Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomenna työhaastattelu jossa mennään hotellihuoneeseen, tämä on kolmas tapaaminen ja nyt hotelliin. En pysty nukkumaan kun kihelmöi ja jännittää, haluan ehdottomasti että hän ottaa minut ja työntyy syvälle
 
vierailija
OIen mies ja runkkaan toimistolla 1-2 kertaa viikossa, kun muita ei ole paikalla. Joskus vessassa, mutta paljon kiihottavampaa on runkata neukkarissa ja ruikkia lastit pöydälle. Haaveilen, että tulisi vaikka kahvikoneen huoltonainen katsomaan.
 
vierailija
Olen nainen joka haaveilee että törmäisi mieheen joka runkkaa jossain neukkarissa…. Ottaisin rinnat esille ja antaisin ruikkia rinnoille. Hieron kerran päivässä orkun töissä haaveillen että jäisin kiinni itse teossa. Välillä olen ihan jalat levällään toinen jalka pöydällä istuen tuolilla niin että jos joku tulisi niin näkee taatusti pilluni. Olen myös käyttänyt pientä dildoa töissä. Koskaan en ole jäänyt kiinni joka vähän harmittaa. Minua ei myöskään koskaan pantu töissä joka olisi ihanaa. Olen hieman lutka :p
 
  • Rakkaus
Reactions: servantes
vierailija
Olen nainen joka haaveilee että törmäisi mieheen joka runkkaa jossain neukkarissa…. Ottaisin rinnat esille ja antaisin ruikkia rinnoille. Hieron kerran päivässä orkun töissä haaveillen että jäisin kiinni itse teossa. Välillä olen ihan jalat levällään toinen jalka pöydällä istuen tuolilla niin että jos joku tulisi niin näkee taatusti pilluni. Olen myös käyttänyt pientä dildoa töissä. Koskaan en ole jäänyt kiinni joka vähän harmittaa. Minua ei myöskään koskaan pantu töissä joka olisi ihanaa. Olen hieman lutka
Ihana lutka, omaan paksun ja pitkän kalun, olisi mahtavaa antaa kunnon kyydit kiimapillullesi :D
 
vierailija
Seksi on perustarve Kannatan sitä että työpaikoilla tyydytellään tauoilla jotta ihmiset olisi rennompia
Ihmisen perustarpeita on 2
  1. fysiologiset tarpeet (hengissä säilymisen fyysiset edellytykset, kuten ruoka, juoma, hengitysilma)
  2. turvallisuuden tarpeet (suojautuminen erilaisilta vaaroilta)
  3. Läheisyys, rakkaus, yhteenkuuluvaisuuden tunne ja seksuaalisten tarpeiden tyydyttyminen
 
vierailija
Työpaikoilla runkkaaminen on hyvin kaukana siitä mikä on oikeasti tarpeellista. Töissä ollaan tuottamassa hyödykettä palkkaa vastaan. Runkkaaminen tai seksin harrastaminen työkaverin kanssa on sopimatonta käytöstä. Varoituksen paikka
 
vierailija
Olen isolla keskusvarastolla töissä. Meille tuli töihin nuorehko mies jolla pullottaa järkky elin housuissa. Sitä ei voi olla huomaamatta. Nykyisin mua panettaa vietävästi ja olen märkänä. En voi tälle mitään mutta nykyään on pakko käydä tekee 2-3 orgasmia päivässä että pystyy tekemään töitä, muuten molemmat päät räjähtää Pillu ja aivot ihan sekaisin
 
vierailija
Ei voi olla totta ?! Täysin sama kokemus tai sitten olemme samassa duunissa. Mä en käy sormettaa vaan mulla on kätevämpi ratkaisu mut joo, tiedän mistä puhut ja mielikuvitus lentää tän etumuksen vuoksi. :p
 
vierailija
Luin koko ketjun ja voin sanoa että jos edes 10% tästä ketjusta on totta niin te naiset käyttäydytte täysin erilaisessa roolissa julkisessa kuvassa kuin mitä Teillä oikeasti päässä liikkuu. Uskomattoman hyvää runkkaus materiaalia kyllä, laukesin kaksi kertaa lukiessa tätä ketjua. Toivon todella että edes 10% tästä ketjusta olisi totta !!!
 
Ninnu 29v
En juurikaan tyydyttele mutta nussin pomon kanssa kun jäämme ”ylitöihin” Minulla on mies ja hänellä vaimo mutta emme vaan pysty olemaan nussimatta. Hänellä on todella paljon isompi kuin miehelläni ja saan orgasmeja usein monta hänen käsittelyssä kun taas kotona en saa kuin suu seksissä. Hän ei kuulemma saa kotona seksiä kuin kerran kuukaudessa. Minä annan niin usein kuin hän haluaa. Nykyään hän ruiskuttaa jo spermat sisään. Välillä mieheni nuolee minua samana ilta eli nuolee samalla pomoni spermaa mutta en oikein voi asialle mitään. Äitini tietää tästä koska jäimme kiinni asiasta. Äitini on samassa työpaikassa mutta eri rakennuksessa. Hän ei hyväksy mutta ei paljasta, on vain pyytänyt että lopetan ennen kuin tulee kynsillä. En vaan pysty lopettamaan, saan niin hyvää seksiä että olen koukussa. Pomoni kalun terska on niin muhkea että ihan joka kerta liukaaseen pilluun sovittaminenkin on aina yhtä tiukka paikka. Terska kun hieroo joka sopukkaani niin orgasmit taas lähtee aaltoina. Orgasmit on ihan toisenlaisia, syvempiä ja rajumpia ja välillä taju meinaa lähteä. En voi lopettaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Olen nyt viidennessä työpaikassa ja työpaikalla on kaikissa tullut harrastettua seksiä, soolona ja pari sekä kolmen kimppaa. Kolmen kimppa ei ollut yhtä hyvää seksiä kun luulin, meni vähän sähläilyn puolelle. Eikä kummallakaan miehellä seissyt kunnolla. Pomolle annan säännöllisesti ihan joka työpaikassa on ollut näin. Olen kaunis muodokas blondi ja seksi mielessä aina. Olen aito blondi ja alapäässä vaaleat karvat, tämä tuntuu olevan sellainen harvinaisuus että pilluani kehutaan auliisti kiihottavimmaksi pilluksi kuin kellään. Omaan E kupin luomu rinnat ja ne ei ole mitkään kovin kiinteät mutta ei näytä haittaavan. Seksi on monille tabu mutta minä harrastan hyvin rikasta seksi elämää ja mieheni hyväksyy että nain muiden kanssa ja nain todella paljon. Työpaikalla ruokatunnilla usein, töiden jälkeen, joskus palaverin jälkeen jään pomon huoneeseen ja ovi lukkoon ja lattialle jalat levälleen nuolettavaksi ja lopuksi selkä kaarelle peppu pystyssä ja takaa päin kunnon tykitykseen. Kun menen kotiin saan mieheltä seksi melkein joka ikinen päivä ehkä vähintään 2 kertaa mutta usein 4-5 ja viikonloppuna käymme joskus hotellissa ja kerätään miehiä orgioihin, nuoret miehet lähtee leikkiin helposti. Olenko siis nyfomaani vai normaali?
 
  • Tykkää
Reactions: servantes
vierailija
En juurikaan tyydyttele mutta nussin pomon kanssa kun jäämme ”ylitöihin” Minulla on mies ja hänellä vaimo mutta emme vaan pysty olemaan nussimatta. Hänellä on todella paljon isompi kuin miehelläni ja saan orgasmeja usein monta hänen käsittelyssä kun taas kotona en saa kuin suu seksissä. Hän ei kuulemma saa kotona seksiä kuin kerran kuukaudessa. Minä annan niin usein kuin hän haluaa. Nykyään hän ruiskuttaa jo spermat sisään. Välillä mieheni nuolee minua samana ilta eli nuolee samalla pomoni spermaa mutta en oikein voi asialle mitään. Äitini tietää tästä koska jäimme kiinni asiasta. Äitini on samassa työpaikassa mutta eri rakennuksessa. Hän ei hyväksy mutta ei paljasta, on vain pyytänyt että lopetan ennen kuin tulee kynsillä. En vaan pysty lopettamaan, saan niin hyvää seksiä että olen koukussa. Pomoni kalun terska on niin muhkea että ihan joka kerta liukaaseen pilluun sovittaminenkin on aina yhtä tiukka paikka. Terska kun hieroo joka sopukkaani niin orgasmit taas lähtee aaltoina. Orgasmit on ihan toisenlaisia, syvempiä ja rajumpia ja välillä taju meinaa lähteä. En voi lopettaa.
Tiedän tunteen :p
 
vierailija
Olen nyt viidennessä työpaikassa ja työpaikalla on kaikissa tullut harrastettua seksiä, soolona ja pari sekä kolmen kimppaa. Kolmen kimppa ei ollut yhtä hyvää seksiä kun luulin, meni vähän sähläilyn puolelle. Eikä kummallakaan miehellä seissyt kunnolla. Pomolle annan säännöllisesti ihan joka työpaikassa on ollut näin. Olen kaunis muodokas blondi ja seksi mielessä aina. Olen aito blondi ja alapäässä vaaleat karvat, tämä tuntuu olevan sellainen harvinaisuus että pilluani kehutaan auliisti kiihottavimmaksi pilluksi kuin kellään. Omaan E kupin luomu rinnat ja ne ei ole mitkään kovin kiinteät mutta ei näytä haittaavan. Seksi on monille tabu mutta minä harrastan hyvin rikasta seksi elämää ja mieheni hyväksyy että nain muiden kanssa ja nain todella paljon. Työpaikalla ruokatunnilla usein, töiden jälkeen, joskus palaverin jälkeen jään pomon huoneeseen ja ovi lukkoon ja lattialle jalat levälleen nuolettavaksi ja lopuksi selkä kaarelle peppu pystyssä ja takaa päin kunnon tykitykseen. Kun menen kotiin saan mieheltä seksi melkein joka ikinen päivä ehkä vähintään 2 kertaa mutta usein 4-5 ja viikonloppuna käymme joskus hotellissa ja kerätään miehiä orgioihin, nuoret miehet lähtee leikkiin helposti. Olenko siis nyfomaani vai normaali?
Väittäisin että nymfomaani Ei kuulosta normaalilta lainkaan
 
vierailija
Olen nyt viidennessä työpaikassa ja työpaikalla on kaikissa tullut harrastettua seksiä, soolona ja pari sekä kolmen kimppaa. Kolmen kimppa ei ollut yhtä hyvää seksiä kun luulin, meni vähän sähläilyn puolelle. Eikä kummallakaan miehellä seissyt kunnolla. Pomolle annan säännöllisesti ihan joka työpaikassa on ollut näin. Olen kaunis muodokas blondi ja seksi mielessä aina. Olen aito blondi ja alapäässä vaaleat karvat, tämä tuntuu olevan sellainen harvinaisuus että pilluani kehutaan auliisti kiihottavimmaksi pilluksi kuin kellään. Omaan E kupin luomu rinnat ja ne ei ole mitkään kovin kiinteät mutta ei näytä haittaavan. Seksi on monille tabu mutta minä harrastan hyvin rikasta seksi elämää ja mieheni hyväksyy että nain muiden kanssa ja nain todella paljon. Työpaikalla ruokatunnilla usein, töiden jälkeen, joskus palaverin jälkeen jään pomon huoneeseen ja ovi lukkoon ja lattialle jalat levälleen nuolettavaksi ja lopuksi selkä kaarelle peppu pystyssä ja takaa päin kunnon tykitykseen. Kun menen kotiin saan mieheltä seksi melkein joka ikinen päivä ehkä vähintään 2 kertaa mutta usein 4-5 ja viikonloppuna käymme joskus hotellissa ja kerätään miehiä orgioihin, nuoret miehet lähtee leikkiin helposti. Olenko siis nyfomaani vai normaali?
Ei tässä ole normaalia tai epänormaalia, jos teillä hyvä olo ja nautitte niin sehän on vaan hyvä!!
 
vierailija
Olen nyt viidennessä työpaikassa ja työpaikalla on kaikissa tullut harrastettua seksiä, soolona ja pari sekä kolmen kimppaa. Kolmen kimppa ei ollut yhtä hyvää seksiä kun luulin, meni vähän sähläilyn puolelle. Eikä kummallakaan miehellä seissyt kunnolla. Pomolle annan säännöllisesti ihan joka työpaikassa on ollut näin. Olen kaunis muodokas blondi ja seksi mielessä aina. Olen aito blondi ja alapäässä vaaleat karvat, tämä tuntuu olevan sellainen harvinaisuus että pilluani kehutaan auliisti kiihottavimmaksi pilluksi kuin kellään. Omaan E kupin luomu rinnat ja ne ei ole mitkään kovin kiinteät mutta ei näytä haittaavan. Seksi on monille tabu mutta minä harrastan hyvin rikasta seksi elämää ja mieheni hyväksyy että nain muiden kanssa ja nain todella paljon. Työpaikalla ruokatunnilla usein, töiden jälkeen, joskus palaverin jälkeen jään pomon huoneeseen ja ovi lukkoon ja lattialle jalat levälleen nuolettavaksi ja lopuksi selkä kaarelle peppu pystyssä ja takaa päin kunnon tykitykseen. Kun menen kotiin saan mieheltä seksi melkein joka ikinen päivä ehkä vähintään 2 kertaa mutta usein 4-5 ja viikonloppuna käymme joskus hotellissa ja kerätään miehiä orgioihin, nuoret miehet lähtee leikkiin helposti. Olenko siis nyfomaani vai normaali?
Olet upea nainen, olisipa minulla tuollainen vaimo!!!!!!
 
vierailija
Olen nyt viidennessä työpaikassa ja työpaikalla on kaikissa tullut harrastettua seksiä, soolona ja pari sekä kolmen kimppaa. Kolmen kimppa ei ollut yhtä hyvää seksiä kun luulin, meni vähän sähläilyn puolelle. Eikä kummallakaan miehellä seissyt kunnolla. Pomolle annan säännöllisesti ihan joka työpaikassa on ollut näin. Olen kaunis muodokas blondi ja seksi mielessä aina. Olen aito blondi ja alapäässä vaaleat karvat, tämä tuntuu olevan sellainen harvinaisuus että pilluani kehutaan auliisti kiihottavimmaksi pilluksi kuin kellään. Omaan E kupin luomu rinnat ja ne ei ole mitkään kovin kiinteät mutta ei näytä haittaavan. Seksi on monille tabu mutta minä harrastan hyvin rikasta seksi elämää ja mieheni hyväksyy että nain muiden kanssa ja nain todella paljon. Työpaikalla ruokatunnilla usein, töiden jälkeen, joskus palaverin jälkeen jään pomon huoneeseen ja ovi lukkoon ja lattialle jalat levälleen nuolettavaksi ja lopuksi selkä kaarelle peppu pystyssä ja takaa päin kunnon tykitykseen. Kun menen kotiin saan mieheltä seksi melkein joka ikinen päivä ehkä vähintään 2 kertaa mutta usein 4-5 ja viikonloppuna käymme joskus hotellissa ja kerätään miehiä orgioihin, nuoret miehet lähtee leikkiin helposti. Olenko siis nyfomaani vai normaali?
Nuoret miehet saa hyvää opintoa kokeneilta 😊
 
T-M36
Olen nyt viidennessä työpaikassa ja työpaikalla on kaikissa tullut harrastettua seksiä, soolona ja pari sekä kolmen kimppaa.

Pomolle annan säännöllisesti ihan joka työpaikassa on ollut näin. Olen kaunis muodokas blondi ja seksi mielessä aina. Olen aito blondi ja alapäässä vaaleat karvat, tämä tuntuu olevan sellainen harvinaisuus että pilluani kehutaan auliisti kiihottavimmaksi pilluksi kuin kellään. Omaan E kupin luomu rinnat ja ne ei ole mitkään kovin kiinteät mutta ei näytä haittaavan. Seksi on monille tabu mutta minä harrastan hyvin rikasta seksi elämää ja mieheni hyväksyy että nain muiden kanssa ja nain todella paljon. Työpaikalla ruokatunnilla usein, töiden jälkeen, joskus palaverin jälkeen jään pomon huoneeseen ja ovi lukkoon ja lattialle jalat levälleen nuolettavaksi ja lopuksi selkä kaarelle peppu pystyssä ja takaa päin kunnon tykitykseen. Kun menen kotiin saan mieheltä seksi melkein joka ikinen päivä ehkä vähintään 2 kertaa mutta usein 4-5 ja viikonloppuna käymme joskus hotellissa ja kerätään miehiä orgioihin, nuoret miehet lähtee leikkiin helposti. Olenko

normaali?
Oih! Sinun kanssas kahden haluaisin olla... käsitellä sua ja kunnolla, kun oot selkä kaarella ja peppu pystyssä!!

Normaali nainen haluaa seksiä miehen kanssa. Samoin normaali mies haluaa seksiä naisen kanssa. Sama se kenen kanssa ollaan ja kuinka monta kertaa, kunhan vain nautitaan ja lisäännytään! Ne tietyt elimet ovat olemassa juuri sitä tarkoitusta varten!

"Ei tässä ole normaalia tai epänormaalia, jos teillä hyvä olo ja nautitte niin sehän on vaan hyvä!!"

Niinpä! Työpaikallani seurakunnassani, olen tietokoneella kattonu kaikenlaista netistä... ja srk:n vessassa "vetäny käteen"
useastikin! Rakastan sitä tunnetta, kun siemenneste lähtee purkautumaan peniksestäni, enkä pysty sitä millään estämään... - mikä fiilis ja hyvä olo siitä tulee! Kun siemenneste purkautuu peniksestäni lentäen ihan "minne sattuu"... tosin tarkoituksensa täyttää vain silloin, kun tämä "toinen neste" - "sn" - purkautuu naarasihmisen eli naisen sisään... saaden ihmisnaaraan raskaaksi! Yks seksielämäni kaunein muisto liitty siihenku olin kerran seurakuntamme tietokoneella ja pääpastorin vaimo tuli paikalle, muistaakseni ihan yksin! - Aikamoinen "sattuma"... - ja minun kalsarini olivat vieressäni, toisella tuolilla. Näkyvillä. Ja pääpastorin vaimo siinä juttelemassa kanssani. Ja...

Vaimoni kanssa paras pano ikinä oli sillonku hän tuli minusta kolmannen kerran raskaaksi. Ja siitä seurasi ainoa tyttäremme! Tämä tytär täyttää n. kk kuukauden kuluttua 10 vuotta. <3

T. Onnellinen isä.
 
Hyvän Paimenen oma pässi
sain kesätöitä kaverini kanssa, olemme 19 vuotiaita ja opiskellaan sairaanhoitajiksi, kesätyö ei liittynyt mitenkään hoiva-alaan. Miesvaltainen ala. Olimme ainoat naispuoliset siinä tiimissä, läppä oli aika rajua ja etenkin härskiä. Ne jutut sai mut ja kaverin heittämään löylyä lisää, aloimme pukeutua erittäin tiukkoihin farkkushortseihin ja nännit paljastaviin toppeihin. Rintsikat ja pikkarit jätettiin pois. Ette ikinä usko miten äijät kuolas koko päivän ja näki että välillä housuissa pullotti ja siihen me pyrimme. Pillut märkinä me kiusattiin niitä ja kuuma kesä sai koko porukan seksikipeiksi. Pakotti pillua ihanasti. Kerran sit kaverini sanoi että nyt pakko lähteä suihkuun kun on ihan märkänä joka paikasta ja pillua saa se joka lähtee mukaan, kiusoittelu johti siis mielettömään ryhmäseksiin, annoin pillua jokaiselle ja kaikki lastit sisään, 5 tuntia naitiin kuin eläimet. Ihan mieletön kesä ja jalkovälissä muisto elää kauan. Seksi on ihanaa, nauttikaa elämästä
Niin. Eläimet. Huh! Varsinainen naaraseläin! Elää muistosi tuollaisesta toiminnasta varmaan uutena ihmisenäkin... paitsi jos lähdit abortti-linjastolle... jotain järkeä tällaiseen menoon ja meininkiin, kiitos!

Tällaset jutut nostaa sykettä alapäässä ja hävittää todellisuudentajun... Mutta toisaalta tehtävämme on lisääntyä. [1. Moos. 1:28, RKK]. Pitäis vaan olla järki siinä hommassa.
 

Yhteistyössä