Kokeilin tätä, annoin pomolle, ensin ei meinannut ymmärtää mutta lopulta hän kysyi, oletko sinä vailla jotain intiimimpää ja käsitänhän oikein että minulta, sanoin että vihdoin sinä heräsit. Hän pito asiaa epäsoveliaana ja paasasi ainakin tunnin aiheesta mutta päätin että tuo mies tulee sisälleni vielä ja tulihan se lopulta ja kolmeen kertaan, sain mielettömät kyydit, valtavan orgasmin joka oli viedä tajun. Eilen loppiaisen jälkeen taas nähtiin ja hän pyysi käymään toimistolla. Hän aloitti, olen tässä miettinyt.... meillä olisi mahdollisuus.... kiinnostaisiko sinua.... palkka toki nousee.... Näin, eli ihan toimisto apulaisesta tuli projektipäällikkö ja sain avokonttorissa siirron 4 kerroksen johtokerrokseen. Pomoni haluaa joka viikko raportin hänen huoneessa joka luonnollisesti on hyvin äänieristetty ja siihen ei ole näkymää. Hän sanoi että emme voi jatkossa tehdä hotellissa mutta minun huoneessa perjantaina klo 15 eteenpäin, silloin muut ovat kerroksesta lähteneet ja siivooja tulee klo 18. Toivon että pukeudut huomenna niin että voit jättää minulle klo 12 kirjekuoressa alushoususi., saat ne takaisin myöhemmin. Pilluni sykkii ja on tulessa ja ei se pesemällä siitä kuin pahene, ihan märkä ja tuoksuu kiimalle. Tänään muutto ja klo 12 märät housut pomolle ja klo 15 saan munaa. Mieheni sai eilen illalla minut villinpänä kuin aikoihin? nukkuu yhä sen jäljiltä. Palkkani tuplaantui ja saan bonuksen lisäksi