Mulle käy keskiviikko (muutkin päivät ok) ja aikana tuo 12-16 on ihan hyvä... Mihin aikaan me sit nähtäis? Ketä tulossa? Torstaina jos on kerta se babybio, niin sinne haluun kans... Ketä sinne tulossa?
On vaihteeks levottomia yöt... Toissayönä jätkä heräs eikä millään rauhottunu nukkumaan, kitis vaan ja mönki. Järkytyin kelloo kattoessa, ku se oli vaan yks ja kohta annoinkii jo särkylääkettä. Mieskin yritti poikaa rauhotella, kun mä olin ihan poikki... Otettiin sit kesken ja siinä nukku mun kainalossa tyytyväisenä aamuun. Patistin sit miehen hoitaan aamupuuhat, että sain ite jatkaa unia. Tänään oli sit mun vuoro nousta. Yöherätys oli tällä kertaa vasta neljältä ja annoin suorilla lääkkeen ja otin viekkuun, mut sellasta torkkumista se aamu sit oli. Puol kasilta noustiin ja ysiltä meni sit päikyille. Mä tarviin päikkärit jossain vaiheessa. |O
Toinen etuhammas on kuultanu alhaalla yhtä kauan ku toinenen, jo puhjennut, on näkyny. Jospa se sieltä nyt olis läpi pukkaamassa, kun noin vaivaa. Hirvee hankaus ja kuolaus on ainaki. Aattelin, että jos ei samaan aikaan puhkee, niin sitte ihan peräkkäin tai pitkällä viiveellä... Tota ekaakin kun hauto pitkän kaavan mukaan.
Nyt on pakko saada lihat alotettua... Lykkäsin vähän joulureissun takia, mut nyt tolle jätkälle ei tunnu mikään riittävän. On pari kertaa popsinu lounaaks 2dl vihannessosetta ja jälkkäriks purkillisen marjaa, silti ollu pettyny ilme naamalla ja kitinäsäestys pöperön loppuessa. Maitookin on juonu siihen päälle 125-160ml. Ihan tyytyväisen olonen on muuten, tuntuu van masu olevan pohjaton. Ostin sit possun sisäfilettä köntsän, josta saadaan miehen kanssa pihvit tänään lohkastua ennen soseen keittelyä. Pitäskö sitä lihasosetta jotenki maustaa, jollain yrtillä vaikka?
*Muoks* Niin, kai kaikille sopii että tuon siskon likkansa kanssa mukanani tapaamiseen, vaikka ei täällä palstailekaan? Edellytäen tietty, että niille sopii.