Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Veena ehdottaisin, että ovulaation jälkeen, niin se gyne näkee sitten, että onko tosiaan ovulaatio tapahtunut ja juuri niinkuin Cristiina sanoi, se ultraa ne munuaiset josta se näkee, että onko keltaruhashormonia niihin tullut. Toki myös katsoo että onko niitä munasoluja normi määrä niissä ym.

).( ei vieläkään mitään oireita, no parempi näin, niin ei turhia toiveita kuvittele. Paitsi! jos tämä oireettomuus olisikin raskautumista, kun aijempina kiertoina on ollut vaikka mitä vääntöjä, jomotusta, palelua, tissien kipua ja turpoamista etc. etc. ja nyt ei ole mitään :D

Muuten tietääkös tyttöset, että nouseekö lämpö ainoastaan silloin kun ovulaatio on tapahtunut? Koska mulla on kuitenkin joka kierrolla ollut ennen menkkoja palelua! Eli jos ei ovuloi ei myöskään lämmöt nouse, eikös?!
 

Plussatuulia viikonlopuksi :whistle: +++++++++ :heart:

Elppu.......................kp 68/30........................yk 6
Sarah85..................kp 45/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 38/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 32/34-71..................yk 7
MemmuLiina............kp 29/28........................yk 2
narcisscus...............kp 29/20-28...................yk 1
Diodium...................kp 28/30........................yk 4
Pantalaimon............kp 27/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 27/28.......................alk. 04/05
memmy....................kp 23/32.......................yk 2
Jouskari-82.............kp 21/27.......................yk 5
PikkuMyy-82...........kp 20/29-40..................yk 2
Cora85....................kp 19/25-......................yk 2
Veena.....................kp 18/24-28...................yk 7
Linna......................kp 17/35........................yk 3
Kaa.........................kp 17/35........................yk 1
Sanni30..................kp 15/29........................yk 3
Cristiina..................kp 15/25-30..................yk 7
Peppi1981..............kp 14/28-30....................yk 31
Siniapila..................kp 12/25..........................yk 2
Juli05......................kp 11/26-29....................yk 7
Emili........................kp 11/30-33....................yk 4
haavekuva..............kp 11/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 11/29.........................yk 5
Zande......................kp 9/30.........................yk 2
kiharapää................kp 8/32-35 (-43).........yk 6
Novelle78................kp 8/27-28..................alk 01/07
arabel......................kp 5/25..........................yk 8
JJ-t...........................kp 2/??...........................yk 1
miina-......................kp 2/33...........................yk 1
xAnnax.....................kp ??/??.........................yk 1

Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta :)

Plussanneet: :flower:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1

kesk. 3,1 kiertoa

 
Moikka arabel! Mukavaa, kun liityt seuraan! :) En ole taas pariin päivään ehtinyt tänne palstalle. Se "viikon 44 jatkot" taitaa kyllä kohta lopullisesti hiljentyä...

ON: Ei mitään ihmeellistä. Ensi viikkoon pitäisi jaksaa odotella testaamisen kanssa.
 
Tervetuloa joukkoon, Arabel!! :wave:

Jouskari-82: samaa mä oon miettiny tässä kierrossa, kun kp:t huitelee nyt 32 eikä mitään tietoakaan tädistä. Yleensä mulla aina on kuitenki ollu kovia menkka-kipuja jo paljon ennen menkkojen alkua. Ja nyt ei sitten oireita raskauden suhteen (ellen vallan ala miettimään, sitten kyllä alkaisi löytymään! :saint: ), eikä kyllä menkkojenkaan suhteen. Sen suhteen voisin ajatellakin että nyt olisin plussannut, kun ollaan oltu tämä kierto vähän kuin tjot-meiningillä liikenteessä. En oo juonut greippimehua säännöllisesti (vaan aina silloin ku muistanu), en oo tikuttanu ovista, enkä myöskään ole stressannut mahdollista ovista (niinkuin aiemmissa kierroissa... :ashamed: ). Petipuuhia on harrastettu aina kun siltä on tuntunut, tuossa jokunen viikko sitten meillä oli melkeen viikko ettei sitten minkäänlaista actionia sillä saralla.
Että toisaalta, stressaaja luonne kun olen, niin saattaisihan se olla mahdollistakin että paremmin tärppäisi silloin kun ei muka niin tosissaan ole liikenteessä ja kamalan stressin kera.. Aika näyttää!:heart:
 
itse miettiny et oisko ovisaika käsillä ko 8.pvä tuli ovistestiin se haalea haamu ja sit 9 pvä en testannu ja eilen tuli sit haaleaakin haaleampi haamu testiin et oisko se ovishuippu ehtiny sit mennä ko sillo oli nippailua mahasta (7-8.pvät) ja vvuoto oli paksumpaa mut nyttemmin muuttunu kirkkaammaks.. tiedä sit.. no peittoja on heiluteltu ma ja nyt eilen ko välipvinä ei voinu ko oli mies kertausharjotuste harjotuksis..

Jouskari, siekö se olit jolla oli kans mies VR:llä? Onks se konnari vai kuski vai mikä?
 
haavis kannattaa nyt vaan maltillisesti tikutella!!! yleisintä on se että ovis on puolessa välissä kiertoa eli ei vielä noi aikasessa, sun ovis vois hyvin olla kp 12-16!! eli ei kannata luovuttaa tän kierron suhteen!!!! :hug:

sain varattua jälkitarkastusajan!! 21.1, toivottavasti kaikki on ok! miks ihmeessä taas omalääkäriks tuli mies, tää on vielä yleislääkäri ja se tekee sisätutkimuksen niin tosi kiva!! mä en oikeen ikinä oo perustanu miesgynelle menosta ja nyt ei oo edes gynekologi ja se aikoo mun alapäätä sörkkiä, yök :kieh: oon ehkä vähän lapsellinen, mutta en tunne olooni mukavks sillon :ashamed:
 
JJ-t, juu mä just pissinki purkkiin ja koht testaan :D eli kyl mä uskosin et se ovis ois just tuloillaan vasta.. ko onha useilla et mahan juilinnat alkaa muutamaa pvää ennen ovista.. ja sillo kp 9 aikaan mul oli se vvuoto viel paksua ja valkosta, ny kirkkaampaa.. et uskosin et se ovis ois tuloillaan.. mut katsoo nyt :) mut tikuttelen varmaa johki kp20 asti enintää.. lämpöjen mittailu ei taida olla mulla kovin luotettava vaihtoehto ko pepust jos mittaa ni tulee lukemat 37,12 ainaski ni tuskin se mittää sit kertoo.. nooh, jos sitä osais jossai vaihees aina oviksen bongata :) no ompa kiva jos o mieslekuri.. no mut mul itelläni ei oo sillai haitannu ko en aattele sitä niin.. oha se vähä epämukavaa et naisen ain haluisin mut ei se mies kuolemaks oo :D mut tsemppiä siihen :)
 
se joka päivittelee listoja seuraavaks voi laittaa mulle kp 2!! :attn: mä luulen ettei nää "menkat" mee enää runsaammaks tästä... onko kellään mitään tietoo minkä takia on niukka vuoto?? voiko syynä olla limakalvojen heikkous ja vaikuttaako tämä raskautumiseen??

täälä taas yksikseni mietin taas kaikkee mahdollista mitä vois olla!! :headwall: pitäis saada ajatukset nyt pois tästä vauva-asiasta!! :kieh:
 
haavekuva oviksen aikaan yleensä vuoto on sellaista kirkasta, vähän niinkuin kananmunan valkuaisen tapaista eli luulen että se sulla on tuloillaan jos nyt on muuttunut kirkkammaksi?
Joo ukkeli on kolmivuorossa Vr:llä sähkömiehenä. Kaverit sille aina soittaa, kun junat myöhästelee vaik kaikki junatyypit ei sille kuuluiskaan. Aikamoisia se kyllä sielä näkee, kun porukkaa tai hirvet on hyppinyt junan eteen :x
JJ-t hyvä homma että sait lekurille ajan! Harmi vaan et on mies, itsellä on kans sellanen ahistus niitten suhteen. Kerran jouduin menee päivystykseen värkkiäni näyttään ja se oli nuori yleislääkäri mies, joka kädet täristen tutki alapäätä :LOL: kyllä mua huvitti! :D Mut koita vain ajatella et se ei tee kuin työtään ym.. toivotaan että se olis rento eikä sulla olis ahistavaa siellä olla! :hug:

Nyt on tullut näitä tositarinoita enempikin =)
 
rapu juu ollaan samas venees :D mullakaan ei tullu kahta viivaa ovistestiin ny.. tuli haaleempi viivan paikka vain.. noh, jos se sielt tulis enne ko kyllästyn tikuttelemiseen :kieh:

jouskari juu oha siel vaiks minkä näkösiä juttuja :( mu mies o kuskina ni ei onneks ainaskaa viel oo ajana kenenkää ihmisen yli.. on se hirvee tunne varmaa ko ajaa ja joku hyppää alle eikä voi tehä mitää :(
 
Heippa hei ystäväiseni! :)

JJ-t... SE ON NYT SELKEÄ PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Elikkäs kp 33 vaihtui rv4+4 Voi tätä iloa ja onnea! Ikinä en olisi uskonut että näin nopeasti onnistaisi! Luojalle kiitos! Taisi mies sittenkin olla oikeassa niistä supersiittiöistään :LOL:

Sirpula ja Jouskari-82 mun AINOA oire ennen plussausta oli se ettei ollut oireita!! Elikkäs PMS:t ja menkkakivut jäi tulematta. Oireettomuuskin voi siis olla oire! Mä pidän kovasti teille peukkuja! d =) b Uhkun ja puhkun plussatuulia myös kaikille muille! ++++++++++++++++

Nyt ollaan tosin vielä niin alussa ettei tässä vieläkään uskalla oikein mitään toivoa. Kovasti toivon että masuasukki pysyisi kyydissä mukana loppuun asti. Pikku hiljaa alan siirtymään tonne plussanneiden puolelle vaikka tiedän etten vielä vähään aikaan malta tätä pinoa kokonaan jättää. Taustalla ainakin olen ja käyn teijän kuulumisia katsomassa. iso :hug: kaikille! Olette olleet ihania! :) täällä varmaan ne kuuluisat hormonit alkaa vaikuttamaan kun ihan itku silmässä tästä pinosta oon poistumassa :LOL:
 
nauruprinsessa IHANAA, ONNEA TOOOOOOOSI PALJON!!!! :hug: :flower: :flower: mä oon ihan täpinöissä täälä, oon tosi onnellinen sun puolestas!!! :D tuu ihmeessä kertoon kuulumisia ja me tullaan perässä täälätä ihan kohta!!!! meetkö syys vaai lokakuisiin???
 
Iso :hug: miina-lle!! Ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Jouskari-82: Juu, jospa se sitä olis! :saint: Pidetään peukut ja kaikki varpaat pystyssä plussien puolesta!! :heart:

JJ-t: Voi kökkö, mä en kans mielellään mies-gynelle mene..on se vaan niin vastenmielistä - vaikka ei sais! :x Viimeksi ku menin sinne gynelle, ni mähän olin kääntyä jo ovella pois ku huomasin että se gyne oli sellanen about 50v. mies!!! Ja jotenki se oli niin sellanen hissukka, ei tahtonu saada selvää mitä se sano, ku siltä kysy jotain ni se katto aivan sellasella ilmeellä että "etkö sä tuota tiennyt?".. Ja se ite tutkimus...kyllä piti kuvitella itteni johonki ihan muualle. Tuntu että jalatki tärisee enemmän ku koskaan! :eek:

Mutta selvisin siitä tilanteesta sillä, että pakotin ajatukseni mahdolliseen edessä olevaan synnytykseen. Siellä voi olla useampikin ihminen "jalkopäässä" eikä siinä auta laittaa kinttuja kiinni! :D Ja niin vaan paremmin meni sitten se loppuaika. Ens viikolla olis taas aika gynelle, saapas nähdä onko se sama mies vai joku toinen. Toisaalta toivoisin että olis nainen, mut toisaalta olishan se hyvä käydä aina samalla joka jo entuudestaan tuntee..

Ulkonakin olis niin ihana lumisade että tekis mieli heti mennä pihalle heiluun. Mut just parantumassa siitä flunssasta ni ei varmaan kannata.

Nyt menen jatkamaan siivouksia... :wave:

 
Nauruprinsessa AIVAN MAHTAVAA JA IHANAA :heart: :heart: ihan menee kylmät väreet :LOL: Onnea tosi paljon! :flower: Jess, saan sut siirtää tonne plussanneisiin :D JIHUU.... olisikohan tämä Sirpulan kanssa myös raskausoiretta, kun ei ole oireita ;)
 
Voi mahtavaa, siis aivan huippua! Hirmuisen iso :hug: sinulle nauruprinsessa!!! Ja paljon pikaliimaa masuasukille mukaan, käske pysyä "kyydissä". =)

Juu toivon mukaan täältä kaikki tultaisiin pikapuoliin rytinällä sun perässä plussanneisiin! ;)
 

Yhteistyössä