J Jaanuska Aktiivinen jäsen 29.05.2004 10 350 0 36 Etelä-Karjala 19.06.2007 #27 mies sauhuttelee sikareita, mie en mittää
M merenneitonen Aktiivinen jäsen 05.05.2006 5 086 3 36 19.06.2007 #28 Ei kumpikaan. Mä en tupakoivaa puolisoa kauaa katselisi.
kukamieoon Aktiivinen jäsen 09.05.2007 30 969 0 36 19.06.2007 #29 mie lopetin vajaa neljä vuotta sitten,mut mies polttaa.
H harmis Vieras 19.06.2007 #30 Mies, toisataiseksi. Luvannut lopettaa kun tää esikko täältä maailmaan putkahtaa. Saas nähä....
P Pyryharakka Aktiivinen jäsen 09.02.2005 2 304 0 36 19.06.2007 #36 Jep,molemmilla tuo paha tapa hallussa.Mutta ainoastaan ulkona tupakoidaan.
auryn Aktiivinen jäsen 03.05.2004 11 713 0 36 19.06.2007 #38 Ei kumpikaan. Ite poltin ennen esikoista, mies lopetti esikon ekana kesänä.
feger Tunnettu jäsen 21.09.2004 31 708 918 113 Everywhere 19.06.2007 #39 Ei kumpikaan. Mies on joskus nuoruudessaan maistanut ja minä olen kyllä sauhutellut hänenkin edestä.
illuusia Aktiivinen jäsen 08.08.2004 15 590 1 36 19.06.2007 #40 Ei kumpikaan, eikä olla koskaan tupakoitukaan.
S sarbba Aktiivinen jäsen 17.09.2004 1 787 0 36 Jämsä 19.06.2007 #46 Minä lopetin kun rupesin esikoista odottamaan, mies polttaa.
M Marilyn Monroe Jäsen 26.03.2006 969 0 16 19.06.2007 #48 molemmat, mies vakituiseen ja minä silloin tällöin
S Sitä Saa Mitä Tilaa Aktiivinen jäsen 03.05.2007 1 054 0 36 19.06.2007 #49 mies tupakoii... on ollut kyl lakossa välillä mutta ei niistä mitään tule. ja minä joskus polttelen kun juon olutta ja oon hyvässä seurassa.
mies tupakoii... on ollut kyl lakossa välillä mutta ei niistä mitään tule. ja minä joskus polttelen kun juon olutta ja oon hyvässä seurassa.