Ninni tuli muuten tuosta Otavasta mieleen, että mä olisin halunnut meidän lapsen nimeks Otava, jos se olis poika, mut mies halusi vähän "tavallisemman" nimen (etunimeks olis tullu Aatos), joten Otava oli meidän pojannimessä kolmantena nimenä.
Mut näillä näkyminhän meidän laps on tyttö ja nimestä olis tulossa Aura... :heart:
) .) Punkero on koko päivän yrittäny työntää pyllyään mun rintalastan kohdalta pihalle. Kylläpäs oli mukavaa ajaa autoa niissä fiiliksissä.
Nyt on taas yhdelle luokalle tehty proseminaarin kysely. Aika jännä miten sen 5-sivuisen kyselyn ekasta sivusta tasan jo näkee onko oppilas hyvä matikassa. Siitä tän päiväisestä luokasta katoin ekat sivut nopeesti läpi (siinä on vaan sellasia "mitkä kuvioista on kolmioita" ja "mitkä kuvioista on suorakulmioita" jne -tyyppisiä tehtäviä, mitkä ainakin itelle on ihan itsestäänselvyyksiä), ja kysyin opettajalta parhaan näköisen testin tekijästä ja surkeimman etusivun tekijästä ja ope sano että nopeestipa löysit luokan parhaan ja heikoimman oppilaan, että juuri noin menee.
Aika mieletöntä miten ihan tosi nopee kuviotunnistusjuttu kertoo jo paljon (saatika ne loput neljä sivua)...
Ihanaa, näillä näkymin ens keskiviikon jälkeen olis oikeastaan kaikki tehty mitä teen tänä vuonna koulun eteen (okei, opettajan portfolion kirjoitusta vaille)...
VENTTI mitä teet huomenna? Mulla on 8.45 neuvolalääkäri mut muuten ei mitään... Olisitko lähteny Macciavelliin syömään jossain vaihees?
Mä ajattelin mennä sinne vetäsemään häränpihvin Deli-puolelta.
Meinasin vaan että seura kelpaa jos sulla ei oo muita suunnitelmia... :saint:
Nyt venailen että mies sais ruoan valmiiksi... Ei tapahdu kyl hetkeen, ku sitä pitää tunti hauduttaa, mies tekee siis jotain unkarilaista makkarapataa tjsp.
Nälkäiset Laala ja Punkero rv35+2