Miltä kuulostaa hää menu? Viikonloppuna häät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Morsian"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tuota jos meinaatte ihan vain perheen kesken hääjuhlan viettää niin sama kai se silloin on mitä syötte. Tosi arkisethan nuo tarjolut ovat. Olisitte enemmin tarjonneet vaikka sen perinteisen karjalanpaistin.

Jos rahasta on kiinni niin olisin jättänyt koko lämpimän ruoan tarjoamatta ja panostanut hyviin suolaisiin ja makeisiin kahvileipiin.

[QUOTE="Morsian";26803508]Minä tarjoan häissäni mitä minä ja mies halutaan! Tuollaisia nirsoilijoita en ees kutsuisi juhliin!
Turhaa tämmöseltä palstalta oli kysyä mitään vain muutaman asiallisen kommentin sain, kiitos niistä.
Menen oikealle hää palstalle kyselemään,,, Moi vaa,,,[/QUOTE]

No onneks tämä olikin provo. Myötähäpeä oli jo melko suuri :)

Kylla mun mielesta omissa haissaan voi ja saa tarjota just sita mita haluaa.
Itse olen ollut haissa jossa kalakeittoa, ja oli tosi hyvaa. Kun menen kutsuttuna juhliin, syon usein hyvalla ruokahalulla, enka mielessani arvostele toisten valintoja. Kiva kun tarjotaan.

No tuota jos meinaatte ihan vain perheen kesken hääjuhlan viettää niin sama kai se silloin on mitä syötte. Tosi arkisethan nuo tarjolut ovat. Olisitte enemmin tarjonneet vaikka sen perinteisen karjalanpaistin.

Jos rahasta on kiinni niin olisin jättänyt koko lämpimän ruoan tarjoamatta ja panostanut hyviin suolaisiin ja makeisiin kahvileipiin.

Tuo karjalanpaisti ois todelakin parempi vaihtoehto jos haluaa pysyä arki/kotiruokalinjalla ja päästä halvalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Häät meni jo;26803583:
Juu ja sitten siellä oli "mansikka kakki", tällä kertaa "kinkkukusaus" :D

Kas kun se muuten oli kirjoitettu yhteen. No, jollakin on tietty halvat huvit, jälleen kerran.

Sulle 10 pistettä ja papukaijamerkki! :D Ei kun papukaija merkki ;)

Oon tosiaan hieman tylsistynyt tällä hetkellä :D
Anteeksi, jos jotakin loukkasin!

[QUOTE="Morsian";26803634]Sulle 10 pistettä ja papukaijamerkki! :D Ei kun papukaija merkki ;)

Oon tosiaan hieman tylsistynyt tällä hetkellä :D
Anteeksi, jos jotakin loukkasin![/QUOTE]

Juu, huomataan.

Et kai sinä nyt ketään loukannut, jonkun mielestä aiheutit myötähäpeää, toinen sai hyvät naurut.

:)

Yhteistyössä