Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siksi että olet vain yhden naisen kimpussa joka ei ole kiinnostunut Et voi pakottaa
Taas näitä, jotka kuvittelee tietävänsä minusta ja kiinnostukseni kohteesta kaiken muutaman viestini perusteella. Ja näköjään tiedät myös syyn siihenkin, että miksi muut tänne kirjoittelijat ei oo valmiita jeesaamaan minua. Tukehdun kuule tuohon kaikkitietävyyden esittämiseesi vielä!

Totuus kuule on: et tiedä juuri mitään, kuvittelet vain tietäväsi.

Joku tässä ketjussa sanoi aiemmin näin: "Jos naisen haluaa saada sänkyyn niin se vaatii kehuja, pientä pyyteettömästi tehtyjä asioita. Nainen kun nainen tulee muuten ihan kiimaiseksi ennemmin tai myöhemmin kun sanot esim. että vau mikä valo tuli huoneeseen kun sinä saavuit paikalle, jatkat huomiota eri sanoin", ja fakta kuulkaa on se, että tää ei toimi. Eli on siis tehtävä sellainen johtopäätös, että kiinnostukseni kohteessa (nainen) se vika on, koska kauniit sanani ja kohtelias käytökseni eivät tehoa. Mäntti ei tiedä mitä menettää. :(

Ei vika aina miehessä oo. Oon sitä paitsi kyllästynyt kuuntelemaan sellaista. Varsinkin silloin, kun ikävät sanat kohdistetaan suoraan minuun. :(

Jotain muuta siis, kiitos!

Ja olen "vain yhden naisen kimpussa"?
Väärin.

Korjataan siis tämäkin.

En ole kenenkään "kimpussa".

On ihan eri asia olla ihastunut ja haluta naista sen takia kuin haluta panna ketä tahansa naista. Näköjään tää ketju/keskustelupalsta on jälkimmäisen ajatuksen kannattajille..? Kuinka monen kimpussa tässä pitäisi olla, vastatkaa "viisaammat".

-T
 
vierailija
Olen tyydytellyt työpaikalla usein, vibra (äänetön) pillussa. Saan pieniä orgasmeja sen avulla ja sit vessassa hoitelen klittaa isompien suhteen. Päivän piristys on saada oikein iso ja sitten taas jaksaa tehdä töitä hymy korvissa 😁
 
vierailija
Vibra pillussa joskus töissä kun on niin hiljainen, tuntuu hyvältä ja tauko on sitten orgasmin paikka, tulee melkein heti kun vibra on tehnyt töitään pillussa. Yleensä kerran viikossa pidän vibraa sisälläni töissä. Lenkillä useammin ja kaupassa harvoin. Kerran myös elokuvissa tuli pidettyä kun oli elokuva seksiä täynnä niin sai kivat orgasmit ihan vähän haaroja hieroen poppari ämpärin suojaamana
 
vierailija
On tehty anonyymi kysely / tutkimus toimisto töitä, hoito töitä tekeville: tyydytätkö itseäsi kesken työpäivän, harrastatko seksiä työkaverisi kanssa Naiset vastaus: joka 8 nainen vastasi tyydyttävänsä usein ja joka 5 melko usein Oli myös naisia jotka tyydyttelivät 2-3 kertaa päivässä. Miehet: joka 27 vain vastasi että on joskus tyydyttänyt Seksin harrastaminen työkaverin kanssa joka 19 oli harrastanut joskus ja melko usein oli joka 52 ja usein oli jo 106 Naisten ja miesten vastauksissa ei ollut eroja tässä kysely osassa. Yleisintä työkaverin kanssa touhuilu oli hoiva alalla. Kyselyyn osallistui yli 2700 henkilöä ja tilasto heitto +-5%

Moni perusteli sitä tressin lievittämiseen ja työmotivaation lisäämiseen, moni vastaajista sanoi että orgasmin jälkeen on energisempi ja iloisempi.

Tästä kysymys, kun on virallinen kahvi tauko niin pitäisikö työpaikoille olla virallinen rentoutumistauko ? Kukin sitten rentoutuisi tavallaan?
Seksi tauko edistäisi terveyttä
 
vierailija
Olen elintarvike tehtaassa töissä, työ on päivästä toiseen samaa mutta olen keksinyt miten saan työaikana nauttia. Ostin vibran jota voin ohjelmoida puhelimella, vaihtaa ohjelmaa ja sulkea sen kun linjastolta lähden. Nykyään odotan töihin pääsyä ja tuntien kestävää nautintoa. Pillu nykyään valuu kiimasta niin että kerran päivässä on vaihdettava pikkarit. Myyn pikkarit netissä ja taatusti tuoksua ja makua riittää. Pieni lisäansio ja paljon nautintoa 👅 Orgasmit on vahvistuneet ihanan isoiksi jotka työpäivän tehtailen tauoilla, ei tarvitse kauan pitää vibraa klitoriksella kun orgasmi tulee voimalla. Työ sujuu hyvin ja esimies kehuu kuinka ahkera ja iloinen olen joka päivä töissä 🤗
 

Yhteistyössä