Nyt alkaa jo naurattamaan nuo kyselyt, no hard feelings,
lispetti Eli ei edelleenkään MITÄÄN merkkejä ilmassa. Tänään oli neukka, jossa sain sentään jonkinlaisen mielenrauhan itselleni. Eniten pelkään, että vaavi kasvaa ihan hirmuisen suureksi, ja repeän totaalisesti. Mutta "käsikopelolla" neukkatäti arvioi, että nyt ollaan yli 3 mutta alle 3,5 kilon kokoisia. No hätä siis. Mulla kun paikat sen verran ahtahat, että eivät tod.näk. kovin isoa vauvaa purista ilman kovia taisteluarpia ulos :x Uusi aika sovittiin viikon päähän, mutta uhmakkaasti vastasin, että en ole tulossa B) Neuvolatäti naureskeli, että kuinkahan nöyränä mahdan ensi perjantaina ollakaan, jos vauvaa ei vielä kuulu...
Vapelin sykkeet oli laskeneet 125, jota ihmettelin. Tätskä sanoi, jotta ei tarkoita mitään vakavaa, vaan sitä että vapeli on valmistautumassa syntymään. Sf-mitta oli pudonnut 32:en, joka myös tarkoittaa, että tulossa ollaan. Ja sitten se noloin juttu... Painonlisäys VIIKOSSA 2,5 kg!!!
Että repikääs siitä... Turvotusta suurilta osin, kävin kotimatkalla hakemassa purkkikaupalla ananasta. Huhhuh... Että kylläpä jouluruoka maistui
Ella onkin näemmä vielä siro tytteli, kun 50 cm vaatteet menee päälle. Mulla on muutama vaatekerta niitä pieniä, mutta suurimmaksi osaksi on noita 56 cm vaatteita. Mistä
sanna-78 muuten hommasit niitä ihan miniminivaatteita kun Ella oli ihan pikkuinen?
liirah kyseli uudenvuodenvietosta. Mä AION viettää sen Tyksissä
Ei kahta kysymystäkään. Ja jos sellainen ihme nyt tapahtuu (mikä EI siis ole mahdollista eikä tule kysymykseenkään), ettei vauva tästä näinä päivinä synny, aiotaan viettää uusivuosi sisaren luona syöden kanawrappeja ja juoden holitonta skumppaa.