Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tee-mies
tyydytätkö itseäsi kesken työpäivän, harrastatko seksiä työkaverisi kanssa
Kiitos, ihana Mirva, kun voitiin kerran töissä jutella vähän itsetyydytyksestä... oltiin silloin ihan kahdestaan sinun taidegalleriassasi... sinä firman johtaja-nainen - muka miehellesi uskollinen aviovaimo - ja minä nuori alle 30vee työntekijä-poikanen vain...

Oon ollu duunissa myös eräässä srk:ssa, jossa oon jättäny spermaani WC-tilaan, jossa myös naiset käy, ja pyhäkouluhuoneessakin oon vetäny käteen... aah... sitä ihanaa tunnetta, kun siemennesteeni purkautuu Elimestäni... slurp!
 
Panopupu
Oon ollu duunissa myös eräässä srk:ssa, jossa oon jättäny spermaani WC-tilaan, jossa myös naiset käy, ja pyhäkouluhuoneessakin oon vetäny käteen... aah... sitä ihanaa tunnetta, kun siemennesteeni purkautuu Elimestäni... slurp!
Minun haaveeni tuollaisessa tilanteessa on se, että muka käyn srk:n tilaisuuden jälkeen vessassa, mutta vedänkin siellä käteen ja seuraava vessaanmenijä ois joku nätti nuori nais-uskis, joka vessaan mennessään tajuaisi mitä vessaan jättämäni neste on ja sormillaan siirtäisi sitä omaan vaginaansa... ja nauttisi "sormeilustaan"...
 
autistinen
Olen vartijanainen ja harrastan seksiä työpaikalla joko soolona tai sitten otan työkaverin nahkapamppua sisääni, tällä alalla sisältö tulee kaksimielisistä jutuista ja seksistä. Tietäisittepä vain minkälaisia orgioita me välillä pidämme. Miehelleni en voi ikinä kertoa että olen tällainen lutka, haluan kuitenkin elää ja nauttia. Joskus miettinyt että haluaisin myydä pillua ammatikseni, kuitenkin kynnys tuntuu olevan liian iso tälle askeleelle.
Voin uskoa vartiointi-alalla olevan juuri tällaista. Ja sit tätä alaa kuitenkin arvostetaan ihan yli-älyttömästi; edes Työkkäriin verrattavissa olevan (viranomais)tahon mielestä - saamani käsitys - vartijoiden toimia ei saisi ollenkaan arvostella, koska "hehän vastaavat turvallisuudesta".

Näennäisestä turvallisuudesta, sanon minä!

Itse jouduin kerran eräässä Prismassa vartijamiehen syytteiden alle, mielestäni aiheettomasti. Me-too:n takia lakia kunnioittava mies joutuu pienemmästäkin virheliikkeestä suurennuslasin alle arvosteltavaksi ja vartijain moraalisaarnaa kuuntelemaan, mutta sit vartijoiden oma toiminta kulissien takana kuitenkin on tällaista mitä vartijanainen kirjoitti!

Just joo!

Moraali, säännöt ja lait ne vaan näköjään venyy ja paukkuu. Näköjään vain se on väärin, mikä tiettyjen tahojen mielestä on väärin. Jos sinulla on työn puolesta valtaa ja auktoriteettia, niin sinä saat määritellä, että mitä suvaitaan ja mitä ei. Niinku moderaattorin duuni täälläkin.
 
vierailija
Olen vartijanainen ja harrastan seksiä työpaikalla joko soolona tai sitten otan työkaverin nahkapamppua sisääni, tällä alalla sisältö tulee kaksimielisistä jutuista ja seksistä. Tietäisittepä vain minkälaisia orgioita me välillä pidämme. Miehelleni en voi ikinä kertoa että olen tällainen lutka, haluan kuitenkin elää ja nauttia. Joskus miettinyt että haluaisin myydä pillua ammatikseni, kuitenkin kynnys tuntuu olevan liian iso tälle askeleelle.
Olin yhden firman respassa hommissa monta vuotta ja päivät rytmittyi niin että vain aamupäivä oli tekemistä mutta iltapäivät tylsää odottamista koska pääsee töistä. Respassa täytyy olla 2 henkilö vaikka tuskin töitä tarpeeksi edes yhdelle. Kuitenkin kävi niin että pitkäaikainen työkaveri erosi ja paljon purettiin sitä tilannetta. Kerran tämä mies työkaverini sanoi että tämä puute pistää hermot kireälle. Tunsin pillussa oudon ”sähköiskun” ja mielessäni pyöri että haluaisin auttaa häntä puutteen suhteen. Rohkaistuin viikkojen päästä kysymään että onko puute yhtään helpottanut ja hän sanoi että päin vastoin. Suustani tuli ” voisinko auttaa” Työkaverini meni punaiseksi ja sanoi että ”ai miten” Johon sanoin että antamalla sulle. N. 30 min kissa hiiri leikkien jälkeen päädyimme läheiseen vessaan ja hän nuoli märkää pilluani kuin ei ois ikinä nähnyt vastaavaa. Sen jälkeen alkoi armoton nussiminen. Olimme vessassa 2 tuntia eikä meitä ollut ilmeisesti kukaan kaivannut. Tästä alkoi päivittäinen seksi vessassa iltapäivisin. Tätä kesti melkein vuosi kunnes hän palasi exänsä kanssa yhteen. Joitakin kertoja nussimme vielä mutta hänen omatunto kolkutti niin että touhulle tuli piste. Itseäni ei vaivannut yhtään vaikka minulla on mies. Hän iltaisin kyllä ihmetteli kun pilluni oli niin märkä ja nussitun näköinen. Työkaverini meisseli oli järkyn kokoinen ja kyllä se kyyti jätti pilluuni turvotuksen ja joskus jopa pieniä repeämiä. Työn teosta ei tullut mitään kun halusin tätä työkaveriani niin että pillu oli tulessa kun ei enää saanut tätä uskomattoman hyvää seksiä. Vaihdoin työpaikkaa ja ammattia. Nyt lähihoitajana palvelutalolla vanhuspalvelussa. Vieläkin muistelen tuota aikaa ja niitä upeita orgasmeja….
 
vierailija
Olen vartijanainen ja harrastan seksiä työpaikalla joko soolona tai sitten otan työkaverin nahkapamppua sisääni, tällä alalla sisältö tulee kaksimielisistä jutuista ja seksistä. Tietäisittepä vain minkälaisia orgioita me välillä pidämme. Miehelleni en voi ikinä kertoa että olen tällainen lutka, haluan kuitenkin elää ja nauttia. Joskus miettinyt että haluaisin myydä pillua ammatikseni, kuitenkin kynnys tuntuu olevan liian iso tälle askeleelle.
Sun nimimerkki on Mikka ja oot vartijanainen kertomasi mukaan. Nimimerkki viittaa mieheen enempi
 
vierailija
Olin yhden firman respassa hommissa monta vuotta ja päivät rytmittyi niin että vain aamupäivä oli tekemistä mutta iltapäivät tylsää odottamista koska pääsee töistä. Respassa täytyy olla 2 henkilö vaikka tuskin töitä tarpeeksi edes yhdelle. Kuitenkin kävi niin että pitkäaikainen työkaveri erosi ja paljon purettiin sitä tilannetta. Kerran tämä mies työkaverini sanoi että tämä puute pistää hermot kireälle. Tunsin pillussa oudon ”sähköiskun” ja mielessäni pyöri että haluaisin auttaa häntä puutteen suhteen. Rohkaistuin viikkojen päästä kysymään että onko puute yhtään helpottanut ja hän sanoi että päin vastoin. Suustani tuli ” voisinko auttaa” Työkaverini meni punaiseksi ja sanoi että ”ai miten” Johon sanoin että antamalla sulle. N. 30 min kissa hiiri leikkien jälkeen päädyimme läheiseen vessaan ja hän nuoli märkää pilluani kuin ei ois ikinä nähnyt vastaavaa. Sen jälkeen alkoi armoton nussiminen. Olimme vessassa 2 tuntia eikä meitä ollut ilmeisesti kukaan kaivannut. Tästä alkoi päivittäinen seksi vessassa iltapäivisin. Tätä kesti melkein vuosi kunnes hän palasi exänsä kanssa yhteen. Joitakin kertoja nussimme vielä mutta hänen omatunto kolkutti niin että touhulle tuli piste. Itseäni ei vaivannut yhtään vaikka minulla on mies. Hän iltaisin kyllä ihmetteli kun pilluni oli niin märkä ja nussitun näköinen. Työkaverini meisseli oli järkyn kokoinen ja kyllä se kyyti jätti pilluuni turvotuksen ja joskus jopa pieniä repeämiä. Työn teosta ei tullut mitään kun halusin tätä työkaveriani niin että pillu oli tulessa kun ei enää saanut tätä uskomattoman hyvää seksiä. Vaihdoin työpaikkaa ja ammattia. Nyt lähihoitajana palvelutalolla vanhuspalvelussa. Vieläkin muistelen tuota aikaa ja niitä upeita orgasmeja….
Kuumottava työpaikka seksikokemus. Itsellä ei noin hyvää mutta vastaava siten että otin joka työpäivä suihin työkaverilta ja hän nuoli minua niin kauan että laukesin. Yhdyntää ei kertaakaan tehty. Suu seksi ei ole pettämistä mutta yhdyntä taas olisi.
 
  • Tykkää
Reactions: servantes
vierailija
Aika yleistä työpaikalla hommailu, no eihän siinä mitään. Itse olen ollut neljässä työpaikassa ja kaikissa nähnyt/kuullut kun työkaverit paneskelee keskenään yksityisissä tiloissa. Aiheuttaa varmaankin närää työkavereiden keskelle, mutta itse olen vaan naureskellut ulkopuolisena :D
 
vierailija
Oon tuota työkaverin herkkupeppua tuijotellut kuukausia. Ja sitten siitä haaveillen itteäni tyydytellyt. Tänään hetken mielijohteesta työnsin etumukseni (puolikovana kyr_ä) hänen takamukseen. Ekaan tökkäsyyn ei reagoinut, mutta tokasta sitten siirtyi kauemmas ja katsoi minua hömmentyneen vihaisesti. En sanonut mitään, mutta hymyilin... Se jäi sitten siihen. Ajattelin, että teen toistekkin jos paikka tulee. En lopeta ellei sano suoraan.

VAi pitäiskö mun nyt heittää jotain ja sanoa, että "sun pyl_ly tuntui kyllä todella hyvöltä". Koska niin se tosiaan teki... värisyttävä kokemus jo tuo.
 
vierailija
Oon tuota työkaverin herkkupeppua tuijotellut kuukausia. Ja sitten siitä haaveillen itteäni tyydytellyt. Tänään hetken mielijohteesta työnsin etumukseni (puolikovana kyr_ä) hänen takamukseen. Ekaan tökkäsyyn ei reagoinut, mutta tokasta sitten siirtyi kauemmas ja katsoi minua hömmentyneen vihaisesti. En sanonut mitään, mutta hymyilin... Se jäi sitten siihen. Ajattelin, että teen toistekkin jos paikka tulee. En lopeta ellei sano suoraan.

VAi pitäiskö mun nyt heittää jotain ja sanoa, että "sun pyl_ly tuntui kyllä todella hyvöltä". Koska niin se tosiaan teki... värisyttävä kokemus jo tuo.
Tuon herkkutakamuksen omistaja taatusti aisti penikseni sykähdykset... Varmaan toisaalta tekis mieli, mutta kun pitää olla... no kyl te tiätte, ei naiset "saa" heittäytyä. Aatella kun olis siinä pikasesti vedetty farkut alas ja olisin työntynyt häneen takaapäin. Siitä olisi voinut alkaa iloa ja nautontoa sisältävät ajat työsuhteessamme.

Neuvoja?
 
vierailija
Olen itse yrittänyt pukeutua niin että se houkuttaisi työkaverin rohkenemaan kysyä että haluanko hänen kalua. Tiedän että hänellä on vaimo joka ei anna ja minä antaisin. Minun pilluhuulet näkyy housuista ja peppuvako, myös rinnat ja nännit erottuvat puserosta, missä vika, hän ei kysy ei vihjaile edes ???
 
vierailija
Tuon herkkutakamuksen omistaja taatusti aisti penikseni sykähdykset... Varmaan toisaalta tekis mieli, mutta kun pitää olla... no kyl te tiätte, ei naiset "saa" heittäytyä. Aatella kun olis siinä pikasesti vedetty farkut alas ja olisin työntynyt häneen takaapäin. Siitä olisi voinut alkaa iloa ja nautontoa sisältävät ajat työsuhteessamme.

Neuvoja?
Kysy suoraan että haluaako!
 
vierailija
Olen itse yrittänyt pukeutua niin että se houkuttaisi työkaverin rohkenemaan kysyä että haluanko hänen kalua. Tiedän että hänellä on vaimo joka ei anna ja minä antaisin. Minun pilluhuulet näkyy housuista ja peppuvako, myös rinnat ja nännit erottuvat puserosta, missä vika, hän ei kysy ei vihjaile edes ???
On uskollinen vaimolleen eikä anna halujen määrätä elämäänsä.
 
Totuudenpuhuja85
Onnettomassa avioliitossa ei kuule ole mielekästä kitua. :(

On uskollinen vaimolleen eikä anna halujen määrätä elämäänsä.
Vaikka näin mies haluaisikin elää, niin kyllä sitä vähintään ajatusten tasolla tulee petettyä vaimoa aina silloin tällöin. (Puhun kokemuksen äänellä.)

Pätee varmasti myös naisiin.

Vai oletteko joskus muka tavanneet jonkun, josta voitte tietää 100% varmuudella, ettei ajatusten tasolla ikinä hairahtunut koko elämänsä aikana? Matteus 5:28 antaa perspektiiviä asiaan.
 
vierailija
Onnettomassa avioliitossa ei kuule ole mielekästä kitua.



Vaikka näin mies haluaisikin elää, niin kyllä sitä vähintään ajatusten tasolla tulee petettyä vaimoa aina silloin tällöin. (Puhun kokemuksen äänellä.)

Pätee varmasti myös naisiin.

Vai oletteko joskus muka tavanneet jonkun, josta voitte tietää 100% varmuudella, ettei ajatusten tasolla ikinä hairahtunut koko elämänsä aikana? Matteus 5:28 antaa perspektiiviä asiaan.
Tiedän hyvin kun kiduin 20v huonossa avioliitossa ja sitten lähdin omille teilleni. Oli 10 v rinnakkaissuhde eli petin ihan fyysisellä tasolla en ajatuksen. Ainoa jarruttava tekijä mieheni jättämiselle aikaisemmin oli lapset, joidenka takia sinnittelin.
Pettäminen on kova juttu ja aina kannattaa punnita ja miettiä valmiiksi asiat ettei huomaa housut kintuissa tehneensä pahaa virhettä.
 
Totuudenpuhuja85
Tiedän hyvin kun kiduin 20v huonossa avioliitossa ja sitten lähdin omille teilleni.

aina kannattaa punnita ja miettiä valmiiksi asiat ettei huomaa housut kintuissa tehneensä pahaa virhettä.
Minun ongelmallinen tilanteeni ei johdu siitä, että seksi kumppanini kanssa olisi jotenkin erityisen huonoa. Yks viehättävä "toinen nainen" vain pyörii minun mielessäni... - tämä "toinen" itse asiassa on vähemmän seksikkäämpi kuin oma kumppanini!

Vaikka se "toinen nainen" hyväksyisikin minut, niin olisinko ihan varmasti onnellisempi hänen kanssaan?

Ja olenko ihan oikeasti valmis jättämään taakseni lähes 19 vuotta yhteistä historiaa kumppanini kanssa ja lapseni myös? Tilannetta mutkistaa sekin, että se "toinen nainen" on kummitäti yhdelle lapsistamme.

"Toiset naiset" tulee aina pyörimään miesten mielissä. Eli vaikka päätyisinkin yhteen sen "toisen" kanssa, niin sit kuitenkin jossain vaiheessa mieleeni tulisi joku kolmas. Ja tää kehä olisi loputon.

Vaikka minun ja kumppanini stoori ei mikään suuri rakkaustarina koskaan ole ollutkaan, niin ehkä sittenkin kannattaa yrittää taistella tän puolesta, mitä minulla tässä ja nyt - vielä! - on... Minulla sentään ON kumppani. :)

Eli en siis ole eronnut. En vielä.
 
vierailija
Tämä tapahtui jo vuosia sitten. Olin eräässä kauppakeskuksessa erityiskaupan alalla. Iltavuorossa klo 19-21 meitä oli kaksi työntekijää. Jo alusta asti minun ja erään myyjäneidin välillä oli sähköä ilmassa. Sen huomasi pienistä eleistä pitkin päivää. Palvelutiski liikkeessämme oli niin että käytävältä ei päässyt näkemään sen taakse. Kaksin jäätyämme olimme katsovinamme koneelta asioita tiskin takana. Itse asiassa siinä kätemme alkoivat vaeltelemaan toistemme kimpussa. Kuukausien kuluessa tilanne muuttui koko ajan rohkeammaksi. Kätemme hakeutuivat toistemme housujen sisään. Välillä joku asiakas tuli ostoksille, iloinen tervehdys kuului tiskin takaa ja hommamme keskeytyivät. Useimmiten palvelija en ollu minä... Tätä jatkui useamman kuukauden ajan. Usein ennen liikkeen sulkemista olimme ajaneet toisemme järjettömään kiimaan. Kun saimme liikkeen oven kiinni samoin kun takahuoneen oven alkoi tapahtua. Kovin kauaa siinä kiimassa ei kumpikaan kestänyt kun kävimme toisiimme kiinni. Tätä ihanuutta kesti vajaan vuoden ajan. Sen jälkeen ajauduimme eri työpaikkoihin, perustimme omat perheet. Vieläkin kun joskus sattumalta törmäämme puna nousee poskille. Jos luet tämän A tunnistat itsesi... Kyllä työpaikallakin voi olla kipinää ja seksiä!
 
vierailija
Olen itse yrittänyt pukeutua niin että se houkuttaisi työkaverin rohkenemaan kysyä että haluanko hänen kalua. Tiedän että hänellä on vaimo joka ei anna ja minä antaisin. Minun pilluhuulet näkyy housuista ja peppuvako, myös rinnat ja nännit erottuvat puserosta, missä vika, hän ei kysy ei vihjaile edes ???
Olisipa minunkin työpaikalla sinunlainen nainen, mutta pelkkiä miehiä vain
 
vierailija
Olen nainen joka haaveilee että törmäisi mieheen joka runkkaa jossain neukkarissa…. Ottaisin rinnat esille ja antaisin ruikkia rinnoille. Hieron kerran päivässä orkun töissä haaveillen että jäisin kiinni itse teossa. Välillä olen ihan jalat levällään toinen jalka pöydällä istuen tuolilla niin että jos joku tulisi niin näkee taatusti pilluni. Olen myös käyttänyt pientä dildoa töissä. Koskaan en ole jäänyt kiinni joka vähän harmittaa. Minua ei myöskään koskaan pantu töissä joka olisi ihanaa. Olen hieman lutka
Mie voisin tulla piipahtaan työpaikallasi
 
vierailija
Ennen oli aikaa seksille töissä mutta enää ei ole. Hoitajien määrä on niin tiukille vedetty että pika seksit voi unohtaa, yövuorossa voi vielä harrastaa seksiä mutta en enää jaksa yövuoroja. Olisi ihanaa jos ajat palaisi ja voisi antaa pillua edes kerran viikossa. Aikanaan tuli annettua joskus kahdelle eri miehelle pillua päivässä mutta yleensä kerran päivässä. Niistä ajoista on n.15 vuotta
 
vierailija
Ennen oli aikaa seksille töissä mutta enää ei ole. Hoitajien määrä on niin tiukille vedetty että pika seksit voi unohtaa, yövuorossa voi vielä harrastaa seksiä mutta en enää jaksa yövuoroja. Olisi ihanaa jos ajat palaisi ja voisi antaa pillua edes kerran viikossa. Aikanaan tuli annettua joskus kahdelle eri miehelle pillua päivässä mutta yleensä kerran päivässä. Niistä ajoista on n.15 vuotta
Voihan sitä piparia tarjota vapaallakin
 
vierailija
Työpaikalla nussiminen työkaverin kanssa on jotain joka saa minussa esiin villin ja riettaan naisen. Työkaveri istuu panon jälkeen samassa kokouksessa ja minulla hänen spermat sisällä on jotain niin kihelmöivää että kokouksen jälkeen haluan lisää Tässä on jokin eri latinki. Kotona ei ukko kiinnosta yhtään ja seksi on sellaista velvoite seksiä, pyllistän ja anna ukon touhuta, samalla mietin työjuttuja tai mitä nyt sattuu olemaan mielenpäällä. Välillä voihkin että ukolla ois tunne että olen mukana. Onneksi on toisen miehen spermat pillussa liukkautta tuomaan. Ukko luulee että olen kiimainen ja kehuu märkää pilluani.
 

Yhteistyössä