Tupakoiko teillä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Madrigal:
MeseNet.org_Animoiduthymiot%20(103).gif


onnistukohan. siis juu molemmat.

meillä mies aina välillä, itse tällä hetkellä en kun sain vauvan tullessa lopetettua...mutta mieli tekee...
 
ei kukaan, ei myöskään aikuistunut lapseni polta (nuoruuden ja hulluuden piikkiin laskettu kokeilu riitti) eikä myöskään hänen poikaystävänsä.
itse en ole yhtään hönkäystä polttanut koskaan ja tyttäreni poikaystävä kuuluu samaan kastiin.
 

Yhteistyössä