Jouskari: Juu, pitänee varmaan vetää jo rasti seinään, kun oon käyny tänään KAHDESTI lenkillä!! :attn:
Ensin kävin sillon iltapäivällä yksin juoksemassa saman lenkin ku eilenkin (n. 5 km) - tosin liukasta meinas paikoitellen olla - ja kun kotiuduin, tein ruoan ja asetuin päiväuni-asentoon sohvalle niin tuli entinen työkaveri oven taakse ja kysyi lenkkikaveriksi...ja minähän lähdin. Sama kai tuo kun mieskin ollu koulutuksessa aamusta iltaan, äsken vasta tuli kotiin. Huomenna taidan pitää välipäivän...
Cristiina: Vai niin se on...täytyypä haastatella omaa gyneäkin että mitä se tuumaa asiaan... :saint:
Onpa ihana kuulla, että teillä
Peppi menny lääkärireissu noin hyvin. Mä oon semmoinen jännittäjä noiden lääkäri ym reissujen suhteen, että jännitän jo gynelle menoa kovasti. Antoi tuo sun kommentti itellekki vähä positiivisempaa mieltä, ei ne kaikki kauheita ole. Mutta kovasti onnea teille hoitoihin, toivottavasti tuottais pian tulosta! :heart:
Juli: Samaassa veneessä mennään...kp:t huitelee, tätiä ei näy, ja testit on negaa (ainaki viime viikolla oli)... :/ Toivotaan että se vielä iloksi muuttuisi! :heart: Jaksu :hug: !