Maria! Nelosella: Kyllä on Karpela vanhan näköinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siloposki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siloposki

Vieras
Olin äimistynyt, kun se on niin ryppyinen, piti ihan googlettaa sen ikä ja se on vasta 38-vuotias. Mua vain muutaman vuoden vanhempi... tupakoiko se tai ottaako se aurinkoa vai onkohan sillä vaan huonot geenit...

On mullakin tylsä elämä, kun tällaista pitää miettiä. Koittakaa olla hermostumatta.

Just katoin aivan samaa! Noin viis vuotta sitten näytti vielä suht nuorelta ja ikäiseltään, katoin, että nyt näyttää kuin ois lähemmäs 50 v! Vanhentunut lyhyessä ajassa ihan hirveästi.

Mut Tanjahan polttaa, joten... Ja varmaan toi lööppijulkisuuskin kuluttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mä mietin ku katoin että jospa vaihtais vähän hiustyyliä ni ei ois ihan noin "täti-look"

No tuo tukka on kans... tuntuu, että se yrittää pelata itselleen lisää uskottavuutta tätimäisellä tukkatyylillä, on aina yrittänyt, tai niin kauan kuin on ollut politiikassa mukana...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mä mietin ku katoin että jospa vaihtais vähän hiustyyliä ni ei ois ihan noin "täti-look"

No tuo tukka on kans... tuntuu, että se yrittää pelata itselleen lisää uskottavuutta tätimäisellä tukkatyylillä, on aina yrittänyt, tai niin kauan kuin on ollut politiikassa mukana...

Tuo tukka on siis niiiiiin karmee. :laugh:

Olen jo pitkään äimistellyt samaa. Ryppyinen rusina. Ei se, että on ollut joskus missiaineista ole tae nuoren näkösenä säilymiseen. Mutta kun ikää on kuitenkin vasta ton verran ja...

rissanen-karpela.jpg

Mielestäni yllä olevassa kuvassa Tanja näyttää n. 35vuotiaalta - mitä ilmeisesti hän siinä onkin? Vai mitä tuosta kuvasta pitäisi ajatella? Tolta näyttää suomalainen tavisnainen; ruma tukka, tyylitaju hukassa, epäsopivat rillit.

Kenelle siinä pitäisi nauraa? Meille itsellemme ilmeisesti.
Nauran vasta siinä vaiheessa, kun luen teidän vastineitanne..
Olen nähnyt Tanjan livenä 2 kertaa ja pakko myöntää, että hän ON UPEA luonnossa, hän oli kiistatta näyttävimmästä päästä koko jengistä ( EmmaGaala), eikä todellakaan näyttänyt "viiskymppiseseltä" tai "ryppyiseltä", vaan aikuiselta SuperKissalta.

Jos kropassa ei ole rasvaa, se saa naaman näyttämään vanhemmalta, sehän on selvä.
Tosin harvoinhan sitä enää julkisuudessa näkee yhtäkään +30v naista, jolle ei olisi laitettu naamaan botoxia/restylanea. Katsokaa nyt vaikka Ellen Jokikunnaksen laajaa otsaa, joka ei liiku milliäkään ja on yhtä sileä, kuin kymmenenvuotiailla.
Tämä oli vain yksi esimerkki........niitä kyllä riittää, jos osaa katsoa - puhumattakaan ulkomaalaisista julkkiksista.
Tosin ei tarvitse olla ollenkaan edes julkkis tms, että korjailee naamaansa, tiedään monen monta silikoonimuijaa ja paljon useampia, jolle on esim. ylähuuleen töytäisty pikku ruiskaus restylanea ja kyse on siis paljon Tanjaa nuoremmistakin naisista.

Että jokainen, joka kannattaa luomumeininkiä, voisi ennemminkin nostaa Tanjalle hattua, kuin ilkeämielisesti taivastella, että ompas ryppynen...
( ja tällä en nyt tarkoita, että juuri täällä oltaisiin oltu ilkeällä mielellä liikkeellä )
Suosittelen, että katselette ympärillenne, menette vaikka Prismaan hengaamaan ja tarkastelette siellä 35 - 40vuotiaita tavallisia naisia, uupuneita pienten lasten äitejä ja vertaatte näiden ( meidän ) naamoja Tanjan naamaan ja kroppaan...