Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

nauruprinsessaenhän mä nyt odota että sä koneella päivystät!! :D voi kakka, luulin että saan jo huomen aamuna jännäollä sun kanssa, mutta testaat taas kun siltä tuntuu!!...jännittää sun puolesta, toivon todella että taas tulee haamu tai sit vielä parempi viiva!!! :saint:

itellä ihan pientä vuotoa tullut ja sekin näkyny vaan kun sörkin tota nipukkaa vähä väliä, että mitä siä tapahtuu niin siin on näkyny punasia/ruskeita juttuja(mitä lie ne on) anteeksi ällötyspuheet!! :ashamed: kai se täti nyt tulee..jos ei niin uus testi pe-la..
 
anna: Tervetuloa porukkaan!Täällä on tässä kuussa 21v. täyttävä neitokainen ja mies on 24v.

Kylläpäs täällä moni oireilee tai haamuilee, jännää!! =) Toivottavasti ne haamut vahvoiksi plussiksi vahvistuisi ja oireilijatkin pääsis ne plussat testaamaan! ;)
Kovasti plussapuhureita kaikille!! :whistle:

ON: Kp:t nyt 30 eikä tädistä tietoakaan, ei mitään oireita. Huvikseni tein kuitenkin testin tänä aamuna ja se oli selvä nega. Vaikka siihen oli varautunutkin ni silti se aina tuntuu yhtä masentavalta! :( Mä ku en ole vielä ikinä onnistunut saamaan plussaa edes ovistesteihin.. :/
Mutta toivon niin koko sydämestäni, että vielä jonakin päivänä plussan saisin raskaustestiin ja ikioman pikkuisen käärön elämäämme! :heart:
 
Juli05 tosi hyvät uutiset sait gyneltä! :flower: Hieno homma, ei muuta kuin hyvillä mielin etiäppäin plussaa metsästään!! :p
Veena ei se ultraus sattunut muakaan. Oli sellanen valkoinen pitkä mutta kapea sauva, vähän niin kuin dildo ( ilman värinää ) ja sen päällä oli yli suuri kortsu päällä :LOL: Välillä kun se oikein tutki jotain kohtaa , niin tuntu tietty se painaminen hieman epämielyttävältä, mutta ei sattunut! Harmi että sulla on ollut huonot kokemukset gyneltä, ei mikään ihme jos sinne meno silloin jännittää.
JJ-t dodii, kyllähän se sieltä tulee, käy lenkillä tai jumpalla, niin siitä se ärsyyntyy ja tätsykkä tulee käymään :D
Sirpula :hug: negasta, mutta toivoahan ei olla menetetty, kun ei ole sitä tätsyäkään tullut! Toivotaan ettei tulisikaan! :whistle: ++++++++++ sinulle ja tietenkin muillekin! :heart:
 

Elppu.......................kp 67/30........................yk 6
Sarah85..................kp 44/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 37/30........................yk 30
miina-......................kp 34/24-25?................yk 1
Nauruprinsessa.......kp 32/?..........................yk 1
Sirpula.....................kp 31/34-71..................yk 7
MemmuLiina............kp 28/28........................yk 2
narcisscus...............kp 28/20-28...................yk 1
Diodium...................kp 27/30........................yk 4
Pantalaimon............kp 26/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 26/28.......................alk. 04/05
memmy....................kp 22/32.......................yk 2
Jouskari-82.............kp 20/27.......................yk 5
PikkuMyy-82...........kp 19/29-40..................yk 2
Cora85....................kp 18/25-......................yk 2
Veena.....................kp 17/24-28...................yk 7
Linna......................kp 16/35........................yk 3
Kaa.........................kp 16/35........................yk 1
Sanni30..................kp 14/29........................yk 3
Cristiina..................kp 14/25-30..................yk 7
Peppi1981..............kp 13/28-30....................yk 31
Siniapila..................kp 11/25..........................yk 2
Juli05......................kp 10/26-29....................yk 7
Emili........................kp 10/30-33....................yk 4
haavekuva..............kp 10/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 10/29.........................yk 5
Zande......................kp 8/30.........................yk 2
kiharapää................kp 7/32-35 (-43).........yk 6
Novelle78................kp 7/27-28..................alk 01/07
arabel......................kp 4/25..........................yk 8
JJ-t...........................kp ??/??.........................yk 1
xAnnax.....................kp ??/??.........................yk 1

Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta :)

Plussanneet :

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1

kesk. 3,2 kiertoa

 
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
mä aattelin alottaa tikutuksen ni sit jos tietäis et millo se ovis ois :p
Mistäs meinaat niitä hankkia, mikähän olis edullisin mesta, ilmeisesti internetin kautta, mutta sielläkin on niitä paikkoja vaik kuinka? Vielä en ole niitä hankkimassa, ensin ootan että mensut alkaa, et jos jokin pieni ihme olisi sattunut ja olisinkin raskaana, niin ei sitten mene hukkaan ovistestit :D Täällä yritetään elää toivossa aina vaan... :p
Mä lueskelen noita muitakin pinoja tuolla, mutta en viitsi jokaiseen itseäni ilmoittaa, kun tekstiä tulee niissä niin paljon, etten pysy sit peräs ym. Mutta luin et sunkin mies on vr:llä töissä :D Samma här... :wave: Tiesithän että alennus tulee myös silloin jos on yhteinen lapsi, ei siis tarvitse olla naimisissa. =) b Ollaan myös asuttu siinä Riksun naapuri kunnassa, eli hyvin käy Hyvinkää ;)
 
Moi kaikille!

Mahtuuko vielä mukaan? Täällä olisi yksi esikoista yrittävä tyttönen 24v ja mies 27v. Yritystä takana jo jonkin verran, mutta tarkoituksena raskautua tästä kierrosta ;) Oon kirjotellut tossa vko44 jatkot -pinossa, mutta aika hiljasta siellä tuntuu olevan! (sut Pantsukkakin bongasin täältä :wave: )

arabel kp 4/25.....yk.8

 
arabel tervetuloa mukaan! :wave: Mäkin olin sielä vko44 jatkoilla, mut poistuim sieltä, kun ajattelin että vähennän palstailua, mutta niin kuin näet ei onnistunut, mutta aika hyvin olen nyt tähän mun tilanteeseeni sopeutunut, enkä enää jaksa koko ajan kehitellä itselleni r-oireita. Tälläkin hetkellä on viikko mensuihin, eikä ole mitään oiretta :D
 
Jouskari, ai no sithä meil o paljonki yhteistä :D Juu kyl mä senki tiesin et jos o yhteine lapsi.. mut jotenki tuntuu et se antaa oottaa itteesä.. tiä sit :p ni naimisii ko menis ni sais edut nopeemmi :kieh: no joo, vitsit vitseinä :) Vaik ei silti, ollaa me joskus puhuttuki kihloista ym. Et ei se ny nii vitsi olis mut en ny sentää ton edun vuoks naimisii menis :D
 
ei hitto :D joku mies tuli ovelle ni mie ny aukasin ni sit se et "...sen rouvia?" (eli miekkosen sukunimi toho pisteiden tilalle :p ) ni mie et juu no tyttöystävä ni se et ei isäntä oo kotona ni olin et ei oo et o kertauksis ni eihä tos muute mitää mut mä olin iha karseen näköne :LOL: ko mul muuteski tosi helposti rasvottuu hiukset nykysi (pillerit ko jätin) ja sit nukuin vähän ja huonosti yöllä ni olin iha kammotukse näkönen :kieh: siinäpähä voi mies sit kahtella et no jo on ällötyksen peteki morsmaikukseen valinnu :kieh: et hitto :D
 
Tervetuloa uusille ja kaikille jännääjille plussaonnea :)
Me ollaan molemmat -86 vuonna syntyneitä.

Niin mulla tuohon listaan voisi päivittää sen 22/32, laskuvirhe oli tullut, mut tuon pitäis olla se oikea kierto.
 
haavekuva meitsi kyl vois mennä naimisiin ihan vain niiden etuuksien ja tiettyjen asioiden helpottuvuuden vuoksi. :D Kun mä olen ollut aina sitä mieltä, että ei rakkaus tärvitse sitä sormusta ja häitä. Toki jos lapsi tulisi, niin haluaisin olla "yhtä" perhettä, että kaikilla olisi sama sukunimi ym ja sit jos/kun puoliso kuolee, niin menis asiat selkeemmin... Noh ei kuitenkaan millä ole häät aikoihin suunnitteilla :whistle:
Eiks se mies yhtään esitelly itteensä, et mitä se tahto? Sä teit siihen varmasti hyvän kuvan :D
 
arabel tervetuloa mukaan!!!! :D

haavis mulle on kans käyny noin!!aika noloo...mies meni kerran avaan oven kun luuli että mä oon sielä.se heräs juuri päikkäreiltä ja sillä oli aikamoinen seisokki ja vaan boxerit päällä..ovella oli sitten jotain jehovantodistajia :LOL: :LOL: ne oli kuulemma aika järkyttyneitä :LOL:

jouskari kohta saa päivitellä mullekkin kp 1, mut ei ihan vielä, tuhrua on ollu jo kohta päivän, ehkä sitä tosiaan pitäs lenkille lähtee :x räntää tulee!!ei kiitos :D taidan tehdä suursiivouksen käyhän sekin liikunnasta :D
 
JJ-t :LOL: Meilläkin naapuri usein tulee pimpottamaan kelloa ja kysyy miestä, kun haluaa sen kans höpötella autoista ym. Niin oon täs parina kertana sit avannu oven tukka pystyssä ja itse aina poistan rintsikat ja laitan rennot vaatteet himas, niin näin talvella varsinkin oven raossa on meikällä "pitkät päällä", sit on ärsyttävää kun äijää toljottaa ihan muualle kuin kasvoihin :headwall: Mut ei se kyl tota JJ-t miehen stondaria voita :LOL:
Meilläkin kerran jehovantodistajat tuli ovelle ja mulla soi nupit kaakossa metalli, ei sit ruvennu tyrkyttää mitään, kun olin äreänä että mitäs nyt? Lähti kiltisti naapuria kiusaamaan :D Sorry jos täällä on jehovantodistakjia kirjoittelemassa, en pahalla tarkoita kuitenkaan :ashamed:
 
Kiva juttu että huolitte =) ..nauran täällä maha kippurassa noille yllä oleville jutuille :LOL:

Meillä siis on yritelty enemmän tai vähemmän tosissaan viimeiset 8 kiertoa, edelliset kaksi taidettiin kuitenkin tapella enemmän oviksen aikaan kun tehdä niitä vauvoja.. :| Mutta tähän kiertoon ollaan varauduttu "järeillä aseilla", ovistestit babyplussalta ja taitaa tossa clearbluen digissäkin olla muutama liuska jäljellä. Et tälläkertaa se ei ainakaan yrityksen puutteeseen tyssää! ;)

Mutta plussatuulia kaikille ja jatketaan jännäämistä!

..ja Jouskari, kyllähän toi sunkin nicki oli tuttu :) Kiva törmätä taas!
 
Hauskoja juttuja! Menin itse kerran avaamaan oven juuri suihkusta tulleena vain pieni pyyhe ympärillä. Siellä oli sitten varusmies keräyksen kanssa. Ei meinannu poika paralta tulla sanaa suusta :). Minusta ei tosin ollut kovin nolo tilanne, vähän vain huvittavaa seurata häntä.. :saint: Siitä on tosin muutama vuosi. Silloin tanssin varmaan 10 tuntia viikossa ja olin aikas sutjakkaassa kunnossa. :p
 
onpa täälä hiljasta... olin eilen kummipoikaa kattomassa (9kk) ja tulin just kaverilta,jolla 6kk poika. voi että ne on sitten herttasia, kuumeilu vaan pahenee :headwall:

greippimehut ostettu ja raskausvitamiineja syön sit menkkojen jälkeen ovista tukutteleen niin eiköhän sitä tulosta synny!! :saint:
 
Tervetuloa mukaan Arabel!
Kiitos Jouskari tiedoista! Kyllähän meikäläinen nyt yhden dildon kestää:D Helpompaa se gynelle meneminen kun tietää mitä tuleman pitää. Ja onneksi olen löytänyt nykyään mukavan ja hyvän gynen jolle ajattelin nytkin mennä. Kunhan saan puhuttua aiheesta miehen kanssa niin voisin sitten varailla aikaa. Onkohan parempi mennä ovista ennen vai jälkeen vai kuinka?
 
veena en nyt oikein oo mukana ja en jaksa selata taaksepäin =)
Miksi oot menos gynelle? sen sain tos selville et ultraan... Itse meen houmenna ultraan kun testien mukaaan et oo ovuloinut mut kroppa väittaa muuta...saa gyne ultrata muniset et onks ollu toimintaa...
Mulla on gyneltä saatu lääkkeet mitkä vaikuttaa munasolun irtoomiseen ja lekurin mukaan niillä irtoo varmasti :/
Katotaan mikä on huominen tuomio...
 
Cristiina: Ajattelin vaan mennä gynelle käymään ja tarkastuttamaan paikat, ei sen kummepia. En tiedä sitten mitä siellä tarkalleen ottaen on, mutta tuntuu että jotain tarttee tehdä kun ei tärppiä ole vielä kuulunut ;)
 
Mä putoon kohta tuolilta!!!!! :LOL: Just parhaat naurut saa aina noista tositilanteista ku ne on niin yllättäen tullu eteen... :D

Omaa napaa: Ei edelleenkään yhtikäs mitään, ei oireita suuntaan eikä toiseen. Blaah, kyllä odottavan aika on pitkä!! :/
 
Tuossa taistelin tuon gigi ovistestin kans.Noh ekaan tuli tuo virhe ilmoitus ja toinen ei suostu näyttään mulle sarvea. :headwall: Voi hitto! kolmatta kyllä en tee enää.
Veena: kannattaa käydä gynelle niin tietää missä mennään.Mulle toitotti sitä et vasta vuoden yrittämisen jälkeen pääsee niihin tutkimuksiin.Kummankin pitää sitoutua sitten niihin ja ne on aikaa vieviä.Toivottavasti tärppäis nyt ennen sitä.Tsemia sinne gynelle.
 

Yhteistyössä