Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille! :) Täällä onkin näköjään tehty uus alotuskin esikoista yrittäville. Minäkin näköjään vielä listan huipulla (huhhuh mitkä kp:t!!). Mut voi kyllä toistaseksi poistaa listalta. Aloitan ma uudes työpaikas, ja kuhan sinne nyt kotiutuu niin jos sitten menis lääkäriin noista menkkojen puuttumisesta jutskailee... Oon kans muutamalle kaverille ja siskolle maininnu et pillereitä ei oo enää käytös.. :D Mies oli kanssa yhelle kaverilleen asiasta sanonu :) Mutta palailen sitten "aktiivisemmin", kun oon päässyt töissä hyvään alkuun :wave:

Keskiviikko 9.1.08

Elppu.......................kp 66/30........................yk 6
Sarah85..................kp 43/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 36/30........................yk 30
miina-......................kp 33/24-25?................yk 1
Nauruprinsessa.......kp 31/?..........................yk 1
Sirpula.....................kp 30/34-71..................yk 7
MemmuLiina............kp 27/28........................yk 2
narcisscus...............kp 27/20-28...................yk 1
Diodium...................kp 26/30........................yk 4
Pantalaimon............kp 25/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 25/28.......................alk. 04/05
memmy....................kp 21/28.......................yk 2
Jouskari-82.............kp 19/27.......................yk 5
PikkuMyy-82...........kp 18/29-40..................yk 2
Cora85....................kp 17/25-......................yk 2
Veena.....................kp 16/24-28...................yk 7
Linna......................kp 15/35........................yk 3
Kaa.........................kp 15/35........................yk 1
Sanni30..................kp 13/29........................yk 3
Cristiina..................kp 13/25-30..................yk 7
Peppi1981..............kp 12/28-30....................yk 31
Siniapila..................kp 10/25..........................yk 2
Juli05......................kp 9/26-29....................yk 7
Emili........................kp 9/30-33....................yk 4
haavekuva..............kp 9/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 9/29.........................yk 5
Zande......................kp 7/30.........................yk 2
kiharapää................kp 6/32-35 (-43).........yk 6
Novelle78................kp 6/27-28..................alk 01/07
JJ-t..........................kp ??/??.........................yk 1
xAnnax...................kp??/??.......................yk 1

Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta :)
Plussanneet :

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1

kesk. 3,2 kiertoa

Yritin nyt taas päivittää tota listaa :ashamed: Et antakaa paukkua palautetta, jos joku mättää! :) Mä vasta harjottelen....

Hetken päästä ajattelin uskaltautuu testaamaan. Ostin apteekin oman raskaustestin. Siin luki et sen pitäis antaa luotettava tulos jo ku menkat on 1:n päivän myöhässä. Mähän en tosin tiiä et oonko mä ees myöhässä. Mut jos nega ni toivottavasti se sais ees tädin tupsahtamaan paikalle!

Nyt vaan tuntuu siltä ettei pissitä YHTÄÄN! Vaik oon yritelly aamusella säästellä. Mulla käy aina näin ku pitäis jostain syystä käydä pissitesteissä. Ikinä ei pissitä sillon ku pitäis mut pissittää hirveesti sillon ku ei missään nimessä pitäis. Esim gynellä!! :LOL:

Ai toimii se puskaradio muuallakin kun meilläpäin! Omista asioista olen tottunu aika avoimesti puhumaankin, mut välillä tuntuu hurjalta kuulla toisten yksityisasioista, joista ovat ehkä mielestään kovinkin luottamuksellisesti avautuneet. Nytkin on tarkat kierrot ja menkkojen alkamispäivät tiedossa parilta ihmiseltä, joita tuskin tunnen..

Ollaan tänään menossa kattomaan miehen siskon tyttöä, joka synty vajaa viikko sitte. Saa nähä, mitkä on fiilikset, kun miettii, että ilman km:a meillä olis samanlainen käärö sylissä jo 4 kk:n päästä. Mut toisaalta hyvä näin: ehtiipähän mies rauhassa totutella ajatukseen, kun oli alkuun vähän epävarma koko hommasta.

Hirveesti onnea matkaan teille testailijoille! Ihan jänskättää teidän puolesta, kun tuntuu, että itellä on vielä ikuisuus seuraavaan mahdollisuuteenkin (ovis pitäs olla näitä aikoja, jos kierto pysyy suht normaalina).

Mä en oo meijän lapsihaaveista kertonu ku siskoille ja yhdelle kaverille joka on itse samassa veneessä :) Taisin kyllä sillon ennen ku alettiin toivoo ni kännipäiten mainita jollekin hyvän päivän tutulle... Et en tiiä tietääkö meilläkin koko kulmakunta jo...

En kyllä osais olla kenellekään kertomatta! Pakko olla joku jolle purkaa ja jonka kaa jännätä ku yksin se on niiiiiiiiin piinaavaa.

Kiitos Veena ja Nauruprinsessa! Töistä kun eilen kotiin menin niin iski taas masennus, mut onneks mies oli positiivisella fiiliksellä, että eihän tässä vielä mitää dramaattista ole käynyt ja ainahan adoptoida voi. Mutta tosiaan oon nyt postiivisella kannalla, enkä halua murehtia etukäteen asiaa, murehditaan sitten jos/kun tulee faktaa kehiin! :kieh: :D
Kylläpäs jännittää teidän puolesta JJ-t ja Nauruprinsessa :p Toivon kovasti että olisi iloisia uutisia!!! :p Tulkaa jo kertomaan, ei malta odottaa :D

Linna onko noin? Jaa, no siinä tapauksessa varmaan uusintatesti muutaman päivän päästä on ihan paikallaan. Ei kyllä mitenkää ollu neljää tuntia. Varmaa lähemmäs 1,5 edellisestä pissimisestä.

JJ-t No kuuleha sie ystäväin. Ku nyt en oikein osaa sanoa että mitä se testi näytti! Ei ainakaan helpottanu mun pääkopan toimintaa! :LOL: Siinä saattaa olla haamu tai sitten ei ole :) Oliko selkee? Siis siinä näkyy sellai hyvin hailakka viiva, mut näkyykö se viivan paikka jotenkin siinä testissä jo ennen pissiä? Siis silleen et sitä vois erehtyä luulemaan viivaks? Ku en tajunnu ennen testin tekoa tutkailla et onko se ruutu IHAN tyhjä ilman minkäännäkösiä mahdollisuuksia erehtyä luulemaan jotain koukeroita viivoiks... Plääh. Enpä tullu hullua hurskaammaks tosta testistä. Mä kuvittelin et se on selkee kyllä tai ei. Mä laitoin testinki jo roskiin ja pussin kii etten mee tutkailee mahdollisia roskishaamuja! :kieh:

Noh nyt ei sitten muuta kun muutama päivä tätiä ootellaan ja sit jos ei kuulu ni testataan uudelleen. Kummasti vaan jäi mun lighteistakin lighteimmat tupakat pöydälle omiin oloihinsa, kun kerran on pienikin mahdollisuus. Juu juu mä tiedän ettei pitäis polttaa. ajattelin kyllä et mulla on tää eka kierto vielä aikaa lopettaa... Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan jos sattuukin et on tärpänny. Silti jalat maassa --> en usko en, ennen ku omin silmin nään paksuja punasia viivoja :)

Hui, hui! Tuohon en ossoo sannoo mittee Nauruprinsessa, kun en noita testejä ole koskaan ostanut. Mutta aika jännäksi menee :LOL: Uskaltaisinkohan jo varovasti onnitella...? noh täytyy odottaa muitten fiksujen kommettia tuohon haamu viivaan :D Kovasti d =) b että vahvistuisi paksuksi mollukka plussaksi :heart:

nauruprinsessa millä testasit?? mulla on kokemusta aika monesta, jos osaisin sanoa kuuluuko viivanpaikka siihen vai ei..mä en oo saanu aikaseks, odotin postia ja se tuli mutta testejä ei tullu :/ lähen nyt apteekkiin, palaan kohta!!!!

Kyllähän ne väittää niiden nykytestien olevan niin herkkiä, ettei ole väliä millon testaa, mut siihenhän se perinteinen aamutestaus perustuu, että virtsan olis hyvä olla ollu rakossa yön yli (tai vähintään sen neljä tuntia), niin sillon se hormonipitosuus on korkeampi kun jos on vaan vähän aikaa ollu. Ja etenkin jos on oikein alussa raskaus, niin pitempään rakossa olleesta saa kaiketikin selvemmän plussan. Mut toivotaaan parasta!

ainakin niissä apteekin omissa mitä oon käyttäny niin EI ole viivanpaikkaa.. hain äskön kans apteekin oman, tossa pikkuapteekissa ei ollu niitä herkempiä, testaan kohta kunhan vähän pissattais :saint:

Voi, kunpa pääsisi jo itsekin testailemaan! Ei munkaan mielestä nauruprinsessa niissä Apteekin omissa testeissä ole viivanpaikkaa. En ainakaan sellaista löytänyt. Ja mulla oli ihan selvä nega, eli ei siis yhtään mitään viivaa, ei edes häivähdystä, silloin kun joskus sillä testasin. Ehkä sulla sitten tuli pienen pieni haamu. Koeta tosiaan uudestaan aamupissasta ylihuomenna! Siihen mennessä hcG:n määränkin pitäisi olla taas kaksinkertaistunut. Mulla kanssa vähän ongelmana tuo laimea pissa, juon niin paljon vettä.

JJ-t: Plussaonnea! :heart:

).( Erikoiset nippailut jatkuu. Mitään muita oireita ei ole. Mulla olisi tuolla puolikas ovistesti, jolla voisin vaikka viikonloppuna uskaltautua testaamaan. Itselleni kyllä vannotin, että en ennen ensi viikon tiistaita testaa, mutta mulla on heikko tahto. :D

nauruprinsessa haamu voi tarkottaa ihan yhtä vahvaa plussaa kun kirkas viiva!! käy hakeen uus testi ja testaa huomenna aamupissasta niin tulee aika varmasti vahvempi plussa!! mä testasin apteekin omalla varmistaakseni ettei km:stä oo jääny mitään niin siinä oli selkeämpää selkeempi nega:aivan tyhjä ikkuna eikä viivan paikkaa!!eli nyt tupakat roskiin, näyttää hyvältä!! :saint:

ite lopetin pari päivää ennen plussaamista tupakoinnin, varmaan joku enne että tulee raskaaks :D heti keskenmenon jälkeen alotin uudestaan,harmittaa kun olin jo toista kuukautta polttamatta ja sit ratkesin! toisaalta siinä mielentilassa ei paljoo ajatellu..kävin hakees samalla reissulla maxi askin,kun on kumminkin aika epätodennäköstä että olisin jo nyt...eihän sitä tiedä.. :saint:

Yhteistyössä