No joo..
Tää on nyt taas niin omaa napaa, mutta auttakaa tai kertokaa kokemuksia!!! Olen pulassa..
Eli nyt on kp 35/20-28 ja olen nyt tehnyt eilen illalla ja tänä aamuna vilja raskaustestit. Että osaa olla vittumaisia ihan suorastaan, en ikinä osta enää. Yritin laittaa kuvaakin, mutten oikein osannut ja sitten mut keskeytettiin, enkä viittinyt laittaa enää, kun oli mennyt jo lähemmäksi puoli tuntia.. Kun tulosta ei saa tulkita Viljoissa kymmenen minuutin jälkeen.
Eiliseen testiin tuli haalea viiva, jossa on pallura keskellä?!?!?! Mutta millään ilveellä en pysty sitä viivaa tulkitseen punertavaksi.. Oisko siis viivanpaikka varustettuna oudolla palluralla?!
No toiseen testiin tuli yhtä haalee viiva kuin tohon edelliseen, mutta ilman palluraa tällä kertaa
MUTTA KUN NOISTA VIIVOISTA EI OIKEIN PYSTY TULKITSEEN, ONKO NE HARMAITA VAI VAALEENPUNAISIA!
Jos todella on niin, että Vilja-testit on tollasia, että niihin tulee kaikenmaailman viivanpaikkoja palluroilla, niin en kyllä suosittele kellekään, joka yhtään arvostaa mielenterveyttään
Ne viivanpaikat on vielä ihan eri näkösiä kuin muissa testeissä. Olen nimittäin heti muutaman testin kohdalla tulkinnut viivanpaikan siitä, että se viiva hohtaa vähän harmaanvalkoisena.
YHYY :'(