Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käytän vibraa lähes joka päivä töissä, se on hiljainen ja olen varastolla töissä miesvaltaisella alalla jossa miehet lihaksikkaita ja hyvä kuntoisia. Pakko saada pillulle tyydytystä joka päivä. Yhden työkaverin kanssa käyn panemassa 2-5 kertaa viikossa. Jää tauko lyhyeksi. Se on hyvä paukuttamaan rajusti takaa. Pilluni on aina valmiiksi litimärkä 😛
 
vierailija
Minä olen pakastamossa töissä ja lämpöhaalarit estää täysin vibran äänen joka tekee työtään ihan joka työpäivä pillussani. Pikku orgasmeja saan paljon ja muutaman isomman.
 
vierailija
Geisha kuulat on huonot, ostin sellaisen pinkin laitteein joka maksoi maltaita mutta pysyy pillussa hyvin jopa ponnistella saa. Aika iso möllykkä se mikä tulee pilluun ja sitten sellainen aika ohut klitorikseen taittuva vedin jää hieromaan klittaa, pitää välillä asetella sitä kyllä paremmin mut todella mukavaa saada nauttia töissä niin että nykyään odotan että kosla saan mennä töihin koska saan niin ihanaa nautintoa
 
vierailija
Työt alkoi klo 6, vibra pilluun jo kotona, nyt istun taukohuoneessa ja saan pieniä orgasmeja niin että kukaan ei tiedä 😝 ostin näitä 2 ja ruokatunnilla vaihdan ladattuun uuteen. Työ ei ole enää yhtään tylsä vaan pakkaaminen linjalla sujuu hymyssä suin. Joskus on vaikea pitää piilossa kun tulee iso orgasmi mutta ehkä kukaan ei huomaa vaikka puhkun orgasmin kourissa 🤪
 
vierailija
Käytän vibraa lähes joka päivä töissä, se on hiljainen ja olen varastolla töissä miesvaltaisella alalla jossa miehet lihaksikkaita ja hyvä kuntoisia. Pakko saada pillulle tyydytystä joka päivä. Yhden työkaverin kanssa käyn panemassa 2-5 kertaa viikossa. Jää tauko lyhyeksi. Se on hyvä paukuttamaan rajusti takaa. Pilluni on aina valmiiksi litimärkä
Oot aika tuhma nainen 😜
 
vierailija
Työt alkoi klo 6, vibra pilluun jo kotona, nyt istun taukohuoneessa ja saan pieniä orgasmeja niin että kukaan ei tiedä ostin näitä 2 ja ruokatunnilla vaihdan ladattuun uuteen. Työ ei ole enää yhtään tylsä vaan pakkaaminen linjalla sujuu hymyssä suin. Joskus on vaikea pitää piilossa kun tulee iso orgasmi mutta ehkä kukaan ei huomaa vaikka puhkun orgasmin kourissa
Itse miettinyt että voisinko pitää toimisto töissä vibraa pillussa. Teen niin rutiini töitä ettei haittaa vaikka saisin pitkin päivää orgasmeja. Olisi kivaa olla märän sykkivän pillun kanssa kaikkien joukossa ja kukaan ei tietäisi että saan kokoajan nautintoa.
 
vierailija
Vibra pillussa ja olen kaupan kassa. Työ on tylsää tai oli mutta nykyään työ on nautinnollista. Kun tulee tauko otan dildon käsilaukusta ja runkkaan vessassa 2-3 isoa orgasmia. Ehdin myös syödä koska orgasmit tulee nopeasti. Sitten taas kassalle vibra pillussa.
 

Yhteistyössä