Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko siis mikään ihme, jos on yksin? Missä lie prinsessapumpulissa kasvatettu... sieltä on varmastikin helppoa arvostella heikompia uskovia.

Se, miksi käytännössä lähes koko kristikunnassa seksiin liittyvät asiat halutaan vain vaieta lähes 100%:sesti, on isolta osin kristikunnan omaa vikaa. Tietty varmaankin on pyritty suojelemaan avioliittoja, mutta samaan aikaan seksistä vaikeneminen on tehnyt uskovista ihmisistä niin ahdasmielisiä, että kun naimisissa oleva mies haluaisi jutella vaimonsa lisäksi jonkun muunkin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa jostain seksuaalisuuteen liittyvästä asiasta, nii silloin tosi monet kristikunnassa näkee oikeudekseen tuomita tällaisen miehen. Puhun kokemuksella. Valitettavasti.
 
vierailija
Minä vain sanoin olevani uskova kristitty mies. Ei siitä tarvitse hiiltyä ja tehdä vääriä tulkintoja.

Se, että kutsuit vakaumustani uskonnoksi, kertoo ymmärtämättömyydestä. Olet ilmeisesti niitä, jotka ovat uskoneet "maailman" valheet, joita se kertoo kristinuskosta - oman versionsa. Ei minulla ole mitään uskontoa. Kyse on ihmis[t]en ja todellisen Jumalan väleistä, ihan todellisista jutuista.

Jos et halua ottaa niitä vastaan, anna olla.

Ja turhaan huolta kannat. Ei maailmallinen haureus siihen kuole, vaikka yksi kristitty suunsa avaisikin.

Kyllä minullakin on oikeus olla täällä. Tosin ikävien sanojesi jälkeen olen alkanut pohtia, että onko se sittenkään järkevää.

Jätän tämän nyt tähän, mikäli et itsekään enää jatka. Yritän niellä ikävät sanasi ja rukoilla puolestasi. -Tp85
rukoile että pääsen kunnolla panemaan sitä naista...
 
vierailija
Kyllä johtajalle olen antanut yhtenä iltana ja yönä varmaan kymmenen kertaa. Olimme koulutus päivillä ja hän pyysi minua huoneeseen jatkamaan mielenkiintoista keskustelua. Ei me kovin paljon keskusteltu kun huulemme löysivät toisensa ja sitten sain elämäni parasta seksiä 12-14 tuntia välillä nukkuen ihan iho ihoa vasten. Töissä emme pysty emmekö muutenkaan, molemmilla perhe mutta se sovittiin että seuraava reissu kun tulee niin sama uusiksi ilman pitkiä keskusteluita ennen huoneeseen siirtymistä. Tyydytellyt olen töissä ja johtajalle pikkuhousut vienyt säännöllisesti kirjekuoressa että voi nuuhkia kuinka pilluni on kiimainen kun mietin häntä. Oma mies on hyvä mies tavallaan, ei ainakaan mikään väkivaltainen kuten aiempia kokemuksia mutta ei meillä samaa sähköä ole sängyssä. Ehkä kulunut paristo joka ei jaksa syttyä oikein mihinkään vaikka kuinka pyörittäisi.
 
vierailija
Tyydyttelen, pilluni vaatii sitä, pakottaa niin älyttömästi. Nussinut aina kun sopiva tilanne. Munaa saanut paljon koska annan paljon. Ulkonäköön ei kannata liikaa panostaa panokaverin suhteen, parasta seksiä saa niiltä jotka ei ehkä saa helposti naista, ne jaksaa panostaa ja palvoa
 
vierailija
Tyydyttelen, pilluni vaatii sitä, pakottaa niin älyttömästi. Nussinut aina kun sopiva tilanne. Munaa saanut paljon koska annan paljon. Ulkonäköön ei kannata liikaa panostaa panokaverin suhteen, parasta seksiä saa niiltä jotka ei ehkä saa helposti naista, ne jaksaa panostaa ja palvoa
Milloinkohan minä saisin kohdata näitä naisia, jotka näin puolustaa miehiä, jotka ei "saa helposti naista"..?

-ihmettelijäTee
 
vierailija
Ihanaa kuulla, että teillä naisilla on pillu usein kosteana ja nautitte seksistä työpaikalla omin käsin tai kaverin kanssa. Mulla on usein mielessä seksifantasioita ja silloin muna kovettuu olin töissä tai bussissa tai kotona. Eli töissä tulee usein runkattua. Välillä vaan käsi housuissa työhuoneessa ja välillä vessassa runkkaamassa loppuun saakka. Oispa joku nainen samoilla tarpeilla mun työpaikalla.
 
vierailija
Taas se sihteeri aiheutti pettymyksen minulle! Ei aio tulla minun synttäreille.

Vatun Maaret S. (39)
Hän ei ole sitoutunut ystävyyden kehittämiseen.

Hän ei selvästikään pysty ymmärtämään, mitä minä ystävyydeltä toivoisin.

Vaikka olen mielestäni jo tarpeeksi vihjeitä hänelle antanut.

Minä oon yrittäny tulla paljonkin häntä vastaan, mutta päinvastoin ei oo muutosta juurikaan koskaan tapahtunut [minun kannaltani positiiviseen suuntaan], ja pienestäkin "virheestä" hän aina "rankaisee" minua sanoillaan. :(

Kylmyyden kaikuja.

Ei sellaista lämpöä, jota olisin häneltä toivonut.

Miksiköhän "tän kaiken" pitää olla näin? :(

VATUN MAARET S. (39)
 
vierailija
Hän ei ole sitoutunut ystävyyden kehittämiseen.

Hän ei selvästikään pysty ymmärtämään, mitä minä ystävyydeltä toivoisin.

Vaikka olen mielestäni jo tarpeeksi vihjeitä hänelle antanut.

Minä oon yrittäny tulla paljonkin häntä vastaan, mutta päinvastoin ei oo muutosta juurikaan koskaan tapahtunut [minun kannaltani positiiviseen suuntaan], ja pienestäkin "virheestä" hän aina "rankaisee" minua sanoillaan.

Kylmyyden kaikuja.

Ei sellaista lämpöä, jota olisin häneltä toivonut.

Miksiköhän "tän kaiken" pitää olla näin?

VATUN MAARET S. (39)
Kyseinen henkilö ei voi sietää sinua ja jatkuvaa ahdisteluasi.
 
vierailija
Niinpä!

On vain ihminen, jolla on haaveita, ja nainen, joka hänet jatkuvasti torjuu.

Kyseinen henkilö ei voi sietää sinua ja jatkuvaa ahdisteluasi.
Olipas tää tosi epäkypsä heitto. :(

Mistäköhän tuon ahdistelun keksi tuohon väliin vetää? Me-too:n vaikutusta? Ehkä. Niin, miehethän ne niitä pahiksia aina on, ei naiset koskaan, nehän ovat aina ja ikuisesti vain uhreja!

Ja pah.

Sitä voisi joskus [yrittää] ajatella asiaa myös onnettoman/herkän miehen näkökulmasta.

Kyllä se nainen (MS) tuossa kuviossa se inhottava ihminen on. :(

Ja jos ahdistelu-kommentin heittänyt olisi fiksu, niin tajuaisi pyytää anteeksi. (Sen kun näkis!)

-ihmettelijäTee
 
vierailija
Ihan normaalia tyydytellä työpaikalla mutta aina tauolla ei työaikana. Teen orkut käsisuihkulla päivittäin. Klitoris orgasmi tulee nopeasti koska pilluani pakottaa jo siinä vaiheessa yleensä niin paljon. Nussinut työkaverin kanssa vain muutamia kertoja mutta nekin työajan ulkopuolella.
 
vierailija
Ihanaa kuulla, että teillä naisilla on pillu usein kosteana ja nautitte seksistä työpaikalla omin käsin tai kaverin kanssa. Mulla on usein mielessä seksifantasioita ja silloin muna kovettuu olin töissä tai bussissa tai kotona. Eli töissä tulee usein runkattua. Välillä vaan käsi housuissa työhuoneessa ja välillä vessassa runkkaamassa loppuun saakka. Oispa joku nainen samoilla tarpeilla mun työpaikalla.
Mistä tiedät ettei olisi, työpaikalla on vähintään 35% naisista kiimaisia, eri aikaan vaan. Tutkittu juttu. Luonnollinen asia.
 
vierailija
Miksi mä sit oon aina törmänny siihen noin 65 prosenttiin? -T
Ei se näy päälle ja sen näyttää varmaan vain 1-2% naisista. Jos naisen haluaa saada sänkyyn niin se vaatii kehuja, pientä pyyteettömästi tehtyjä asioita. Tyrkyllä ei saa olla vaan pikemminkin esitettävä vaikeasti tavoiteltavaa. Nainen kun nainen tulee muuten ihan kiimaiseksi ennemmin tai myöhemmin kun sanot esim. että vau mikä valo tuli huoneeseen kun sinä saavuit paikalle, jatkat huomiota eri sanoin niin kohta hommissa ja painat menemään
 
vierailija
Jos naisen haluaa saada sänkyyn niin se vaatii kehuja, pientä pyyteettömästi tehtyjä asioita.

Nainen kun nainen tulee muuten ihan kiimaiseksi ennemmin tai myöhemmin kun sanot esim. että vau mikä valo tuli huoneeseen kun sinä saavuit paikalle, jatkat huomiota eri sanoin
Eipä kuule tuo tunnu toimivan, ei ainakaan yhteen erääseen tiettyyn naiseen... siitä jo kertonutkin olen:

-T
 
vierailija
Prostituutio on vanhentunut ja alentava ilmaisumuoto siitä että henkilö myy seksipalveluita, se on erittäin tärkeää työtä. Ilman seksipalvelu myyjiä maailma olisi kaaoksessa. Raiskaukset ja väkivalta se rehottais!
 
vierailija
Prostituutio on vanhentunut ja alentava ilmaisumuoto siitä että henkilö myy seksipalveluita, se on erittäin tärkeää työtä. Ilman seksipalvelu myyjiä maailma olisi kaaoksessa. Raiskaukset ja väkivalta se rehottais!
Kun vaikka kirjanpitäjä harrastaa seksiä työaikana esimiehen kanssa ja saa palkkaa siltä ajalta kun harrastaa seksiä, niin eikö se ole selvää prostituutiota? Tai kirjanpitäjä antaa jotta sais palkan korotuksen selvää prostituutiota?
 
vierailija
Mikäköhän siinä on, että aina on olevinaan niiiiiiin hyviä vinkkejä naisen saamiSeksi, mutta sit ku totean, että eipä ne toimi (tapauksessani), niin keskustelu kuolee siltä osin siihen, eikä kukaan viitsi jatkokeskustella kanssani, että mikä tapauksessani voisi toimia... -T

 
vierailija
Mikäköhän siinä on, että aina on olevinaan niiiiiiin hyviä vinkkejä naisen saamiSeksi, mutta sit ku totean, että eipä ne toimi (tapauksessani), niin keskustelu kuolee siltä osin siihen, eikä kukaan viitsi jatkokeskustella kanssani, että mikä tapauksessani voisi toimia... -T

Siksi että olet vain yhden naisen kimpussa joka ei ole kiinnostunut Et voi pakottaa
 

Yhteistyössä