Mielestäni yllä olevassa kuvassa Tanja näyttää n. 35vuotiaalta - mitä ilmeisesti hän siinä onkin? Vai mitä tuosta kuvasta pitäisi ajatella? Tolta näyttää suomalainen tavisnainen; ruma tukka, tyylitaju hukassa, epäsopivat rillit.
Kenelle siinä pitäisi nauraa? Meille itsellemme ilmeisesti.
Nauran vasta siinä vaiheessa, kun luen teidän vastineitanne..
Olen nähnyt Tanjan livenä 2 kertaa ja pakko myöntää, että hän ON UPEA luonnossa, hän oli kiistatta näyttävimmästä päästä koko jengistä ( EmmaGaala), eikä todellakaan näyttänyt "viiskymppiseseltä" tai "ryppyiseltä", vaan aikuiselta SuperKissalta.
Jos kropassa ei ole rasvaa, se saa naaman näyttämään vanhemmalta, sehän on selvä.
Tosin harvoinhan sitä enää julkisuudessa näkee yhtäkään +30v naista, jolle ei olisi laitettu naamaan botoxia/restylanea. Katsokaa nyt vaikka Ellen Jokikunnaksen laajaa otsaa, joka ei liiku milliäkään ja on yhtä sileä, kuin kymmenenvuotiailla.
Tämä oli vain yksi esimerkki........niitä kyllä riittää, jos osaa katsoa - puhumattakaan ulkomaalaisista julkkiksista.
Tosin ei tarvitse olla ollenkaan edes julkkis tms, että korjailee naamaansa, tiedään monen monta silikoonimuijaa ja paljon useampia, jolle on esim. ylähuuleen töytäisty pikku ruiskaus restylanea ja kyse on siis paljon Tanjaa nuoremmistakin naisista.
Että jokainen, joka kannattaa luomumeininkiä, voisi ennemminkin nostaa Tanjalle hattua, kuin ilkeämielisesti taivastella, että ompas ryppynen...
( ja tällä en nyt tarkoita, että juuri täällä oltaisiin oltu ilkeällä mielellä liikkeellä )
Suosittelen, että katselette ympärillenne, menette vaikka Prismaan hengaamaan ja tarkastelette siellä 35 - 40vuotiaita tavallisia naisia, uupuneita pienten lasten äitejä ja vertaatte näiden ( meidän ) naamoja Tanjan naamaan ja kroppaan...