Turun seudun odottajat

Joku tuolla aikasemmin puhu että TYKSissä on ollut täyttä. Kuulin kanssa yhdeltä äidiltä, että hän oli ollut synnytyksen jälkeen 2,5 tuntia sisällä, jonka jälkeen lähetetty kotiin (oli kolmas lapsi hänelle). aikast jännää.

tervetuloa inkaliina!!!
täytyy toivoa ettei tossa lokakuussa ole tyksissä kovaa ruuhkaa... Ite olen joskus niillä main menossa nyyttiäni viimeistään noutamaan, vaikkakin olisin jo valmis luopaan jo vatsastani, sen verta iso reppu alkaa olemaan... Olo on mitä parhain mutta ku on vaan niin kömpelö ja ei pysty tekemään kaikkea mitä haluais...

Hau! Turusta moro... vannoin kyl ittelleni etten sekaannu muihin palstoihin kuin huhtikuisiin, mutta niin oli vaan pakko sit tännekin tulla ilmoittautumaan. :D Huhtikuun alussa siis LA, eli aika alussa mennään. Kui mä aina sorrun täältä töistäkin palstailemaan, vaik tarttis hommia tehdä ja on kauhee riski, et jää kiinni (täällä siis ei kukaan tiedä vielä ).

ventti. 8+1

Heips,

Pitäisköhän munkin ilmoittautua tähän pinoon :whistle: ... Eli mä en ole enää turkulainen mutta Turun seutulainen :) . Naapurissa asutaan, joten matkaa Turun puolelle on 4 km, keskustaan 15 km.

Taustoja voisin kertoa: Meillä on syyskuussa 2-vuotta täyttävä poika ja toisen la on 7.3. Perheeseen kuuluu vielä isä 30-v.

Täällä on näköjään ollut juttua TYKSin ahtaudesta. Ainakin syyskuussa -06 oli melko tyhjää. Eikös sitä sanota, että maaliskuu on vilkkain synnytyskuukausi, kun kaikki kesäkuussa/juhannuksen aikoihin tehdyt vauvat syntyy :D . Itsekin tässä maaliskuista odotellen :whistle: ;)

Iines ja Sintti 12+4

Niin, juu, esikoista siis täälläkin odotellaan ja odotusta ihmetellään, LA näillä näkymin 7.4. ja tavoitteena on ennen jälkikasvua muuttaa Turusta pois tuohon about 20km päähän, jos ja kun talo saadaan siihen kuosiin.

ventti. 9+5

Yhteistyössä