ajattelin vähän kertoa itestäni eli mulla on diagnositu pcos vuonna 2009 sen jälkeen syöty e-pillereitä ja ne vaihdettiin sitten laastariin helmikuussa 2011 ja siitä alkoi sitten jatkuvat päänsäryt puol vuotta sitä kestin ja sit alkoi kypsyy ajatus et jos jätettäisiin ehkäisy kokonaan pois elokuussa 2011 jäi sitten pois ja siitä asti ollaan yritetty lasta mä kävin jo alkuvuodesta 2012 gynen juttusil mut oli sitä mieltä et katotaa sinne asti jolloin tulee vuos yritystä täyteen.
Marraskuussa 2012 menin uudestaa gynen juttusil ja silloin saatiin sitten lähete tyksiin ja mieheltä katottiin simpat jotka on ymmärtääkseni ihan ok:t eli varsinainen vika johtuu minusta tällä hetkellä. Marraskuusta asti oon syöny sit primoja jotka pitää kierron tasaisena, eka käynti tyksiin on tosiaan 20.2 sen jälkeen ollaan toivon mukaan viisaampia.
Marraskuussa 2012 menin uudestaa gynen juttusil ja silloin saatiin sitten lähete tyksiin ja mieheltä katottiin simpat jotka on ymmärtääkseni ihan ok:t eli varsinainen vika johtuu minusta tällä hetkellä. Marraskuusta asti oon syöny sit primoja jotka pitää kierron tasaisena, eka käynti tyksiin on tosiaan 20.2 sen jälkeen ollaan toivon mukaan viisaampia.