Tupareihin tarjottavat..Miltä kuulostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ope"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ok. Kunhan muistat kutsussa mainita, että tarjoat oikein lämmintä ruokaa. Ton riisisalaatin vois jättää poiskin, kun on kiusausta, mutta ehkä se on siltä varalta, ettei joku haluakaan täyttä ruokaa?

Entä makeat tarjottavat?

[QUOTE="ope";28354915]Makeaa tarjottavaa en meinannut ollenkaan. Ellei boolia lasketa.. :D. Tulee melkein pelkkiä miehiä, ni ei kahvista taida paljon välittää...[/QUOTE]

Mä taas oon huomannu just toisin -ite en kaipaa kahvia, mutta mies lähtee vaikka grillille kahville, jos ei oo saanu pariin tuntiin kahvia :D! Toisaalta ehköä sen kofeiinin voi korvata sillä boolilla...mutta jos joku ei haluu kovin paljon boolia, niin vois olla hyvä kyllä kahvia keittää -makeeta ne kahvisiepot ei näytä kaipaavan, mut sitä kahvia monta pannua aina jos miehellä on vieraita.

Voihan se ruoka olla siinä alkuun, jätä vaan se riisi-kanasalaatti pois. Mutta ruualle täytyy olla jälkkäri, jotain makeaa siis ja illaksi ehdottomasti naposteltavaa. Ei kukaan jaksa vaan juoda, vähintään sipsikulhot ja karkkikulho on oltava!

Ite tekisin ennemmin niin, että laittaisin nuo salaatit ja siihen sitten patonkia ja vaikka pizzapaloja. Lisäksi tekisin vaikka pellillisen mokkapiirakkaa ja leikkaisin pieniksi paloiksi. Sitten sipsejä ja karkkeja, pähkinöitä ja viinirypäleitä jne.

ite tekisin pari suolaista piirakkaa ( vaikka kinkku-jotain kasviksia ja kana-jotain kasviksia), tuoresalaattia, patonkia ja erilaisia levitteita pari-kolme lajia. "makeaksi" voisi tehdä vaikka hedelmä (-vaahtokarkki)vartaita. ja lisäksi sitten noita mainittuja juomia. tietenkin voisi olla kiva "ylläri" kossulla "täytetty" vesimelooni jälkkäriksi....tai voisi vaikka paahtaa vaahtokarkkeja tuikun päällä jokainen omaa tahtiin.

en tiiä, ei kai noissa sunkaan tarjottavissa mitään vikaa oikeasti ole.

Joo, aika tuhdilta kattaukselta tosiaan kuullosti tuo alkuperäinen. Voihan kahvia sitten keittää, jos juhlaväki sitä kaipaa? Ei sen kahvin kanssa mitään pullaa kuitenkaan tarvi olla tarjolla. Mutta ehkä joku keksipaketti tai karkkia makeannälkäisten varalle?

Totta. Kyllähän sitä voi kysyä, että juoko joku kahvia ja pipskupaketti kaapissa.. :). Kiitos kaikille vastanneille :). BTW... onko teillä mitään erityistä ohjelmaa ollut.. :/ ? Ja huom. nyt on semmosta porukkaa mulle tulossa, että mitään kortinpeluuta ei kannata ehdottaakaan... :D

Olen samoilla linjoilla kuin moni vastaaja. Eli tekisin joko pizzaa tai paria suolaista piirakkaa ja sen lisäksi sitten sitä ruokaisaa salaattia ja patonkia. Lisäksi pienet mokkaruudut ja kahvi, alkoholijuomien kanssa illan mittaan sitten sipsit ja popcornit.

Mulla on tupareihin tarjolla oikeen illallinen. Eli Hasselbackan perunat broilerin/ naudan pihvi. Yrttinen salaatti ja joko punaviini tai pippurilastike. Jälkkäriksi limestä jotain ihanaa. Esim. Pannacottaa. Sitten on boolia ja viinejä. Vieraita tulossa alle 10 joten oli varaa panostaa tarjoiluun.

Yhteistyössä