Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Moikka!

Täällä uusi palstalainen :wave: Tai taustalla olen kyllä jo jonkun aikaa viihtynyt. Yritys alkaa aika tarkalleen tämän tädin vierailun jälkeen =) Eli pillerien popsiminen loppuu. Täti tuli tänään, eli onkos mulla tänään sitten kp1..? Jänskättää aika paljon miten tuo kierto nyt asettuu, kun ennen pillereitä se oli vaan 21päivää.. Mahtaakohan siinä ajassa edes olla mahdollista raskautua.. :/
 
mayah ja miisa tervetuloa joukkoon!! :D miisa kyllä sulla on sitten tänään kp 1, luulen että sulla on ollu enemmän kun 21 päivää toi kierto, jos oot ihan tavallisia e-pilsuja syönyt?! kierto lasketaan ekasta vuotopäivästä seuraavaan vuotopäivään. mulla ainakin oli niin että laatassa oli 21 pilleriä ja sitten viikon tauko. menkat tais kestää joku 4 päivää eli kierto oli sit n. 25 päivää... :saint:
 
Cristiina: Lohduttava kuulla että monet ovat yli 8 kk jälkeen raskautuneita! Meikäläisen tuttavapiirissä kun tunnutaan raskautuvan pelkästä ajatuksesta.

Huoh.. Olipahan viikonloppu. Otettiin miehen kanssa yhteen perjantaista alkaen tästä vauva asiasta. Onneksi saatiin sitten loppujen lopuksi puhuttuakin. Nähtävästi on nyt käynyt niin että olen omalla stressaamisellani saanut hänelle aikaan hirveät suorituspaineet. Ja nyt hän on suurin piirtein jo ihan vakuuttunut että hänessä on jotain vikaa. Tämä ei siis missään tapauksessa ole kyllä ollut tarkoituksena, olen vaan tietysti selittänyt hänelle jatkuvasti omia tuntemuksiani. No, koitetaan nyt kummatkin stressata tällä asialla vähemmän ja keskittyä muihinkin asioihin.
 
Veena: Meilläkin mies on kovin huolissaan siitä, että onko hänessä jotain vikaa, vaikka yritystä on ollut vasta kovin vähän aikaa! :eek: Olen yrittänyt olla kaatamatta kaikkia tuntemuksiani hänen niskaansa, mutta ilmeisesti en ole onnistunut. :ashamed: Meilläkin keskustelu asiasta auttoi, hyvä että teilläkin! :hug:

Alavatsa kipuili koko päivän eilen, mutta tänä aamuna kivut ovat vähän vähentyneet. Täytyy toivoa, että kroppa kuitenkin toimisi kunnolla, eikä tarvitsisi taas montaa viikkoa tätiä odotella...
 

Plussatuulia puhalletaan lisää :whistle: +++++++++ :heart:

Elppu.......................kp 71/30........................yk 6
Sarah85..................kp 48/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 41/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 35/34-71..................yk 7
MemmuLiina............kp 32/28........................yk 2
Narcisscus...............kp 32/20-28...................yk 1
Pantalaimon............kp 30/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 30/28.......................alk. 04/05
Mayah.....................kp 30/32.......................yk 1
memmy...................kp 26/32.......................yk 2
Jouskari-82.............kp 24/27.......................yk 5
PikkuMyy-82...........kp 23/29-40..................yk 2
Cora85....................kp 22/25-......................yk 2
Veena.....................kp 21/24-28...................yk 7
LEP.........................kp 21/27-30...................yk 1
Linna......................kp 20/35........................yk 3
Kaa.........................kp 20/35........................yk 1
Sanni30..................kp 18/29........................yk 3
Cristiina..................kp 18/25-30..................yk 7
Peppi1981..............kp 17/28-30....................yk 31
Siniapila..................kp 15/25..........................yk 2
Juli05......................kp 14/26-29....................yk 7
Emili........................kp 14/30-33....................yk 4
haavekuva..............kp 14/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 14/29.........................yk 5
Zande......................kp 12/30.........................yk 2
kiharapää................kp 11/32-35 (-43).........yk 6
Novelle78................kp 11/27-28..................alk 01/07
arabel......................kp 8/25..........................yk 8
JJ-t...........................kp 5/??...........................yk 1
miina-......................kp 5/33...........................yk 2
Diodium...................kp 3/30...........................yk 5
miisa84....................kp 2/21?.........................yk 1
xAnnax.....................kp ??/??.........................yk 1

Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta :)

Plussanneet: :flower:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1

kesk. 3,1 kiertoa

Tervetuloa miisa ja Mayah... ja LEP!!!
:wave:



 
Veena hyvä että teillä selkisi kuitenkin teidän yhteen otto ja saitte puhuttua tuosta ressamisesta :hug:
Pantalaimon toivotaan ettei se täti tulisikaan sulle! :p

).( omaa napsukkaa; eilen huomasin kun mies pelleili mun rinnoilla ;) että ne on ihan hivenen kipeytyneet keskeltä, ei sivuilta niin kuin yleensä ennen menkkoja. Tänään vielä itse tunnustein ja varmistin, että on tosiaan uudella tavalla kipeät :p
 
Tervetuloa kaikille uusille munkin puolestani =)

Alotin tänään oviksen tikuttamisen ja eihän se mitään vielä näyttänyt.. kerran aikasemmin oon tikuttanut (sama kierto) ja sillon oli kp.11. Tässä vaiheessa sitä vaan jännittää, että tuleeko ovis ollenkaan! Onneksi noita testejä riittää, kun innostuin babyplussalta tilaamaan.. :D

Veena: tutulta kuulostaa noi stressaamiset.. Meillä oli just 2kk tauko tässä yrittämisessä, kun tuntui että parisuhde voi niin huonosti.. ja juuri sen takia että molemmilla alkoi olla huoli siitä miksi vauvaa ei vaan kuulu? Ja sehän purkautui julmettuina riitoina. Mutta, puhuminen auttoi ja taas mennään.. =)

Täytyy raahautua keittiöön tiskien pariin.. :| ..ei kuulu meikäläisen suosikkihommiin :LOL:

:wave:
 
Veena, täällä myös plussattu pitkän odottelun jälkeen joten ei syytä huoleen :heart:

Terkut odotus puolelta ja plussatuulia puhaltelen samalla täne kovasti
++++++++++++++++++++++ :whistle:

Kauhea 24/7 pahoinvointi kiusaa mutta ei yhtään haittaa kunhan toukalla vaan kaikki olisi hyvin! Ensimmäinen neuvola on ens tiistaina ja kovasti odottelen ekaa ultraa että saa nähdä että pikkuisella varmasti kaikki on hyvin ja että ensinäkin siellä joku edes asustele..

Tsemppejä kovasti kuumeiluun!!

Tini + Nuppu 6+5 :heart:

*muoks* ekaan ultraanhan en pääse varmaan kuin vasta joskus rv 12 jälkeen.. mutta kiitos jouskari, tulen sitten huikkailemaan <3
 
Tinii mukavaa, kun kävit meitä moikkaamassa! Toivotaan, että nupulla on kaikki hyvin ja on hyvät oltavat siellä vaikka vähän sua kiusaakin pahalla ololla :D :heart: Tulehan kertomaan miten meni neuvolassa/ultrassa! :wave: Toivottavasti täältä tulee pian iso kööri sinne odottajien puolelle :D
 
Paljon onnea Nauruprinsessalle, jos nyt vielä satut täällä käymään!

Itsellä ollut tässä töitä siihen malliiin, että ei ole taas ehtinyt edes kirjottelemaan, vaikka melkein päivittäin on tullut käytyä pikaisesti lukemassa muitten kuulumiset.

Silti ehdittiin ukon kanssa käymään viihteelläkin viikonloppuna ja tänä aamuna mies sitten sanoikin, että nyt lopetetaan ryyppääminen, jos vaikka tulis se vauvakin. Ihanasti sanottu, kun vielä viime kierrossa, kun välttelin alkoholia oviksen ja menkkojen välillä, niin kritisoi kovasti, että voihan sitä nyt muutaman ottaa, kun ei niin alussa kuitenkaan vielä mitään vaikuta.

Luin myös jostain tuon sormenpääjutun. Mietin vaan, että onkohan provo, jos joku vaan haluaa kiusata hulluja kuumeilijoita, jotka muutenkin kehittelee itselleen kaikki kuulemansa oireet vai voiko oikeesti muka olla totta..
 
Tuosta raskausoireesta, jossa vasemman kädeän keskisormi ois karhea, luin siitä just jostain lääkärilehdestä. Siellä lääkäri sanoi, että alkuraskaudessa ja jopa raskauden ajan voi sormenpäissä esiintyä tunnottomuutta, yleisemmin kai siinä keskarissa. Tämä johtuu siitä, että raskaudessa suonet pullistuvat ja joillain ihmisilla ranteessa on muutenkin ahtaat suonet ja näin sormenpäät voivat olla tunnottomat. Tai siis jotenkin näin se meni. Joku hieno nimikin "syndroomalla" oli. Eli siis sitä vielä lisäksi bongailemaan!
 
LEP
Täällä kanssa esikoista odoteltas tulevaksi kun aika olisi sopiva. :) Oviksen ehkä bongasin kyllä, mutta silloin ei peittoja päästy heiluttelemaan. 2-4 päivää ennen sitä kylläkin heiluteltiin sitten. Että jos siellä simpat olisi valmiina olleet. Ensi viikolla pitäisi menkkojen saapua. Tosin olen havainnut tässä muutamana päivänä rinnoissa outoa kihelmöintiä ja pistelyä! En ainakaan muista, että minulla olisi ennen tälläistä ollut. Ja yksi päivä huimasi kovasti... Voiko tälläistä edes vielä olla, jos ovulaatiosta ei ole kuin viikko? Voi olla toki, että kärsin vaan valeraskausoireista tai olen tissit palelluttanut töissä. :whistle:

Narcisscus- Laitoin sinulle yksityistä postia, kun olen hieman hidas tajuamaan tämän sivuston toimintoja! :ashamed:

Täällä siis menossa nyt kp 21/27-30 ja yk1.
 
Mä en olekkaan päässyt pitkään aikaan taas käymään täällä kun on ollut niin paljon kiirettä, että tänään havahduin töissä siihen että alavatsaa vihloo oikealta puolelta, ihan niinkuin viime kierrossakin. Jouduin oikein laskemaan mikä päivä kierrossa on meneillään...kp 23/29-40 :LOL:
Peittoa on heiluteltu kyllä, sitä ei kuitenkaan olla unohdettu :D Peitto on heilunu kyllä aika tiuhaan reilun viikon ajan :p, kun ei pysty yhtään määrittelemään ovista, kun oli niin pitkä kiero viimeksi ja ivihloo, et oisko se ovis vasta nyt???? Vois seurata omia lämpöjä, jos ne antais yhtään vinkkejä :p

Näin nopeesti kun selasin niin Nauruprinsessalla oli tärpännyt, ONNEA ja vauvaliimaa! :heart:

Ja tervetuloa kaikille uusille yrittäjille!!
 
Tervetuloa vaan uusille minunki puolesta!! =)

JJ-t: Voi noita miehiä...Tiedän tuon tunteen, se on niin raivostuttavaa kun ei tiedä missä on, onko kaikki kunnossa jne. Mä oon kanssa hirveä "huolehtija"-tyyppi, niin monesti oon saanu kuullakin siitä ettei heti tartte olla huolissaan... :ashamed: Onneks mies ei oo "katoamistemppujen" tekijä-luonnetta, mut ex oli ja se oli ihan hirveää! Pidähän puhuttelut miehelle, mulla ainakin sillon exän kans auttoi tilannetta se, kun pistin hänet miettiin että millasta se hälle olis jos mä teksisin samoin. Olis kuulemma soittanu poliisit perään!:LOL:
Tsemppiä asioitten selvittelyyn, eiköhän se siitä! :hug:

Tänään tultiin takas reissun päältä. Oli meidän alunperin tarkotus tulla jo eilen illalla/yötä vasten, mutta ei sitten jaksettu lähteä ajeleen ni tultiin vasta tänä aamuna..saatiin molemmat töidenki puolesta järjestymään, niin mikäs siinä sitten - tulipahan vietettyä pidennetty viikonloppu! :whistle:

).:) Nyt kp 35, eikä tätiä näy, ei kuulu. Eikä myöskään mitään varsinaisia raskausoireita, sillä voi nämä ollamuutakin... Eli älyttömän väsynyt oon ollu koko viikonlopun (toissa yönäkin nukuin putkeen 13,5 tuntia! :eek: ) ja lisäks alamaha tuntuu aina välillä semmoiselta niinku kutittais. Mut sekin voi toisaalta olla vaikka nälkää, tai ties mitä muutakin vatsanväännettä. Otapas sitte selvää! :/
 
Mulla ei mitään uutta.Tänään kyllä on ollu mahan väänteitä...Mitä lienee.Peittoja on heiluteltu joka toinen pvä.Voikun plussaisin pian.Kyllä se olis ihana saada vauva syliin :'( Olis se vaan niin ihanaa.
 
Tervetuloa munkin puolesta, vaikka oon itekin melko uusi. =) Voi itku kun ei tunnu karheutta keskisormessa.. Mulla nyt kp 26 ja jänskää ihan saanko mennä tällä viikolla apteekkiin testiostoksille!!!
Mulla ollut ihan mielettömän kova särky mahassa tänään.. se voi kyllä olla, että menkat siellä jo ilmottelee tulostaan! :( Erityisesti on mahan oikea puoli melko korkeelta kylläkin viillellyt..sit vasen puoli melko alhaalta. En tiedä..Kai siellä tapahtuu jotakin kummaa. =)
 
Tervetuloa uusille!

Huh, kun täällä onkin vilkasta taas ollut. Ei meinaa perässä pysyä, kun joku päivä jää välistä.
Miesten kanssa saakin välillä olla varovainen, ettei vaan herkkiä tuntoja loukkaa ja luo paineita liikaa. Ei tämä lapsiprojekti heillekään varmaan niin helppo ole, vaikka pääasiassa pitääkin vaan huolehtia siitä, että jaksaa olla mukana peittoja heiluttamassa sillon kun käsketään!! :LOL:
 
sirpula kehotan sua nyt tääläkin testaamaan!!!näyttäa siltä että ollaan aika monessa samassa pinossa :D . juu kyllä meillä mies sai kuulla kunniana, ei oo ikinä tollasta temppua tehnyt, eikä tee!!! mulla ei mieleenkään tullut mitään pettämisjuttuja, mutta huoli siitä että se on satuttanu ittensä, on putkassa tai makaa jossain katuojassa oli ihan kamala..ja tää oli jatkoilla!!

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

jee lääkäri vaihtui naiseksi, kun tää mun omalääkäri ei tee gynekologisia tutkimuksia ollenkaan :D aika vaihtui myös ja on perjantaina, jännää toivotaan että kaikki on kunnossa ja pääsee taas yrityksen makuun, silti keskisormen pää on edelleen karhea!! :whistle:
 
JJ-t: Juu, samoissa pinoissa liikuskellaan! :D Tein viime viikolla, muistaakseni ke (?) testin ja se oli nega, joten nyt on vähä sellanen fiilis etten ihan hetkeen aio testata noita negoja - ne kun pistää aina mielen niin matalaksi, vaikka arvattavissa ollu tulos tuliskin! :| Mulla on perjantaina se gyne, saankohan lie ne terot...vaikka mietin tässä sitäkin, että hakisinko apteekin oman testin ja tekisin sillon pe-aamuna vielä yhden testin..mitä teen?!
 
veenamulla oli kanssa sellanen tunne kun lapsen hankintaan ryhdyttiin että kaikilla muilla on tärpännyt heti ja muutaman kk päästä olin jo ihan stressissä :| mutta oon saanut itteni koottua ja ajatukset kasaan niin että ajattelen että kyllä se vauva sieltä tulee kun on tullakseen jos joutuu jotain hoitoja ottamaan niin pää asia että lopputuloksena on se vauva =) tottakai välillä on sellasia epätoivon tuulahduksia mutta siihen auttaa että meillä mies uskoo sen onnistuvan kun aika on...
Meilläkin oli järkyttävä riita muutama kk sitten ton "vauva hankkeen" tiimoilta...melkein meni kamat jakoo :headwall:
Meillä se oli siitä että ovis plussa kun napsahti kohdalle niin järjestin miehelle aika kovat paineet ja sitten sillä meni hermo mutta saatiin selvitettyä asia ja oon koittanut vähän relata ja on kyl miehenkin asenne muuttunut asiaa kohtaan...eikohän jokaiselle tuu asian tiimoilta jonkun asteen vääntöä :/
mulla oli ovis vkonloppuna eikä masua vieläkään nipistele :/ mutta eikos se ala sit vasta kun on kiinnitykset käynnissä? :LOL:
 

Yhteistyössä