Uusi kaveri erilaisesta perheestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Aapee";29929194]Provo tämä ei ole. Ja kyllähän se herraviha tai koulutettujen viha on tässäkin ketjussa väkevästi läsnä.[/QUOTE]

Ei suinkaan. Tässä ketjussa ei ymmärretä ihmisiä joilla on tarve kehua koulutuksellaan ja varallisuudellaan ja halveksia "perusduunareita"

Se, että esittää sellaisen näkökulman, että erilaisetkin ihmiset voivat tulla toimeen keskenään ei ole rähjäämistä. Herravihasta puhuminen on erittäin typerää, olen sen monta kertaa itse nähnyt ihan tuolla omassa elämässäni. Ihmiset yleensä arvostavat koulutusta, oli se oma tausta mikä tahansa. Omasta koulutuksestani en ole sanonut sanaakaan, joten siitä on turha tehdä mitään ennakko-oletuksia. Omassa toiminnassa yritän korostaa sitä, että en leimaa ihmisiä yhden kohtaamisen perusteella enkä tee etukäteen oletuksia koulutuksen tai vastaavan vuoksi. Sen näkee sitten ajan kanssa tuleeko ihmisten kanssa toimeen.

[QUOTE="Aapee";29929186]Ei kyllä nyt tule mieleen mitään muuta perheasioiden palstaa, missä taso olisi tämän korkeampi. Ei se vauvapalsta ainakaan. Tämä oli minusta ennen se humaanimpi niistä kahdesta, mutta ilmeisesti kaikki kivat nikit on hävinneet.[/QUOTE]

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Yhtään ystävällistä kommenttia et ole palstalaisista sanonut, miksi sinua sitten pitäisi nuoleskella? :)

[QUOTE="Aapee";29929200]Elin joku lähäri, tai täysin kouluttamaton, luultavasti juuri tällainen elämäntapakotiäiti.[/QUOTE]

Tämäkö on mielestäsi asiallista ja sivistynyttä käyttäytymistä eikä ollenkaan sen "herravihan" lietsomista.

[QUOTE="hupsu";29929198]Ap, sinulle pitää sanoa, kuten Dr Phil sanoo ja heristää sormeaan: You are so in denial! ;)[/QUOTE]

Älä puhu erimaankieltä, ap ei ymmärrä. Se ei kato oo mikään ruotsinope tms. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="kääkkä";29929205]Se, että esittää sellaisen näkökulman, että erilaisetkin ihmiset voivat tulla toimeen keskenään ei ole rähjäämistä. Herravihasta puhuminen on erittäin typerää, olen sen monta kertaa itse nähnyt ihan tuolla omassa elämässäni. Ihmiset yleensä arvostavat koulutusta, oli se oma tausta mikä tahansa. Omasta koulutuksestani en ole sanonut sanaakaan, joten siitä on turha tehdä mitään ennakko-oletuksia. Omassa toiminnassa yritän korostaa sitä, että en leimaa ihmisiä yhden kohtaamisen perusteella enkä tee etukäteen oletuksia koulutuksen tai vastaavan vuoksi. Sen näkee sitten ajan kanssa tuleeko ihmisten kanssa toimeen.[/QUOTE]

Mitä mä muuta yritin ja olen yrittänyt kuin tulla toimeen sen lapsen kaverin vanhempien kanssa. Mutta se ei vaan onnistu, vaikka puheenaiheet olisivat täysin lapsissa. Tai ehkä se on jonkinlaista toimeentulemista, mutta tuirhaa kidutusta yrittää sen kummemmin enää tutustua, kun he ei halua. Näin olen niistä lyhyistä vastauksista ja hgiljaa olemisesta tulkinnut.

Nyt pitää vaan kunnialla lopettaa se kahvittelu ja toivoa ettei se aiheuta siellä toisessa päässä jotain että nyt me ei enää kelvata-.

[QUOTE="Aapee";29929200]Elin joku lähäri, tai täysin kouluttamaton, luultavasti juuri tällainen elämäntapakotiäiti.[/QUOTE]

Sulla on täysi oikeus omiin kuvitelmiisi. En käy myöntämään enkä kieltämään.

[QUOTE="AApee";29929254]No tottahan se on. Katkera, ilkeä entinen koulukiusaaja ja nykyään mammapalstan kiusanhenki. Ei muuta elämää.[/QUOTE]

Ja kun nyt osoitit halveksuntasi myös lähäreitä kohtaan, tuli mieleen, että mulle on elämäni aikana ollut useinkin hyötyä lähäreistä mutta harvemmin jostain humanistimaisterista.

Mutta kiitos, osoitit jälleen hyvät tapasi. Arvostan ja kunnioitan entistä enemmän.

[QUOTE="Aapee";29929264]Olisit samalla muokannut tuon erimaankieltäkin, se kun ei ole yhdyssana. Mutta vaikeaahan on korjata, jos ei osaa.[/QUOTE]

Kas, yritys on hyvä. Et vain tajunnut että ihan tarkoituksella sen kirjoitin noin, siksi sitä en muokannut. ;) Kova on hinku päästä kuittaamaan kun saa kuittia itse. (huomaa tarkotuksella laitettu itse-sana!!).

Ja kun nyt osoitit halveksuntasi myös lähäreitä kohtaan, tuli mieleen, että mulle on elämäni aikana ollut useinkin hyötyä lähäreistä mutta harvemmin jostain humanistimaisterista.

Mutta kiitos, osoitit jälleen hyvät tapasi. Arvostan ja kunnioitan entistä enemmän.

Tämän palstan äideistä 99 % tuntuu olevan niitä lähäreitä, siitä arvaus.

Kumma kun itse käyn täällä äärimmäisen harvoin, niin silti aina nuo 2 katkeraa kiusaajanikkiä, B:lla alkavat, ovat täällä, Aina, iänkaikkisesti, mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä.

[QUOTE="AApee";29929285]Tämän palstan äideistä 99 % tuntuu olevan niitä lähäreitä, siitä arvaus.

Kumma kun itse käyn täällä äärimmäisen harvoin, niin silti aina nuo 2 katkeraa kiusaajanikkiä, B:lla alkavat, ovat täällä, Aina, iänkaikkisesti, mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä.[/QUOTE]

Ei sinua kukaan kiusaa.

[QUOTE="AApee";29929290]Niin varmaan ihan tarkoituksella jätit korjaamatta tuon, vaikka ymmärsit sen virheeksi... heko heko. ;)[/QUOTE]

Kun sä kerran tiedät mun aina olevan täällä niin olet varmasti mun nähnyt käyttävän samaa fraasia ennenkin. Täysin tarkoituksella. Erimaan kieli= ei ollenkaan raflaava, erimaankieli = tarkoituksellinen sanaväännös. Mutta joo, sovitaan että sait mut kiinni "huonosta suomesta" kunkerran haluat siihen nyt tarttua. Mä johdan silti ylivoimaisesti, maisterisihmistä.

[QUOTE="AApee";29929285]Tämän palstan äideistä 99 % tuntuu olevan niitä lähäreitä, siitä arvaus.

Kumma kun itse käyn täällä äärimmäisen harvoin, niin silti aina nuo 2 katkeraa kiusaajanikkiä, B:lla alkavat, ovat täällä, Aina, iänkaikkisesti, mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä.[/QUOTE]

No hyvä että saatiin joukkoon 1% edustava eliittinen maisteri. Hyvät käytöstavat omaava sellainen, kuten monesta viestistäsi näkyy. Tästä kumartelusta ja kunnioituksesta ei nyt tule loppua.

Hyvinpä taidat itsekin täällä pyöriä kun niin tarkkaan tiedät kertoa milloin kukakin täällä pyörii ja mitä kukakin kirjoittelee.

Yhteistyössä