Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Jääkaapis houkuttais mulla pari olsaa, mutta en nyt anna periks... vaan tyydyn joulusiin konvehteihin, kun tekee mieli suklaata, et voi jotenkin tässä rentoutuu ja "naatiskella" yksin olosta. :eek: Mut noi konvehdit ei oikeen vieläkään uppoo, ku jouluna tuli kiintiö syötyä täyteen! :x Miks meillä ei ole mitään muuta herkkua jemmas (ehkä siks kun olen ne joskus vetänyt naamariin ) :ashamed:
 
Voih, nyt alkoi munkin tekee mieli siiderii :p Mutta ei auta, kun vaan olla ilman, kun ei sitä enää mistään saa.
Just kävin kuskaa kavereita kaupunkiin, ihana keli ajaa, kun räntää tulee taivaan täydeltä. Itellä ei oo yhtään bilefiilis, mut ois sitä voinut muutaman tällein kotona ottaa =)
 
Täällä kp 3 ja vuoto erittäin erittin niukkaa... Pienen pientä ruskeaa tuhrua tullut kolme päivää. En tiedä nyt oikein mitä tää on... ei oo ollu oikeen menkka kipujakaan, muutakuin pientä vihlontaa muutaman kerran jotain 20 sekuntia kestäviä :eek:
Välillä kun olen käynyt vessassa niin on näyttänyt siltä että nyt lähti alkaamaan normaalisti niin ei sitten kuitenkaan... Taisin turhaa juhlia normaalisti alkaneista + normaaleista menkoista... Katotaan nyt kuinka lähtee käyntiin, nyt taas näyttäis siltä että näitä vois menkoiksikin ehkä pian sanoa, mut...

Tein tuossa aamulla hätäpäissäni testinkin (jonku Anttilasta ostettu RFSU), jos nämä onkin ns. valemenkat, mut negaa näytti, että se siitäkin :kieh:
 
Huomenta!

Halit kaikile pudonneille :hug: :hug:

Mä tikutin ovisplussan perjantaina ja ollaan kyllä yritetty se hyödyntää, parhaamme mukaan :) mä vaan alan olee sen verran pessimistinen et ajattelen jo ettei se kuitenkaan tärppää.. :| mun ystävä kertoi vauvauutisia ja onhan se ihanaa.. oon oikeesti onnellinen sen puolesta, mutta samalla vähän surullinenkin kun mulla kiitää yk8 ja muilla tuntuu vaan tärppäävän (siis kaveripiirissäni). No, nyt vaan odotellaan mitä tuleman pitää. Kai se haikara tänkin pinon joskus löytää? *virittelee lippuja ja merkkitulta haikaraa varten*

:wave:
 
:hug: tädin yllättämille!! arabel mikä sun kp oli kun sait ovisplussan?? tutuko sulla jotain kipuja ja missä vaiheessa kiertoa..? täälä kun yritetään epätoivoisesti bongata ovista kaikin keinoin :headwall: kaikki vinkit on tarpeen!
 


:heart: ++++++++++++++++++ :whistle:

Elppu.......................kp 77/30........................yk 6
Sarah85..................kp 54/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 47/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 41/34-71.................yk 7
MemmuLiina............kp 38/28........................yk 2
Narcisscus...............kp 38/20-28..................yk 1
Pantalaimon............kp 36/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 36/28.......................alk. 04/05
Cora85...................kp 28/25-.......................yk 2
LEP.........................kp 27/27-30...................yk 1
Linna......................kp 26/35.........................yk 3
Kaa.........................kp 25/35.........................yk 1
Sanni30..................kp 24/29.........................yk 3
Cristiina..................kp 24/25-30....................yk 7
Peppi1981..............kp 23/28-30...................yk 31
Tiwii........................kp 22/28-30....................yk 2
Siniapila..................kp 21/25..........................yk 2
Juli05......................kp 20/26-29....................yk 7
Emili........................kp 20/30-33....................yk 4
miracle....................kp 20/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 20/29..........................yk 5
Zande......................kp 18/30..........................yk 2
kiharapää................kp 17/32-35 (-43)..........yk 6
Novelle78................kp 17/27-28...................alk 01/07
arabel......................kp 14/25...........................yk 8
JJ-t...........................kp 11/??...........................yk 1
miina-......................kp 11/33...........................yk 2
Diodium...................kp 9/30............................yk 5
miisa84...................kp 8/21?...........................yk 1
memmy...................kp 3/30?...........................yk 3
xAnnax....................kp 3/29............................yk 2
PikkuMyy-82............kp 3/27-29....................yk 3
Jouskari-82.............kp 2/28...........................yk 6
Veena......................kp 1/24-28.....................yk 8


Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta

Plussanneet:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1

kesk. 3,1 kiertoa


 
JJ-t: mulla tuli ovisplussa tikkuun kp.12/25. Sitä ennen ei ollut mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Limasimmat päivät mulla loppui torstaina, siis päivä ennen tota plussaa, joka sit tuli perjantaina. Eilen nipisteli hieman molemmilta puolilta muniksien kohdalta. Ronklasin kn:ää tossa aamulla vielä ja oli semmonen auki, alhaalla ja pehmeä.

Toivottavasti ymmärsit edes vähän tästä =) Onnea oviksen bongaamiseen! :hug:
 
Mukavaa sunnuntaita vaan kaikille! Me lähdettiin pitkästä aikaa miehen kanssa ulos eilen hänen syntymäpäivänsä kunniaksi. Löydettiin ihana pieni jazz-ravintola, jossa upea tumma nainen lauloi upeasti jazzia! Pitäis kyllä mennä ulos useammin, vaikka kyllä siihen aina sitten rahaa uppoaa..

Veena: Onnea uuteen kiertoon. Toivotaan, että tämä on the One.
 
Huomenta! Olipa kerrassaan ihanaa nukkua kymmeneen asti! En muista koska viimeks olisin nukkunu noin hyvin! :)
Haleja täältäkin kaikille tädin kanssa päivää viettäville! On se niin väärin, että keho keksii kaikkia oireita vielä tähän päälle, että se tädin tulo tuntuu entistä kurjemmalta! Mukavaa sunnuntaita kaikille! Koitetaan unohtaa se, että huomenna on taaaas maanantai.... ;)
 
Meilläkin miehen synttärit viikon päästä ja oli puhetta, että jos vaikka edes ulos syömään, mutta kun täällä maalla asustellaan, niin on siinäkin olevinaan aina tekemistä, että saa lähdettyä kaupunkiin asti. Voi olla, että paistan pihvit ihan kotosalla ja otetaan vaikka vähän viiniä kaveriksi.

Hulluksi tässä meinaa taas tulla! Koko ajan olevinaan kaiken maailman raskausoireita ja kun on keskenmenosta vielä niin vähän aikaa, niin on aikaisemmat oireet tuoreena muistissa ja tulee vaan laskeskeltua päiviä, että muka samanlaisia oireita oli viimeksikin ihan samoina kiertopäivinä..

Menkkoja odottelen alkavaksi torstain tienoilla ja jos ei ole sunnuntaihin mennessä alkanut, niin tekisi mieli testata, jos vaikka saisi antaa plussatestin miehelle synttärilahjaksi.. Vaikka jos olen yhtään järkevä, niin odotan pitempään, kun km:n jälkeen on kierrot kuitenkin vaihdelleet 22-30 päivään ja tuo 25 on vaan keskimääräinen arvio. Mutta saapa nähdä, mitä alkava viikko tuo tullessaan!
 
Kiitos kaikille voimahaleista! Tulevat tarpeeseen :ashamed:
Arabel:Täällä samat fiilikset. Kaikki ystävät, tutut ja siskon kaiman kissan kummitkin tuntuvat raskautuvan pelkästä ajatuksesta. Ja hirveetä vauhtia. Jospa se haikara nyt jo eksyisi tännekin päin *aloittelee majakan rakentamista*
 
Täällä nyt sitten ovis yritetty hyödyntää ja nyt alkaa piiiitkät kaksi viikkoa! En uskalla toivoa suuntaan enkä toiseen, katsotaan, miltä viikon päästä tuntuu. Aapua, miten ihmeessä jaksan odotta....?! :eek:
 
Veenalle :hug:

Kopioin toisest pinost seuraavan ko en jaksa selitellä tänne omia kuulumisia uudellee ko nii paljo ihmetyksiä olevinaan :p

Olin eilen miehen ukin 85-vuotispäivillä ni en ollu kirjottelemas..


Mut omaa napaa sen verta et ovistestei en oo ny tehny MUTTA ny oon tasa varma et ovis oli joko kp 17 tai kp 18 (en muista kumpi pvä ) koska silloin mun kn oli just semmonen huulimainen ja alhaal ja auki, siis todellakin täysin auki.. Ja eile ko koetin ni se oli iha pien, tosi ylhäällä ja kova. En ees yletä iha sen suulle koittaan ni en tiä onko miten auki vai eikö... Ja ja.. mitäs muuta. lämmöt ny 37 tasan (kainalost mitattu) ja pepust oli 37,28. Et tiedä sit onko noi koholla.. ko en normi lämpöö oikeen tiiä mut kainalost mitattuna se normi o ollu 36,6 ja 36,8 välil nytte ennen flunssaa. Nyt flunssakin on poissa joten se ei lämpöjä nostele.. et jospa mä ainaski ovuloin!! =)

Ku sitä just miettiny et mitä noil ovistesteil sinällään tekee jos ne ei kummiskaa ovista näytä.. siis ko jostai oon lukena et voi olla et ovistesti on plussaa mut siltikään ei ovulois aina.. Et sit ei se munasolu irtoakaan.. et ainoastaan lämmöt sit kertois sen totuuden et jos nousee ni sit ovulois..
 
Saako kyläillä täällä?
Esikoista yritellään ,nyt muutaman kuukauden ajan ollaan jo toivottu kovin :)
Toipuminen kesällä keskeytyneestä keskenmenosta rv. 14+1 on sujunut välillä paremmin välillä huonommin. Nyt kuitenkin alettiin taas haaveilla pienokaisesta vähän aktiivisemmin.. keho alkaa parantumaan, siis tarkoitan että kuukautiskierto alkaa olemaan taas normaalit 28 vrk..mikä on lohdullista sen 40 vrk:n sijaan..
Kevät onkin ihanaa vauvakuumeen aikaa, joten kuumeillaan (ja toiv. muutakin!! ) yhdessä :saint:
 
Ei oo vieläkään menkat alkaneet. Välillä kipristelee alavatsaa ja on ikäänkuin paineen tunne alavatsalla. Muistuttaa kyllä menkkakipuja aika paljon myös. Aamulla olin ihan tukossa ja päätä särki, lämpö 36.9. Liikaa herättää toiveita taas..
Tiistaina testaan, jos ei sitä ennen jo ratkea.. :p
 
Jätti-suuri lohdutus :hug: Jouskarille ja Veenalle !!! Voimia uuteen kiertoon, on se niin väärin, mä olin jo ihan sata-varma että Jouskari ainakin plussais tästä ketjusta! :/

Cristiina: Kiitos tiedosta, täytyypä olla tarkkana! :saint: Mut siihen menee aikaa, ennenku mä niiden clomien kanssa pääsen/JOUDUN alkaan touhuileen, sillä nyt pitäis saada teroilla menkat, sitte kp 21-22 verikokeisiin ja sit jos se on alle 15, sitte n. kp 30-35 taas terot ja sitte clomit kehiin. Toivon niin valtavasti, että tärppäis ennen noita clomeja jo... :heart:

).:) Viikonloppu oltu miehen kanssa kumpainenki töissä, mies aamuvuorossa ja minä iltavuorossa. Ei olla nähty siis toisiamme kuin yön aikana, minä aina töistä tultua suihkun kautta kömpiny miehen kainaloon (en ole edes täällä jaksanu käydä!) ja nukahtanu saman tien. Ja oon nukkunu molempina aamuina niin myöhään, että tullu aivan kiire juosta töihin. Ai mullako paljon univelkaa kertynyt... :ashamed:

Tänään 4. teron otto, 10pvn kuuri olis...

Ja mikä koomisinta, taas mua väsyttää - hiivin nyt siis nukkumaan, mies on nukkunu jo toista tuntia... |O
 
sirpulatoivottavasti teillä tärppää ennen niitä clomeja...paljon plussa onnea!!! Onhan ne aika hormonipitosta tavaraa että ei välttämättä parasta napsittavaa mutta minkäs teet jos oma kroppa ne vaatii tuon toivotun raskauden aikaansaamiseksi :/ mulla ne ei oo onneks vaikuttanut huonolla tavalla noihin kohdun limakalvoihin vaan ne on hyvinkin vastaanottavaisina ultran mukaan...
 

Yhteistyössä