Iltaa itse kullekin ja hyvää naisten päivää vielä eilisen kunniaksi! :flower:
Mä luin kyllä
Laala ton sun viestisi jos sillon kun olit sen reilu viikko sitten laittanu. Kovasti jäi sillon mietityttämään ja ajattelin, että haluan paremmalla ajalla sulle vastata... Älä nyt missään nimessä siitä ainakaan mitään stressiä ota, ettet kutsuilla ollut! Kiitos kun laitoit viestin
Näyttäs, että olet onneksi vähentänyt jonkun verran noita hommia. Mä olen kyllä todella huono sanomaan mitään, sillä itse olen kummatkin edelliset äitiyslomat tehnyt osittain töitäkin... Ja se on ollut ihan sanonko mistä :headwall: Rauhottumaan olen kyllä joutunut ennen äitiysloman alkua, kun on ollut ennenaikaisen synnytyksen riski sen verran korkea. Tällä kertaa mun olis tarkoitus olla työharjoittelussa viel pari viikoa ennen laskettua aikaa... Hmmm...
Että siis en ole mikään hyvä ihminen neuvomaan tässä, mutta sanon senkin, että valitettavasti se täydellinen uupuminen ja romahdus on myös tuttuja ja niitä jälkiä korjataan vielä pitkään. Pikku hiljaa tuntuu siltä, että olen jo vähän voiton puolella sen suhteen.
Sinä olet tosiaan äitiyslomasi ansainnut. Mä sanoisin, että se irrottautuminen "normaalielämästä" ennen vauvan syntymää on ihan hyväksi senkin takia, että lapsen synnyttyä sitä on kuitenkin ihan eri tavalla sidottuna toiseen ihmiseen kun aiemmin ja joutuu tekemään paljon myönnytyksiä omien menojen sun muiden suhteen. En siis tarkoita, että sitä pitäisi unohtaa kaikki omat jutut kun lapsi syntyy, mutta samanlaista se ei ole.
Jaksuja! Se on tärkeä taito oppia sanomaan ei... :hug:
Ventti eipä mitään, oli kiva nähdä sinua. Meidän Eemeli oli kyllä sellasella tuulella, että huh! Oli raasu vissiin niin oottanu vieraita, et ei tienny mitenpäin olis ollu
Pinkeärouva meil on kyllä ihan samallailla lasten iltasysteemien kanssa kun isi on kotona. Mulla on "päävastuu" näistä illoista yleensä kun mies tekee niin paljon töitä, mutta kun isi sit on kotona niin pojat ottaa siitä kaiken ilon irti
Jennyfr kuulostaa toooosi kivalta. :/
Mamiti tervetuloa mukaan, samoin
taaperotx4.
Sande ja Sara tervetuloa tänne ja kaarinalaisiksi myös =)
Onnea
Hiq ja
Iines :heart: :heart: :heart: :heart:
(.) mulla on maha ihan kipeä laulamisesta
Ollu sen verran konsertteja ja keikkoja, että näemmä sekin voi aiheuttaa supistuksia.... Mielenkiintoista.
Huomenna meen käymään lääkärissä niin katotaan, onko supparit saaneet jotain aikaan ja mitä mieltä hän yleensä on et pitäskö tätä elämätä vähän alkaa jo rauhotella, vai ei.
Nyt lähtee hän sohvalle röhnäämään, ei jaks enää istua tässä. Mahakin on ku mikäki kova pinkeä pallo, joku megasupistus menossa kun ei hellitä olleskaa. Plääh!
Mutta valituksesta huolimatta: nautin edelleen tästä raskaana olosta oikeen tosissani ja olo hyvä! Supistukset ja liitoskivut vaan nyt tuntuu olevan mun raskauksiin kuuluvia juttuja, joten en jaksa niistä välittää enkä stressata niiden takia. Uskon, että kaikki menee kuitenkin lopulta ihan hyvin =)