Turkulaisia odottajia OSA II

niiskuneiti meette naimisiin tänä vuonna? me mentiin naimisiin viime syksynä ja me selvittiin huomattvasti alle 10 000 ?!!! en osaa yhtään sanoa kuinka paljon meni, yli 5000 ? mutta kuinka paljon niin en osaa sanoa. ei paljoa. suurimmat kulut meillä oli ruokailu ja viinat / muut juomat. ja itse olen sitä mieltä että noi on asiat mihin kannattaa panostaa.
ruokailu meillä oli ihan mahottoman hyvä ja tykkäsin siitä että ihmiset sai juotavakseen muutakin kuin vain boolia. me siis tarjottiin siiderit ja kaljatkin, mutta kun ne haettiin virosta niin paljon säästettiin siinäkin.
jos tykkäät niin voiv suositella sulle OIKEASTI hyvää pitopalvelua! :D (ja edullista).

pitäis varmaan huomenna mennä otattaa hb oikein verikokeella kun tänään mies oli luovuttamassa verta ja mä pyysin että ne ottais multakin hb:n sormen päästä ja se oli 94, ja viimeksi toi sormenpää näyte valheteli mulla 15. siis näytti 15 suurempaa mitä oikeasti oli.
ihme ettei oikein järki kulje ja väsyttää ja henki ei kulje.

meillähän on nuo brio kombit ja eihän ne oikein kunnolla mahdu autoon. tai mahtuu vaunut, muttei mitään muuta sitten takaloosiin laitettakkaan. mies kun halusi tuon volvon, kun oli haaveillut sellaisesta, niin mikäs minä olen vastaan laittamaan?? :D
 
Onnea niiskuneiti tulevan rouvaantumisen johdosta! :flower: Koskas menette?

Mä meen nyt nauttimaan näistä OIKEISTA suppareista tuonne löylyhuoneen puolelle... ;) Jospas sitä nyt vihdoin pääsis laitokselle näitten kärvistelyjen jälkeen. Väli on vielä n.15 min, mutta tekee aivan törkeän kipeääääää... prkl... Pakko vaan ajatella positiivisesti! :p
 
Täällä yhä ollaan, mut kyllä nää supparit on sitä ihteään. Koitan jaksella olla kotosalla mahdollisimman pitkään, nyt on suppareiden väli n.10 minuuttia ja hyvin jaksaa kun keskittyy. Mä olen nappaillut paracetamolia pahimpaan kipuun, nyt alkaa sekin vissiin vaikuttaa. Vähänkö jo jännittää!?!? :p
 
Iltoja.

Juu elikkäs rouvahan minusta on tulossa. 12.7.2008 mikaelin kirkossa.

Juhlat pidetään turun rientolassa. Ja siinä sitten olikin ne varmat jutut. :LOL: On hiukan vaikeeta järjestää häitä ja samalla vastailla kaikkien odotuksiin vauvasta.

Miehellekkin soitettiin eilen ja tänään et joko jo. Äiti luuli minun olevan jo lauantaina jakautumassa.

Yritä tässä sitten olla kärsivällinen kun ei muutkaan siihen pysty! :LOL:

Eli alan ymmärtää sinua snoopy! :wave:
Ja tsemppiä synnytykseen. Kyllä pian pääset jo tosihommiin. Kuulostaa ihan siltä.

Synnytysvalmennus oli ja meni. Jäi ihan positiivinen mieli. Olisin kyl heti jäänyt sinne. Vaikka huoneet näytti kolkolta mut henk. kunta siinä vuorossa oli aikast mukavaa... :)

nyt täytyy mennä maate. Ja huomenna neuvolalääkäriin. Hiukan jännittää kun ekan kerran vasta kuulee sen ns. syntymäpainon. Toivon vaan ettei olis heikkiä. En vaan jaks sen sitä koppavaa asennetta. Ja muutenkin ne neuvolatätitkin ovat jännittyneempiä kun joutuvat viemään papereita heikille. Sen vaan jotenkin aistii. Tai sit mun vaistot on päin hemmettiä...

Noh nyt öitä.

Niisku-neiti & rinsessa 35+6

Ja liirah. olikos teil bändi? ja jos oli niin mikä sen nyt on enää suurin huolenaiheeni. :D
 
Snoopylle tosi paljon tsempiä...mahtaakohan jo pikkuinen olla sylissä :heart: :hug:

Meillä alkoi vauvauinti taas sunnuntaina ja oli tosi mukavaa. huomenna on 5kk neuvola. Kauheeta,kun aika menee nopeasti. Ilonalle on nyt tullu kaksi hammasta alas. Ilona ei nykyään turhia itke vaan naureskelee koko ajan ja hymyilee. On se niin ihana vaan. Eilen Illalla tuijotin ku ilona nukku ihan haltioissani.

Meidän perhe ajaa audi a4 tdi automaattivaihteinen. Tosi hyvä ajaa,mutta tavaratila sais olla isompi. vaunut kyllä mahtuu kyytiin. Musta tuntuu,että kuinka iso auto tahansa meillä olisi niin silti kaikki tavarat ei mahtuis kyytiin!! :LOL:
 
niiskuneiti meillä ei ollut bändiä. vaikka kauan mun siskot ja äiti vänkäs vastaan, mutta kun me ei olla lainkaan sellaisia humppa- live- bändi- tyyppejä. ja mulla tulee aina sellainen mielikuva kaikista niistä. ja häissä missä me on oltu niin melkein kaikissa on kyllä ollut tollainen humppabändi.
meillä musiikki tuli cd- soittimesta, ja kun kukaan ei ole innokas valssaaja niin meille tuo järjestelmä sopi enemmän kuin hyvin. nuoret sai kuunnella hyvää musiikkia ja sitten aina välillä tuli vanhuksillekin hyvää musiikkia.

tarttis lähtee koululle, mutta taas maha sekaisin ja oksettaa. mitä mä oon taas syönyt??? samperi.

sarbe iin kuinkas pitkällä sä olet? ja onko mones lapsi? vai ootko jo kertonu noi asiat mutten mä sit taas vaan oo huomannu?? ;)
 
Terve :wave:

Nyt on sitten taas mukavan mies lääkärin kätösissä oltu :LOL:

Hän sanoi että tervetuloa terve vauva. :D

Painosta ressasin ihan turhaan 2,9-3,1kg nyt pituudesta en tiedä mitään.

mutta mitat jotka ovat uä-kuvassa

BPD 92.9mm 38+3
FL 69.2mm 35+4
AC 319mm 35+6
EW 3183g
EFW 2909g

että niinku täh??? tää on niin jännää kun itse ei osaa kysyä mitään niin ei sitä sitten tiedäkkään mitään. ;)

muuten neuvola kuulumiset.

36+0
paino 107.3 :eek: (viimeks 105)
turvotus +
RR 110/74
pissa ok
hb 115
sf 34
syke 165
liikkeet ++

Sykkeestä sen verran että omani ainakin kävi tuhannessa kun siellä oli vissiin kone juntturassa ja niitä vauvelin ääniä ei kuulunut. Sitten lääkäri tokaisi että otetaan uä-laitteen kans ni saa samalla mittoja. Sieltäkin oli vaikea saada kuulumaan. Joten hyvä ettei multa menny taju kun pelästyin et vauvelilla joku hätä. Mut hän vaan on niin alhaaalla ahdingossa ja kun jos oikein ymmärsin niin plösö hän kyllä on kun pituus menee alakanttiin joka mittauksessa ja sitten taas vatsan menee yläkäyrillä. :D

Äitin pieni pallero. :heart:

Niin kohdunsuun tilanne on pehmeä mutta silti kiinni. Ja neuvo oli että kun alkaa supistaa niin ei saa ressata kun se on sitten tulossa. :D Ne on niin ihanat ne sen mieslääkärin ohjeet. :LOL:

Ens viikolla taas neuvola 16.1 toivottavasti sinne päästään. Ei meinaan toi kohdun ja peräröörin tunnustelu yhtään vähentäneet näitä mun suppailuja.

Ja aivan oikein luitte hän salakavalasti tutki peräröörini kautta häntäluuta. Kuulemma hyvin joustaa ja mukavan kokoinen on lantiokin. ;) :whistle:

Liirah sukuni haluaa kunnon tanssi häät vanhaa piippolia ja kun esim vanhempani ovat menneet maistraatissa naimisiin jonka jälkeen kahville bensa asemalle niin äiti haluaa elää omaa rinsessa satuhäitä siinä kyljessä.
Itse olen myös ajatellut tuota cd hommelia mutta sitten kun rupeaa porukka olee hiprakassa niin sitten ruvetaan dj huutelee toivomuksia ja osa on sitä ja tätä mieltä. Siis jos se dj on joku tuttu niin sääliks käy.

Niisku-neiti & rinsessa 36+0
 
mikaelin kirkko on kyllä ihana.. etukäteen en onnittele kun se tuottaa kuulemma huonoa onnea :)
meillän on 156 alfa romeo -02 ja farmari ilmaisesti hakusessa ja tuo myynnissä, me kuljetaan melkein aina bussilla+tuplilla lasten kanssa, kun mulla ei oo ajokorttia :) ja tuonne auton taakse ei mahdu tuplat oikein helpolla niin se on yksi syy miksi vaihtoon menossa..
 
onnea snoopylle!!!! ja tietysti snoopyn miehelle. :heart: aivan ihana uutinen.

hohhoijjakaa, kun voi ihmistä väsyttää. mutta kun uni ei tule niin ei tule. ja sitten yöllä herää monta kertaa pissalle jne. ja tuo pirun päänsärkykin vaivaa jatkuvasti!!! mikään panadol mitään auta, joten sitten olen koko ajan ihan pihalla kaikesta kun päänsärky on ihan kamalaa. ja sitten väsyttää.

mitäs sitä huomenna tekis? on niin tylsää kun ei oo mitään tekemistä, ei tartte siivota (tai kai sitä aina vois), ei mitään koottavaa ei mitään tekemistä siis. paitsi tota mymmyn huonetta vois laittaa kyllä kuntoon, jos sieltä raahais ylimääräiset kamat pois jne.. siinähän voiskin olla hyvä suunnitelma. :D
 
mä tossa leiposin vähän kinkkupiirakkaa, tekee hiukan mieli! on huono juttu kun osaa leipoa kaikkea niin kilot sen kun vaan nousee koko ajan kun aina voi leipoa jotain jos tekee mieli. ny olen kyllä niin väsynyt ollut jo jonkun aikaa ettei oo sellai jaksanut ollenkaan leipoa, ja parempi niin! :D

oottekos ajatelleet tapaamista tässä jossain lähiaikoina? mäkin voisin tulla mukaan, jos mua enää huolitaan.. :whistle:

en sitten saanut mitään aikaseks tänään vaikka niin piti tota mymmyn huonetta laittaa, mun olen niin väsynyt niin en jaksanut. ja nyt se on edelleen kuin myrskyn merkki! :LOL:
 
Heipsan kaikille turkulaisille odottajille ja jo vauvansa saaneille!

Kävin tänään ostamassa iiihania :) vauvan vaatteita ja haluan antaa vinkin teille kaikille muillekin äiteille...

Eli Länsikeskuksen cittarissa olevassa lastenvaateliikkeessä (oisko ollu nimeltään mukelomesta?!?) on KAIKKI SISÄVAATTEET -50% lauantaihin asti remontin tieltä pois. Oli tosi laaja valikoima mm. Name It ja Tutta vaatteita, ja ei siis vaan jotkut tietyt vaatteet vaan KAIKKI sisävaatteet. Suosittelen lämpimästi kaikille että käytte vilkasemassa, jos tarvetta on. Ainahan sitä on kiva jotain PIENTÄ ostaa pikkaselle :LOL: Ja oli kyllä kokoja vähän isommillekin lapsille.

Oikein hyvää odotusta kaikille! Ja isot isot onnittelut kaikille vauvautuneille!

NASU-masu 19+3
 
Onnittelut Snoopylle, mahtavaa saada oma käärö syliin ja tutustua pieniin sormiin,varpaisiin ja tuijotella vaan tuota ihanaa ihmettä :heart:
Meillä Venla kääntyi viime yönä selältä mahalleen, kovan kiukun voimalla. Heräsi kun nostin omaan sänkyyn ja alkoi kingertää kunnes pääsi masulleen-armoton huuto ja eipä siinä muu auttanut kun nostaa neiti takaisin mun viereen. Muutenkin nyt on useampi yö mennyt perhepedissä, jotenkin ei vaan jaksa yöllä nousta ja nostaa neitiä omaan sänkyyn (joka on kyl ihan vieressä..)
Pitäis lähteä patjaostoksille. Meillä nyt 160cm leveä runkopatjaviritys ja molempien selkäongelmat on sitä luokkaa et nyt tarvitaan uusi, parempi ja isompi sänky. Onneksi miehen iskällä on noita kädentaitoja ja hän on luvannut meille sängynkehikon rakentaa eli pitäis vaan noi kunnon patjat jostain hommata..Ideoita,kokemuksia,suosituksia anyone?
 
ilmarinäiti mä lämmöllä suosittelen näitä tempur- patjoja. on äärimmäisen hyvät, itsekin välilevyn pullistuman sairastaneena olen NIIN tyytyväinen. maksaa toki enemmän kuin normaalipatjat mutta on todellakin sen arvoiset. itse en oo kärsinyt mistään selkäkivuista sen jälkeen kun nää ostettiin, siis viime syksystä asti! on aivan luksusta. näihin kannattaa panostaa! :D
 
Voidaaan me varmaan tälläki puolella jotai tapaamista järjestää? Ens ke on siis Myllyssä klo 12 tapaaminen, joka sovittu tuolla Vauvat 0-12kk-puolella. Sinne saa kyl kans tulla mut onks kiinnostusta tällä porukalla siis täältä niin järkätä jotai vaik ens vkoks ja Turun keskustaan?
 

Yhteistyössä