Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Tollasta en ole kuulutkaan, että ovis olis vasta silloin... hmm jos muistelen viime ovista, niin limojen alussa väänsi kovaa sivulta ja sitten limojen lopussa väänsi... olisiko irronnut kaksi munista? Tiedä sitten, eli kannattee varmuuden vuoksi harrastaa lempee limojen aikaan ja vielä sen jälkeenkin ahkerasti :D
Jooh, toivotaan että tuo uni oli enneuni, mutta kaljuksi en tahdo :LOL:
 
joo ja mikäs sen mukavanmpaa ku harrastaa seksiä niin varmuuden vuoks kannattaa harrastaa missä vaan millon vaan ja miten päin vaan :D

mä olin aina siinä kuvitelmassa että se juilinta olis sitä irtoomista, mut toi kasvu kuullostaa kivemmalta tällä kertaa :LOL:
toivotaan kaikille parasta :)
 
Juu kyl mä oon ainaski kuullu useaan otteeseen et se juilinta alkais siks et munasarjat kasvaa ko siel ne munarakkulat vai onko ne ny munasoluja jo siin vaihees ni ko neki kasvaa.. ni sit samaan aikaan siel joku kasvaa hallitsevimmaksi ja se sit irtoaa ni siitäki sitä juilintaa tulee. Eli sen vuoks juilimista olis sit useaan otteeseenkin.. Ja et jos juilii toiselt puolelt ni voi ollaki et ovuloi sit toiselt.. tiedä sitä sit.. on se naisen keho sit omituine kapistus :D
 
On tää kanssa: Olen töissä ja pitäisi hommia tehdä ja täällä mä vaan vähän väliä luuraan vauvapalstailemassa. Kyllä pomo ois ihmeissään jos näkis. Mutta kun ei jotenkin pysty nyt keskittyyn taas yhteen kun on vaan vauvat mielessa :D Mutta nyt yritän tehdä töitä ja pysyä täältä poissa ennen kuin jään kiinni!

*myhäilee ja tyhjentää sivuhistorian*.
 
Sain just postia yhdeltä ystävältä, että hän on raskaana. Hän on tähän mennessä läheisin ystäväni, joka on siunatussa tilassa. Toinen kaveri, joka ei ole niin läheinen, taas synnytti tänään. Oon miettinyt joskus, olisinko kateellinen näistä uutisista, mutta näyttää siltä, että olen vain tosi onnellinen. Hyvä homma :)
 
Kyl mäki olettaisin olevani vain iloinen. Varsinki jos toinen yrittäisi tulla raskaaksi, mut jos joku tulis joka olis alkoholisoitunu ja lapsista piittaamaton ni sit vois ärsyttää.. Mut muutoin oisin vaa ilonen ko toiset tulis raskaaks vaiks ite en tuukaa :) Mut riippunee siitä et en oo viel kauaa yrittäny ees. Sit ko oisin vuoden yrittäny ni vois vähä kateuttakin tulla vaiks oisin myös iloinen =)
 
heippa taas! Kuulkaas te viisaat, oonko nyt saanut jonku karmeen infulenssan alun vai mikä on?? On kammottava olo, nälkä on, mutta yököttää. Olin töissä posket kirkkaanpunasena ja luulin mittaavani kovat kuumeet, mutta eipäs ollut kun 36,7. Mulla siis eka kierto pillereitten jälkeen ja nyt kp29. En haluaisi kuvitella mitään olematonta..selkään ei satu, kuten yleensä aina ennen menkkoja... Äääh..koska te ootte testannut? Oon malttamaton!!! :headwall:
 
xAnnax, jaa'a, vaikea sanoo ko eka kiertokin sulla ni ei tiedä kui pitkä kierto olis.. ni oliks sul aiemmin pillerit sit? Ja ootko ovista bongaillu millo? Et jos ois kierron puoles välis ollu ni voisit testailla jo ja eihä siit haittaakaan olis ko sit ainaski saisit selvyyden ja jos olemattomia oireitaki ois ni niitäki sais varmaa hillittyä ko testi näyttäis negaa.. siis JOS et ois raskaana, toki toivon sitä parempaa vaihtoehtoa =)
 
vaikka kaikki viestit luin niin en enää muista mihin piti kommentoida :ashamed: mikä tää ennätysjuttu on?? en edes sitä saanut selville/muista :headwall: tässä on ollu hirveetä härdelliä niin en paljon ehdi koneella pyöriin..
 
xannaxPillereiden ym. ehkäisejuttujen jälkeen kierto voi mennä sekasin niin ettei menkat tuu moneen kk. itselläni oli poissa 3kk ja menin asiasta gynelle ja sain terolutin tasaannuttamaan kierron. suosittelen että teet testin ja jos se näyttää negaa niin meet gynen juttusille =) koska mulle gene sano et jos kierto venyy kovin pitkäks niin ovista ei luultavimmin ees tapahdu...mut sulla on ihan normaali määrä noit päiviä =)
miraclemä tykkäsin siit leffast ihan hirveesti myös :D ja mieskin sano et yllättävän hyvä... se elstelä vetää ihan sika hyvän roolisuorituksen siinä...
 
miracle "menkat" alkoi ja loppui.. sellasta tiputtelua, ruskeeta limaa tuli nyt eiliseen asti..kerran tuli vaan kunnon verta..ihan ihmeellistä! mutta uskoisin että ne oli menkat kun muut oireet mitä oli on oikeestaan hävinny, paitsi vatsan nippailu! huomenna lääkäri kai siinä enemmän sit selviää..
 
veenakoskas aattelit itse testailla...katselin että sulla myös päivät täynnä??? =) toivotaan et sieltä tulee niitä++++ :hug:
Ja muut myös joilla päivät täynnä koskas meinaatte testata olis kiva päästä jännäämään :D ++++onnea kaikille :hug: :hug:
 
No joo..
Tää on nyt taas niin omaa napaa, mutta auttakaa tai kertokaa kokemuksia!!! Olen pulassa..

Eli nyt on kp 35/20-28 ja olen nyt tehnyt eilen illalla ja tänä aamuna vilja raskaustestit. Että osaa olla vittumaisia ihan suorastaan, en ikinä osta enää. Yritin laittaa kuvaakin, mutten oikein osannut ja sitten mut keskeytettiin, enkä viittinyt laittaa enää, kun oli mennyt jo lähemmäksi puoli tuntia.. Kun tulosta ei saa tulkita Viljoissa kymmenen minuutin jälkeen.

Eiliseen testiin tuli haalea viiva, jossa on pallura keskellä?!?!?! Mutta millään ilveellä en pysty sitä viivaa tulkitseen punertavaksi.. Oisko siis viivanpaikka varustettuna oudolla palluralla?!

No toiseen testiin tuli yhtä haalee viiva kuin tohon edelliseen, mutta ilman palluraa tällä kertaa :D

MUTTA KUN NOISTA VIIVOISTA EI OIKEIN PYSTY TULKITSEEN, ONKO NE HARMAITA VAI VAALEENPUNAISIA!

Jos todella on niin, että Vilja-testit on tollasia, että niihin tulee kaikenmaailman viivanpaikkoja palluroilla, niin en kyllä suosittele kellekään, joka yhtään arvostaa mielenterveyttään :( Ne viivanpaikat on vielä ihan eri näkösiä kuin muissa testeissä. Olen nimittäin heti muutaman testin kohdalla tulkinnut viivanpaikan siitä, että se viiva hohtaa vähän harmaanvalkoisena.
YHYY :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Cristiina juu se oli kyl tosi hyvä ja mu mieskin oli kans oikein mielissään ko käytii se kahtomas :) alko vaa nii ottaa päähän se pettämisjuttu siinä et melkei vihastuin iteki, vaiks oliki vaa leffa :D
Moni on kyllä kehunut tuota leffaa, mutta itseä alkaa kans ärsyttää noi petämis hommat ja usein leffa tai sarja menee sen takia pilalle, kun en oikein pysty sietään niitä! :kieh:
Mut kaipa se pitää viimestään vuokraa, kun tulee noihin vuokraamoihin... :)
 
arabel onnea ovisplussasta, toivotaan että simppa ja munis tekevät yhteistyötä! :D :heart:
Narcissus onpas tyhmä testi :headwall: meneppäs pikaisesti hakeen uusi testi, täällä jännätään sun puolesta! :heart: :wave:
Veena ajattelin huomenna tai sunnuntaina testailla, ellei sitä ennen eli tänään kerke tuo täti piru luokseni. Milloin sä testailet?! :D
 

Yhteistyössä