[QUOTE="AApee";29929414]Mistä minun pitää ottaa opiksi? Kahden nettikiusaajan paskanjauhamisesta?
Näytä mulle se asiallinen krittiikki?
Eli toiset on olleet alusta asti tuppisuita siksi, että minä olen jotenkin alentuva heitä kohtaan? Kun en ole ikinä arvostellut mitään lastenkasvatusasiaa tai muutakaan tekemisiään. Eka kerran kun näin, toki vähän hätkähdin, kun vastassa oli 2 todella nuoren näköistä ihmistä, toisella lippalakki väärinpäin päässä ja toisella läväriä naamassakin niin että se ei minun silmääni kyllä enää nätiltä näytä. Silti olen yrittänyt.
No, oli virhe luulla, että täältä saisi mitään älykästä, avartavaa kommenttia. Muutama on tullut, mutta lähinnä tuota herravihaa ja muuta kiusaamisyritystä.[/QUOTE]
Sinä itse teet tulkintoja tämän pariskunnan eleistä ja väität heitä vihamielisiksi. Ehkä he ovat tehneet tulkintoja sinun eleistäsi ja käyttäytyvät siksi miten käyttäytyvät. Tältä palstalta et mitään vastausta siihen saa, miksi he käyttäytyvät kuten käyttäytyvät. Sitä sinun täytyy kysyä heiltä, jos se jäi vaivaamaan. Monet ovat yrittäneet vinkata, että ehkä omassa ajattelutavassasi olisi jotain viilattavaa. Jos nämä nuoret ovat ihan toista sukupolvea kuin sinä, voi olla että he ottavat ihan tietoisesti etäisyyttä, koska pitävät sinua ihan "tätinä". Ainakin noiden musiikkikeskustelujen pohjalta ajatellen.
Olen itse yrittänyt tuoda esille, että omaan lähipiiriini ei kuulu tuollaista lähärien ja duunarien haukkumista eikä toisaalta koulutuksen ylenkatsomista. Koulutettuja ei pidetä snobeina eikä duunareita urpoina. Kaikki voivat olla sulassa sovussa, koska arvostavat toisiaan ja arvostuksesta nousee se oikea ystävyys.