Millaiset tuplat postikusti
Sssallalle toi? kyseleepi nimim. tiedonhaluinen...
Joko olet käynyt koekierroksella? Tuossa rännänp**ssa kävely ei kyllä varmaan tällä hetkellä viehätä varmaan ketään... Toivottavasti pian lumeksi muuttuisi.
Niiskis, miksi kela sun opintotuen on peruuttanut?? Hä? Etkö saa joulukuussa mistään rahaa..? Millähän ilveellä kuvitellaan teitin elävän
Mites teidän Turkumammojen tapaaminen muuten meni? :wave:
Lispetillä samoja probleemia kuin mulla... Eli mun vanhempien joululahjat. Sieltä on tullut selkeä kielto, ettei mitään saisi ostaa. Aion kuitenkin keksiä jotain, millä muistaa. Mutta mitä??? Apuva... Mä muuten meinaan mennä sinne Loirin konserttiin :saint: Ollaan sisaren kanssa käyty katsomassa jo muutamana vuotena. Ymmärrän, että kyseinen hlö varmaan jakaa mielipiteitä (esim. miehen mukaan Veskua
ei voi ottaa vakavasti...) mutta mä tykkään kyllä kovasti. Katsotaan pysyykö pokka tällä kertaa kun muutenkin mieli niin herkällä. Voi tehdä tiukkaa sen
sydämeeni joulun teen -kipaleen aikana... Täytyy pakata nessuja varuiksi mukaan.
Digikamerasta; meillä on ollut Panasonicin kamera (en muista mallia) ja tällä hetkellä Canon A520 (siitä tullut jo useampikin uudempi versio) ja olen ollut tosi tyytyväinen. On sellanen perusmalli ilman kummempia höysteitä. Kyllä se vaan niin on, että merkkiin kannattaa panostaa. Itse en ostaisi esim. HP:n kameraa (mun mielestä on tulostinmerkki, eikä kameravalmistaja), mutta mielipiteitä on tietysti niin paljon kuin käyttäjiäkin.
Mulle ei muuten oo vieläkään tullut Kelan päätöstä... Koskakohan tarttis alkaa huolestumaan... :/ Saan vielä tässä kuussa palkkaa, mutta tammikuussa ollaan jo päivärahoilla... hmmm...