TYKS hoidot 2013!

hannuliini: Meilläkin tulee elokuussa 2 vuotta yritystä täyteen. samana päivänä tulee 2 vuotta naimisissa täyteen joten iloa ja toistaseks myös surua lapsettomuuden tiimoilta. mies jonkun mukavan yllätyksen on mulle keksinyt. todennut vain et näet sit ja että kotona ei olla yötä :heart:

Meikäläinen on koht sen 5 kiloo saanut pois.. ja vaikka oli juhannus takana katoin mitä söin ja maltillisesti.. hyvä fiilis siitä.. mä meinasin lähtee huomenna taas uimaan onneksi työpaikan kaut pääsee kerran viikos uimaan ilmaseksi niin koitan sil korvata juoksemista kun tuo kinttu ei tykkää
 
kai se on niin yksilöllistä et kenel sopii mikäkin laji, mut mä tykkään tosta juoksemisesta ja nyt kun mulla alkaa loma ens viikolla niin sit on aikaa käydä enemmän lenkillä ja sit vois keksii jotain kevyttä ruokaa kun mökilläkin varmaan ollaan aika paljon oisko jotain hyviä ideioita? mul on se asenne tässä hommassa et hiljaa hyvää tulee täs on muutama kuukausi saada loput kilot pois ja nyt sen huomaa kun toi veden juonti on aika heikolla hapella niin jotenkin mun aineenvaihdunta on taas muuttunut et nyt täytyy alkaa oikeene kunnolla paneutumaan siihenkin hommaan.
nyt kun ollaan muualla töissä kun kesänajan meijän yksikkö on kiinni niin töihinkin tulee mentyä pyörällä mistä saa hyvää hyötyliikuntaa.. ja siihen sit viel juoksutreenit päälle..
 
mä aina yritän aloittaa juoksemisen se vaan aina jää. uiminen onneks pysynyt nyt kuvioissa. harmillista tuo että yksiköitä suljetaan kesäajaksi. onneks mein ei tarvii kesäks vaihtaa paikkaa vaan saadaan olla tutussa ympyröissä.
 
niinhän se on kun täytyy säästää ainakin meillä ja varmaan koht jokaisessa kunnassa. Multa löytys tänää punkki joka ilmeisesti ollu mussa kiinni koko hela juhannuksen oli sen verran paksu kun töissä sen huomasin ja saatiin onneks kokonaisena pois se tästä vielä puuttuis et siin punkissa olis sitä borrelioosia mut seurataa mihin kehittyy. Me vissiin tääl kaksistaa höpistää kun muut on jonnekin hävinnyt.
Miten muuten teijän projekti sit syksyllä etenee kun oot vaadittavat kilot saanut pois? lähinnä et mitkä hoidot ym? Sen on nyt huomannut kun on lämmintä et ei tee mieli syödä mitään lämmintä ruokaa illalla et tänäänkin tehtiin vaa salaattia ruuaksi. ja illalla vielä jotain kevyttä. ja kauheesti oon yrittänyt juoda koska sekin vaikuttaa siihen nälän tunteeseen.
 
no juu me täällä kaksin höpistään.. :D meil vissiin alkais OI hoidot syksyllä. OI=munarakkulan kypsytyshoidot.mikäs teillä on edessä hoito muotona? Oletko töissä muuten jossai sairaalassa kun teil kesäsulku on on? ei tietenkään pakko ole kertoa. miettisin vaan et onko joku muukin ala joka tota tekee kuin sairaalat
 
Heissan!
Veritesti vasta perjantaina, mutta kotitestit näyttää negaa ja olo on sellainen, että poistun takavasemmalle odottelemaan syksyä. Ihanaa kesää kaikille, kerätään voimia syksyn koitoksiin!
 
Mä teen lasten kanssa töitä mut meil on aina kesät niin et tehdään supistetusti töitä et saadaan lomat ym pyörimään ja heinäkuussa päivähoito on käytännössä kiinni. Täs on muutamana päivänä aika ahkerasti käyty ulkoiluttamassa noita juoksukenkiä mä otan kunnon loppukirin tässä loman aikana et päästään sit viel tän vuoden puolella aloittamaan ne OI hoidot r-testin tein tossa perjantaina ja negaa näytti mut jotenkin siihen olin jo varautunut. Ja onneks nyt on tää marja-aika niin voi niitä syödä ovat hyviä ja vähä kalorisia.
 
mä meinaisn kans että kinttu ei juoksemisesta tykkää niin olen aloittanut uimisen lisäksi zumban.. ihan kotona vaan toistaseksi mut kumminkin. tänään kävin kyykkimäs mansikkamaalla tuolla askaisissa auttisten tilalla.. huomen mattopyykil ja koitan auton katsastaa. :)
 
Mulla menossa kp 30 ja menkkoja ei vielä näy, tänää on välillä vihlonnu mahasta jos loppuviikkoon odottais ja jos ei oo alkanut niin sit teen r-testin, en uskalla vielä ajatella sitä vaihtoehtoo et jos vaikka olisin raskaana. Se ainakin mulle sillo sanottiin tyksistä et jos tuun moilla metuilla raskaaks niin pääsen alkuraskauden ultraa tyksiin kun ollaan asiakkaina tuolla lapsettomuuspolilla. Mut iloitsen sit jos on jotain mitä iloita..
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa! :wave:

En tiedä kelpuutatteko mua enää tänne, mut ajattelin tulla kuitenkin vilkuilemaan kuulumisia...enkä mä tällä mun historialla oikein tunne kuuluvani minnekään odottajien palstalle kuitenkaan.

hannuliini: Hui miten jänskää, joko pian testailet?? :) Eihän vaan vuoto ole vielä alkanu? Tsemppiä!

Mitäs muille kuuluu, ja onko täällä ylipäätään paljon ketään enää??

SusannaO, miten menee?

Omaa napaa... Saa skipata surutta, jos ei halua lukea! Eli rv 7+2 ultrassa yksi viikkoja vastaava sikiö, sydän jumputti hurjasti pikkuisella siellä! <3 Kaikki siis hyvin, toivottavasti loppuun asti! Väsyttää ja vähän huono olo, mut tätähän se on, ja tätä on toivottu!! :)

Hurjasti tsemppiä ja hyvää kesää kaikille!! <3 Käyn teidän kuulumisia ainakin välillä katselemassa, jos ette muuten huoli mua enää tänne ;) T: Sera ja pieni rv 8+2
 
Pika päivitys ei oo alkanu vuoto vielä mä en tiiä mitä tää nyt on kun kp on jo 33 huomenna 34 jos alkuviikosta tekis sen testin ja ollaan huomenna lähössä tampereelle et en siel viitti alkaa sitä apteekkia ettimään jos kävis sit ma sen testin ostamassa.
 
heissasn Sera ja tietenkin saat täällä käydä ja kertomassa omia kuulumisia. hyvä että pikkuinen voi masussa hyvin..

mites hannuliini: onko täti tullut vai ootko testin tehnyt vais mitkä mietteet :) toivon sitä iloisempaa uutista teille...


Oma napa. menkat alkoi lauantaina ja peräti kp 34. olin hiukan ymmälläni, 4 kiloa olen pois saanut ja kierto lyheni edellisestä 6 päivää... nyt kiri painonpudotuksessa että voi heti elokuussa soittaa tyks. ja miulla on kolmen kuukauden sisällä leikkaus jalan kanssa joten katotaa kuin käy :)

Täällä lomat lusittu ja sorvin ääreen ens viikosta
 
sillon kun aloin noita metuja syömää niin sillo se kierto tasaantus mut mullahan oli viimeks kierto just ja just 20pvä, täytyy varmaan vielä tehä joku päivä uusiks ja sit olla jossain vaiheessa tyksiin yhteydessä et mitä tehdään.. mut muuten mul on aina ollu epäsäännöllinen kierto tai oikeastaa ei mul oo ku ihan muutaman kerran tullut luonnostaa vuodot et muuten oon syönyt hormooneja et ne saadaan aikaseks me lähetään huomenna mökille mikä tietää sitä et lenkkipolut kutsuu ennen saunaa iltaisin..
 
no oletkos uuden testin tehnyt? muistakaa mökillä tarkkailla punkkeja.. Meist ei löytynyt mut tänään löysin meidän kissasta punkin. sisko tulee sen ottaa pois mut hyi tuo mouru on nukkunutmein vieres punkin kans yök yök... ovistikut tuli tänään joten huomis aamust alkaen rupean katsomaan löytyykö ovis vai ei ja jos niin milloin
 
Onneksi olkoon Sera2010!! Sun taivalta olen hieman tässä seuraillut kun meillä on jokseenkin samanlainen historia :) Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :)

Ajattelin nyt itsekin uskaltautua joukkoon, jos minut huolitte :) Historiaa sen verran, että yksi ICSI-hoidolla saatu poika löytyy (elokuussa tulee vuoden ikään). Meillä vika miehen siittiöissä. Poika sai alkunsa kertalaakista, eli tuoresiirrolla. Nyt 7. päivä olisi aika pikkukakkosen suunnitteluun (tämä päivä oli pojan laskettu ulostautumispäivä, mutta meni viikolla yli :) Toivottavasti jonkinlaista ennettä tässä sattumassa ;)). Kahdeksan alkiota on pakkasessa, kolmessa oljessa. Jännittää aika tavalla että mitä tästä tulee, Hui!! :)
 
Mä oon tänään palannut lomalta töihin, viel ois voinu viikon olla lomalla, mulla on nyt lomalla vähän toi paino heilahdellu ylös sekä alas nyt alko onneks arki sitä myötä herkuton aika. Raskaana en oo tuli tehtyä muutama testi ja kaikki oli negaa. Mulla olisi reilu 4kg matkaa siihen tyksin tavoitteeseen, millä päästäis hoidoissa eteenpäin. Me ollaan näillä näkymin lähdössä talvella pariks viikkoo etelää ja tavoitteena olis ottaa tän hetkisestä painosta vielä 10kg pois ennen sitä reissua, et tässä olis puolisen vuotta aikaa olis meinaa hienoa lähteä niin hoikassa kunnossa etelää nauttimaan. Miten sansu sun projekti on edenny?
 
Mulla vaaka näytti tänään 77.7 joten muutama gramma ja se 5kg on pois. Soittelen ens viikol tyksiin sitten ja katotaan miitä ne sanoo. kp 10 lähtien oon ovista tikuttanut ja joka aamu siihen piirtyy kaks viivaa eikä ne nyt kaikken haaleimmasta päästä ole mut ei kaikkein tummimpiakaan.. ja aamulla raskaustesti kans niin haalean haalea toinen viiva mut kp vast 19 en tie voinko tohon luottaa. en tie. ennenkin saanut vääriä plussia joten paha sanoa yhtään ja pelottaa kun ei tiedä

Muoks.... ja nyt tuli olo ettei siin raskaustestis haaleaa viivaa ole vaan viivapaikka... hitto mä en kestä. samalla raskaustestillä en viime kierrost saanut siihen minkäänlaista viivaa vaan tyyli puhtaan negan
 
Viimeksi muokattu:
Sansu> Ei sulla tuossa ainakaan yhtään positiivista ovulaatiotestiä ole... Ja jos oikein näin raskaustestissä olevan viivanpaikan niin sekin on hiukka väärässä paikassa jopa...

Itse juuri kiroilen kun meni kymmenes alkionsiirto sivuun kun en saanut ovisplussaa... Luulis jo että näillä testailumäärilla alkais osaamaan mut näköjään kroppa aina muuttuu vuosien edetessä...
 
Nirppanen: Kiitos onnitteluista! :heart: Ja hauska kuulla, että joku on munkin taivalta seuraillut :) Milläslailla meillä sitte onkaan samanlainen historia? Paitsi tietty, et esikoiset on tärpänny heti ekasta siirrosta. Toivottavasti sulla tärppää toinenkin heti! :) Minkä ikäinen sä oot muuten, ja saa udella? :)

Sansu86: :hug: Testailehan vielä uudestaan raskaustestillä, ja ovistestilläkin... Vaikka onhan kp19 tosi aikainen kyllä plussaan...minkä pituisia sun kierrot yleensä on? Mistä ihmeestä noita vääriä plussia sitte muka oikeen tulee?? :O Mä en oo ikinä saanu testiin yhtään mitää haamua tai mitään muuta, ku ihan selkeitä plussia sillon, ku raskaana sit oon ollutkin. Mä ainakin pidän peukkuja täällä, et sun ovis on ollu toooooosi aikasin ja toi on ihan oikee plussa!

83yrittäjä: Pahoittelut :( On niin turhauttavaa, jos ei jossain kierrossa pääse ees yrittämään! Oon seuraillut sun taivalta tuolta toisesta ketjusta, tsemppiä!

Plussatuulia puhaltelen kaikille... :heart:
 

Yhteistyössä