Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Nauruprinsessa: Onnea suuresti!! :flower:

Mulla on myös miesgyne. Tykkään siitä. Se on tosi asiantunteva ja asiallinen. Yksityinen kyllä, että maksaa jonkin verran, mutta en aio luopua. Mua ei se alapään sorkkiminen haittaa, mutta rintatutkimus on jotenkin kiusallinen..

Jouskari: öö...mitähän tämä meitin asuinalue nyt Suomen kartalla lieneekään...Keski-Suomen pohjoisosaa varmaankin... :D Eipä sitä lunta kauaa satanut, ehkä tunnin - höh! :headwall:

Nyt riennän pakkaamispuuhiin, lähdetään viikonlopun viettoon ukon kummeille kyläilemään, näillä näkymin palailen vasta sunnuntaina palstailemaan.
Plussarikasta ja hauskaa viikonloppua kaikille!! :whistle: :wave:

Ihanaa lukea, että on plussatuulet puhaltanut! ONNEA Nauruprinsessa! Voi tulisin niiiiin mielelläni sinne plussanneisiin, vaikken oo täälläkään ehtinyt vielä kovin viettää aikaa vielä. :) Eli oireettomuutta odotellaan!
Nyt kuitenkin kysyisin, koska mulla siis eka kierto pillereitten jälkeen, eikä koskaan ollut tällasta, että ilmavaivat on ihan huikeet! Nyt mulla kp23 ja ainakin 3-4 päivää on olo ollut, kun olis jauhanu pussillisen jenkkiä. Koko viikon on muutenkin maha kiertänyt ihan hirveesti... Noh..mutta mukavaa viikonloppua kaikille!! =) =)

No niin nyt on sitten gyne varattu ja aika ensi kierron oviksen jälkeen! Saa nähä josko siellä sitten jotain selviäisi. Jotenkin helpottunut olo kun sai sen aikaiseksi.

Käytiin tänään katsomassa kavereiden nyyttiä joka oli 11 pv vanha. Se oli aivan ihana! Vietin varmaan ikuisuuden vauvojen vaateosastolla, etsiessäni lahjaa, kun sai ihan luvan kanssa näprätä kaikkea. Niiiiiin haluaisin sellaisen :D

Niin ja onnea paljon Nauruprinsessa :flower:

Ihanaa, että tältäkin palstalta lähtee joku aina plussanneisiin!! Kyllä me kaikki vielä päästään, mutta superonnittelu tosiaan meidän prinsessalle!!

Täällä on kp 30/20-28 ja nännit on perkuleen arat, mutta niin oli ennen viimeisiä menkkojakin.. Valkovuoto on vähän kellertävää ollut jo muutaman päivän, mistä lie johtuu :whistle: No ilmavaivathan voi tulla hedelmöittymisen jälkeen nopeastikin, mutta myös pillerien lopetus voi tosiaan aiheuttaa vaikka mitä kummallisuuksia.. Ekat pari kuukautta on pahimpia, kun ei erota oireita toisistaan, mikä johtuu pillereiden lopetuksesta ja mikä voi olla raskausoire, kun hyvin samanlaisia ovat kuitenkin usein..

Pääasia on tämä ihana, jännittävä, raastava ja kihelmöivä tärpin odotus vai mitä tytöt

xAnnax
Mulla on ollut kanssa pillereiden lopettamisen jälkeen aivan uskomattomia ilmavaivoja, että mieskin on naureskellut :snotty: =)

Sirpulalle oikein hyvää reissua! :wave:
Veena hyvä juttu, kun sait varattua gynen, toivotaan että siellä on kaikki mallikkaasti! d =) b
xAnnax jostain olen lukenut, että osalla jotka ovat raskautuneet on ollut ilmavaioja ja että maha on toiminut erittäin hyvin. Toivotaan että tuo olisi raskausoire ;)
Narcissus sullahan on paripäivää jo mennyt yli kierron, etkö meinaa testaa vielä? :p Onko sulla kuinka tasanen kierto ollut? Mä voisin alkaa painostaa sua testaamaan :LOL:
).( ja omaa napaa... ei vieläkään oireita, mikä on toisaalta ihan kiva, niin ei liikoja kuvittele :) Toisaalta tällä viikolla aloitettu jumppa on kipeyttänyt mun kaikki mahd. "lihakset" niin voi olla et en huomaa näitten kipujen rinnalla mahd. oireita :eek: Toisaalta on myös pieruja päässyt entistä enempi, mut ehkä se johtuu mun ruokavaliosta, mikä on sisältänyt normaalia enemmän kaalia ja sientä ja purkkaa jyystänyt :LOL: Eli olen toisin sanoen oireeton, piste.
Kohta jumppaamaan.... sitä ennen päivitän vielä listan! Oikein leppoisaa viikonloppua kaikille :heart:

Plussatuulia puhalletaan lisää :whistle: +++++++++ :heart:

Elppu.......................kp 69/30........................yk 6
Sarah85..................kp 46/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 39/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 33/34-71..................yk 7
MemmuLiina............kp 30/28........................yk 2
Narcisscus...............kp 30/20-28...................yk 1
Diodium...................kp 29/30........................yk 4
Pantalaimon............kp 28/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 28/28.......................alk. 04/05
memmy....................kp 24/32.......................yk 2
Jouskari-82.............kp 22/27.......................yk 5
PikkuMyy-82...........kp 21/29-40..................yk 2
Cora85....................kp 20/25-......................yk 2
Veena.....................kp 19/24-28...................yk 7
Linna......................kp 18/35........................yk 3
Kaa.........................kp 18/35........................yk 1
Sanni30..................kp 16/29........................yk 3
Cristiina..................kp 16/25-30..................yk 7
Peppi1981..............kp 15/28-30....................yk 31
Siniapila..................kp 13/25..........................yk 2
Juli05......................kp 12/26-29....................yk 7
Emili........................kp 12/30-33....................yk 4
haavekuva..............kp 12/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 12/29.........................yk 5
Zande......................kp 10/30.........................yk 2
kiharapää................kp 9/32-35 (-43).........yk 6
Novelle78................kp 9/27-28..................alk 01/07
arabel......................kp 6/25..........................yk 8
JJ-t...........................kp 3/??...........................yk 1
miina-......................kp 3/33...........................yk 1
xAnnax.....................kp ??/??.........................yk 1

Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta :)

Plussanneet: :flower:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1

kesk. 3,1 kiertoa

Hei, te jotka tunnette oviksen niin missä kohdassa mahaa se tuntuu? Mulla nimittäin kipristelee ihan alavatsaa.Eikä kyllä ikinä oo ollu tämmöstä kipristelyä.
Nuissa digitesteissä on vissiin joku vika,kun eivät näytä tulosta mulle vaikka kuinka yritän. :headwall: :headwall:

Nyt oon ensimmäistä kertaa elämässäni tehnyt ovistestin. Viivahan siihen tuli, mutta ei vielä tarpeeksi vahva. Toivottavasti vielä tummenee. Jännittävä! :eek:

Juli05: Mulla oviskipu on kai aika samanlaista jomotusta kuin menkkakipu.

Onko testaajia viikonlopulle?

Pitkästä aikaa minäkin täällä.
Onnea ainakin Nauruprinsessa, olikohan muita plussanneita..?
Täällä ei uutta, ovista odotellessa. Kovasti yritän unohtaa asian ja mennä halujen mukaan, mutta...Kovin on vaikeaa!
Kovasti olen jo pohtinut ovistikkujen ostoa seuraavaan kiertoon, mutta toisaalta kierrot on olleet kyllä tasaisia, ja eikös sekin ole yksi merkki ovuloimisesta (tiedän, ei se sitä tarkoita, mutta hyvä merkki kuitenkin). Varmasti tällä palstalla on jo tuhat kertaa puhuttu tikuista; hinnoista, merkeistä, ostopaikoista..Mutta jos joku edelleen jaksaa tälläiselle ummikolle niistä kertoa, niin antaa tulla vaan. =)

Heippa taas kaikille ja paljon onnea Nauruprinsessalle=)

Mull nyt kp10 ja eile päästiin peittoja heiluttelee ja täytyy yrittää joka päivä kerjetä... tilasin mammaksilta testejä ja tulevat varmaan maanantaina, joten testan varmaan sillon kun oon vähän sekasin ku oli se 3kk ilman menkkoja ja nyt kun ne tuli ni kesti pari päivää ja oli tosi epänormaalit... et olikohan edes menkat, mut laitoin kuitenkin kp10 jos sit vaikka olivat...

En jaksais millää odotel et pääsis oikeest testailee... Toivottavast oon perinyt mun äidiltä sen kun se on tullu raskaaksi melkee jo pelkän ajatuksen voimalla=)

nyt oon ollu sitte 12 päivää täysin ilman tupakkaa=) Ihmettelen vaan ku yhtäkkii on maha paisunu aika paljon enkä o kyl mitää erikoista tehny tai syöny..

VeenaMeillä onkin sama yrityskierto menossa =) Mua on helpottanut se tieto että hirmu monet tutut on yrittänyt 8kk-yli vuoteen vaikka kaikki onkin kondiksessa :heart:

Mä olin eilen tuolla gynellä kun ne testit on näyttänyt negaa ja ultrassa selvis että vasurissa on 2cm munarakkula joka puhkee naillä hetkillä...ja ovis tapahtuu!
Viikon päästä meen verikokeeseen missä katotaan et onko keltarauhashormonin tuotta riittävä...jos on niin ovuloin varmasti :D
VeenaMulla on clomifen tukemassa munasolun kehitystä ja jos toi verikoe on hyvä niin ne myös toimii...että eii se oo välttämättä mistään suuresta kiinni...kerro sit miten lekurilla meni =)

heippa!tosi kiva herätys puoli seittemältä aamulla: vieressä, eikä koko kämpässä ketään! :/ mies oli lähteny viihteelle eikä ollu kotona, enhän mä enää unta saanu ja valvoin yheksään kunnes se tuli järkttävässä kännissä ilman selityksiä suoraan nukkumaan :kieh: eilen etin hääpaikkoja ja muita hääjuttuja netissä, saas nähdä haluaako tollasen kanssa edes naimisiin mennä :headwall:

on:raskaustissit vaan kasvaa, mutta ne ei oo yhtään kipeet..ne "menkat" mitkä mulla kolmen päivän ajan on ollu niin on vähenemään päin, runsasta rusehtavaa valkkaria enää..en tiä mitä tää on, oon taas alkanu kehitteleen raskusoireita ja sitä että vois hyvinkin olla..just joo :headwall: no taidan hakea testin tänään ja kattoo sit koska tekis..kuten sanottu:naisen elämä ei ole helppoa!!!

Jumppailemasta tultu ja nyt on aika hjyvä fiilis.. freesi, kyl se täst, kunto alkaa pikku hiljaa kohenee ;)
JJ-t AAARGH, MIEHET!! :kieh: Tiedän oikein hyvin tunteen, miehellä silloin tällöin venyy tuo baarista tulo ja se on vit*n rasittavaa ja inhottavaa. Luotan kyllä siihen ettei se petä ym. se on sen tyylinen ukkeli, että luotto meillä pelaa, vaik silloin tällöin mustasukkasuus kohtauksia kumpikin ilmaisee, mut se kuuluu asiaan kun toisesta välittää :/ Koitahan jaksaa :hug: kyllä meitä naisia koetellaan!! :headwall:

Oi, onnea Nauruprinsessa! Paljon vauvaliimaa mukaan! :heart:

Jouskari: Minäkin kävin aamulla kuntoilemassa. Tosin vaikutus oli mulla ihan päinvastainen, nyt vaan väsyttää entistä enemmän! :ashamed:

JJ-t: Toi on tosi kurjaa! Mäkään en saa unta, jos toinen ei ole mitään ilmoittanut! :hug: Onneksi mun mies on tosi harvoin viihteellä, ja tulee yleensä sovittuna aikana kotiin. Yhdellä ystävällä taas on mies, joka tekee katoamistemppuja tämän tästä. :kieh:

ON: Taidan testailla huomenna. Kaikenlaisia oireita sitä mukamas löytyy, mutta muuten on yllättävän rauhallinen olo. Plussa tai nega, siihen en voi enää vaikuttaa, joten turha stressata!

Ovisonnea niille, joilla se hetki on käsillä! Plussaonnea kaikille tasapuolisesti! :heart:

Kaa
Juli05, ennen tunsin oviksen hyvin selvästi. Sellaista vihlomista ja pistelyä toisen (tai molempien) munasarjojen kohdalla muutamia päiviä ennen ovista. Ovispäivänä sitten sellainen ontto jomotus toisella puolen. Seuraavana päivänä ei mitään. Eli hyvin selvät tuntemukset olivat. (Nykyisin ei mitään hajua oviksesta!)

Yhteistyössä