Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Totuudenpuhuja85
Työpaikalla nussiminen työkaverin kanssa on jotain joka saa minussa esiin villin ja riettaan naisen. Työkaveri istuu panon jälkeen samassa kokouksessa ja minulla hänen spermat sisällä on jotain niin kihelmöivää että kokouksen jälkeen haluan lisää Tässä on jokin eri latinki. Kotona ei ukko kiinnosta yhtään ja seksi on sellaista velvoite seksiä, pyllistän ja anna ukon touhuta, samalla mietin työjuttuja tai mitä nyt sattuu olemaan mielenpäällä. Välillä voihkin että ukolla ois tunne että olen mukana. Onneksi on toisen miehen spermat pillussa liukkautta tuomaan. Ukko luulee että olen kiimainen ja kehuu märkää pilluani.
Entäs sit ku miehesi saa tietää sinun tulleen raskaaksi vieraasta miehestä? Vai aborttiklinikan asiakasko oot? Kyllä sit on niin holtitonta tämä nykyajan ihmisten yhdyntäelämä että... huh huh!

Toki itseänikin kiinnostaisi parikin naista, joiden kanssa haluaisin panna ilman yhtään mitään ehkäisyä, mutta haavekuvia minulle ovat vain ja haavekuviksi myös jäävät. Sanoisin, että ovat "liian kunnollisia" nämä naiset... :(

Toinen näistä, vaikka ei tietääkseni edes ole naimisissa, ahdistui häntä kohtaan osoittamastani rakkauteni huomionosoituksesta! :( - Todella ikävää ja kurjaa kannaltani, mutta ei siltikään estä minua haaveilemasta siitä, että tämä seurakunnan sihteeri tekisi duuniaan työpaikallaan minun siemennesteeni sisällään, minun siittiöiden armeija sisällään hedelmöityksestä taistelemassa. Oi kun se ois niin ihanaa! :)

Olisi ihanaa olla siellä seurakunnalla seurakunnan tilaisuudessa tämän sihteerin kanssa ja muiden uskovien kanssa, kuitenkin niin, että vain tuo sihteeri ja minä tietäisimme minun spermani "työstä" tässä kyseisessä sihteerissä. :)

- Mutta vain haaveeksi jää. :(
 
Vatun Maaret S. (39)
"liian kunnollisia" nämä naiset...

Toinen näistä, vaikka ei tietääkseni edes ole naimisissa, ahdistui häntä kohtaan osoittamastani rakkauteni huomionosoituksesta! - Todella ikävää ja kurjaa kannaltani, mutta ei siltikään estä minua haaveilemasta siitä, että tämä seurakunnan sihteeri tekisi duuniaan työpaikallaan minun siemennesteeni sisällään, minun siittiöiden armeija sisällään hedelmöityksestä taistelemassa. Oi kun se ois niin ihanaa!

Olisi ihanaa olla siellä seurakunnalla seurakunnan tilaisuudessa tämän sihteerin kanssa ja muiden uskovien kanssa, kuitenkin niin, että vain tuo sihteeri ja minä tietäisimme minun spermani "työstä" tässä kyseisessä sihteerissä.

- Mutta vain haaveeksi jää.
Kun viime torstaina (24.3.) kerroin vuosimallia 1983 olevalle ihastukselleni tekstiviestillä, että

- Yhden kasikolmosen naisen ajatteleminen sai minut kosteaksi asti... (huh!)

niin tämä ihastukseni sit vastasi - tosin vasta tänään - minulle näin:

- Pyydän, ettet enää jatkossa lähetä torstain kaltaisia viestejä. Kiitos.

Eli siis: vaikka en suoraan edes ollut sanonut, että kyse oli juuri hänestä (en siis ollut maininnut hänen nimeään torstain viestissäni), niin ilmeisesti oli kuitenkin onnistunut päättelemään, että hänestä nimenomaan oli kyse ja antoi minulle "täystyrmäyksen". :(

Julma nainen. Luulee ilmeisesti kristillisyyden tekevän hänestä jollain tavalla niin pyhän, että hän onnistuu kaikesta synnistä pysymään erossa.

Tämä on näkemykseni hänestä.

Vaikka tämä näkemys ei [täysin] pitäisikään paikkaansa, niin fakta on silti se, että tällaisen näkemyksen hänen viestinnästään saa. Niin ylimielinen ja halveksiva asenne. Ei mitään rohkeutta hänellä avautua heikkouksistaan. Ei tunnu tällä naisella olevan kosketusta todellisuuteen, jossa siemenneste virtaa. Onko siis mikään ihme, jos on yksin? Missä lie prinsessapumpulissa kasvatettu... sieltä on varmastikin helppoa arvostella heikompia uskovia.

Se, miksi käytännössä lähes koko kristikunnassa seksiin liittyvät asiat halutaan vain vaieta lähes 100%:sesti, on isolta osin kristikunnan omaa vikaa. Tietty varmaankin on pyritty suojelemaan avioliittoja, mutta samaan aikaan seksistä vaikeneminen on tehnyt uskovista ihmisistä niin ahdasmielisiä, että kun naimisissa oleva mies haluaisi jutella vaimonsa lisäksi jonkun muunkin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa jostain seksuaalisuuteen liittyvästä asiasta, nii silloin tosi monet kristikunnassa näkee oikeudekseen tuomita tällaisen miehen. Puhun kokemuksella. Valitettavasti. :(

Että se siitä armosta, jonka piti olla kristillisen julistuksen keskiössä. Ei ne teot, vaan armo! (Efesolaiskirje 2:8-9 ja Roomalaiskirje 9:16, Raamattu Kansalle)
 
vierailija
Olen nimen omaan saanut seurakunnassa nuorisotyönohjaaja työkavereilta pimperoa siis useammalta, aah sitä luojan luomaa suloutta ja naisen nesteiden makeutta. Tuoksu taivaallista 😍
 
Totuudenpuhuja85
Olen nimen omaan saanut seurakunnassa nuorisotyönohjaaja työkavereilta pimperoa siis useammalta, aah sitä luojan luomaa suloutta ja naisen nesteiden makeutta. Tuoksu taivaallista
Tämä tapahtui varmaankin jossain luterilaisessa seurakunnassa? Siellähän on mittava luopumus ja Raamatun hylkääminen, ollut jo kohtuu-pitkään ja aina vain pahenee.

Oma sihteerini on RP. Ns. vapaata suuntaa edustava. Piti olla armoa korostava srk, mutta ei muijan puheista sitä voi päätellä, ainakaan silloin, kun yritän puhua hänen kanssaan seksuaalisista asioista. Raamatunjae viestin lopussa ei paljoa lohduta, jos juuri ennen sitä on annettu "täystyrmäys". Niin minulle eilen kävi, kiitos hänen. :(

Olen silti kristitty uskova. Ei tämä suhtautumistani Herraan Jeesukseen muuta. Oikeastaan päinvastoin. Eihän tässä selvästikään ihmisiin voi luottaa, parempi siis luottaa Herraan. "Parempi on turvata HERRAAN kuin luottaa ihmiseen." (Psalmi 118:8, Raamattu Kansalle.)

-T
 
vierailija
Viikko siten menin extraamaan yhteen pakkaamoon. Päivä oli hauska ja hikipäässä pakattiin asiakkaiden tilauksia. Hikisenä työpäivän jälkeen kysyin suihku mahdollisuutta. Tämä esimies ohjasi suihkuun ja aloin riisua kun poistui. Hän tuli takaisin ja kysyi että voiko hän käydä suihkussa myös kun kaksi suihkua tilassa. Sanoin että ei mutta sitten sanoinkin että joo jos on noin kiire Hän riisui vauhdilla ja huh miten kiihottavaa se oli. Minun paikat kostui muustakin kuin vedestä. Hän kysyi että kiinnostaisiko minua seksi kun tuijottelin häntä. Sanoin että kyllä vähän kiinnostaa. Ei paljon esileikkejä tarvinnut kun huomasi minun olevan ihan märkä ja hän työntyi sisääni ja antoi melkein tunnin kyytiä. Voi luoja miten nautin tilanteesta ja seksistä.
 
  • Tykkää
Reactions: servantes
Vatun Maaret S. (39)
Ei tunnu tällä naisella olevan kosketusta todellisuuteen, jossa siemenneste virtaa. Onko siis mikään ihme, jos on yksin? Missä lie prinsessapumpulissa kasvatettu... sieltä on varmastikin helppoa arvostella heikompia uskovia.
No, koska hän ei "seksi-viestejä" minulta halua, niin kirjoitetaan tänne sitten...

MS. Häntä taas ajattelin ja kosteaksi menin. Tulin siinä muutenkin ajatelleeksi naisten saattamista raskaaksi... ihmekös tuo, kun Mieheni innostuu -ketjun uusimpia viestejä lukee...
 
vierailija
Eilen kävi paha moka, hieron orgasmin vessassa kerran päivässä, yleensä ip kahvitauon aikana. Yli 10 vuotta kuulunut osaksi työpäivää hieroa pilluani orgasmiin saakka. Eilen käytin siinä apuna dildoa kuten joskus aiemminkin, siksi siis käsilaukku mukaan vessaan. Se moka, dildo unohtui vessaan kun tuli puhelu koulusta joka vei huomioni, dildo pillunesteissäni pystyssä peilihyllyllä. Se ehti olla sielä 2,5 tuntia kunnes yksi työkaverini toi sen minulle ja sanoi että tämä taisi jäädä sinulta. Yritin kieltää tietenkin kunnes hän ojentaa myös selkänsä takaa käsilaukkuni... nyt kaikki tietää työpaikalla runkkailustani...onko koskaan kellekään käynyt mitään näin noloa???!!!
Nolo tilanne
 
vierailija
Olen johtaja ja korkeasti koulutettu mutta runkkaan silloin tällöin vessassa töissä Lievittää tressiä ja himoa assistenttiin joka on liian kuuma ja paljastavissa vaatteissa
 
vierailija
Tuon herkkutakamuksen omistaja taatusti aisti penikseni sykähdykset... Varmaan toisaalta tekis mieli, mutta kun pitää olla... no kyl te tiätte, ei naiset "saa" heittäytyä. Aatella kun olis siinä pikasesti vedetty farkut alas ja olisin työntynyt häneen takaapäin. Siitä olisi voinut alkaa iloa ja nautontoa sisältävät ajat työsuhteessamme.

Neuvoja?
Ole ihmisiksi. Tuo on ahdistelua.
 
vierailija
Ennen oli aikaa seksille töissä mutta enää ei ole. Hoitajien määrä on niin tiukille vedetty että pika seksit voi unohtaa, yövuorossa voi vielä harrastaa seksiä mutta en enää jaksa yövuoroja. Olisi ihanaa jos ajat palaisi ja voisi antaa pillua edes kerran viikossa. Aikanaan tuli annettua joskus kahdelle eri miehelle pillua päivässä mutta yleensä kerran päivässä. Niistä ajoista on n.15 vuotta
Hoitajat on laitettu niin tiukoille että työpaikka romanssit jääneet, rakastunut olen monesti vaikka olen varattu, seksiä harrastanut ja se on ihanaa uuden tuoreen kiihkon vuoksi. Nyt työ niin kiireistä ettei aikaa edes potilaille. Lääkärit ei nykyään enää jahtaa hoitajia vaan ovat yläpuolella eikä hoitajat kiinnosta. Lääkärit keskenään naislääkäreiden lisääntyessä vienyt hoitajien romanssi mahdollisuudet. Edes työpaikalla tyydyttelyyn ei ole aikaa eikä energiaa. Sen sijaan halut ja asenne kehittyneet niin että haluaisin paljon hyvää seksiä jota kotona ei todellakaan saa.
 
vierailija
halut ja asenne kehittyneet niin että haluaisin paljon hyvää seksiä jota kotona ei todellakaan saa.
Nääs, kerran yhdellä uimarannalla nelisen vuotta sitten näin erään - silloin 44-vuotiaan - uskonsiskon (pastorin vaimo, kolmen lapsen äiti) toisen rinnan aina nänniä myöten. Oli meinaan sellainen bikinimalli yläosasta, että oli mahdollista tietystä kulmasta nähdä, kun tiettyyn asentoon uskonsisko kyyristyi. Sain napattua näystä kuvankin kännykällä, ja nainen jotenkin näytti kuvassa siltä, että tajusi päätyneensä kuvatuksi... - mutta tajusiko koskaan tissinsä näkyneen aina nänniään myöten silmilleni ja kännykkäni kameralle? Hän ei mitään siihen [kyseiseen tilanteeseen] viittaavaa sanonut minulle jälkikäteen, joten tiedä tuosta nyt sit... ehkä häpesi "esittelyä" niin paljon..? Siis, jos ylipäätään koskaan tajusi, että mitä tuli esiteltyä... -T, RP, Tre.
 
vierailija
Sättäilen yhden naisen kanssa töissä tuntikausia joka päivä. Tyydytän samalla itseäni. Nainen tietää sen ja silti tykkää sätätä....pitäisikö tehdö muutakin???
 
vierailija
jos on UKM kuten minä ei voi toteuttaa fantasioitaan...pitää tyytyä sättäilyyn...harmi.

Moraalini ei anna tehdä muuta, viedä hommaa niin sanotusti maaliin asti. Mutta on kivaa
edes haaveilla vieraan naisen kosketuksesta....kaluni herää heti henkiin...ahhh
 
vierailija
Tiedonjakamisen kielelliset keinot vaihtelevat, mutta joidenkin tietojen jakamiseen on syntynyt hyvin vakiintuneita lyhenteitä, kuten m (mies), n (nainen), bi (biseksuaali), ukm (ukkomies), yh (yksinhuoltaja), cd (crossdressing) ja pd (pedofilia)
Viisastelua? Vaihtelee sekin, miten hyvin lyhenteitä tunnetaan. Ei kaikki voi tuntea ihan kaikkia. Ja ei kiitos englantia suomen sekaan. Eiks täällä vois puhuu vain suomea... Aakkosten 3. ja 4. kirjaimesta saa muuten myös sellaisen levyn, jolta voi kuunnella musiikkia. En ehkä haluakaan tietää mitä tuolla mainitulla englanninkielisellä virityksellä tarkoitetaan... Eikä ukm-asema kaikkia miehiä silti estä... T. uskova kristitty mies. (Tp85)
 
vierailija
Viisastelua? Vaihtelee sekin, miten hyvin lyhenteitä tunnetaan. Ei kaikki voi tuntea ihan kaikkia. Ja ei kiitos englantia suomen sekaan. Eiks täällä vois puhuu vain suomea... Aakkosten 3. ja 4. kirjaimesta saa muuten myös sellaisen levyn, jolta voi kuunnella musiikkia. En ehkä haluakaan tietää mitä tuolla mainitulla englanninkielisellä virityksellä tarkoitetaan... Eikä ukm-asema kaikkia miehiä silti estä... T. uskova kristitty mies. (Tp85)
Yritätkö tappaa tämän keskustelun? Ehkä uskontosi takia.....uskovaiset pysyköön lasten palstoilla.
 
vierailija
Yritätkö tappaa tämän keskustelun? Ehkä uskontosi takia.....uskovaiset pysyköön lasten palstoilla.
Minä vain sanoin olevani uskova kristitty mies. Ei siitä tarvitse hiiltyä ja tehdä vääriä tulkintoja.

Se, että kutsuit vakaumustani uskonnoksi, kertoo ymmärtämättömyydestä. Olet ilmeisesti niitä, jotka ovat uskoneet "maailman" valheet, joita se kertoo kristinuskosta - oman versionsa. Ei minulla ole mitään uskontoa. Kyse on ihmis[t]en ja todellisen Jumalan väleistä, ihan todellisista jutuista.

Jos et halua ottaa niitä vastaan, anna olla.

Ja turhaan huolta kannat. Ei maailmallinen haureus siihen kuole, vaikka yksi kristitty suunsa avaisikin.

Kyllä minullakin on oikeus olla täällä. Tosin ikävien sanojesi jälkeen olen alkanut pohtia, että onko se sittenkään järkevää.

Jätän tämän nyt tähän, mikäli et itsekään enää jatka. Yritän niellä ikävät sanasi ja rukoilla puolestasi. -Tp85
 

Yhteistyössä