Totuudenpuhuja85
Entäs sit ku miehesi saa tietää sinun tulleen raskaaksi vieraasta miehestä? Vai aborttiklinikan asiakasko oot? Kyllä sit on niin holtitonta tämä nykyajan ihmisten yhdyntäelämä että... huh huh!Työpaikalla nussiminen työkaverin kanssa on jotain joka saa minussa esiin villin ja riettaan naisen. Työkaveri istuu panon jälkeen samassa kokouksessa ja minulla hänen spermat sisällä on jotain niin kihelmöivää että kokouksen jälkeen haluan lisää Tässä on jokin eri latinki. Kotona ei ukko kiinnosta yhtään ja seksi on sellaista velvoite seksiä, pyllistän ja anna ukon touhuta, samalla mietin työjuttuja tai mitä nyt sattuu olemaan mielenpäällä. Välillä voihkin että ukolla ois tunne että olen mukana. Onneksi on toisen miehen spermat pillussa liukkautta tuomaan. Ukko luulee että olen kiimainen ja kehuu märkää pilluani.
Toki itseänikin kiinnostaisi parikin naista, joiden kanssa haluaisin panna ilman yhtään mitään ehkäisyä, mutta haavekuvia minulle ovat vain ja haavekuviksi myös jäävät. Sanoisin, että ovat "liian kunnollisia" nämä naiset...
Toinen näistä, vaikka ei tietääkseni edes ole naimisissa, ahdistui häntä kohtaan osoittamastani rakkauteni huomionosoituksesta! - Todella ikävää ja kurjaa kannaltani, mutta ei siltikään estä minua haaveilemasta siitä, että tämä seurakunnan sihteeri tekisi duuniaan työpaikallaan minun siemennesteeni sisällään, minun siittiöiden armeija sisällään hedelmöityksestä taistelemassa. Oi kun se ois niin ihanaa!
Olisi ihanaa olla siellä seurakunnalla seurakunnan tilaisuudessa tämän sihteerin kanssa ja muiden uskovien kanssa, kuitenkin niin, että vain tuo sihteeri ja minä tietäisimme minun spermani "työstä" tässä kyseisessä sihteerissä.
- Mutta vain haaveeksi jää.