Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Juu mitä sitä suotta synkkyytee vajjoomaan ko ei oo aihettakaan :) Mul tosin se edellinen kierto ko oli niin vahva valeraskaus (eli kehitin kaiken mualiman oireet :D) ni se kyl sai aika hyvin haihtumaan toiveet miltei heti raskautumisesta :p tosin toivo edelleen kyl itää mut ennee ei oo niin vainoharhanen ja kehittele oireita :D tai tiä sit jos johtuuki vain tuosta et on kierto vast kp 15 ja ovis ollu :D

Jouskari, hyvä muute ko menin sun nikis kerra sekasi ko jossai pinkas joku sano et juu hää o raskaana tai jottai siit sano ni olin iha hoomoilasena et täh!! Et sä tääl ainaskaa oo mitää sanona! Mut se olikin joku Jouskari80 nikillä tms :D

Joo kerran olen saanut onnittelut sen takia, kun Jouskari-80 oli raskaana :ashamed: Aika sattuma että on samanlaiset nikit, mut vuosi on eri... itse kun tänne kirjauduin ensimmäistä kertaa, niin en kyllä tiennyt tollasen jo olevan, ellei ole sitten ottanut musta mallia? :|

Jopas myö oltiin tiputtu... onpas hiljasta täällä. Meitsi on duunissa ja täälä on niin hiljasta, että kerkiää tällä notkuu...

Mitä kuuluu seuraaville kuumeilijoille; Elppu, Sarah85, rina82,
MemmuLiina ja minttulii86 ?! Entäpä Narcisscus ja Pantalaimon jokos olette plussan tikuttaneet?!! b :D d

Olipas lyhyt työpäivä, kävin vaan muutaman tunnin töissä kun täytyy mennä viikonloppuna tekemään "extraa" niin sain ottaa ne ylityötunnit heti pois...
Mitähän tuota keksis? :saint: Lähtis vaikka lenkille.. :wave:

Taasko se Sirpula on lenkille menossa... sähän oot ihan himourheilija! :D Kävin eilen jumpal, tänäänki olisin halunut mennä, mut kun täytyy ukko heittää asemalle niin en pääse sinne. Torstaina vasta seuraava. Lenkille vois mennä, mut olen vissiin sokerista tehty, kun ei mua saa tonne sateeseen lenkkeilee... :headwall:

No, niin nyt sit on laitettu lapsettomuustutkimukset alulle.. kävin tossa aamupäivästä lääkärillä.. onneksi sattui aivan ihana lääkäri.. se kyseli kaikenlaisia asioita ja sitten antoi lähetelapun, missä oli kaikki verikokeet mitkä mun pitää käydä.. ens viikon tiistaina aattelin sitten aamusta käydä niissä verikokeissa, ku ne pitää tehdä noin 10 maissa aamulla ja pitää olla 8h syömättä ennen sitä.. sen jälkeen ku mun ja miehen kokeet on tutkittu, saamme lähetteen eteenpäin.. mua pelotti ihan hirveesti mennä sinne, mutta ku lääkäri oli todella mukava, jäi vain positiivinen mieli.. mulla ku on ollut lapsena vatsakalvontulehdus, niin se voi vaikuttaa juuri siihen miksi meille ei ole tärpännyt.. se kun voi aiheuttaa jotain kiinnikkeitä munajohtimiin.. toivottavasti mistään sellaisesta ei ole sitten kyse.. lohdutteli se lääkäri, että joillakin voi mennä kymmenenkin vuotta ennen kuin tärppää.. harmi vain ku mun mies ei ajattele niin positiivisesti, sen mielestä 10 vuotta yrittämistä on ihan liikaa.. toivottavasti kuitenkin aikaisemmin tärppää.. :)

Kaa
Peppi, ihana kuulla onnistuneesta lääkärikäynnistä. Tärkeää on se, että lääkärin kanssa on hyvä näitä asioita hoitaa. Näin ainakin minun mielestäni. Aina nuo lääkärit eivät ole ihan potilaiden mieleen.

Miljoonasti onnea jatkoon!

Sirpula näin mulle on sanottu (jo raskaana olleet) että normi lääkärissä näkyy viikolla 10 mutta joillakin yksityisillä on tarkemmät ultrat ja sydän äänet näkee jo vkolla7 ja niin se mun gyne sano et vkolla 7 voi todeta sydän äänet =) en nyt sit kyllä laita päätäni pantiks :LOL:
peppionnea teille noihin tutkimuksiin...ymmärrän että jännittää kun mullakin on yks verikoe perjantaina (missä tarkistetaan tapahtuuko ovis) ja mä jännitän sitä ihan älyttömästi.

Jouskari: Juu, pitänee varmaan vetää jo rasti seinään, kun oon käyny tänään KAHDESTI lenkillä!! :attn: :eek: Ensin kävin sillon iltapäivällä yksin juoksemassa saman lenkin ku eilenkin (n. 5 km) - tosin liukasta meinas paikoitellen olla - ja kun kotiuduin, tein ruoan ja asetuin päiväuni-asentoon sohvalle niin tuli entinen työkaveri oven taakse ja kysyi lenkkikaveriksi...ja minähän lähdin. Sama kai tuo kun mieskin ollu koulutuksessa aamusta iltaan, äsken vasta tuli kotiin. Huomenna taidan pitää välipäivän... :D

Cristiina: Vai niin se on...täytyypä haastatella omaa gyneäkin että mitä se tuumaa asiaan... :saint:

Onpa ihana kuulla, että teillä Peppi menny lääkärireissu noin hyvin. Mä oon semmoinen jännittäjä noiden lääkäri ym reissujen suhteen, että jännitän jo gynelle menoa kovasti. Antoi tuo sun kommentti itellekki vähä positiivisempaa mieltä, ei ne kaikki kauheita ole. Mutta kovasti onnea teille hoitoihin, toivottavasti tuottais pian tulosta! :heart:

Juli: Samaassa veneessä mennään...kp:t huitelee, tätiä ei näy, ja testit on negaa (ainaki viime viikolla oli)... :/ Toivotaan että se vielä iloksi muuttuisi! :heart: Jaksu :hug: !

Huomenta!!! kamalasti tullu taas tekstiä..hyvä hyvä!!alkaa oleen jo jänniä päiviä käsillä teillä hyvät naiset :D tulkaahan heti ilmoileen kun testaatte jänskäilen täälä, hengessä mukana!! :saint: ainakin pe tais olla kimppatestaus, tsemppiä tytöt!!! :flower: :flower:

ovista ajattelin alkaa huomenna tikuttaan, ettei mene ohi..te jotka tunnette oviksen, niin tuntuuko se hetkellisesti vai kuinka pitkän aikaa?? :D

Plussatuulia puhalletaan lisää :whistle: +++++++++ :heart:

Elppu.......................kp 73/30........................yk 6
Sarah85..................kp 50/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 43/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 37/34-71.................yk 7
MemmuLiina............kp 34/28........................yk 2
Narcisscus...............kp 34/20-28..................yk 1
Pantalaimon............kp 32/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 32/28.......................alk. 04/05
memmy...................kp 28/32........................yk 2
Jouskari-82.............kp 26/27........................yk 5
PikkuMyy-82...........kp 25/29-40..................yk 2
Cora85...................kp 24/25-.......................yk 2
Veena.....................kp 23/24-28...................yk 7
LEP.........................kp 23/27-30...................yk 1
Linna......................kp 22/35.........................yk 3
Kaa.........................kp 22/35.........................yk 1
Sanni30..................kp 20/29.........................yk 3
Cristiina..................kp 20/25-30....................yk 7
Peppi1981..............kp 19/28-30...................yk 31
Siniapila..................kp 17/25..........................yk 2
Juli05......................kp 16/26-29....................yk 7
Emili........................kp 16/30-33....................yk 4
miracle....................kp 16/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 16/29..........................yk 5
Zande......................kp 14/30..........................yk 2
kiharapää................kp 13/32-35 (-43)..........yk 6
Novelle78................kp 13/27-28...................alk 01/07
arabel......................kp 10/25...........................yk 8
JJ-t...........................kp 7/??...........................yk 1
miina-......................kp 7/33...........................yk 2
Diodium...................kp 5/30...........................yk 5
miisa84....................kp 4/21?.........................yk 1
xAnnax.....................kp ??/??..........................yk 1

Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta :)

Plussanneet: :flower:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1

kesk. 3,1 kiertoa

Lunttasin tuolta viikko 3 piinailijoista, että MAYAH plussasi eilen!!! Aivan mahtavaa, upeeta, jälleen yk1. ONNEA toooosi paljon! :flower:

Pepille on kyllä nyt b :D d Toivon :heart: pohjasta, että saatte apua teitin vauva projektiin!! :D
Juli miksi sä nyt jo toivot että mensut tulee? Eikös ovis vasta ole käsillä?
JJ-t mulla ovis alkaa varotteleen pinillä nippailuilla ja sit sitä limaa ilmestyy. Ihan tarkkaa ajan kohtaa en tiedä, mut pari kertaa mulla vääntää tosi kova jommalta kummalta puolelta, niin ettei pysty välillä kävelee, et on kipristyttävä, 4/5 päivää kestää lima päiviä ja sit se muuttuukin jo valkosemmaks... Gyne sano että tuolloin limapäivinä pitäs harrastaa seksiä.... ihanaa :LOL:

(.) masu on turvoksissa, eilen oli kummallisia tuntemuksia alamahassa, tissit on alhaalta puolivälistä keskemmäs kipeet, viluttaa, toista tissiä pakotti inhottavasti eilen, väsy on, niin ja ajnottaa ja pissattaa. Äshh... olis jo viikonloppu, tietäisi missä mennään! Kovasti taas olen kehittänyt oireita vaikka hetki sitten olin ihan oireeton :LOL:

Huomenta kaikille!

Täällä jatkuu kadonneen oviksen metsästys.. ei mitään tuntemuksia vielä ja testitkin negaa. No,huomenna on taas uusi päivä =) ihmetyttää vaan kun ei niitä normaaleja ovistuntemuksia oo vieläkään ollut. *toivoo kovin että ovis tulee*

Tää on kyllä vilkas pino! Tsemppiä Pepille noihin tutkimuksiin :hug: Ja mites kaikki piinailijat, tuntuu että teitä on aika monta? Tulkaahan kertomaan plussauutisia pian! *jännittää taustalla*

Paaaljon plussia tähän pinoon,
toivoo arabel :heart:

Tänään pitäisi olla postilaatikossa odottamassa pari raskaustestiä kunhan töistä kotiudun. Kai sitä pitää taas testata, kun ei ole vielä tullut täti kylään. Jos mennään ihan yksityiskohtiin, niin nännit oli normaalilla tavalla kipeet niinkuin aina ennen menkkoja, mutta nyt kipu on hävinnyt kokonaan. Lämmöt pysyy ylhäällä, mutta sehän voi enteillä vaan menkkoja.

Mites muilla piinailijoilla?

Ja arabel Vaikka noi testit on luotettavia, ei niiden avulla aina bongaa ovista. Olen täälläkin keskusteluissa törmännyt tapauksiin, joissa on raskauduttu juuri siitä kierrosta, missä ovista ei ole bongattu. Minä ainakin uskon siihen, että vaikka ne pääasiallisesti toimii, niin aina on mahdollisuus pikkuylläreihin =)

JA ONNEA MAYAH !!

Narcissus kuulostaapas hyvälle! :p meinaatkos milloin testailla? Itse ajattelin vasta lauantaina, jos sinne asti selviän! Toivottavasti tuo enteilee hyvää, kun nänni kipu sulla lähti ja lämmöt edelleen ylhäällä! :D Ei se vielä kyllä menkkoja enteile, lämpöjen pitäisi silloin laskea... Peukut sinullekin pystyyn b =) d

Laskeskelin tossa että joulukuussa on tullut 2 kpl plussia ja nyt tammikuussa 2 kpl plussia ja vasta puolessa välissä ollaan kuukautta, nyt tehdään enkat, eikö vain tyttäret hyvät!?
Eli tilaan lisää plussia tähän pinoon; +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Jouskari, sun oireethan kuulostaa hyvälle :)

Ja mä en sanois et lämpöjen ylhääl olo ei menkkoja enteilis.. mul ainaski tuntuu pysyvän ylhääl aina menkkoihin asti eli menkkojenki aikaan pari pvää tuntuu olevan vähä ylhääl lämmöt.. ellen sit mittaile iha mite sattuu :D

Jouskari: mä kannatan ehdottomasti tota uutta plussaennätystä tähän pinoon! :D

Kiitos Narcissus uusista tiedoista tota ovista koskien, ollaan meinaan päätetty että tästä kierrosta päräytetään plussa! ;) Tuu heti sit kertoo että ootko sä seuraava plussaaja.. ..täällä jännitetään taustalla mukana! :hug:

+++++++++++++ :whistle: täältä myös!

täällä on aika latistuneet tunnelmat. en oo kerenny/jaksanu säännöllisesti ovista tikuttaa ja sillloin ku oon sen tehny ei oo ku yks viiva testissä. pupuiltu ollaan vähintään joka kolmas päevä mut en usko että flaksi käy. jotenki tosi apaattinen olo taas vaihteeks. mun pitäis saada kaikki ja heti tai turhaudun ja alkaa v*tuttaan!
noh, varasin pari päivää sitte itelleni matkan egyptiin. jos siellä sais koottua ajatuksia rauhassa ja otettua aurinko kylpyjä että jaksaa kesään asti.
onnea plussanneille :flower:

Yhteistyössä