Rapanhapakko Aktiivinen jäsen 26.02.2007 7 660 0 36 19.06.2007 #12 Vain minä. Mies lopettanut 9v sitten.
P pintelin Aktiivinen jäsen 25.10.2004 11 065 0 36 19.06.2007 #17 Mä oon sauhutellu kokoajan,mutta äijä oli jo yli 4-vuotta polttamatta kunnes nyt alko taas uudestaan polttamaan.
Mä oon sauhutellu kokoajan,mutta äijä oli jo yli 4-vuotta polttamatta kunnes nyt alko taas uudestaan polttamaan.
Hallatar Aktiivinen jäsen 27.10.2005 2 242 0 36 19.06.2007 #18 Mies nuuskaa ympäri vuoden, minä poltan näin kesäisin.
TaikaWiitta Aktiivinen jäsen 27.11.2005 4 108 1 36 19.06.2007 #19 En tupakoi ja miestä ei oo! Vielä..