Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

pitkästä aikaa...
Onnea plussanneille ja Pepille paljon tsemppiä :heart:
Mulla alkaa taas piinaviikko olla käsillä. Tällä kertaa ei oo enää niin kauheat odotukset. Enkä varmasti testaa vasta kun viikon päästä aikasintaan. Onko täällä muita, joiden into saada lapsi nyt ja heti olis HIEMAN laskenut?
Koulu ja uus työ vaikuttaa silleen, et kuume vähenee. Haluan kyllä tosi paljon vauvaa, mut kavereilla kun on ihan erilaiset elämän vaiheet, niin se vähän latistaa tunnelmaa. Meillä kun on ihan uskomaton yhteishenki koulussa, niin sitä ainakin tulee ikävä...
Mutta kaikissa asioissahan on hyvät ja huonot puolensa
 
Ihanaa kuulla ettei olla ainoita jotka paineiden kanssa painii:)
Voimia Pepille kovasti tutkimuksiin, hieno homma että sait homman etenemään!:hug:

).( Kovin on oireetonta edelleen. Paha on pelko ettei se taaskaan tärppää. Ja hirveän vaikeata koittaa keskittyä muhin juttuihin, kun päässä pyrii vaan että oisko vai eikö ois vai koska ois ja joko :D Niin ja töissä TAAS yksi työkaveri raskaana! Tuntuu olevan oikea pallomahojen luvattu valtakunta. Haluaisin niiiiin liittyä joukkoon! :wave:
 
Onko täällä tietoa noista ovistesteistä? Minä oon nyt viisi tai kuusi päivää tikutellut ovista ja joka päivä testiin on tullut selvä, mutta liian haalea viiva. Kp:t alkaa olla jo siinä vaiheessa, että luulis oviksen jo tulleen pari päivää sitten.. Tuleeko noita selviä viivoja siihen tikkuun koko kierron? Onko näin, ettei mulle ovista tässä kierrossa ainakaan suotu? :/
 
cora85 tervehdys :wave: Ihan ymmärrettävää jos kuume on laskenut jos sinulla on tuollainen uusi tilanne, uusi työ ym! Ja sitten tuo ympäristö ystävät ym. jos on aivan eri tilanteessa,niin varmasti vaikuttaa. Mutta nyt jos ei vauva ole päällimmäisenä mielessä, se saatta sulle tulla ihan yllärinä ja nopeastikin ;)
Linna onko sulla ollut tuntemuksia tai jopa kivulta tuntuvaa vääntöä jommalla kummalla puolella alamahassa. Mulla se on sen merkki ja gyne sanoi, että tuntuu sivulla oviksen aikaan.
Juli toivotaan että luulet vain oviksen menneen ohi suun... ja tärppi on käynyt huomaamattomasti :D
 
Jouskari: Toivotaan niin.Peittoja kyllä heiluteltiin oviksen aikoihin,mutta pelkään tuon stressin vaikuttavan plussaukseen.Nyt on kyllä tuo maha ihan älyttömän turvoksissa ja vähän kyllä särkeekin.En tiiä mitä mahtaa olla.Jos ovis olis vasta nyt niin olis liian lyhyt tuo oviksen ja menkkojen väli...
 
LEP
Ensi viikon tiistaina pitäisi menkkojen alkaa jos on alkaakseen. Nyt on vaan muutaman päivän jo rintoja kihelmöinyt ja särkenyt, jatkuu edelleen. Ja nyt on pari päivää vihlonut alamahaa sekä hieman lonkan yläpuolelta. Tällä hetkellä tässä istuskelen ja sattuu alamahaan, sekä polttelee ilkeästi. Puuh! Saa nähdä mitä tämä on?
 
Ärsyttävää nyt kun on kulunut n.5pvää oviksesta niin kokoajan kuulostelee alamasua et onko mitään tavallisuudesta poikkeevaa... :headwall: :headwall:
Vihlontaa alamahasta -selkään ja paljon epämäärastä tahma vuotoa...
 
Lämmin kiitos onnentoivotuksista ja vauvaliimasta!!! :heart: Kunpa nyt pysyisi pikkuinen kyydissä! Ja paljon plussia teille kaikille!!! Kyllä me vielä päästään kaikki niitä omia pienokaisia syleilemään!!! :D
 
Mayah: Onneksi olkoon.. :flower: =)

Ja kiitos kannustuksesta.. onneksi on olemassa tämmöinen paikka missä voi keskustella näistä asioita ja huomaa että ei ole ongelman kanssa yksin.. monestihan sitä on tuntenut, että on ainoa maailmassa joka ei saa lasta helposti..

mutta oikein paljon plussatuulia.. ++++
 
Jouskari: Yritetään vaan tuota ennätystä plussanneista, toivotaan että onni potkisi mahdollisimman monia! :heart:

).:) Ei mitään uutta, pääkipu hellittäny ja nyt ei ole ollut pariin päivään ollenkaan kipeä. Tänään oli töissä tosi rankka päivä (ja "vaatimaton" 13h työpäivä!!), niin välillä kun hiki vaan virtasi niin olin ihan varma että täti kurvaa kylään hetkellä millä hyvänsä. Mutta ainakaan toistaiseksi ei ole näkynyt, hyväkö se vai ei... Pe testiä kehiin!
 

Plussatuulia puhalletaan lisää :whistle: +++++++++ :heart:

Elppu.......................kp 74/30........................yk 6
Sarah85..................kp 51/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 44/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 38/34-71.................yk 7
MemmuLiina............kp 35/28........................yk 2
Narcisscus...............kp 35/20-28..................yk 1
Pantalaimon............kp 33/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 33/28.......................alk. 04/05
memmy...................kp 29/32........................yk 2
Jouskari-82.............kp 27/27........................yk 5
PikkuMyy-82...........kp 26/29-40..................yk 2
Cora85...................kp 25/25-.......................yk 2
Veena.....................kp 24/24-28...................yk 7
LEP.........................kp 24/27-30...................yk 1
Linna......................kp 23/35.........................yk 3
Kaa.........................kp 23/35.........................yk 1
Sanni30..................kp 21/29.........................yk 3
Cristiina..................kp 21/25-30....................yk 7
Peppi1981..............kp 20/28-30...................yk 31
Siniapila..................kp 18/25..........................yk 2
Juli05......................kp 17/26-29....................yk 7
Emili........................kp 17/30-33....................yk 4
miracle....................kp 17/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 17/29..........................yk 5
Zande......................kp 15/30..........................yk 2
kiharapää................kp 14/32-35 (-43)..........yk 6
Novelle78................kp 14/27-28...................alk 01/07
arabel......................kp 11/25...........................yk 8
JJ-t...........................kp 8/??...........................yk 1
miina-......................kp 8/33...........................yk 2
Diodium...................kp 6/30...........................yk 5
miisa84....................kp 5/21?.........................yk 1
xAnnax.....................kp ??/??..........................yk 1

Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta :)

Plussanneet: :flower:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1

kesk. 3,1 kiertoa


 
Jouskari-82: En oikein osaa sanoa noista kivuista. Mulla nimittäin koskee mahaan aika usein. En tiedä oikein mistä johtuu. Syön ehkä oudosti, paljon tulista ruokaa ym.

Liityn kyllä joka tapauksessa mielelläni ennätysprojektiin! On vähän sellainen olo, että on ehkä parempi jättää tää projekti enemmän Herran haltuun. Ei tässä kuitenkaan vielä ole mikään kiire, vaikka tätä kuumetta pukkaakain. =)
 
Juli: Olen lukenut että se huippu että saa viivan ovistestiin voi olla niinkin nopea ettei sitä välttämättä saa jollei juuri oikealla hetkellä satu tikuttaan. Niin ja onhan monet muutenkin sanoneet että ovat raskautuneet siitä kierrosta missä sitä ei ole bongattu.

Jouskari: Olen sitten ihan mukana tuossa plussa ennätyksessä!

).( Mahasta jomottelee siihen malliin että pelottaa ettei vaan täti siellä tee tuloaan. Jos se perhana kehtaa näyttää rumaa naamaansa niin vetäsen sitä lättyyn :D Toisaalta monethan sanoo että on ollut jomotusta ennen plussaa joten kaikki on vielä mahdollista ;) Tekisi niin mieli taas testata..
 
Nonni! Hyvä, että moni on mukana tekemässä ennätystä! :D Perhana me näytetään sille tätsykälle närhen munat :kieh:
(.) mulla kans hieman polttelee tota alamasua, mutta mutta, nyt sitä ennätystä tässä tehdään, niin sen on parempi olla jotain todella positiivista! ;)
 
nibbler Kiva kun tulit kurkkaamaan! :wave: olet aina tervetullut tänne! :D Vai on sinulla olo kuin ompulla ;) Mitäs me täällä teemme, kuumeilemme, piinailemme ja bongaillaan kaikkia mahd. oireita mikä voisi liittyä raskauteen :LOL:
 
Ai niin viime yönä näin unta, että ajelin pääni kaljuksi tai parin millin sängeksi ja se sopi mulle siinä unessa, tyypit ihmetteli ja ihasteli sitä. Olin raskaana ja jostain kumman syystä olin ajatellut, että se on vauvalle eduksi kun on kalju, ettei värjää tai laita hiuksia (lakkaa ym. tuotteita) :LOL: Toivottavasti en tuota oikeasti tee sitten kun joskus raskaudun... liiallinen suojelukaan ei ole hyvästä :p
 
Arabel: Ehdottomasti mies ketoon ja vaakamamboa harrastamaan! Ihana kuulla että on parempi mieli :)

Aivan mahtava uni Jouskari. Tuohon kaljuuntumisneuvoon ei ehkä ihan joka äitiysoppaassa törmääkään :D

Nibbler: Kiva kun tulit moikkaamaan! Omenainen olo kuulostaa hyvältä ;)
 
hehe :) hauska uni sulla jouskari :) ehkä se kaljuus autto jotenki vauvan hapensaantiin päänahan huokosten takia tai jtk...
loogista sinäänsä :LOL:

jep... vauvakuumeilu on sellanen tauti että ei siitä pääse vaikka kuinka yrittäisit.

kummalista että täällä kaksplussalla kn ettii oviksesta ja limoista tietoa niin sanotaan että ovis on silloin kun limat tulee tai sitä ennen... ja ruotsin puolella sanotaan että se on limojen jälkeen se ovis :) siitä vaan arvailemaan ...ku mietin että mulla meni just ovislimat ohi eilen että meniköhän tän kuun mahdollisuudet sitte siinä...
 
Nibber: Itse olen ainakin siinä käsityksessä ett ovislimat tulevat ennen ovulaatiota. Ainakin omalla kohdalla esim. tässä kierrossa limat tuli perjantaina ja lauantaina sain vahvan viivan ovistestiin (ja siis tästähän menee 1-2 pv ennen kuin se ovulaatio oikeasti tapahtuu. Niin ja olen lukenut että jos ovislimat kestää monta päivää niin siellä lopussa vasta tapahtuu se ovis (mutta itsellä niitä ei kyllä tule kuin vähän aikaa, joten tästä ei ole kokemuksia).
 
Jouskari, hauska uni kyl :D toivotaan et ois enneuni ton raskaude suhteen ainaski ;)

nibbler, kiva suaki nähhä tääl :) (huutellee entinen haavekuva tääl :p )

mitäs täs itelleen.. ei mitää.. toivotaan kovasti et iteki pääsis siihe "ennätyslistaan" :D toivois nii kovasti raskautuvansa.. nooh, pitäs olla vaa miettimättä :)
 

Yhteistyössä