Terve :wave:
Nyt on sitten taas mukavan mies lääkärin kätösissä oltu
Hän sanoi että tervetuloa terve vauva.
Painosta ressasin ihan turhaan 2,9-3,1kg nyt pituudesta en tiedä mitään.
mutta mitat jotka ovat uä-kuvassa
BPD 92.9mm 38+3
FL 69.2mm 35+4
AC 319mm 35+6
EW 3183g
EFW 2909g
että niinku täh??? tää on niin jännää kun itse ei osaa kysyä mitään niin ei sitä sitten tiedäkkään mitään.
muuten neuvola kuulumiset.
36+0
paino 107.3
(viimeks 105)
turvotus +
RR 110/74
pissa ok
hb 115
sf 34
syke 165
liikkeet ++
Sykkeestä sen verran että omani ainakin kävi tuhannessa kun siellä oli vissiin kone juntturassa ja niitä vauvelin ääniä ei kuulunut. Sitten lääkäri tokaisi että otetaan uä-laitteen kans ni saa samalla mittoja. Sieltäkin oli vaikea saada kuulumaan. Joten hyvä ettei multa menny taju kun pelästyin et vauvelilla joku hätä. Mut hän vaan on niin alhaaalla ahdingossa ja kun jos oikein ymmärsin niin plösö hän kyllä on kun pituus menee alakanttiin joka mittauksessa ja sitten taas vatsan menee yläkäyrillä.
Äitin pieni pallero. :heart:
Niin kohdunsuun tilanne on pehmeä mutta silti kiinni. Ja neuvo oli että kun alkaa supistaa niin ei saa ressata kun se on sitten tulossa.
Ne on niin ihanat ne sen mieslääkärin ohjeet.
Ens viikolla taas neuvola 16.1 toivottavasti sinne päästään. Ei meinaan toi kohdun ja peräröörin tunnustelu yhtään vähentäneet näitä mun suppailuja.
Ja aivan oikein luitte hän salakavalasti tutki peräröörini kautta häntäluuta. Kuulemma hyvin joustaa ja mukavan kokoinen on lantiokin.
Liirah sukuni haluaa kunnon tanssi häät vanhaa piippolia ja kun esim vanhempani ovat menneet maistraatissa naimisiin jonka jälkeen kahville bensa asemalle niin äiti haluaa elää omaa rinsessa satuhäitä siinä kyljessä.
Itse olen myös ajatellut tuota cd hommelia mutta sitten kun rupeaa porukka olee hiprakassa niin sitten ruvetaan dj huutelee toivomuksia ja osa on sitä ja tätä mieltä. Siis jos se dj on joku tuttu niin sääliks käy.
Niisku-neiti & rinsessa 36+0