Uskotteko siihen, että jokainen "on vähän homo"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 90 % hetero?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siis en ole koskaan pitänyt itseäni muuna kuin 100% heterona. Ajatuskin naisen kanssa suutelemisesta tai saatikka muusta puuhastelusta suorastaan kuvottaa. Pidän kyllä kauniiden naisten katselusta, mutta en seksuaalisessa mielessä.

En usko että jokainen. Uskon, että suurin osa ihmisistä on pohjimmiltaan biseksuaaleja. Hyvin harva on
ehdoton homoseksuaali tai ihan ehdoton heteroseksuaali. Niitäkin kyllä on.
Mäkin luulin siihen asti olevani hetero, kunnes rakastuin naiseen. Todella rakastuin.

En usko. Uskon että useammalla ihmisellä voisi olla seksuaalisia tunteita omaa sukupuolta kohtaan mikäli yhteiskunnassamme ei vallitsisi niin tiukat seksuaali- ja sukupuolistereotypiat.

On kuitenkin olemassa ihmisiä joiden seksuaalivietti kohdistuu tiukasti vain yhteen sukupuoleen. Heitä löytyy miehistä ja naisista, ja he voivat olla homo- tai heteroseksuaaleja. Itse en tuohon ryhmään kuulu.

Minä olen 33 vuotias, perheellinen mies. Olen "imenyt keihästä" nuorempana , mutta koen silti olevani 100 % hetero. En ehkä imis toista kertaa, mutta niinkuin sanotaan: " Ei yks kerta homoa tee." ?

Miksi ihmisen seksuaalisuus pitäisi kahlita tiettyyn muottiin tai prosenttilukuun. Minusta seksuaalisuus on niin moniulotteinen asia, ettei ihmisen seksuaalista suuntaustakaan voi määrittää vaan yhden termin puristuksiin.
Miksi pitäisi olla 100 % hetero tai homoseksuaali?

En usko, en mäkään ole vähän hetero. Enkä etenkään usko siihen, että kenenkään ulkopuolisen kuuluisi määritellä kenenkään seksuaalista suuntautumista tai kertoa mitä joku voi tai ei voi olla.

Yhteistyössä