Uskovaiset!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rukoilusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rukoilusta

Vieras
Saako sellaista asiaa rukoilla Jumalalta, että saisimme lapsen?

Olemme jo pitkään yrittäneet esikoista tuloksetta, enkä juuri ole tohtinut asiaa rukoilla, koska en tiedä onko se liian itsekästä. Jos Jumala kuitenkin tietää mikä on kenenkin parhaaksi, niin onko "väärin" pyytää Jumalalta lasta?

Alkuperäinen kirjoittaja rukoilusta:
Saako sellaista asiaa rukoilla Jumalalta, että saisimme lapsen?

Olemme jo pitkään yrittäneet esikoista tuloksetta, enkä juuri ole tohtinut asiaa rukoilla, koska en tiedä onko se liian itsekästä. Jos Jumala kuitenkin tietää mikä on kenenkin parhaaksi, niin onko "väärin" pyytää Jumalalta lasta?

Tottakai saa ja pitääkin anoa Isältä. Ei saa kuitenkaan unohtaa sitä ettei Jumala ole mikään toivomuspankki...

Mitä elävässä uskossa Isältä Jeesuksen nimessä pyydätte, sen te voitte saada.

Elävään uskoon tarvitaan kääntymys, parannuksen tekeminen ja uudestisyntyminen ylhäältä.

ei uskovaiset oo ainoita jotka osaa vastata. on niitä muitakin kirkkoon kuuluvia jotka ei kuitenkaan oo jotain "uskovaisia". mun mielestä saa. mun mielestä saa pyytää ihan mitä vaan, eriasia on se että toteutuuko se. poltatko tupakkaa? yks tuttu tuli raskaaksi 3kk tupakanpolton lopettamisen jälkeen.

Vielä tohon kun sanoit että Jumalahan kuitenkin tietää mikä on parhaaksi, olet oikeassa ja Jumala kuulee/näkee/tietää kaikki halumme ja tarpeemme ja äänettömät huokauksemmekin. Jumala haluaa että olemme Häneen yhteydessä, että seurustelemme Hänen kanssa ja tuomme kaikki tarpeemme Hänen eteensä. Mutta ilman että itse uskoo että voi lapsen saada rukouksen avulla, se ei onnistu. Jumala antaa niille jotka uskovat, ja joskus ihmeitä tapahtuu niillekin jotka ei usko, todistukseksi Jumalan ihmeitä tekevästä voimasta.

Lähesty vain Isää kuin lapsi, luottaen ja ilman varauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
ei uskovaiset oo ainoita jotka osaa vastata. on niitä muitakin kirkkoon kuuluvia jotka ei kuitenkaan oo jotain "uskovaisia". mun mielestä saa. mun mielestä saa pyytää ihan mitä vaan, eriasia on se että toteutuuko se. poltatko tupakkaa? yks tuttu tuli raskaaksi 3kk tupakanpolton lopettamisen jälkeen.

Ei polteta kumpikaan eikä käytetä alkoholiakaan paljon (siis ei koskaan päihtymistarkoituksessa mutta ruuan kanssa viiniä tms.). Ollaan myös aika nuoria (alle 30) ja perusterveitä.

Mieleni on tehnyt rukoilla sitä monesti, sillä tuntuu, että tähän vauvankaipuuseen pakahtuu. En kuitenkaan ole kehdannut, kun en ole ollut varma onko väärin rukoilla itselleen jotain.

Tietäisin kyllä, että meistä lapsi saisi vanhemmat, jolta ei rakkautta ja kasvatustahtoa puuttuisi.

Hih... miepä EROSIN kirkosta KUN tulin uskoon.
Ja niin tekee monet ne, jotka on uudestisyntyneitä. Tää "kansankirkko" kun on niin paatunut ja harhaoppinen lapsikasteineen, naispappeineen, homoseksuaalisuus-myönteisyyksineen jne. että siitä pitäisi kaikkien uskossa olevien erota. Eikä parane liittyä mihinkään seurakuntiin. Ei tartte liittyä. Ei kirkko ketään pelasta vaan oma usko.

Toki saa rukoilla.
Mutta joskus pitää tehä jotain asian eteen. (Kuten meidän tapauksessa. Ihan sama vaikka rukoilis 3 kertaa päivässä, mun teot vaikuttaa todella paljon. Niinpä rukoilen myös voimia/tukea jotta jaksaisin pysyä ruodussa.) Kysy, että mitä sinun tulisi tietää ja tehdä. Ja sit kuulostelet vastausta ja toimit sen mukaan jos löydät/huomaat vastauksen. Vastaus voi löytyä joku päivä vaikka sanomalehdestä, tai kaverin suusta, tai pieninä palasina pikkuhiljaa...tapoja on paljon. Tarvitaan intuitiota, herkkyyttä huomata se.

(En usko kristittyjen tavoin, jos se tässä jotain merkitsee.)

Yhteistyössä