetteet ihan perusjuttuihin; verikoe, papa, klamydiatesti, miehelle vain klamydia ja simppatesti. Stressaan ihan jo miehen puolesta sitä siemennestenäytteen antamista, en tahtois olla hänen sijassaan. Ja sitten kaikki testiajat oli sovitettava kalenteriin niin, että tulokset ehtii tulla ennen varattua lääkäriaikaa ...Plääh! Ei kiva ollenkaan. :| Ja mulle lyötiin heti käteen vihkonen hedelmättömyydestä ja lapsettomuudesta, kerrottiin kaikki mahdolliset hoitomenetemät jne. Eikä mitään lohduttelua, että kyllä se voi vielä luonnostaankin onnistua. Ihan tuli sellanen olo, että on jo tuomittu lapsettomaski, jos ei hoitoihin mene. Meillä on nyt se vuosi yritystä takana, ja itse vielä kuitenkin pidän toivoa yllä, että voisi onnistua ihan luomustikin. Mutta katsotaan, mitä testit kertoo. Sori, vuodatusta perjantai-iltapäivälle. :/
 
Sirpulalle ISO :hug: Ottaa päähän sun puolesta tuo pälvikalju, keski-ikänen mies gyne!! :headwall: :kieh: Mutta hyvä että saitte nyt kunnon dropit kehiin, uskon ja toivon, että niistä on hyötyä ja te saatte sen plussan ennen toukokuuta!!! :heart: Hyvä, että asiat teillä etenee. Mä olen huomanut myös, että oon ollu aika taka kiree. Töissäkin päräytän aika kärkkäästi asioita ja on ollu töykeä muille työkavereille. Eräs kysyikin, että onko mun koti oloissa kaikki ok, kun olen ollut niin erilainen. :) Sanoin vain, että on sellaista yleistä vitutusta :headwall: Mutta kyllä tämä odottaminenkin on jotenkin niin ahdistavaa välillä, vaik vasta yk 5 on meillä meneillään, mutta silti... Hieno juttu, että saitte sovinnon tehtyä miehesi kanssa Sirpula! Kovasti voimia ja jaksamisia teille :hug: :heart:
Jep jännät päivät on käsillä... sunnuntaina viimeistään meinaan testin tehdä :saint:
 
Halitusta myös Novellelle! :hug: Toivotaan, että teillä asiat myös etenisi mallikkasti ilman suuria stressaamisia, vaikka kyllähän tuo näyttää aikamoiselta rumbalta vaikuttavan, juuri tuo aikataulutus ym. näytteiden otot. Tuntuu, että aika herkästi nuo lekurit on noita hoitoja antamassa, vaikka omat vanhemmat ja miehen vanhemmat yrittivät meitä pari vuotta kumpikin pariskunta, kummassakin tapauksessa olivat jo aloittamassa tutkimuksia ym., niin sitten todettiinkin raskaus! Joten älä vielä sitä toivoa heitä luomuraskaudesta!! :heart: :D
 
SirpulaIkävää jos sulla oli inhottava gyne..ja :hug: tiedän että ei oo mukava kuulla et kierrossa saattaa olla häikkää... mä tosiaan söin noit teroja 6kiertoo koska menkat tykkäs tulla miten tykkää... nyt mulla on noi clomit ollut 2kiertoo ja ekassa kierrossa ovuloin kp7 ja 13 nyt ei sit tässä kierrossa tikkuun tullut ovis plussaa ja menin kp15 gynelle ultraan ja munasolu oli vast irtoomassa ja epäilen oireista että se irtos kp17...tänään kävin verikokeessa missä varmistetaan et se on irronnut...
Hyvä kuitenkin et lääkäri otti asiakseen ja antoi sulle noi lääkkeet...oon kuullut myös että joillakin lääkäri ei suostu kirjottamaan clomeja vasta kun se1v. yritystä takana :/ Toivottavasti ne clomit tuo haikaran meille molemmille nopeasti kylään :heart: :heart:
...ja mulle oma gyne sano että jos oma hormoni taso on edes kohtalainen niin clomeilla irtoo varmasti :D

Novellejaksamisia tutkimuksiin...ne on molemmille rankkoja!! :heart:
mutta älä huoli aivan varmasti se tuottaa tulosta ja se haikara saadaan teille kylään :hug:

...Ja jouskarille d :D b testin tekoon :heart: :heart:
 
sirpula :hug: toivotaan että mieli paranee ja lääkkeet tehoo!!

novelle tsemppiä tutkimuksiin, jos päätätte niitä jatkaa!! saanko kysyä kauanko teillä yritystä takana? voimia teille!!

jouskari testaa, testaa, testaa!!! :D haluun jänskää sun kanssa, vaikka huomen aamuna??jookos..? en mä mitenkään painosta tai mitään, mutta sullahan on ihan eri oireita verrattuna aikasempiin kiertoihin!! :saint:

täälä on monella mieli maassa yms. mut on silti pakko vähän hehkuttaa kun lääkäri antoi luvan jatkaa yritystä normaaliin malliin ja sanoi että mahdollisuudet on todella hyvät :D jee!!
 
Ensiks töissä oli aivan kauhea päivä, ja kun tulin kotiin ja vessaan pääsin niin johan se tätikin oli tullut käymään, kaksi päivää etuajassa :(
Kyllä nyt ottaa taas kaikki päähän.

Eli mulle voi päivittää 1/30(?) yk3

Sirpulalle :hug:

Ja jouskarille plussaonnea :wave:
 
JJ-t tuohan oli loisto uutinen :flower: ei muuta kuin tsemppiä sinne makuukammarin puolelle! :D
Mua kyllä jänskättää se testin tekeminen, kun pelkään niin sitä negaa ja sit jos tätsykkä tuleekin heti testaamisen jälkeen sit ottaa ja pahsati kupoliin :headwall: Pystyisköhän sitä panttaan sunnuntaille kp:t olis sit 30... Sorry JJ-t taidan sinne asti vitkutella... ehkä :whistle:
memmy pahoittelut aikasesta tädin tulosta :hug:
 
Täällä täti tuli käymään eli kp 1 :( Vähä masensi hetki aikaa, mutta toisaalta iloinen että nyt alkaa normaaliin aikaan, kun viimeksi venyi kp 40 päivään, niin nyt 27 :)

Tästä on nyt hyvä jatkaa kun oviskin on helpompi laskea =)

Hyvät viikonloput kaikille! :flower:
 
Perjantai 18.01.08

Ihanaa viikonloppua kaikille! ++++++++++++

Elppu.......................kp 75/30........................yk 6
Sarah85..................kp 52/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 45/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 39/34-71.................yk 7
MemmuLiina............kp 36/28........................yk 2
Narcisscus...............kp 36/20-28..................yk 1
Pantalaimon............kp 34/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 34/28.......................alk. 04/05
xAnnax....................kp 30/??........................yk 1
Jouskari-82.............kp 28/27........................yk 5
PikkuMyy-82...........kp 1/27-29......................yk 3
Cora85...................kp 26/25-.......................yk 2
Veena.....................kp 25/24-28...................yk 7
LEP.........................kp 25/27-30...................yk 1
Linna......................kp 24/35.........................yk 3
Kaa.........................kp 24/35.........................yk 1
Sanni30..................kp 22/29.........................yk 3
Cristiina..................kp 22/25-30....................yk 7
Peppi1981..............kp 21/28-30...................yk 31
Siniapila..................kp 19/25..........................yk 2
Juli05......................kp 18/26-29....................yk 7
Emili........................kp 18/30-33....................yk 4
miracle....................kp 18/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 18/29..........................yk 5
Zande......................kp 16/30..........................yk 2
kiharapää................kp 15/32-35 (-43)..........yk 6
Novelle78................kp 15/27-28...................alk 01/07
arabel......................kp 12/25...........................yk 8
JJ-t...........................kp 9/??...........................yk 1
miina-......................kp 9/33...........................yk 2
Diodium...................kp 7/30...........................yk 5
miisa84....................kp 6/21?.........................yk 1
memmy...................kp 1/30?........................yk 3


Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta

Plussanneet:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1

kesk. 3,1 kiertoa



Päivitin tän samalla omalta kohdaltani :)
 
:hug: tätiliinin yllättämille!

Itseä edelleen mietityttää tuo ovis et mite se mahan juilinta voi jatkua näin pitkään.. kp 7 alkoi nippailu ja sit oli myös kp8. kp11 oli kans enempi ja kp 15 kohilla.. nyt on kp18 ja tänään sattunu sit munasarjojen kohille enempikin et nytkö se ovis sit kunnol olis.. et jatkuuks noi kivut useinki muka ton kymmene pvää ylikin.. Outoa jotenki.. Ovislimoja olin havaitsevinani kp11, kp15 ja kai kp 16 myös (siit en ollu täysin varma) eli just sitä raa'an kananmunan oloista vuotoa.. äh, ota tästäki selkoa! ko tietäs ees millo ovis ois ni ei ois mittää huolta.. jos siis on ollu ovista.. äh.. lämpöje mittailustakaa mitää voi päätellä ko flunssaa on.. onneks tosin enää vain nuhaa..
 
JJ-t, jätin pillerit pois joulukuun 2006 lopulla, ja siinä suunnilleen saman tien alettiin yrittää enemmän tai vähemmän tosissaan. Tietysti pari ekaa kiertoa meni vähän vaan seuraillessa, että mihin se kierto alkaa asettua. Eli aika tarkalleen se vuosi on yritystä takana, ja sen takia tutkimukset varmaan meille alotettiinkin heti kunnolla. Ei siinä mitään, jotenkin vaan vähän yllätyin, että näinkin vauhdilla päästään alkuun julkisella puolella, mutta hyvähän se vain on. Terv.hoitaja, jolla kävin, oli vaan aika nuori, eikä ehkä osannut kovin hyvin samaistua tilanteeseen.
 
Voi itku Sirpula.. tuntuu ihan pahalta sun puolesta! :( Mä oon tän päivän nähnyt pelkästään isoja vatsoja ja pikkuvauvoja. Vähitellen sitä alkaa todella ymmärtämään sen mitä aina kaikki on sanonut, että vauvat ovat oikeesti lahja eikä niitä niin vaan saada! Toivotaan, että me kaikki jonakin päivänä saadaan oma käärö!
Mun kohdalla sen aika ei koittanut vielä. Mulla siis kp1/29. Oon ihan onnellinen, vaikka menkat alkoikin. Oli kuitenkin vasta eka kierto ja oli näin sopiva. Uskon, että jollakin asteella bongasin tosiaan myös sen oviksenkin. Kivaa päästä taas yrittämään!! Ei tarvi pariin viikkoon stressata! Sit on taas kauheeta, kun luulee tuntevansa kaikenmaailman oireita! Jaksamista kaikille ja jouskarille ja muillekin plussia testeihin!! :p
 
Kiitos kaunis haleista! :hug: teillekin kaikille!!

Novelle: Mulle tuli kanssa tänään siellä gynellä just sellainen olo, että niinku sitä lasta ei olis mahdollista enää muuten saada ellei mene hoitoon..oli kyllä niin masentava olo itelläkin, kun sen ukon puheita alkoi tarkemmin miettimään. Jotenkin niiltä vaan odottais ennenkaikkea sitä tsemppausta ja sellasta, kysyisivät joskus vaikka vaan että miten on jaksellu (niinku henkisesti, kyllä tämä vaan koville silti ottaa tämä odottelukin!) niin seki vois helpottaa ku sais vähä kertoo tuntoja.. Tässäpä minun purkausta taas, joten Novelle eiköhän nämä perjantaivuodatukset ole ihan yleisiä... :D

Cristiina: Juu ei se varmaan mullekaan olis ihan ekana niitä clomeja edes kirjottanu, mut mä vaan olin tiukkana että eikös ne sellasetki ole olemassa. Eihän se sitte muuta voinu ku antaa ne, ku ei se mua saanu uloskaan sieltä huoneesta ilman niitä! :D Toivotaan, että ne plussat saataisiin!! :heart:

Jouskari: Jotenki itelläki nyt luottavaisempi mieli plussailun suhteen, kun sai nyt nuo clomitkin kehiin...eiköhän niillä + teroluteilla pitäis jo jotain saada aikaiseks... :saint: Kauheasti toivon plussaa myös sun testiin, jahka sen teetkin! :heart:

JJ-t: Joo toivotaan! :heart:

PikkuMyy-82: Iso :hug: sinulle, parempaa onnea uuteen kiertoon!

).:) Nyt jo vähän mielikin parempi...käytiin iltapäivällä miehen kanssa vähän ostoksilla ja sitte tehtiin ruoaksi pastaa ja bolognese-kastiketta ( :p ) ja jälkkäriksi seksiä, sovintoseksiä siis... :whistle: :D
 

Yhteistyössä