sanna ihana kuva!!!
snoopy, älähän nyt, kyllä synnytät ennen mua! mä voin laittaa vaikka asuntomme pantiksi!
ja muutenkin vaikka mitä voin luvata että synnytät ennen mua. usko pois.
niiskuneiti me ei nyt sit koskaan varattu sitä synnytysvalmennusaikaa sinne tyksiin. jotenkin se jäi ja nyt ei enää oikein oo sellainen olo että siitä mitään hyötyä ois, mulle eikä miehelle. me on kuitenkin niin monta kertaa käyty jo siellä että mieskin tietää mihin mennä ja mihin jättää auto. (mulla kun on sisäpiirin tietoja
).
viim yönä taas oli aikamoisia supistuksia. mutta ne loppui lyhyeen. kesti ehkä jonkun parisen tuntia. mutta te jotka
ootte jo synnyttäneet, niin sattuuko esim. avautumisvaihe koko ajan vai vaan silloin kun supistaa? mua kun eilen sattui melkein koko ajan, mutta sitten supistuksen aikana kipu yltyi huomattavasti. muuten en supistusta ois huomannutkaan, paitsi että maha meni ihan pinkeeksi, kipu tuntui enemmän selässä ja tuolla alamahalla.
mitäs tekis tänään? me otliin eilen siellä ruissalossa kävelemässä ja aivan ihana ilma! paitsi että tuuli oli hiukan liikaa, jopa koirille vaikka ovatkin pitkäkarvaisia.
mutta pitkään aikaan ei oo ruissalossa käyty joten oli ihana olla siellä taas pitkästä aikaa.
ja illalla sitten alettiin katsomaan thaimaan matkoja ensi talvelle, HALUAA SINNE!
ai niin, sitten sellaista piti vielä kysäistä että
uskallanko enää harrastaa seksiä? kun noita suppareita kuitenkin tulee..