Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niina 56
Meillä työpaikan vanhassa varastossa on mukava käydä ruokatunnin aikaan antamassa yhdelle innokkaalle nuorelle miehelle. Hän haluaisi joka päivä mutta annan kerran kaks viikossa. Omaa niin pitkän ja paksun vehkeen että ei vanhan paikat joka päivä kestä. Tyydyttelen kyllä pide suihkulla orgasmin joka päivä. Ei ne himot katoa vaikka olen jo 56 vuotias, nuorimies on 27 vuotias ja ihanaa saada niin innokasta kyytiä. Töitäni seksi ei haittaa vaan ihan toisin, saan valtavasti energiaa kun spermainen sykkivä pilluni maiskuttaa tyytyväisenä !
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Meillä töissä on järkky kiire, silti pikapano onnistuu, teemme sen naapurissa ABC huoltoaseman lastenhoitohuoneessa. Mies on varastossa töissä ja nostelee paljon kehollaan ja on hyväkuntoinen niin seinään vasten pano onnistuu joskus pompottaa mua kalun päällä käsivoimilla ilmassa. Voi luoja tytöt, kotona arkiedam juusto ja töissä kermainen herkullinen erikoisjuusto. Juu juu juustosta lähtee
 
Helmi-Heini
Työpaikalla kannattaa antaa pomolle, ei pikkupomoille vaan paikan johtajalle. Tiedän mistä puhun. Palkka nousee, työ kevenee, sua kuunnellaan, pääset matkoille pomon kanssa ja seksi tuntuu hyvältä kun ei moralisoi, annan paljon enemmän kotona koska jaksan kun kevyt työ.
 
vierailija
Kokeilin tätä, annoin pomolle, ensin ei meinannut ymmärtää mutta lopulta hän kysyi, oletko sinä vailla jotain intiimimpää ja käsitänhän oikein että minulta, sanoin että vihdoin sinä heräsit. Hän pito asiaa epäsoveliaana ja paasasi ainakin tunnin aiheesta mutta päätin että tuo mies tulee sisälleni vielä ja tulihan se lopulta ja kolmeen kertaan, sain mielettömät kyydit, valtavan orgasmin joka oli viedä tajun. Eilen loppiaisen jälkeen taas nähtiin ja hän pyysi käymään toimistolla. Hän aloitti, olen tässä miettinyt.... meillä olisi mahdollisuus.... kiinnostaisiko sinua.... palkka toki nousee.... Näin, eli ihan toimisto apulaisesta tuli projektipäällikkö ja sain avokonttorissa siirron 4 kerroksen johtokerrokseen. Pomoni haluaa joka viikko raportin hänen huoneessa joka luonnollisesti on hyvin äänieristetty ja siihen ei ole näkymää. Hän sanoi että emme voi jatkossa tehdä hotellissa mutta minun huoneessa perjantaina klo 15 eteenpäin, silloin muut ovat kerroksesta lähteneet ja siivooja tulee klo 18. Toivon että pukeudut huomenna niin että voit jättää minulle klo 12 kirjekuoressa alushoususi., saat ne takaisin myöhemmin. Pilluni sykkii ja on tulessa ja ei se pesemällä siitä kuin pahene, ihan märkä ja tuoksuu kiimalle. Tänään muutto ja klo 12 märät housut pomolle ja klo 15 saan munaa. Mieheni sai eilen illalla minut villinpänä kuin aikoihin? nukkuu yhä sen jäljiltä. Palkkani tuplaantui ja saan bonuksen lisäksi
 
Kaikkialla
Seksiä voi olla kaikkialla, kuntosalilla, töissä, koulussa, kursseilla ja koulutuksissa aina nappaa. Tietenkin kotona seksiä eniten. Miksi ei vois. Vanha sanonta, ei järvi soutamalla kulu, eikä kukaan omista toista vaan jaetaan yhteistä polkua mutta sivupolut tuo piristystä. Haluaisin vain spermat myös sisälleni mutta sitä en uskalla tehdä, aina vieraan kanssa kumi. Onneksi kotona ja vakkari fb kanssa saa lastit sisään’
 
vierailija
Pomo oli imeskellyt pillun kohtaa pikkareista ja kävi ihan kuumana ja nai ihanasti. Spermat pillussa kotiin ja nyt oman miehen lasti valuu pitkin reisiä. Oman miehen muna tuntui myös paremmalta kuin aikoihin, ihanaa saada nauttia ja laueta useita kertoja !
 
vierailija
En tiedä mutta jos miettii sitä miten minä toimin niin käytännössä kaikki antaa paljaalla luotettavalle jos ehkäisy kunnossa muutoin. Mitä itse aiheeseen niin firman johtajalle piirakkaa antava on vain nokkela. Olin puurtanut 14 vuotta saamatta mitään edistystä mihinkään, työkuormaa kasvatettiin joka vuosi. Kutsuin kerran johtajan illalliselle, lopulta hotellin sänky koville ja johtajan siemenet sisään. Palkkaa 1750€ lisää. Ylennys! Kevyempi työtaakka. Pillua annan johtajalle kerran viikossa joskus useammin. Mieheni ei tod. tiiä mitään !!!!!!
 
vierailija
Antaminen pomolle oli käänne elämässäni! Annoin 1,5 vuotta pomolle lähes joka päivä ja elämäni muuttui. Palkka on nyt yli kaksinkertainen, ylennyksiä 3 kertaa. Nyt opiskelen yrityksen kustantamana täydellä palkalla. En anna enää pomolle koska sain kaiken minkä halusin mutta annan ymmärtää että hän saa minua kun valmistun. Lahjoja, kukkia, rahaa ja kauneusleikkauksia 4 kertaa pomolta itseltään. Rinnat on 3 kertaa isommat ja käyn kuntosalilla pt ohjaamana, yritys maksaa jäsenmaksut ja pt kulut. Pomo on ihan kivan näköinen ja hyvin varusteltu sekä hyvä sängyssä. En kuitenkaan anna enää koska kun en anna hän lahjoo minua enemmän. Mietin että kun opiskelut on ohi niin vaihdan työpaikkaa. Ehkä 200.000€ ei edes riitä kuinka paljon olen hyötynyt siitä että annoin pomolle paljon ja jos tulee ongelmia niin sanon että haluatko että vaimosi saa tietää. Hänellä on hyvin kaunis vaimo ja heillä on 2 lasta ja upea Okt hyvällä sijainnilla, tuskin vaarantaa kaikkea. Jos taas jään yritykseen töihin niin on vielä yksi paikka mihin haluaisin, henkilöstöjohtajaksi. Silloin portit aukeaa pomolle siksi aikaa. Ammattikoulu pohjalta johtajaksi pillulla, koulussa olen antanut opettajalle jo useita kertoja, tarvitsen ”tukiopetusta”
 
vierailija
Antaminen pomolle oli käänne elämässäni! Annoin 1,5 vuotta pomolle lähes joka päivä ja elämäni muuttui. Palkka on nyt yli kaksinkertainen, ylennyksiä 3 kertaa. Nyt opiskelen yrityksen kustantamana täydellä palkalla. En anna enää pomolle koska sain kaiken minkä halusin mutta annan ymmärtää että hän saa minua kun valmistun. Lahjoja, kukkia, rahaa ja kauneusleikkauksia 4 kertaa pomolta itseltään. Rinnat on 3 kertaa isommat ja käyn kuntosalilla pt ohjaamana, yritys maksaa jäsenmaksut ja pt kulut. Pomo on ihan kivan näköinen ja hyvin varusteltu sekä hyvä sängyssä. En kuitenkaan anna enää koska kun en anna hän lahjoo minua enemmän. Mietin että kun opiskelut on ohi niin vaihdan työpaikkaa. Ehkä 200.000€ ei edes riitä kuinka paljon olen hyötynyt siitä että annoin pomolle paljon ja jos tulee ongelmia niin sanon että haluatko että vaimosi saa tietää. Hänellä on hyvin kaunis vaimo ja heillä on 2 lasta ja upea Okt hyvällä sijainnilla, tuskin vaarantaa kaikkea. Jos taas jään yritykseen töihin niin on vielä yksi paikka mihin haluaisin, henkilöstöjohtajaksi. Silloin portit aukeaa pomolle siksi aikaa. Ammattikoulu pohjalta johtajaksi pillulla, koulussa olen antanut opettajalle jo useita kertoja, tarvitsen ”tukiopetusta”
Aika laskelmoivaa tai provo, uskon että provo
 
  • Tykkää
Reactions: servantes
Kirsi 26
Olen assistentti ja mikä parasta usealle miehelle. Meillä on tässä tiimissä ihan oma toimisto ja toimiston yhteydessä on edustus sauna. Olimme normi työpäivää rakentelemassa kun yksi meidän tiimin kavereista sanoi että solmin juuri 2 milj. kaupan. Sitä riemuittiin siinä ja halailtiin. Kyseinen kaveri sanoi että nyt sauna päälle ja jääkaapissa on kylmää juomaa niin että riittää. En ollut varautunut uimapukuun mutta ei näköjään muutkaan. Tuntui erikoiselta mutta kukaan ei edes kysynyt että onko sopivaa jos me olemme alasti saunassa kaikki vaan niin siinä kävi. En voinut itselleni mitään mutta tuli hieman mittauksia silmillä ja yksi työkaverini omisti valtavan kalun.
 
  • Tykkää
Reactions: servantes
Tiina Tussu
Vessassa joskus pikaiset orkut, panna voisin mutta aloite pitää tulla mieheltä, tosin en työpaikalla tiedä missä voisi panna paitsi työpäivän jälkeen. Pomo on pannut yhtä työntekijää kyllä mutta hänelle en kyllä antaisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Eilen kävi paha moka, hieron orgasmin vessassa kerran päivässä, yleensä ip kahvitauon aikana. Yli 10 vuotta kuulunut osaksi työpäivää hieroa pilluani orgasmiin saakka. Eilen käytin siinä apuna dildoa kuten joskus aiemminkin, siksi siis käsilaukku mukaan vessaan. Se moka, dildo unohtui vessaan kun tuli puhelu koulusta joka vei huomioni, dildo pillunesteissäni pystyssä peilihyllyllä. Se ehti olla sielä 2,5 tuntia kunnes yksi työkaverini toi sen minulle ja sanoi että tämä taisi jäädä sinulta. Yritin kieltää tietenkin kunnes hän ojentaa myös selkänsä takaa käsilaukkuni... nyt kaikki tietää työpaikalla runkkailustani...onko koskaan kellekään käynyt mitään näin noloa???!!!
 
  • Haha
Reactions: servantes

Yhteistyössä